Jump to content

AleroBlack

  • הודעות

    431
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AleroBlack

  1. עם כבר העלו כזה נושא אז יש לי שאלה... אתמול קניתי אוטו ועשיתי העברת בעלות כרגע יש לי כזה טופס שאני חתום עליו וגם בעלת הרכב שקניתי ממנה חתומה עליו..( טופס העברת הבעלות) תוך כמה זמן בערך אני יקבל את הרישיון רכב עצמו שעל שמי?
  2. בשעה טובה קניתי אתמול מגאן קופה במצב מצויין רק תא המנוע לא נקי ממש ויש אבק על המנוע שואר המיכלולים. ברצוני לנקות את הליכלוך. מה אסור לעשות? ומה אתם הייתם ממליצים לי לעשות?
  3. מה אתם אומרים על הרדיו דיסק הזה: http://shopping.walla.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1495690 רק לידע כללי אני לא איזה פריק למערכות עצבניות עם מלא סאבים ומגברים אני מחפש רדיו דיסק טוב קל לתיפעול עם אופציות נחמדות... בקיצור משהו שיספק נער בן 17 וחצי. נ.ב כפי שאתם רואים זו מכירה פומבית. כמה הייתם שמים עליה? ובחניות כמה היא שווה לדעתכם (אני נוטה להאמין שהמכיר "מחירון" קצת מופרז)? *** עריכה - הקפצה מותרת רק לאחר 24 שעות http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=62997***
  4. אני קניתי (בשעה טובה) אתמול מגאן קופה 98 יד ראשונה מאישה אוטומטי... בעיקרון חשוב בקניית אוטומט לבקש את ההסטורית טיפולים במוסך ולראות כל כמה זמן האוטו עבר שיפוץ/טיפול גיר כי זה ידוע שהגיר נוטה להידפק. אני לקחתי 4 מגאן קופה לבדיקות כולם יד 1 חוץ מאחד שהיה 2. חשוב לדעת שהחלונות האחוריים בדרך כלל לא עובדים וזה יהיה ממש נדיר למצוא אחת עם חלונות אחוריים תקינים. זה ידוע גם שיש בעית חלונות וסאן רוף במגאן קופה אך עם זה לדעתי אין הרבה אפשרות לבדוק. בהצלחה ואחלה אוטו!!
  5. בשעה טובה קניתי רנו מגאן קופה רק שהטאסות המקוריות ממש מכוערות!! ואני מחפש 4 ג'נטים למתאימים... לא חשבתי על דגם ספציפי...מי שיש לו אני יראה...עם זה ג'נט יפה אז בכיף!! מידת הצמיגים: 175/65R14 צרו קשר בהודעה פרטית
  6. אז קיצר ראיתי אותו חונה שם....באיזור של מוסך גיל ליד הפרינס שלו... תשמע הדוג' ממש מדהימה!! עברתי עם אמא שלי...אפילו היא התלהבה!
  7. תגיד ליאור יכול להיות שהאוטו היה היום (יום שישי) בסביבות 7 וחצי בבוקר באיזור תעשיה רעננה?
  8. AleroBlack

    תהינו ספידייר 124

    נראה מדהים!
  9. AleroBlack

    חיפושית 64' למכירה.

    כמה זה מכיר הגון בשבילך?
  10. למה אתה חושב שמישהו יכול להגיד לך כמה זה עולה? עם נכשלת תיאוריה או טסט? ואיזה רנג'ר? 6X6 או 4X4? איזה שנה? אולי חדש מהחברה?
  11. יש הבדל חזיתי בין H2 לH3?! כי אני לא רואה.. נ.ב. אני שואל כי ראיתי היום בראשל"ץ (בחניה של המכללה למינהל) אחת בצבע שחור אפור ולא היה רשום מאחורה מה היא H2 או H3.. בכבוד רב לאון חבקיןה H3 הרבה יותר קטן מH2. הH2 הוא ממש חייה רעה ונראה פשוט ענק ומפלצתי והH3 קטן יותר, פשוט יותר ולא בולט כמו הH2
  12. בחלקם זה לא מנועים זהים נכון? הם חולקות גוף זהה (לא לחלוטין) ולפעמים מנועים לא זהים?
  13. אהבתי את החיפושית האדומה!!! ממש יפה!!
  14. מדהים תמשיכו ככה לתעד את הפרוייקט...אין כמו רכב שרירים אמריקאי
  15. אולי כדי להגיד שהיה איתה מישהו מאוטו...נגיד אתה, והיא יצאה מהאוטו לחנות ובא הערבי ואיים עליך וצאת מהאוטו...אז הביטוח יהיה תקף? לא יודע סתם רעיון הזוי...
  16. AleroBlack

    מפרט טכני לרכבי שטח

    באמת לא ברור!!
  17. האוטו נראה ממש מדהים!!! יש ברעננה איזה שירוקו שמסתובבת... מישהו מכיר?
  18. AleroBlack

    I Didn't Know The New M5 Can FLY

    משום מה אני לא רואה את התמונות.. מישהו יכול להעלות חלק פה? תודה
  19. חוקי רק מאחורה...
  20. המייבך והרולס רוייס זה מכוניות שמסיעים בהם (יענו מכוניות עם נהג ולא שנוהגים בעצמכם). והבנטלי זאת מכונית שאתה נוסע.
  21. אנשים פשוט לא מבינים! תפסיקו לנסות לכופף את החוק! הביטוח לא תקף בגלל שהרישיון לא תקף! ובגלל שהרישיון לא תקף זה עבירה על החוק! - זה בידיוק כמו לנסוע בלי מלווה בתקופת המלווה או לנסוע שאין לך רישיון בכלל! בקיצור מי שחלה עליו ההגבלה הזאת (אני בינהם!) 1) להסיעה יותר מ 2 אנשים זה לא חוקי וכל שוטר עושה עם זה מה שבא לו...אני אישית מכיר מישהו שנתפס עם אוטו מלא ועכשיו הוא עם 3 שנים שלילה! 2) במקרה של תאונה אין ביטוח בכלל כי תנאי הרישיון לא בתוקף! בידיוק כמו תאונה כשלנהג אין רישיון או שהוא נוסע בלי מלווה בתקופת המלווה! זהו נטחן מספיק לנעול!
  22. חחחח נכוןןןן
  23. יותר מידי דברים לא הגיוניים! אופל אסטרה צודק... עם מישהו נוסע בנתיב השמאלי לאט ואתה נוסע על הימיני במהירות המותרת אך יותר מהר ממנו זה לא עקיפה! למיטב ידיעתי עקיפה זה להיות מאחורי מישהו לעבור לנתיב השני ולחזור לנתיב שלו אחרי שעברת אותו. אך עם יש מספר נתיבים וכל אחד נוסע במהירות שלו ואחד מחליט לנסוע כ 20 קמ"ש מתחת למותר בנתיב השמאלי אז הוא מחייב גם את הנתיב השמאלי? ---> לא!!
  24. AleroBlack

    מי מזהה

    לא...היה לו BMW אזיטה
  25. הרכב נראה מדהים!!!!! אני במקומך הייתי משפץ אותו (את הפנים כי חיצונית הוא פחות או יותר מדהים!) ושומר אותו לאספנות כי רכב כזה מגיע לו יחס חם ואוהב! איזה שנה הוא בכלל? כמה זמן יש לו עד לאספנות? ושוב לדעתי אוטו כזה דורש שימור!
×
×
  • תוכן חדש...