Jump to content

AleroBlack

  • הודעות

    431
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AleroBlack

  1. אני ביטחתי 2 רכבים בלי שום מיגון מיוחד, ב 2 הרכבים אין שום מיגון חוץ מהמיגון שהרכבים יצאו איתם מהחברה מדובר על שברולט אלרו שנת 2002 ורנו מגאן קופה שנת 98 בשניהם יש נעילה מרכזית מקורית, אמבולייזר מקורי ואזעקה מקורית.
  2. AleroBlack

    מדבקות ללוח השעונים

    מצטרף לשאלה יש ברשותי רנו מגאן קופה מודל 98 וחשבתי על לשנות את התצוגה ללבנה. איפה אפשר להשיג, ומה העלויות? תודה לירן.
  3. אני ראיתי אחת כזאת...ביום שני...עם מספר ישראלי בתל השומר...בחניית מתגייסים.. ובאמת לא ידעתי מה זה...
  4. AleroBlack

    האמר למשטרה.

    לי נשמע הכי הגיוני שזה היה ג'יפ צבאי שסיים את שרותו הצבאי ומאיזה שהיא סיבה הוא נתרם למשטרה או משהו כזה... קשה לי להאמין שהמשטרה קנתה אותו...
  5. לא הבנתי למה להחיף את כל חיקי הפח? יש הבדלים בין הדגמים? כאילו אני לא מדבר על החלקים השונים כמו מקדימה העניין של הפנסים שהוא שונה... יש הבדל בין הדלתות/כנפיים?
  6. האוטו הוא של חבר שלי הוא פירסם את האוטו ב יד 2 http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=28347 הוא מתחייב בבדיקה לשסי גיר ומנוע האוטו מטופל במוסך מורשה ויש ספר טיפולים מלא וחתום... 115K קילומטר שנת 2000 חיצונית האוטו משופר קצת: ג'נטים של WRX בקליות שקופות מסכות על הפנסים מקדימה מראות M3 ספויילר גבוה מכאנית האוטו לא עבר שום שינוי חוץ מפילטר פתוח. מי שמעוניין יש פרטים בלינק ביד שניה...
  7. מה בידיוק היא עושה שם? וכמה זמן היא בארץ?
  8. AleroBlack

    לחובבי המוסטאנג.

    ח-ל-ו-םאוטו פשוט מדהים
  9. אפשר לינק בבקשה? תודה
  10. תשמע לכל אחד יש את השימוש שלו לאוטו...ולפעמים זה יכול להיות אוטו שני כשהאוטו הראשון הוא רכב מעבודה ובו עושים את רוב הנסיעות. אצלי לדוגמא ההורים מחרו שנה שעברה שברולט קורסיקה (אנחנו יד ראשונה) שנת 96 שהקילומטר עמד על 50 ומשהו אלף (בחישוב מהיר זה ממש כלום!!). ככה שבסופו של דבר זה מה היה היעוד של הרכב...ומבחינה עקרונית סביר להניח שרכב עם הרבה קילומטר אך שטופל בצורה מצויינת יעשה פחות בעיות מרכב עם קצת קילומטר אך שבקושי טופל
  11. שאני למדתי נהיגה (לפני שנה) המורה תמיד היה אומר לי להחזיק ב עשרה ל-2
  12. זאת אומרת שברמת העיקרון אם אני מוכיח שהגג אכן נצבע אני יכול לתבוע אותם/ לקבל פיצוי? ותודה קומפי עם התשובה היחידה שבאמת קשורה
  13. למה אנשים תמיד עונים לא לעניין? לי זה מפריע שהגג צבוע בסדר? מה שיותר מפריע לי זה שלא ידעו אותי על זה... איך אני יודע שאין פגיעת שסי והבוחן לא עלה על זה? מבחינה עקרונית קניתי משהו מבלי לדעת מה מצבו האמיתי...ואולי זה לא בגלל שהצבע נשרף? מאיפה אתם כל כך בטוחים? האוטו כן עבר תאונה ביד הקודמת... האם אפשר לעשות עם זה משהו?
  14. לפני חודש וחצי קניתי מגאן קופה שנת 98 ותוך כדי חיפושי לקחתי עוד 2 רכבים לבדיקה, מכל מיני סיבות שלא רלוונטיות לא קניתי את אותם 2 רכבים. בסופו של דבר לקחתי את האוטו (שעכשיו בבעלותי) לבדיקה בדינמומטר רעננה. ביום חמישי עשיתי תאונה קטנה בכנף הימנית, בעיקבות התאונה הלכתי ל 4 פחחים וכל ה 4 פחחים אומרים לי שהגג צבוע ב300%. עכשיו בבדיקה שאלתי את הבוחן במפורש עם האוטו צבוע כי זה דבר די ידוע שהצבע הכחול מטאלי של המגאן קופה נוטה להישרף. למיטב ידיעתי מכוני בדיקה לוקחים אחריות על מה שהם כותבים בממצאי הבדיקה. עכשיו אני אומר ברור שעם הייתי יודע שהאוטו צבוע לא הייתי קונה אותו (לא שלי זה איכפת פשוט ההורים שלי לא הסכימו) וזאת אחת הסיבות שלא קניתי את אחת המכוניות שלקחתי קודם לבדיקה... מה אני יכול לעשות? בנוגע לנוסך הבדיקה... עם חלק מסויים צבוע הם אמורים לכתוב את אותו חלק ספציפי בחוות הדעת? בתודה לירן!
  15. אני מעוניין לקנות סאב ומגבר ותוך כדי חיפושים שמתי לב שיש סאבים עם נאון מיסביב לרמקול עצמו... אני לא מחפש לקנות אחד בילט אין... האם יש אפשרות לקנות נאון עגול נגיד בגודל 12" שמתאים לסאבים? ואיך להתקין את זה בלי לפגוע בסאב? האם מישהו עשה פה משהו דומה לזה ויכול לעזור בעצות?
  16. לפי איך שזה נשמע זה מייסב או ציריה (בתור אחד שהחליף את שניהם בחודשיים האחרונים) אני חושב על ציריה כי אתה אומר שזה בזמן פניות... אצלי שנידפק המייסב זה היה רעש קבוע מהגלגל.
  17. הרכב: רנו מגאן קופה שנת 98 1.6L אוטומטית האוטו אצלי כי 3 חודשים (2000 קילומטר) בעיות מיוחדות אין לי...בגלל שהאוטו די חדש אצלי... היה מייסב גלגל עשה פול רעש 500 שקל ציריה קצת לא בסדר אז החלפתי 1000 שקל בערך חוץ מזה חודש הבא האוטו עריך לעבור טסט וטיפול 100K טסט עולה 1144 ביטוח אני לא זוכר אם יש עוד שאלות אשמח לענות... תמונות מצורפות: האוטו לפני החלפת ג'נטים תמונה 1 האוטו עם הג'נטים החדשים ובזמן ההתקנה 3 תמונות
  18. ברישיון הזמני שלי היה רשום שהמלווה הוא ל3 חודשים ככה שישר הסקתי שאני יכול להסיע רק עוד 2 אנשים. ברישיון שלי כתוב משנת 2004 ובתוקף רשום על ה 15/12/2006 ככה שתמיד חשבתי שאם שוטר יסתכל לי על התוקף הוא יבין שזה מדצמבר 2004 והחוק החל כ חודש קודם ב נובמבר 2004
  19. הלינקולן לא זכור לי שם הדגם...שנת 74 כתוב במודעה נראת ממש טוב ובמצב מצויין... אין לי קשר לרכב האוטו ניראה חונה ברכוב השחר ברעננה (קצת אחרי הצומת של השחר והמחתרות) הדגם הוא זה עם הפנסים מקדימה עם תריס כזה שניפתח וכשהאוטו סגור לא רואים את הפנסים. מס הטלפון הוא: 0505235791
  20. אם כבר מדברים על ממתי חל החוק אז יש לי שאלה... לי ברישיון כתוב שנת רישיון 2004 כי עברתי טסט בתחילת דצמבר...עם זה רלוונטי אני לא מסיע יותר משני אנשים גם בגלל החוק וגם בגלל נוחות...כי במגאן קופה יש מאחורה 2 מקומות ואני לא יכול לנהוג שיושב מאחורי מישהו כי אני לא בחור קטן...אז לענייננו נגיד ושוטר עוצר אותי איך הוא יודע כמה אנשים מותר לי להסיע? הרי שנת הרישיון היא 2004?
  21. מיני אספנות...לא שמתי לב לשנה.. המכיר הנידרש הוא 10K לי אין שום קשר לאוטו רק ראיתי אותו ברחוב... מס' טלפון אני יביא עוד כמה ימים... האוטו עומד ברחוב עקיבה 40 (בערך) ברעננה לפי מיטב ידיעתי הוא במצב נסיעה
  22. אני לא יודע בקשר ליבואן אבל אני יודע שצמיגי כחלון הם השווקים מורשים...
  23. זה נישמע מאוד מוזר! כל שנה עולים במידה? לך יש 97 עם 13" מהחברה לי יש 98 (גם 1.6L אוטומט) עם 14" מהחברה וב 99 זה 15" ועכשיו לעינייננו...ראיתי מס' מגאן קופה עם 16"...אני לא יודע עם זה מאושר להם ברישיון אך קיימות כאלה... חשוב שתדע שעליה במידה (ועוד 3") תיפגע בנוחות של של הנהיגה- הכוונה שכל אבן קטנה תורגש ממש ! אני מציע לך לעלות גג ל 15" וזה בדוק יאשרו!
  24. לא הייתה לפני כמה זמן השקה של הרכב הנ"ל במפגש של מועדון ה 5?
  25. הם לא מתו כי הם לא היו חגורים! הם מתו כי הנהג נהג בצורה רשלנית! אם אני לא טועה הוא עבר באדום ובמהירות מופרזת
×
×
  • תוכן חדש...