Jump to content

AleroBlack

  • הודעות

    431
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AleroBlack

  1. אחלה של יוזמה!! אחלה של תמונות!
  2. אהבתי!! חמוד ביותר
  3. זה קצת מזכיר לי פורש....
  4. זה לא היה דהיית צבע...זה היה כתמים, אבל הכתמים לא ירדו במכונות שיש בכל ה"אמריקן וואש" וכדומה...אבל לך תדע מה יש לו... ולמתן נחום... אני לא יודע אם זה עובד על כתם מחומצה...אבל דבר אחד שאני יכול להגיד לך זה שלא השארתי את הלימון על האוטו, פשוט שיפשפתי את הפח ושסיימתי שטפתי ישר....ואז אחרי זה ווקס...אהה ושחכתי להגיד שאסור שהלימון יגע בגומיות (של החלונות/מגבים/וכו'). וגם לא בפלסטיקים של הטומבון...יענו רק לפח!
  5. AleroBlack

    שאלה על דוח חנייה

    לפי מה שאתה אומר אז לא מגיע קנס... תבדוק עם בתחילת הרחוב יש תמרור שאומר משהו... חרם על ה 250 שקל....זה לא נקודות אז עזוב את זה... תשלם וסגור עניין
  6. שמעתי מחר על מישהו שתפסו אותו עם 3 אנשים (חוץ ממנו) והוא קיבל שלילה...לא זוכר כמה זמן אמרו לי...נראה לי 3 שנים (הגיוני?)
  7. שתי מכוניות? אני מזהה אחת! את החיפושית..
  8. עוד רעיון.... לי גם היה בעיה של נקודות לבנות כאלה שלא ירדו בפוליש... לא ידעתי מה לעשות...הקיצר פעם אחת הלכתי לשטוף את האוטו באיזה תחנת דלק...והאיש שניגב ת'אוטו נתן לי ממש תרופת סבתא!! הוא אמר שכשהאוטו נקי לקחת חצי לימון (כן לימון!!) ולשפשף את הנקודות. שיפשפתי אז כל האוטו היה מלא בחתיחות לימון...אז לקחת צינור ורק השפרצתי על האוטו בלי שום דבר אחר...וכל הנקודות ירדו!!! הייתי בשוק! האוטו היה כמו חדש...ואחרי זה עשיתי ווקס ובכלל האוטו היה מצוין! (זה צבע שחור מטלי...) אז תנסה עם לימון....להזיק זה לא יזיק...אלא עם אתה משאיר את הלימון הרבה זמן ואז החומץ יהרוס לך את הצבע.
  9. בבקשה תתעד את כל השיפוץ!! אוטו פשוט מדהים!! אני אישית זה החלום שלי פורד מוסטנג מאמצע שנות ה-60!
  10. חלום!!! יש תמונות שוות יותר?
  11. AleroBlack

    מזל טוב לי :)

    פשששש באמת מצב טוב! יפה מזל טוב!!
  12. AleroBlack

    מזל טוב לי :)

    אוטו חזק!!! רק קשה למצוא אחת! ועוד במצב טוב בכלל!! תתחדש... עכשיו סתם בשביל הידע...איזה מצב היא? כמה קילומטר? יד? ומה האוטו עבר? אהה ודחוף תמונות!!!!!
  13. האוטו היה נראה ממש מלוקק! פשוט אוטו חלום איזה סביבה? איזור השרון? או שזאת פעם אחרונה שאני יראה אותו?
  14. יבוא אישי. בטח זה עולה חדש מצרפת. הם יכולים להביא את האוטו שלהם בלי מיסים....אז זה רכב שהיה לו שם והוא הביא אותו לארץ
  15. בול זה!!! ככה נראה בדיוק! מדהים! ליאור...אתה מכיר את הבעלים כאילו?
  16. מישהו יכול להעלות תמונה של שבל? אולי מישהו מכיר את האוטו הספציפי הזה? הוא היה משופץ! נראה פשוט מדהים... ראיתי אותו ליד הבית ברעננה
  17. עכשיו נסעתי ליד הבית ראיתי רכב אספנות קבריולט בצבע ירוק בקבוק עם 2 פסום לבנים (לאורך כל האוטו..) מקדימה היה סמל SS. זה שברולט קמרו??
  18. קוראים לו אוזי כהן!! חחחחחחחחחחחחחחח
  19. AleroBlack

    s-class חדשה

    הרכב שהוצג בכותרת נראה באמת זוועה! והרכב התמנות האלה יפה!! יש דימיון בינהם אבל ביש שם חארטות שמכערות את האוטו
  20. אתה לא מחדש לי... אני יודע שזה אוטו מסלול...אבל סתם מעניין אותי כמה הוא עושה מ 0 ל 100.... אני בטוח שמישהו שם בפרארי בדק את זה...
  21. 800 כוח סוס!? זה פולללללל!! כמה האוטו הזה עושה מ 0 ל-100? ומה המהירות המרבית שלו!?
  22. אני יודע שזה מקום קצת הזוי אבל גני התארוכה בתל אביב זה המקום בשביל זה... רק צריך כמה מפרסמים וספונסרים וזה יהיה אירוע מצוין! חניה מסודרת, שומרים בכניסה ויש מקום להדגמות ומקומות צפיה מסודרים. תנסו להציע לכל חנויות אביזרי הרכב יבואנים של חלקים ובעצם כל גוף שמעורב בעולם הרכב לקחת חסות. כמו באוטומוטור רק ועם אמירה מאחורי זה ומטרה ברורה ומוצהרת. אבל בכל זאת זה נראה לי בעייתי והזוי כי בשביל אירוע כזה גדול ורציני צריך תקציב גדול!!! אחלה של יוזמה!! ובהצלחההה
  23. AleroBlack

    תרוצים למשטרה

    חחחחחחחחחח חזק!! אהבתיייייי
  24. לא זכור לי שיש ליד הקאנטרי...אני יודע שיש מאחורי הקאנטרי...ואני רוחץ שם באופן קבוע ואני ממש ממש מרוצה!!..
  25. מחכים לתמונות של כל התהליך!!
×
×
  • תוכן חדש...