-
הודעות
293 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי oren123456
-
המלצה לדיטיילר איכותי במרכז
oren123456 פרסם הודעה בנושא של odedos בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הייתי ממליץ לך למצוא זמן , אבל עם בכל זאת נפשה לבך לדיטיילר , אז סבבה רק שתדע שעם תתחיל לבד לעשות גם תחסוך כסף וגם תתמכר. -
אתה צודק הבחור פתח אשכול על "גרייניק", אך עם היית מעיין יותר בקפידה ,היית רואה שהוא שאל לגבי מכונת שטיפה בלחץ ספציפית האם משהוא קנה/ניסה אותה ,חוות דעת, המלצות, דבר שני הוא פתח עוד אשכול על עזרה ויעוץ על דיטיילנג , הוא רצה לראות איזה חידושים יש בתחום , לבסוף הוא כנראה לא קיבל תשובה מספיק מהירה , והלך לאוטו דיפו. המוכרים באוטו דיפו,לא יודעים כלום מהחיים שלהם מזל שאת השרוכים של הנעליים יודעים לקשור, ואני כנראה לא הייתי פה בפורום/לא ראיתי את הפוסט להגיד לו לקנות את שמפו טפלון של דופון , לבנתיים בוא נסכים שנינו על דבר אחד ונפתור את הסוגיה בנינו כי אני לא אוהב להתווכח . אמריקן איגל , יותר טוב מי סבון כלים לשימוש של שטיפת רכב? (כן). אמריקן איגל ,למקרה חירום שאין תכשיר אחר ולא מזיק לרכב ,טוב להורדת כתמי פירות/כתמי עצים למינהם, הפרשות ציפורים ? (כן). אני מסכים איתך שהוא שמפו נכות ,אבל הוא בגדר הסביר , אבל הוא מסיר כל לכלוך או אבק במידה על הרכב , ועדיף אותו על שמפו פינוק/ שמפו אחר שלא נועד לשימוש על הרכב . תחשוב מה שבא לך נשמה אני לא בא להתווכח אני בא לעזור פה בפורום ולתת את חוות דעתי, עם הרגשת שהייתי תוקפני מידי בתגובה הקודמת שלי אני מתנצל, תודה .
-
תראה לפי דעתי, אם יראו אותך שם , וילשינו ,אפילו שהבאת איתך גריקן מים, וגנרטור נגיד, זה יהווה בלגאן מסויים וסיכון מי צידך להסתבכויות , ולעברה פלילית (פולש, מסיג גבול ,) פתאום מישהו יעבור ויראה אי אפשר לדעת יש המון הפתעות , כמו שאתה שמת עין, יש עוד אנשים ששמו עין, אני לא רוצה לפרט פשוט יש לי ניסיון למקומות שקטים מידי מגעים עוד אנשים עם מטרות שונות , שאני לא ידון עליהם כאן. אני לא יודע איפה אתה גר אבל אתה יכול למצוא פארק /גינה ציבורית באיזור מגורייך עם פינה שקטה וצל , שקט מידי זה לא טוב. וגם יש לך בגינה ציבורית/פארק מים חופשי/ אבל שלא "תרוקן לנו את הכינרת" אבל זאת דעתי האישית . בהצלחה.
-
1. נסה בנזין לבן יש להשיג גם בסופרפארם ובתי מרקחת, אם לא עוזר 2.נסה אלכוהול קצת,(אלכוהול רפואי75% ),עם לא עזר , 3. נסה קיטורית . 4. מים רותחים 5.פן חם רק תרכיב משקפי מגן שהאדי הדבק לא יעופו לעיניים זה חומר מגרה X 6.המליצו לך על WD40 , אני מעדיף תרסיס של חברת WERA (נסה להספיג את הדבק בתרסיס) אנא מימך שמור על אמצעי הבטיחות ! ,אל תעשה את כול הדברים בוות אחת, עבור לפי הסדר רק עם לא עזר , המון סבלנות, היא בסוף משתלמת, לבסוף אל תשכח לעשות פוליש ו-ווקס להחזיר את השמן לפח האוטו. מומלץ להצטייד לכול התליכים שכתבתי לך תצטרך מטלית מיקרופייבר עם אחרי הכל לא עזר כלום, אפשרי לפנות לדיטיילר / "לדיטיילינגר" סתם צוחק אני כרגע לא בתחום , אבל תפנה לדיטיילר זה לא בושה. בהצלחה , נשמח לעדכונים.
-
שטיפה נכונה של כלי שטיפה.
oren123456 פרסם הודעה בנושא של XtremeIL בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חייב לציין שיש גם אבקת כביסה ,לכביסה עדינה ביד , וגם ג'ל ממליץ כמו קודמי ,על "טקסטיל שמפו". אני למשל היה לי מכונת כביסה קטנה, "ניידת" לא הייתי מערבב את הכביסה בבית , הינה דוגמא ,זה עם אתה רוצה להיות מקצועי ,ולעבוד "פחות קשה" אם במקרה החלטת לרכוש השתמש באבקת כביסה או ג'ל "איכותיים" עדינות ,וכמה שמפחות מלחים. http://www.youtube.com/watch?v=SvZ57owjUrs&feature=player_embedded#at=143 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. -
השחרת חלונות
oren123456 פרסם הודעה בנושא של Clk_w208 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מה התקציב שלך? על איזה חברה חשבת , אתה רוצה להדביק?/מישהו אחר ? כמה חלונות ? רק קח בחשבון ששמשה אחורית לא עוברת טסט, אבל שוטר לא עוצר על שמשה אחורית, אבל בדלתות הקדמיות ,שוטר כן עוצר וזה יכול ללוות בקנס ,סיכוי גם להסתבך קצת, וגם לא לעבור טסט. בהצלחה. -
הדבקת מדבקות לרכב
oren123456 פרסם הודעה בנושא של MIRAMD בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
עם זה מדבקות ווניל, קנה חדשות. עם זה מדבקות אלומניום בולטות כאלה , כמו סמלים של רכב או דברים דומים, מתכת קלה ,ניקל למינהם תוכל להדביק , אם דבק מהיר , ממליץ על יעקובי , דבק מהיר ג'ל, או דבק מהיר עם מברשת קטנה כזאת שלא ינזל לך על האוטו תמיד חשוב לעבוד שיהיה לידך נייר סופג ,במקרה של תאונה, או סמרטוט, אני מעדיף נייר סופג לשפשף מהר ,יצא עשן קצת על תפחד , אבל לא ישאר לך שום טיפת דבק במקרה של תאונה, יש אפשרות גם עם דבק דו צדדי של M3 אבל זה במקרה של מדבקות סמלים או ניקלים. בהצלחה. -
בטעות מילאו שמן לרדיאטור ומיים למנוע, יונדאי קופה 2.0 98'
oren123456 פרסם הודעה בנושא של DanielT בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה לא משנה כמה זה עולה ,צריך לרוקן , ממליץ על פלאשינג, איזה שרשור הזוי , אבל זה קורה לכולנו כל מיני דברים -
autogeek
oren123456 פרסם הודעה בנושא של tgt בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא נעלבתי , תרגיש טוב עם עצמך, אתה אדם טוב. אני לומד מימך המון ,ואתה לפעמים בתגובות שלך מעלה לי חיוך, זה לא בגלל מצב הגופני שלי ,זה בגלל כמה סיבות שאיני יכול לפרט כרגע או בשלב זה . אני רק יכול להגיד לך שהייתי עושה טיפולים לאנשים והם היו מאוד מרוצים , ושלחו את החברים שלהם , אני שאלתי לגבי מכון שטיפה, כי ששטפתי את הרכב שלי זה עורר צומת - לב מרובה, ואחרי טיפול שהייתי עושה היו בוא נגיד ככה, מוסיפים יצירת אומנות משלהם שדורשת צבע/לפעמים פחחות קלה .(ונדליזם) . השכנים היו יוצאים וזורקים הערות , היו רבים אחד עם השני לשטוף את האוטו, היו מטרידים אותי בשאלות איך האוטו מבריק?, למה 3 דליים, למה ולמה, ולמה ,איזה סבון ?,ולמה לא סבון כלים ? וכולי, אתה עונה על התשובות אומרים שאתה קוקו, והם עונים לך אוטו צריך לשרת לא יותר מי זה, הפסקתי לעשות טיפולים לאוטו ולשטוף אותו בסבון שישאיר שכבת ווקס או טפלון , ולעשות לו אוטם או כל טיפול דיטיילינג. כזה או אחר הונזדליזם שעשו לאוטו הביא אותי לרמה כזו שאפילו לא לשטוף אותו . זה אחת הסיבות מתוך עוד כמה וכמה סיבות בקרוב אני עומד לעשות מעשה שהכל יפתר ,זה רק עולה לי קצת כסף אבל איך אימא שלי אומרת ,אין ברירה תודה . -
איתור מק"ט צבע לפיאט פונטו
oren123456 פרסם הודעה בנושא של ohadbx בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
נסה פה , תכניס את שם הרכב שלך http://www.amebawings.com/qa.php?type=c עם עדיין לא מצאת נסה . על דלת הבג'ז. בתחתית הדלת . מתחת למכסה מנוע. אם יש לך ספר רכב נסה שם. בהצלחה -
autogeek
oren123456 פרסם הודעה בנושא של tgt בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא מכיר את החנות , לא הזמנתי מי שם כלום. לא אתן חוות דעת או המלצה על סמך משהו שראיתי או קראתי ,עד של התנסתי , חנות גדולה או קטנה ,זה לא שהשמצתי אותה ,פשוט אמרתי שאני לא מכיר, אני לא ילד. ניסיתי לעזור, זה הכל, כי ראיתי שהפוסט לא זז . יש לשפוט אדם לפי שאלותיו ולא לפי תשובותיו. צורת הלמידה הבסיסית היא סיוע למישהו שבאמת יודע מה הוא עושה. לבקר אחרים,ולתת להם את ההרגשה שאינם מבינים דבר זאת יכול כל אחד לעשות. אך לרומם את רוחם ולהעניק להם הרגשה טובה - לכך דרושים כשרון מיוחד והשקעת מאמץ. בהצלחה -
פלסטלינה, פלסטלינה, פלסטלינה
oren123456 פרסם הודעה בנושא של rupni בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
בהצלחה http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.XMagic+Car+Clean+Clay+Bar+&_nkw=Magic+Car+Clean+Clay+Bar+&_sacat=0&_from=R40 -
autogeek
oren123456 פרסם הודעה בנושא של tgt בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני זוכר שחיפשתי איזה מוצר וראיתי שהוא מוכר אותו אני לא יודע איך למצוא אותו באיביי נסה איפה שהוא בקטגוריה חיפוש סוחרים אני כמעט בטוח שהוא נמצא שם, חיפשתי עליו קצת מידע נירא שאנשים ממש מרוצים מהשרות שלו. יש לו גם פורום וגם קוד קופון תעדכן אותנו עם מתפתח משהו בעניין. מעוד חיפוש מצאתי ,שדווקא חבר פורום מאוד טוב הזמין מי שם הינה הפוסט, http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=487588 נפלאות החיפוש. תוכל לשאול אותו ,איך חווית הקניה
