Jump to content

AleroBlack

  • הודעות

    431
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AleroBlack

  1. עברו כמה ימים ואף אחד לא יודע כלום? אני מקפיץ את השירשור, אולי מישהו לא שם לב אליו.
  2. אח של חבר טוב שלי עומד להתחתן בקרוב, והוא רוצה לנסוע לחתונה באוטו מיוחד. הבוס שלו קנה אולדסמוביל טורנדו (2 דלתות) שנת 75 מנוע V8 7.5L לפני שיפוץ. חוץ מפחחות וצבע האוטו במצב מכאני וחשמלי מפתיע לטובה. הבחור מעוניין לדעת עד כמה האוטו נדיר בארץ ומה שוויו הראלי בארץ כמשופץ. תודה לעונים
  3. רציתי לדעת דגם ושנה אבל כבר ענית, חוץ מזה איזה מנוע יש לה? זה דגם שמכרו ביבוא סדיר בארץ? וזאת ספציפי - יבוא אישי או נקנת בארץ? (במקור)
  4. שמעו אני לא בטוח שגם אם היו עושים את מה שאתם אומרים זה היה עובד, בערץ אנשים קונים בכוונה מכוניות יקרות כי זה סמל סטאטוס ולא כי זה ריווחי. ואולי גם אנשים היו מעדיפים להוציא 60 אלף שקל על אוטו יד שניה אבל יותר פוזה מאשר לקנות אותו חדש שכולם יודעים שהוא זול. לא רק עלות הרכב זה פרמטר להצלחה, צריך גם שם! ואני לא בטוח שבארץ רכב של 60K חדש מהניילונים יעשה את העבודה ויפתח תדמית של מוצר טוב, איכותי וזול. חומר למחשבה.
  5. למען אנשים שלא יודעים איזה אוטו יש לך אפשר תמונה של כל האוטו? וקצת פרטים?
  6. יש את האימפרזה סטיישן WRX אוטומטית היא משפחתית, ואפילו אמא שלך תתאהב באוטו כי הוא סטיישן ומנוע חזק, WRX אין מה להוסיף ואוטומטית.
  7. סתם מתוך סקרנות, איזה רכב ניכנס בך?
  8. אז כמו שאתם רואים בכותרת. שברולט אלרו שנת 2002 מנוע 2200 סמ"ק 43K קילומטר (ממוצע של 8.5K קילומטר לשנה - ממש מיתחת לממוצע!) צבע שחור מטאלי יד שניה ההורים שלי נוסעים על האוטו. האוטו במצב מצויין, מטופל במוסך מורשה בלבד, כולל הסטוריה מלאה (מוסך רם UMI ברעננה). האוטו אצלנו 4 שנים והוא ניקנה כשנה לאחר שיצא לכביש מכיוון שהבעלים של הרכב התעוור (אדם מבוגר!) ונשלל רשיונו. הורי מרוצים מהאוטו ומוכרים אותו אך ורק עקב מעבר לרכב חדש יותר וטוב יותר (גם כן מבית UMI) אנו דורשים מחיר מחירון על האוטו ולא שקל מתחת! למען הסר ספק אין עליו תאונות בהתחייבות! הרכב נימצא ברעננה. לפרטים נוספים אפשר לישלוח לי הודעה פרטית או לדבר עם אמא שלי (גילה) 054-4717504
  9. בקשר להצעה של אורי לא מתאים לנו. אני אומר בצורה די ברורה שאנחנו נעולים על זה. זה עובדה שאנחנו ניקנה את האוטו וזה עובדה שזה יהיה עכשיו. לטוב ולרע. בקקשר לענין של המזומן, אף אחד לא תיכנן ללכת לסוכנות עם מזוודה של כסף! מזומן הכוונה לבוא עם צ'ק להיום לדוגמה. ועדיו לא ענו לי על השאלה. יש למישהו משהו להופיף בנוגע לתוספות והאם זה נישמע לכם ריאלי?
  10. טוב אז ככה, אנחנו לא מחפשים מימון. אנחנו נותנים צ'ק בנקאי, על כל הסכום. הדברים שאני חשבתי להוציא במסגרת המחיר זה: סאן רוף/ ספויילר/ מערכת סאונד משודרגת (DVD)/ ריפודי עור/ קסנון(חי בסרט)/ או כל דבר אחר. מה לדעתכם אפשר להוציא? הנחה מעניינת אבל בכל זאת ממש חשוב לנו להוציא כמה שיותר תוספות לצורך ההנאה שלנו. את כל הסכום גם ככה כבר יש לנו, העניין זה פשוט לסחוט כמה שיותר. מה לדעתכם אפשר להוציא ומה בלתי אפשרי?
  11. שלום לכולם! הורי החליטו שהם רוצים את השברולט מאליבו החדשה. אני מודע לחסרונות של האוטו וליתרונות של האוטו, לא באתי להתייעץ מה אתם אומרים על האוטו כי ההורים נעולים על האוטו. עכשיו אנחנו בתקופה שלפני סוף השנה וזה ידוע שהחברות רוצות להיפטר מהמכוניות שלהם לפני ש 2007 מגיעה. רציתי לדעת איזה סוגי הנחות/הטבות/תוספות אפשר לבקש מהחברה במסגרת המחיר המבוקש? הכוונה מה אפשר לבקש ללא תוספת מחיר בגלל הלחץ של החברה למכור? הרי אם לא יוצא לנו מזה כלום עדיף לנו לקנות כבר בינואר רכב שנת 2007. המחיר של הרכב הוא 162K לפני הנחות והכי חשוב לנו זה איזה תוספות אפשר להוציא ללא תוספת מחיר! אשמח גם לשמוע על אנשים שקנו ויכולים להגיד איזה תוספות הם קיבלו. יום טוב וחג שמח!
  12. AleroBlack

    מפגש רנו ספורט 30/9/2006

    ממש רציתי לבוא אבל בסוף לא הסתדר.. מי היה אחראי על החולצות והכובעים? יש מצב שנישאר?
  13. AleroBlack

    מפגש רנו ספורט 30/9/2006

    רציתי לבוא, תיכננתי לבוא. אבל מה לעשות לא יצא לי... אשמח לראות תמונות מהמפגש, ולשמוע מה סוכם. יום טוב וצום קל!
  14. כמה יעלה התענוג? אני שואל כי אני מתכוון לבוא... אז אני רוצה לדעת כמה כסף בערך להביא איתי
  15. צודק! טעות שלי... חשבתי לרגע שמדברים על הפומה. אז לא ראיתי אותה.
  16. אני ראיתי אחת בארץ! היא חנתה בבניין של משרד הביטחון הצמוד לתל השומר, איפה שמתגייסים.
  17. AleroBlack

    מפגש רנו ספורט 30/9/2006

    יש מצב אני יבוא, למרות שהמגאן קופה שלי ממש רחוקה מ"רנו ספורט"
  18. בדרך כלל בצמתים שיש בהם מצלמות אז כבר יש אוכף צומת ימינה. לא מחייב אבל ככה זה בדרך כלל. חוץ מזה לא ראיתי אף פעם מצלמה ימינה.
  19. זה סביר בהחלט!! בתור אחד שחיפש הרבה זמן מגאן קופה יד שלישית זה לא נורא בכלל... ובאמת כמו שאמרו מה שחשוב זה המצב שלה.. כי לא חסר כאלה שילדים פירקו להם את הצורה. תבדוק כמה קילומטר הרכב עבר ובכלל כך אותו לבדיקה ותראה אם זה שווה לך. ואיך לך מה לדאוג מלמכור אותה.. יש להם שוק לא רע בכלל! חוטפים אותן!
  20. היום לפני כשעה מצלמה כנראה צילמה אותי על מהירות בין 130 ל 140 קמ"ש בכביש שמותר בו 100 קמ"ש אני לא מנסה למצוא קומבינה כזאת או אחרת לביטול הדוח או משהו כזה, אני רק רוצה לדעת מה העונש. האם זה קנס/משפט/נקודות/כולם יחד? בקיצור מה עושים מעכשיו? (פעם ראשונה שלי במקרה כזה.) ואם זה רלוונטי אני מנחש שהמצלמה צילמה אותי כי היה פלאש. וכניראה שזה עלי כי מתוך ה 3 מכונויות שהיו שם אני היחיד שעבר את ה 120, וזה היה בכביש 4 באיזור תחנת דלק "הסיירים" למי שמכיר איזור ראשון. מה הסיכוי שזה יתבטל בכלל? איך זה הולך קיצור של כמה אחוז צריך להוריד מהמהירות, ועד כמה מכוניות אחרות היו צריכות להיות קרובות אלי כדי שלא יוכלו לדעת למי לשלוח את הדוח? ואני לא צריך הטפות כי לבד כבר הבנתי את הטעות.
  21. זה די בעיה... הם רוצים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. רכב עם תא מטען גדול וסלון ממש מרווח חייב להיות אוטו גדול... אוטו גדול צריך מנוע סביר שיחזיק אותו, באוטו היחיד שעולה לי לראש זה רנו מגאן החדשה יש לך תא מטען ענק והאוטו ממש מרווח מבפנים מנוע 1.6 די חזק (אני מדגיש די!) וסך הכל לא שמעתי על בעיות אמינות קיצוניות. בכללי זה הכל תלוי איך מטפלים באוטו... בקיצור הבעיה היחידה שאני רואה זה התקציב הלא ברור ושהם רוצים אוטו זול והמגאן היא מהשנתונים החדשים אז המחיר שלה לא הכי זול נ.ב אני מדבר על הצורה החדשה של המגאן שמשווקת עכשיו... וניראה לי שאפר למצוא אותה משנת 2003/4
  22. אולדסמוביל אלרו בחו"ל = שברולט אלרו בארץ ככה זה בארץ...
  23. umi לא שיווקה בארץ את דגם הקופה... אולי מישהו הביא ביבוא אישי? קשה לי להאמין.
  24. תלוי מי נוהג סתם עכשיו ברצינות... בתקופה שאני הייתי נוהג על האוטו (בקיץ) עם מזגן ולחיצות אז היינו מגיעים ל 1:5 אבל כיום שאני לא נוהג על האוטו אז הוא עושה בסביבות ה 1:7 וגם זה בדרך כלל בלי מזגן או מזגן על רמה ראשונה.
  25. בתור אחד שיש להוריו אלרו שנת 2002 אני יכול להגיד לך שהם ממש מרוצים...למרות שהאוטו שותה ים של דלק הם עדין ממש מרוצים... מבחינת בלאי לא היה לאוטו איזה שהם בעיות מיוחדות, בעיקרון עם אתה לא מתעלל באוטו אז הוא לא יתעלל בך.. לנו תפו תפו תפו לא היה כלום חוץ מטיפולים תקופתיים ואחד לכמה זמן משהו קטן שהולך. הבעיה היחידה שעלות החלקים יקרה ב UMI
×
×
  • תוכן חדש...