Jump to content

Dardasaba

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של Dardasaba

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. טוב, תודה לשניכם. אני אצמצם את החיפוש שלי ל1975 ומטה אני מניח.
  2. באופן כללי? זאת אמרת שאפשר איכשהו? איזה פירצה שאפשר לנצל? אני נאחז בכל שבב תקווה ):
  3. שלום, אני פשוט מאוהב במכוניות האלה, מכל השנים, ואני רוצה לייבא אחת לארץ שאני אקנה מ-EBAY. (מארה"ב) אני מתכנן לקנות דגם משנות ה-80 או אולי שנות ה-70 המאוחרות. אני הבנתי שצריך אישורים, מכס, והרבה טירטורים, איפה אני מתחיל? כמה יעלה לי הסיפור של היבוא? לאן אני פונה? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...