Jump to content

elihershko

  • הודעות

    583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי elihershko

  1. תודה חברים. בנסיעה הבוקר נראה שיוצא חום, אבל שוב, לא מספיק. אולי אחכה עם זה כל עוד נראה שזה לא ממש מפריע ובכל מקרה בטיפול הקרוב נראה מה אומרים בגבע.
  2. בדקתי קצת. היו חסרים מעט מים אבל זה לא עזר. המאוורר עובד לסירוגין אז אני מבין שהטרמוסטט תקין. נשאר רק הרדיאטור חימום נכון? סתום או תקול.
  3. תודה. הרדיאטור חימום נמצא במקום נגיש?
  4. יש דרך לבדוק את זה עצמאית? מכיר סדר גודל של עלויות?
  5. עכשיו שהתחיל החורף זכיתי להכיר דברים חדשים על הרכב שלי... (נקנה בתחילת הקיץ). נראה שהחימום לא עובד. אני שם על טמפ' מקסימלית - אך האויר שיוצא לא חם, או לכל הפחות לא מספיק חם. (יותר בכיוון של לא חם). נראה שזה לא בעיה במדפים - כן מרגישים הבדל בקירור בין הכי קר להכיר חם. אז מה - רדיאטור פנימי? האם הרדיאטור נמצא במקום נגיש לבדיקה/ טיפול? לפני כמה שנים הוחלף לי רדיאטור חימום ב307 ולא היה זול... מקווה שלא זה המקרה. (יש מצב שהמקרה יכול גם להכנס למדור ''רמאויות במכירת יד 2''?! עד כמה שאני מכיר הרדיאטור עובד או לא ואם לא זה בגלל שעקפו אותו עקב נזילה)
  6. הי חברים, יש לי שריטה קטנטונת על הגג שהחלה לפתח מעט חלודה ובעיקר קילוף של הלקה, שגדל מיום ליום. איך אני יכול לעצור את התקדמות הקילוף?
  7. סובארו b3, מאזדה 3 (קצת יותר ישנה), טויוטה קורולה (עוד יותר ישנה).
  8. מכיר בנאדם שמתעסק בזה כמשהו צדדי. לא נראה לי מפרסם את עצמו אלא הכל מפה לאוזן. שמעתי רק דברים טובים. ראיתי בעיניים כמה תוצרים יפים שלו. כמובן שיש לזה עלות אבל לבנאדם הלא מבין או שלא רוצה להתעסק בעצמו- כנראה זה מתאים.
  9. השרשור קצת פתח לי את העניים (והתיאבון...), היום קניתי בהום סנטר את הgsb הנ''ל, הרוטטת. לאחר הנחות כאלו ואחרות המחיר ירד אל מתחת ל350 ש''ח.
  10. מנסה לסכם... הרכב עומד עכשיו על קצת יותר מ229,000 ק''מ. הרכב כמעט ולא מבלה בפקקים וננהג לרוב במתינות. החלפת שמן גיר בוצעה כאמור לפני כ80,000ק''מ וארבע שנים (לא מוצא כרגע חשבונית, הערכה) וחשוב מכל - הגיר מרגיש תקין. האם כדאי לרוץ למוסך או אפשר להמתין לטיפול הקרוב?
  11. כל כמה ק''מ המונה מתאפס?! הוחלף שמן במסגרת החלפת שסתומים לפני כ80k/ ארבע שנים.
  12. היום עשיתי נסיעה של כ30 ק''מ. הכל מרגיש רגיל ותקין. השאלה אם לחכות לטיפול הקרוב (יחסית בקרוב) או להגיע ללא דיחוי למוסך?! המעניין, כפי שרשמתי, שההודעה מתקבלת עוד לפני ההנעה.
  13. ערב טוב, פיג'ו 307 2007. אתמול העמדתי את הרכב מונע, גלגל אחד על המדרכה, כשחזרתי לאחר כעשר דקות היתה דלוקה נורת אזהרה. כיביתי והדלקתי ובצג היה רשום Gearbox fault: repair needed. יש לציין שהרכב נוסע רגיל לחלוטין, לא עבר למצב בטוח בגיר, הכל עובר רגיל וחלק. המעניין שההתראה מתקבלת כבר בסיבוב המפתח ועוד לפני הנעת הרכב. מה זה יכול להיות?!
  14. אם פתחת עם קופסת פח עם מזגן - סקודה סיטיגו תהיה הרבה מעבר לזה. חסכונית בטירוף (פחות רלוונטי לגביך) ואמינה לחלוטין. גם נוחות הנסיעה (עבודת מתלים. רעש פחות...) מפתיעה ועדיפה משמעותית משאר בנות הקטגוריה.
  15. רשמתי - צינור סדוק. בין הרדיאטור לכיוון המנוע.
  16. מוסך ''החולה'' קרית שמונה (מורשה פיאט)! רבותי הציל לי את היום והחופשה! קצת אחרי שסיימתי את הירידות מהגולן לכיוון קרית שמונה, הרכב החל להתחמם, המד חום היה טיפה אחרי האמצע אך לפני שהספקתי לשים לב כבה המנוע. עצרתי וראיתי צינור סדוק. גרר תוזמן לעד ארבע שעות. אחרי המתנה של כשעה ומילוי מים יצאתי בנסיעה מנהלתית לכיוון המוסך, בקרת אקלים על חום מירבי, 9 דקות נסיעה, המדחום היה בצד הטוב של הסקאלה כל הדרך. פחות משעה, 257 שח ובדיקה של המנוע והייתי בחוץ. חיים ממוסך החולה הבין את הסיטואציה (משפחה באמצע חופשה) עזב הכל ונתן הכל! מומלץ!
  17. הי, נתקעתי עם הרכב באזור קרית שמונה. יש מוסך מומלץ באזור?
  18. ראה תמונת הרדיו (והשלט של הבלוטוס...). השחור של הבלוטוס מתחבר לחוט הירוק-צהוב והאדום של הבלוטוס מתחבר לצהוב (שאצלי היה נראה כבר די לבן). רואים שאלו שני חוטים שונים - ממוקמים יותר בפינה והם עבים יותר משאר החוטים. מצרף גם קישור שבו ראיתי את ההסבר. בהצלחה!
  19. הסתדרתי. תודה.
  20. שלום, אני צריך לחבר לרדיו יציאת בלוטוס. הרכיב מתחבר לשקע הייעודי מאחורה אך בנוסף צריך לחבר אותו גם לזרם חשמל. מצרף תמונה של כל הצמה של הרדיו. לאן אני יכול להתחבר לקבלת זרם? חוט שחור וחוט אדום.
  21. איפה לדוגמא והאם אפשר לצאת משם משמעותית פחות מ250 שח?
  22. שלום, מודל 2012. פנס אחורי שמאלי נשבר חלקית. היחידה האחורית מתחלקת לשניים - החלק הסטטי שבו נמצאות הנורות והחלק שנמצא על דלת תא המטען. החלק שעל דלת תא המטען הוא שנשבר. השאלה אם ניתן למצוא את החלק הזה במחיר שפוי (איפה?!) או להשתמש בביטוח? (השתתפות של 250 ש''ח, ללא רישום כתביעה). באי ביי לא מצאתי.
  23. זה הרכב הרביעי שלי עם הגיר הזה. לא נתקלתי ברעש הזה. מה עוד?!
  24. חד משמעית - בהורדת הרגל מהגז הקול נפסק. גם בשיוט במהירות קבועה לעיתים הקול משתתק לכמה שניות. ואכן ישנו גם רעש רוח קל מכיוון מראה שמאל.
  25. הי, הרכב מודל 2012. בשיוט במהירות קבועה, סביבות ה95 קמ''ש, יש מעין רעש, אולי שריקה. שומעים את זה רק בגז קבוע. כשאין רגל על הגז אין רעש. מה זה יכול להיות?
×
×
  • תוכן חדש...