Jump to content

AleroBlack

  • הודעות

    431
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AleroBlack

  1. AleroBlack

    גולף או A3

    לדעתי זה תלוי בצרכים שלך... אם אתה מחפש פוזה אז האאודי אם נוחות חשובה לך אז הגולף ג'נריישן...לא כי האאודי לא נוחה פשוט הג'נריישן יותר מפנקת
  2. סובארו אימפרזה טורבו (GT) שנת 2000 מטופלת אך ורק במוסך מורשה!! (יש קבלות והיסטוריה) צבע לבן (צבע מקורי!) 115K קילומטר יד 4 שמורה מאוד! הרכב לא שלי הוא של חבר מאוד טוב שלי... הוא מתחייב בבדיקה לשסי גיר ומנוע! הרכב מאוד שמור ומושקע תוספות: אגזוז לחץ פורק טורבו ג'נטים וצמיגים 17" של WRX מאושר ברישיון מסכות לפנסים הקידמיים בקליות שקופות לשאלות אפשר לפנות בה"פ אך עדיף לצלצל לבעל הרכב שמו אייל 052-2731238 מהיכרות שלי עם הרכב האוטו בצב מצויין! חיצונית הוא מדהים ומכאנית גם כן!
  3. אז כמו שכתוב בכותרת אני צריך להחליף את 4 הצמיגים ברנו מגאן קופה שלי... המידה 175/65R14. אני לא מבין כלום בצמיגים לכן אני פונה אליכם... הדרישות שלי הם לא דרישות של איזה אחד שמחפש אחיזה ספורטיבית או משהו רציני...בסך הכל אני נוסע די רגוע פה ושם לחיצות אבל בגבול הטעם הטוב ובלי התפרעות בפניות או משהו בסיגנון. או בקיצור אני מחפש צמיגים טובים אך לא צמיגי ספורט... התקציב הוא סביב ב 1500 (+-) אני רוצה לנצל את התקציב כולו בצורה הטובה ביותר. עם אפשר אז צמיגים שקל להשיג ואני מאיזור המרכז (רעננה) ואני לא מתכוון להרחיק לכת על מנת למצוא צמיגים. אז השמח לקבל המלצות על חנויות צמיגים ברעננה/כפר סבא/הרצליה/רמת השרון. תודה לעוזרים!!
  4. AleroBlack

    רנו למכירה

    איזה דגם זה? מאיזה שנה? למישהו יש עוד פרטים על הדגם הזה?
  5. AleroBlack

    יונדאי קופה

    גם אני אומר שתמשיך לחפש... בסוף תמצא מציאה... ואז זה יהיה שווה כל שקל
  6. בדוק אפשר... בהצלחה!
  7. ככה בידיוק היה המורה שלי!.. אולי היה לנו אותו מורה... חחח
  8. AleroBlack

    פיג'ו 307

    אולי לקורולה אין טיפטרוניק אך היא עדין יותר מהירה מ307 בדוק אין לקורולה טיפטרוניק בשום רמת גימור?
  9. AleroBlack

    חוק הסעת 2 אנשים

    טוב אז בתור אחד שיודע! החוק קיים! על כל מי שעבר טסט החל מ1 בנובמבר 2004 (בדוק כי אני עברתי בדצמבר וזה תקף עלי!) אסור בשום מצב להסיע יותר מ 2 אנשים אלא עם יש באוטו מלווה מעל גיל 24...עד גיל 21 אסור להסיע יותר מ 2 אך בנובמבר 2006 החוק מתבטל אלא עם יחוקקו אותו מחדש (כשהו עבר שלוש קריאות אז זה היה למבחן של שנתיים) עכשיו בקשר ליישום החוק- יש שוטרים שלא שמים על זה...אך יש גם כאלה שמחמירים...אני מכיר מישהו שקיבל שלילה ל 3 שנים. דין נסיעה עם מעל 2 אנשים זה כדין נסיעה בתקופת המלווה ללא מלווה או לחילופין לינסוע על אוטו ללא רישיון... הכוונה שאתה נוהג בלי רישיון תקף ומה שיותר בעיה זה הביטוח....כשאתה נוסע עם יותר מ 2 אנשים הביטוח לא תקף מאותה סיבה שהרישיון לא תקף! יונתן אתה טועה ומטעה! זה עד גיל 21 גם עם אתה לא נהג חדש! אני הוצאתי רישיון בגיל 17 וחודש = בגיל 19 וחודש אני לא יהיה נהג חדש...ועדיין יהיה מותר לי להסיע 2 אנשים בלבד...אלא עם החוק התבטל..
  10. AleroBlack

    טסט בשבת

    בקיצור במקומות של ערבים
  11. AleroBlack

    פיג'ו 307

    ה 307 ממש חסכונית בדלק...אבל יש לה בעיות אמינות! כל האוטו מבוסס על המחשב והרכב נוטה להיתקע! (יש לחבר שלי 307 ולפחות פעם בחודש האוטו מתקלקל!) ביצועים- כמו כל 1.6 פחות או יותר אני ממליץ על הטויוטה קורלה... אותו מחיר (+-) כמו ה 3 והפוקוס... הרבה יותר אמינה וביצועים יותר טובים!
  12. אני בכל זאת ממליץ לך על הדיהטסו סיריון החדשה... גם די זולה... ודבר אחד שחשוב להדגיש בקשר אליה...בארץ זה דיהטסו ובחו"ל זה טויוטה...או במילים אחרות טויוטה מייצרת אותה...ככה שאמינות יש בשפע! עם הייתי במצב שלך לא הייתי חושב על משהו אחר...חוץ מהטויוטה יאריס אבל אתה אומר שהיא יקרה...
  13. אין דבר שכסף לא יכול לקנות... או במילים אחרות...הכל אפשרי....לשנות את הפנסים לא צריכה להיות כזאת בעיה...בתנאי שיש לך מספיק כסף
  14. טוב אז בתור אחד שגר ברעננה...ושנוהג ליקרוא את העיתון המקומי...היה רשום שמיספרו את 2 הרחובות הראשיים (אחוזה וויצמן) הרמזורים ממוספרים לפי סדר רץ ככה שזה לא בעיה לזכור...רעננה זו עיר די קטנה ונוחה ככה שאני זוכר מתי יש רמזורים באחוזה ככה שזה לא בעיה להדריך... בקשר לטיימרים...הם ממוקמים בצומת של רחוב אחוזה ושדרות ירושלים לכיוון אחוזה... לא מזמן הוסיפו עוד אחד חדש באותה צומת לפונים שמאלה משדרות ירושלים לתוך אחוזה (הכוונה מי שבא מכיוון וויצמן לכיוון אחוזה יש רמזון פניה שמאלה לתוך אחוזה...שם!)
  15. משה, גם אני הייתי רוצה לקחת כמה חלקים למגאן קופה שלי... עם תימצא ספויילר אחורי כחול כהה מקורי...השמח לדעת איפה... ובכיסא ליד הנהג שבורה הידית הקטנה שאיתה מקפלים את הכיסא...(רק הפלסטיק שבור...) עם תימצא משהו תגיד לי בבקשה...
  16. ניצפתה ברעננה ברחוב בילו פינת סוקולוב פורד מוסטנג במצב ממש לא רע! בצבע בג'/קרם משנות ה 60 יפיפיה!
  17. פשוט ביזיון!
  18. מאיפה קנית? איפה ההגבה הזאת יושבת? שמישהו ישפוך אור על הנושא...
  19. תודה אחי על ההמלצות... אבל לא בנושא זה ביקשתי...אני לא צריך עזרה באיזה רמקולים/פאנל/סאב/מגבר... הבעיה היחידה שלי היא המיקום... ואני רוצה קודם כל לדעת איזה קומבינות אפשר לעשות על מנת לשים 9*6 מאחורה... ועם זה באמת בילתי אפשרי (מה שאני ממש לא מאמין) אז אני יחשוב על מה שאמרת...
  20. לא נידפק עדין כלום... אני רק בתהליכי בניה... נכון לעכשיו יש לי רק פאנל...ואני רוצה לשים עוד 4 רמקולים ו2 טוויטרים כשלב ב' ושלב ג' זה לחשוב על מגבר וסאב... אבל נכון לעכשיו אין לי אפשרות לשים 9*6 ולי זה נישמע ממש לא ריאלי לשים 4 רמקולים קטנים... זוג של 6 וחצי וזוג של 5 ורבע אני כרגע מחפש אלטרנטיבה ל9*6 הדבר היחיד שעלה לי לראש זה מעין קופסה..
  21. לא הבנתי את הקטע של להשאיר חלק מהרמקול מתחת לפח... מישהו יכול להסביר את זה קצת יותר ברור?
  22. טוב סופי אני הולך לעשות פרוייקט מיוחד... אני ירכיב 9*6 בתיבות מיוחדות... בסיגנון הזה:
  23. וואיי אז נידפקתי חזק עם המערכת! אין לי שום אפשרות לשים שם 6/9 בשום דרך? יש למישהו איזה קומבינה לשים את הרמקולים במקום אחר?
  24. דובר רבות בפורום עם אצ'בק 1.6L חיפוש קטן והיית מוצא את כל התשובות
  25. יש איזה אפשרות אחרת? אולי משהו כמו הגבהה או משהו כזה...
×
×
  • תוכן חדש...