-
הודעות
431 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי AleroBlack
-
מצאתי אופנוע מאוד ישן נטוש ומלא אבק, מה זה?
AleroBlack פרסם הודעה בנושא של AleroBlack בתוך רכבי אספנות
לאחר בירור גיליתי שהאופנוע הספציפי הזה משנת 92 ובכל זאת אני מבקש להשאיר את השירשור בפורום הזה מהסיבה הפשוטה שהוא מיועד לאספנות מבחינתי, ואני רוצה לשמור אותו עד שיהיה בקטגוריה. רציתי לדעת מה לדעתכם האנשים שמתעסקים באספנות ביומיום חושבים על העתיד על האופנוע הזה בעוד כ 15 שנה? לפי מה שהבנתי היו בודדים כאלה בארץ בשנות ה90 ועד היום לא שרד אחד מהם. מישהו יודע עם מבחינת חלפים אפשר לקחת חלקים מ GPZ בשנים המקבילים או לחילופין GPX 250 (האח הקטן)? או מכל אופנוע אחר מבית קוואסקי? כמה לדעתכם צריך להיות שוויו של אופנוע כזה במצב נסיעה תקין לחלוטין? (וברור לי שזה כמה שהמוכר רוצה וכמה הקונה מוכן לתת אבל בכל זאת סוג של נקודת התחלה מסויימת לתת לי). יש פה מישהו עם ניסיון בשיפוץ אופנוע? מה פחות גבול העלויות מבחינה מכנית בלבד? תודה רבה לעונים! -
זה לא ככה, העברת בעלות והעברת טסט זה לא אותו דבר, בשביל איפוי כוח להעברת בעלות חייבים ת"ז לא רק מסמך עם חתימה. וחבל להוריד את הרכב מהכביש, יש לך שמות ומס' ת"ז של הבן אדם וכתובת ישנה שלו? גש למשטרה ודווח על גנבה כי בפועל הוא נעלם לך עם הרכב והם יעשו את השאר.
-
מצאתי אופנוע מאוד ישן נטוש ומלא אבק, מה זה?
AleroBlack פרסם הודעה בנושא של AleroBlack בתוך רכבי אספנות
בדקתי עכשיו, הוא לא מפורסם כגנוב. האמת גם לא היה לי ספק שהוא לא גנוב כי הוא חונה במקום ממש ממש מרכזי רק פשוט מאחורי גוש בניינים מתחת לאיזה עץ ואחורי מחסן. אני הייתי בשוק שראיתי אותו. -
מצאתי אופנוע מאוד ישן נטוש ומלא אבק, מה זה?
AleroBlack פרסם הודעה בנושא של AleroBlack בתוך רכבי אספנות
אז אני מבין שהוא גם לא כזה ישן וגם לא כזה מיוחד? כי חשבתי למצוא את הבעלים ולנסות לקנות אותו ולאפסן אותו לכמה שנים ותוך כדי לשפץ, ותמיד פה בפורום ממליצים להתחיל מאופנועים כי זה הרבה יותר קל ואפילו עם האופנוע הזה זה יהיה קל כפליים כי הוא לא ישן כל כך ובטוח אפשר למצוא לו ים חלקים בחול. אני כבר המון שנים מתעניין באספנות ואני אף בא כמעט קבוע למפגשים באוניברסיטה. השאלה אם יש טעם להשקיע באופנוע כזה כי ככה שראיתי אותו הוא היה ניראה לי מאוד מיוחד. -
מצאתי אופנוע מאוד ישן נטוש ומלא אבק, מה זה?
AleroBlack פרסם הודעה בנושא של AleroBlack בתוך רכבי אספנות
נכון לעכשיו אלו התמונות היחידות שיש לי, במהלך שבוע הבא אני ישתדל לצלם עוד. באיזה שנים יוצר האופנוע הנ"ל? והאם יש לו סימני מזהים ספציפים לדגם ושנה? שבת שלום -
אתמול באתי לבקר את חברה שלי בעבודה שלה ובמקרה יצא לי ללכת למאחורי אחד הבניינים. פתאום ראיתי באיזה חור נידח מתחת לעץ אופנוע מאוד גדול, מרשים וישן מלא אבק. שמתי לב שזה הגיע ביבוא אישי בגלל המספר רישוי. זה קוואסקי נינג'ה שאני בחיים לא ראיתי כזה בארץ, הייתי מעוניין לדעת מאיזה שנה הוא ועד כמה הוא נדיר בארץ. מצ"ב תמונות ומצטער על האיכות, צולם בפלאפון. שבת שלום!
-
אבל עובדה שבפועל הרבה רכבים מאוד מבוקשים לא עולים ואפילו נופלים למרות שיש להם שוק מטורף! דוגמא קלאסית - קליאו ספורט ויש עוד המון דוגמאות לרכבים נחשקים
-
זה חוקי להחזיק דבר כזה!? ומותר לנסוע עליו!? מה בדיוק אומרים החוקים בארץ לגבי חיות כאלה? איזה מצחיק לראות דבר כזה עם לוחית רישוי צהובה..
-
טנק?? נגמש?? למישהו יש תמונות?
-
לא כל רכב שיש לו צ'קלקה כחולה זה רכב משטרתי, אני ראיתי הרבה רכבים אזרחים של אנשי צבא עם צ'קאלקות וגם הרבה רכבים של משרד הביטחון/ דיפלומטים/ או"מ/ ועוד המון גופים! אני פעם ראיתי בתל אביב BMW M3 עם מספר ארופאי פתאום ברמזור אדום הפעילה צ'קלאקה ועברה, ונהג בה מישהו צעיר וזה היה בלילה והוא היה עם בחורה, אני לא יתפלא עם זה היה בן של איזה דיפלומט או משהו. יש המון רכבים כאלה מכל הסוגים וכן גם המון רכבי שטח למינהם כולל הפג'רו הישנות ששיכות לכל מיני אנשים שיש להם אישורים מתאימים ותמיד יש את המקרים שנופלים בין הכיסאות ומישהו מנצל את זה לטובתו אבל זה לא אומר כלום לגבי המקרה הזה, אולי זה באמת היה מקרה אמיתי שבן אדם שיש לו את האישור הזה ורשאי להשתמש בו באמת היה צריך להגיע למקום מסויים במהירות והשתמש באישור שלו בצורה תקינה.
-
ההבדל במחיר שווה להבדל הנוחות/יוקרה/איכות. האימפלה אוטו מצויין לדעתי, אבל תלוי למי. זה תלוי מה אתה מחפש מהרכב.
-
איזה שטויות! סתר אנשים שהם שנה על הכביש והם נהגים טובים? או לחילופין אנשים שכבר 20 שנה על הכביש והם נוהגים בחוסר אחריות מוחלטת? ברור שניסיון זה חשוב (אפילו מאוד!) אבל על סמך זה שלבן אדם יש שנה רשיון אתה קובע שלא מתאים לו רכב סויים? בלי קשר למקרה הספציפי כי אין לי מושג מי הבן אדם ואיך הוא נוהג.
-
מקפיץ. אולי למישהו שלא ראה את שרשור יש מה להוסיף? שבת שלום!
-
הלכתי לאוטו ופירקתי את המראה והיה כתוב עליה מספר מספרים איך אני יודע מה מהם הוא המק"ט? יש את הכיסוי של המראה ובצד הפנימי היה כתוב (1) מספר ומתחתיו היה טבלה מתחת לטבלה היה עוד מספר (2) ומצד ימין היה עוד מספר (3). (1) 830317G1/1 (2) >PP+E9DM_T28 (3) 7700834189 תודה לעוזרים.
-
איפה בדיוק המדבקה הזאת ממוקמת? ואיפה כתוב המק"ט של המראה? ובקשר ללצבוע- הפלסטיק השחור לא באותו מרקם של האלה שצבועים בצבע הרכב, הוא יותר מחוספס ושצובעים אותו זה ניראה זול כזה. חשבתי לנסות להשיג מפרוקיה רק את הפלסטיק במקום את כל המראה ולהשיג של מגאן קופה זה בעיה כי פשוט אין כאלה בפרוקיות וזאת הסיבה ששאלתי על הסאדן כי כאלה זה לא בעיה למצוא.
-
מצאתי באינטרנט תמונות של כל המגאנים שדיברתי עליהם. מגאן סאדן מהדור של הקופה שלי מגאן קופה מהדור שלי מגאן קופה מהדור שאחרי על פניו כל המראות ניראות זהות, יש למישהו מידע שיכול לעזור?
-
שלום לכולם, ברשותי מגאן קופה 98 (MK1) בצבע כחול מטלי. בדור הראשון של המגאן קופה המראות באות בצבע שחור מחוספס כזה. בדור השני של המגאן קופה המראות כבר באות בצבע הרכב, הכוונה שיש כזה מסגרת שחורה וכיסוי בצבע הרכב. אני יחפש תמונות לכל מי שלא הבין. עכשיו השאלה שלי היא כזאת, במגאנים הסאדן בדור המקביל לשלי (זה לא MK1 של הסאדן עם הני לא טועה) בשנות היצור 96 עד 99 ככה יש את אותו הצבע כמו המגאן שלי רק ששם המראות כן בצבע הרכב. האם ידוע למישהו אם המראות של MK2 מתאימות ל MK1? או לחילופין האם המראות של הסאדן מתאימות? או אולי למישהו יש רעיון אחר?
-
מחפש מחליפה לראלי-מבקש חו"ד על מספר אופציות
AleroBlack פרסם הודעה בנושא של roei בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש חיה כזאת אימפרזה 1.6 4X4? -
קצת לא קשור, איפה זה המפגש הזה? הייתי כמה פעמים במפגש באוניברסיטה והשמח גם לדעת איפה ומתי המפגש הזה מתרחש. תודה!
-
זה בפיתוח גם ב IGO, הבנתי שזה אמור לצאת מתישהו. אפשר לראות בפורום הרשמי של IGO את מה שהמפתחים אומרים.
-
לדעתי צריכים להאשים אותו ברצח! לא בהריגה! שאתה עולה על ההגה במצב כזה זה אשקרה לדעת שאתה הולך להיכנס במישהו.
-
מקפיץ... כי עברו 4 ימים...
-
הנה זה בא...הנה זה מגיע (מפגש מועדון רנו ספורט No 3)
AleroBlack פרסם הודעה בנושא של Casper בתוך רכב כללי
אני ישתדל להגיע עם המגאן (עלק ספורט) קופה שלי... יש מצב שנישארו חולצות וכובעים? -
מעוניין גם לדעת כמה יחידות כאלה ייצרו?
-
הקשר בין החתונה וערך הוא מקרי בהחלט! הזכרתי את החתונה סתם כדי לתת רקע. והוא רוצה לדעת מה השווי של הרכב. עוד 2 שאלות, עד כמה הרכב הנ"ל הנדיר בארץ כיום? והאם הרכב נימכר בארץ ביבוא סדיר?
