לפני חודש וחצי קניתי מגאן קופה שנת 98 ותוך כדי חיפושי לקחתי עוד 2 רכבים לבדיקה, מכל מיני סיבות שלא רלוונטיות לא קניתי את אותם 2 רכבים. בסופו של דבר לקחתי את האוטו (שעכשיו בבעלותי) לבדיקה בדינמומטר רעננה.
ביום חמישי עשיתי תאונה קטנה בכנף הימנית, בעיקבות התאונה הלכתי ל 4 פחחים וכל ה 4 פחחים אומרים לי שהגג צבוע ב300%. עכשיו בבדיקה שאלתי את הבוחן במפורש עם האוטו צבוע כי זה דבר די ידוע שהצבע הכחול מטאלי של המגאן קופה נוטה להישרף.
למיטב ידיעתי מכוני בדיקה לוקחים אחריות על מה שהם כותבים בממצאי הבדיקה. עכשיו אני אומר ברור שעם הייתי יודע שהאוטו צבוע לא הייתי קונה אותו (לא שלי זה איכפת פשוט ההורים שלי לא הסכימו) וזאת אחת הסיבות שלא קניתי את אחת המכוניות שלקחתי קודם לבדיקה...
מה אני יכול לעשות?
בנוגע לנוסך הבדיקה... עם חלק מסויים צבוע הם אמורים לכתוב את אותו חלק ספציפי בחוות הדעת?
בתודה לירן!