שלום.
פיג'ו 307 2007.
לפני כשבועיים, תוך כדי נסיעה, נדלקו מס' נורות, צפצופים והגה קשה ואז לא הניעה. התנעתי עם כבלים ואז היו שבועיים של שקט. השבוע זה קרה שוב, ליד אוטו דיפו, בדקו ואמרו שהמצבר חלש (הראה לי במכשיר מדידה), המצבר היה פשוט, בן שנה וחצי. החלפתי. עכשיו - שוב נתקע. אז מה כן הבעיה?! אגב, זה קרה לי גם לפני כחצי שנה.
אלטרנטור הוחלף (אצל אחד מהמומלצים כאן) לפני קצת יותר משנה.