-
הודעות
293 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי oren123456
-
מדבקת קרבון
oren123456 פרסם הודעה בנושא של POLO1999 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ברוך הבא לפורום, קח 3 סרטונים בגדול ,איך העסק עובד http://www.youtube.com/watch?v=qvkyrPLfDQk דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=Qd3uehLnAgw דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=zwhQUOeWR4M דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. תוכל לקנות חומר באיכות טוב באיביי, החומרים פן (אקדח חום), חומר ניקוי לחלונות לא משנה איזה , מטלית מיקרופייבר או רגילה מכותנה , כרטיס מגנטי כל שהוא שלא צריך יותר כמו אלה בבתי מלון שלא צריכים או משהו שחבר מועדון פג תוקף, או מגב להדבקה, סכין מנתחים -
גרניק מומלץ לרכב
oren123456 פרסם הודעה בנושא של Aviran_n בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
איזה דגמים חשוב שתציין, ניסת ,עשית בדיקה או שזו שמועה, אני מצרף תמונה עם כול החיבורים שאקדח קצף יכול להתחבר, -
יש לך את החומר הזה : מסיר שריטות קלות מרוב סוגי הפלסטיק מסיר כתמים, שיירי מלח ושינויי צבע שלב ראשון בשיקום וחידוש משטחי פלסטיק קל לשימוש – שפשף והברק http://www.wayfair.com/Star-Brite-Plastic-Scratch-Remover-087208-STBT1090.html ויש לך גם , פוליש נוזלי לפלסטיק Meguiar's PlastX http://www.autostore.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C%D7%99-%D7%9C%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-Meguiar-s-PlastX.html ולסיום דשבורד פוליש של קארפלן http://www.carplan.co.il/sg_product~FDP375~2~0.htm ואחרי שבחרת אחד מאלה , אני מליץ על הראשון , נותר לך רק לעבור על הפלסטיק עם החומר Optimum Opti Bond. חומר מצויין ניתן לדילול כמו אחד החברים שכתב .
-
בדוק את הקאיה פיקנטו זולה , זולה להחזקה, שוק חזק!
-
הצעת מחיר לחלונות שחורים
oren123456 פרסם הודעה בנושא שלו בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תקנה 356 לתקנות משרד התעבורה כפי שהיתה עד היום אסרה לצפות את שמשות הרכב בציפוי כל שהוא, כאשר הכוונה היתה כל השמשות. בתאריך 27/9/05 פורסם עדכון לתקנה זאת כפי שיפורט להלן ב. הבסיס החוקי תקנה 356 (ד) המעודכנת "לא ירשם רכב או יחודש רשיונו של רכב שהשמשה הקדמית והאחורית והשמשות שליד המושבים הקדמיים בו, כולן או מקצתן צופו בחומר ציפוי בין בהתזה, בין בהדבקה ובין בכל דרך אחרת". ג. המשמעות משמעות עדכון התקנה היא כי כל שיטות ההכהייה שוות בעיני החוק – לייזר,טבילה,תנור וכול' וניתן לאשר במסגרת מבחן הרישוי ציפוי של יתר שמשות הרכב ( שאינן מוזכרות בתקנה ) דהיינו השמשות המותקנות בצידי הרכב מאחורי הנהג והנוסע שלידו בלבד. -
פלסטלינה ?
oren123456 פרסם הודעה בנושא של koriza בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חומר סיכוך בתור מים , תתרחק מהמקום הזה , זה יכול לגרום לך לנזק , מה הבעיה להשים סבון ידיים עדין, או סבון תינוקות, פשוט קמצנות 180₪ שחיטה תקנה פלסטלינה סינית ושמפו ידיים יעלה לך 15₪ בגג תראה כמה רווח הם רוצים. ועוד ישאר לך עודף לעוד 2 רכבים שלא נדבר על סבון ידיים שהוא ישאר לך לעוד המון רחיצות ידיים -
הגה דביק בסופר לנסר 97
oren123456 פרסם הודעה בנושא של liav12 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
להבא אל תשתמש בחומר לניקוי דשבורד , להגה, זה מפוצץ אותו, אל תשכח לנקות את ההגה שהוא קר -
קליפסים לדשבורד
oren123456 פרסם הודעה בנושא של ornakash123 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
נסה בפחחיות -
יונדאי סונטה 2007 - אין אזעקה- פתרון ?
oren123456 פרסם הודעה בנושא של iceco בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יכול להיות שנתקו את החוטים מהרמקול הקטן של האעזקה ,וזאת הסיבה. הוספת תקנה 10א אחרי תקנה 10 לתקנות העיקריות יבוא- "איסור על מערכת אזעקה קולית ברכב 10א. לא יתקין ולא יפעיל אדם, בין בעצמו ובין על ידי אחר, מערכת אזעקה קולית ברכב, הגורמת לרעש. לעניין זה, 'הפעלה' - לרבות דריכת מערכת האזעקה בעת נעילת הרכב או בדרך אחרת". -
לגבי הסרטון הראשון , ראיתי את המוצר הזה , זה יגרום לשריטות, זה יקח לך גם המון זמן לשטוף את האוטו ואתה תתעייף יותר מאשר לשטוף את האוטו בשיטת הדלים המפורסמת, הסרטון השני זה ,זרם כמו "עיפרון" זה סתם לא שוטף כמו שצריך, אני ראיתי מכשיר לחץ ששוטף כמו שצריך שאין בו צורך לחשמל ומים ,הכל ידני ,אבל המחיר שלו בחו"ל יותר יקר מאשר מכונת שטיפה.
-
בקשר לשמפו לרכב עם ווקס
oren123456 פרסם הודעה בנושא של rotem1322 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
כול שמפו וקס לא מזיק לרכב , יש כאלה שגם לא מועילים אבל זה לנושא אחר. כול עוד יעדו לרכב. -
תיקון סדקים בפלסטיקה ברכב.
oren123456 פרסם הודעה בנושא של dalet11 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תראה הפלסטיקה יבשה לגמרי נגיעה הכי קטנה זה מתפורר עוד יותר/נשבר תביא מי פירוק הכי טוב , או לבנות מחדש את הפלסטיק על ידי הלחמת הפלסטיק , אז ישבר הפלסטיק במקום אחר לפי דעתי הכי טוב לקנות/להכין כיסוי לדשבורד. איפה שהמזגן והרדיו דיסק להדביק מדבקות/קרבון/ווניל/כל שהיא שמתאימה להדבקה מסוג זה אפשרות שלישית זה פלסטידיפ
