שלום,
אני פשוט מאוהב במכוניות האלה, מכל השנים, ואני רוצה לייבא אחת לארץ שאני אקנה מ-EBAY. (מארה"ב)
אני מתכנן לקנות דגם משנות ה-80 או אולי שנות ה-70 המאוחרות.
אני הבנתי שצריך אישורים, מכס, והרבה טירטורים, איפה אני מתחיל? כמה יעלה לי הסיפור של היבוא? לאן אני פונה?
תודה מראש.