Jump to content

AleroBlack

  • הודעות

    431
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AleroBlack

  1. נראה לי שזה הכי קצת פה! שברולט אלרו 2.2L שנת 2002 אצלנו מ2003 (קנינו אותו עם פחות מ 10K כי הבעלים קיבל שלילה עקב התעוורות) כיום האוטו על 28K תעשו חשבון זה פחות מ 10K בשנה יש פה מישהו שכל כך קצת עם רכב של היום יום? (זה האוטו היחיד בבית...3 אנשים עם רישיון)
  2. יש עוד תמונות שלה? בלי כיסוי....
  3. אהבתי את האנימציה!! חזק ביותר!! אפשר עוד תמונות???
  4. מצתרף לבקשה
  5. אין כמו הלנטיס של השוטרים הישראלים :roflmao: :roflmao:
  6. בשביל זה המציאו את הטיפטרוניק!
  7. תסלחו לי עם כבר אמרו את זה פשוט ממש לא היה לי כוח לקרוא את כל התגובות אבל איך בידיוק אפשר לשבות? מה תמלא טנק מלא עם עוד (נגיד) 1000 אנשים באותו יום ואז תנסו למשוך את זה כמה שיותר? גלק זה דבר חיוני והוא חלק מהחיים...צריך להגיע לעבודה או כל דבר אחר שמצריך נסיעה. זה יהיה כמו שביתת רעב רק שפה ממש ברור מי ישבר קודם וזה יהיה אנחנו הצרכנים כי מה לעשות אנחנו צריכים דלק... ושלא תבינו לא נכון אני בעד הורדת המחירים כי כיום זה ממש שחיטה! אבל צריך למצוא דרך קצת יותר הפקטיבית... כיום הדלק הוא במחיר אחיד +/- אז לדעתי עם כל חברה תוכל לקבוע לעצמה מחיר וככה יווצר תחרות אז המחירים ירדו דראסטית. מעין הפרטה שכזאת אבל במדינה כמו שלנו אפשר לשכוח מזה!! כי העשירים רוצים להתעשר עוד יותר ולתחנות הדלק נוח עם המחיר הגבוה וכך גם לממשלה בקיצור צריך דרך הרבה יותר טובה ולא דרך ברברית.
  8. אל תתיאש אני חיפשתי רנו מגאן קופה ומצאתי אחת פצצה ממש והיא נמכרה מתחת לאף. ובסוף מצאתי רכב לפני יומיים וקניתי, אופל טיגרה, אתה תמצא תאמין לי יש הרבה כאלה במצב טוב אני מכיר אחת אוטומטית למכירה רק עם פתק אם תרצה אני ירשום את המספר בשבילך! יונתןמה המצב גבר? ההורים שלי הגבילו אותי לאוטומטי... בבקשה תרשום לי את המספר!! ואיזה צבע ושנה(עם אתה יודע) ובאיזה עיר היא?... תודה אחי!
  9. יש לו למבורגיני.... :roflmao: :roflmao:
  10. welcome to the club כבר חצי שנה אני מחפש! (אבל רק 3 חודשים אני מחפש ברצינות). 2sexy4u מצאתי לך משהו...אני שולח לך בפרטי... ויש לי רעיון...בואו כל מחפשי המגאנים קופה (יש עוד 1 או 2 בפורום) ננצל את הת'דר הזה וכל אחד שמוצא משהו ולא הולך על זה מכל סיבה שהיא יפרסם פה...וככה אולי חלק ימצאו בסופו של דבר... מתאים??
  11. אין צורך לצטט את ההודעה מעליך, אתה לא חושב שדי ברור למי אתה מגיב? השוטרים הם הפושעים הכי גדולים!! זה כמו מאפיה! (מניסיון)
  12. ידעתי הרעיון הזה בילתי אפשרי מכיוון שהוא ציין במפורש שהרכב "כלוא" בין עמודי תמיכה ככה שבטוח יש שם גג ואין גישה לגרר... לדעתי הרעיון הכי טוב זה באמת את הג'אק עם הגלגלים...
  13. לא הבנתי את השאלה! אתה יכול להיות יותר ברור?... תודה
  14. מדובר על רנו
  15. אז סיומת של 29 בלוחית הזיהוי על איזה שנה מדובר?
  16. AleroBlack

    תמונות ממועדון ה5

    אחלה של תמונות... ואפילו יותר אחלה של מכוניות!!
  17. AleroBlack

    VW קבריו - תמונות ריגול

    חמוד.... נראה לא רע אבל לא יותר מזה...
  18. AleroBlack

    תאוריה לטרקטור

    בכותרת כתוב במפורש רישיון לטרקטור!! לעניינינו...מגיל 15 וחצי (עם אני לא טועה) אפשר ללמוד בקורס לטרקטור בו יש שיעורים עיוניים -תיאוריה ומעשי -נהיגה על טרקטור. אי אפשר לגשת לתיאוריה באופן עצמאי....נגשים בקורס. מכיוון שצריך אישור מהמדריך או משהו כזה...
  19. AleroBlack

    דו"ח מהירות...

    בקשר ל 10% גם אני שמעתי משהו...והקטע של המצלמות שלא רואות כי אתה קרוב זה שטות!!!
  20. יצא יפה... ובכללי אהבתי את הפנים של האוטו!!
  21. AleroBlack

    דו"ח מהירות...

    שאלה לי אליכם... לגבי דוחות מהירות מחוץ לעיר: הבנתי שנותנים דו"ח רק אם אתה נוהג מעל 20 קמ"ש מהמותר ואז הדו"ח הוא 750 ש"ח, ואילו אם אתה עובר את ה 30, אז זה שלילה.. ומה אם אתה נוסע עד 20 מעל למותר - אז הם לא מסנים לתפוס? כאילו הם נותנים לנהגים חופש פעולה של עד 20 קמ"ש מעל המותר ? ולגבי בתוך העיר - האם זה אותו דבר?את מה שאמרת על כביש מהיר אני לא מכיר... אבל יש לי חבר שנסע לעיר 70 קמ"ש במקום של 50 (הוא נהג חדש) והוא קיבל שלילה ל 3 חודשים או חודשיים לא זוכר
  22. אני ראיתי כמה רנו מגאן קופה ולא קניתי בגלל כל מיני בעיות...תגיד לי מאיפה הוא אני יגיד לך עם הייתי אצלו כבר... ראיתי 4 מאיזור המרכז... תגיד שם/מאיפה...ואני יגיד לך עם אני מכיר כי נתקלתי ב 2 עם סשי 1 עם פגיעה במשקוף ואחד מכני בעיתי..
  23. קראתי את ב"מדריך"....באמת מדריך טוב ואני מאמין שאם אני יחפש רכב אז אכן אני יפעל לפי השלבים שרשמת... אחלה מדריך ותודה רבה!
  24. וויי נראה לי ראיתי כזה פעם...זה ממש נדיר!! איך קוראים לזה? אוטובוס אולי? עם כן אז אני חייב תמונה של זה!!! קיצר אני מברר קצת כדי שאולי אני יוכל לחסוך את זה עם יש עוד מישהו שבא מהאיזור...או שאני יסיע פעם אחת והוא פעם שניה...משהו כזה...
×
×
  • תוכן חדש...