זה לא היה דהיית צבע...זה היה כתמים, אבל הכתמים לא ירדו במכונות שיש בכל ה"אמריקן וואש" וכדומה...אבל לך תדע מה יש לו...
ולמתן נחום...
אני לא יודע אם זה עובד על כתם מחומצה...אבל דבר אחד שאני יכול להגיד לך זה שלא השארתי את הלימון על האוטו, פשוט שיפשפתי את הפח ושסיימתי שטפתי ישר....ואז אחרי זה ווקס...אהה ושחכתי להגיד שאסור שהלימון יגע בגומיות (של החלונות/מגבים/וכו'). וגם לא בפלסטיקים של הטומבון...יענו רק לפח!