QUOTE=Fix_It_Again_Ton]היי
עוד מקרה שפשוט גורם לך לשאול את עצמך בפעם ה .... , למה? מה הסיבה? איך ניתן למנוע....?
אתמול בלילה כמה מופרעים החליטו לעשות לינצ על כל הרחוב, ניפצו בקבוקים על המדרכות, עיקמו לכל המכוניות את המראות ושברו ספסלים.
בבוקר התגלה המראה הבא:
שברי בקבוקים על כל המדרכה כולל על הכביש,2 ספסלים שבורים ושברי הקרשים מפוזרים לאורך כל הרחוב.
נזק למכוניות - מזל שהמראה אצלי כן מתקפלת,כל רכב שאין לו מראות מתקפלות פשוט שברו לו את המראות, וונטילים מכל הגלגלים נגנבו.
תגידו לי , לנוער של היום אין מה לעשות בלילה, בחיי זה בלתי נסבל.
נמאס.מה זה המלחמה הזאת!? איפה אתה גר? ברמאללה!?