Jump to content

oren123456

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oren123456

  1. עברתי על הפורום וקראתי את הנושא . והחלטתי שאני אתחבר ואגיב, אני הוצאתי רישיון נהיגה גם טסט ראשון ב25 שיעורים חוקי או לא זה לא משנה כרגע קיבלתי מתנה סובארו גאסטי שנת 94 גמורה ממש גמור הייתי מפעיל משולש אזהרה היה עובד הווישרים תראה אני מכיר את האנשים המיושנים האלה כמו אבא שלך וגם עם תדבר איתו זה לא יעזור הוא ימשיך לצעוק כי זה האופי שלו אל תתיחס לאנשים האלה שאומרים שאתה חוצפן אתה לא חוצפן אתה פרקת על מה שעל ליבך ואני מבין אותך מעומק ליבי מה שאתה צריך זה פשוט מאוד להתרגל לאוטו שאני הייתי נוסא הקלץ היה חצי גמור ומתכבה האוטו אבל תוך כמה חודשים התרגלתי לסוע עליו והבנתי את "הפאקים" שלו מה שאתה צריך לעשות זה פשוט מאוד זה לקבוע עוד כמה שיעורי נהיגה פעם בשבוע שיחזור לך הבטחון כי אתה למדת לעבור טסט כמוני ולא לנהוג לא לומדים לנהוג בשיעורי נהיגה לומדים לעבור טסט אתה נהגת על רכב חדיש ללא תקלות ואתה רגיל אליו מתי תלמד לנסוע זה רק עם הזמן שתתחיל לנסוע הרבה על כבישי ישראל תתפוס את הביטחון ואת הדינמיקה של הרכב הטרנטה שלך ולסוע עם אימך למגרש בחולון אחרי שעות הלמודים שם בחולון שזה בשעה 5-6 בערב אין שם כלב ולהבין איך מתנהל הקלץ להרגיש אותו ואת ההילוכים לעשות כמה זינוקים בעליה כדאי להבין מה האוטו מדבר כי אם יהיה אחרייך אותו והקלץ והגיר יתחלק לך אתה תדפוק את האוטו אחרייך זה מה שאני עשיתי אני יתום מאבא ואימא שלי אין לה רישיון סע למגרש חנייה של חולון במשרד הרישוי כי אי אפשר לסוע בכביש עם אביך כי הוא יצעק אנשים פה לא מבינים שהם בדיוק לא ידעו לנהוג כמוך נכון אתה צודק לא צריך לאפשר למכניות כאלה לעלות על הכביש אבל קח בחשבון שתיהיה נהג יותר טוב כי מי שנוהג על טרנטה וקונה רכב חדיש יותר קל לו מאחרים אני במקרה שלי חיכתי 3 חודשים שיעבור המלווה נסעתי עם אימי למגרש חנייה בחולון ושמה התאמנתי ונסעתי בשעות לא שיגרתיות בכבישים שזה אומר ב12 בלילה 1 בלילה ולפעמים גם 2 בלילה נסיעה שם שעה ככה אין הרבה תנועה גם עם עשית טעות לא נורא אין הרבה רכבים על הכביש קח בחשבון שנהיגה היא דבר מאוד מסוכן שקורה תאודנ זה כל כך מהיר שאתה לא מבין אתה תלמד את משמעות המילה אל תופתע ואל תפתיע אני סה"כ בן 23 וחצי היה לי סובארו גאסטי מכרתי אותה קניתי מאזדה בכוחות עצמי עבדתי כמה חודשים קניתי רכב ב50 אלף אל תסתכל על הילדים שאבא ואימא שלהם קונים להם אוטו לוקסוס אימא שלך רוצה לקנות לך אוטו טוב אבל קח בחשבון שכרגע אוטו טוב לא כדאי לך לקנות איזה חצי שנה בערך כי כול שריטה או משהו יכאב לך אתה מבין אתה עוד קטן בגיל אני בגיל שלך גם הוצאתי רישיון ומבין את כל מה שעל ליבך מה שנותר לי לומר זה סע בזהירות ה' איתך ואני מברך אותך בכל דרך שתבחר שיהיה לך הצלחה רבה בכול מעשה ידייך:fadein:
  2. אחחח נשים נשים מזל שהבעל שלהם עובד ומרוויח כסף אני קיבלתי מכה כזאת גם מי בחורה בחלק העליון של הדלת בדיוק אותו דבר אפילו בטיפה יותר יש צורך לפרק את הדלת ולצבוע מחדש אחרת אתה תראה כתם של צבע מהפחח ולא משנה כמה מקצוען הוא יהיה אני הלכתי כמובן לחברה כי זה על חשבונה לא רצתה לסגור את זה בסכום כסף אמרתי מצויין עוד יותר טוב חחחחח אישה חונה אישה הורסת אישה נוהגת אישה דורסת אישה טיפשה !!!
  3. לך ל"מנועי יסמין" בקש שיפתרו לך את הבעיה. אתה לא צריך לשבור את הראש ולהוציא עוד כסף אתה צריך לקבל מנוע תקין. זה לא משנה אם צריך מצתי להט או טיימינג. שהם יסדרו את המנוע כמו שצריך ויביאו לך עד פתח הבית. ואם הם לא עושים את זה ומתרתרים אותך, ואם יש לך קבלה פשוט מאוד תן להם אהזרה שאתה תנקוט בהליכים משפטיים. ואם זה לא יעזור פשוט תיתבע אותם בתביעות קטנות. ותקבל את כספך חזרה + ריבית דריבית (עוגמת נפש). בברכה אורן 123456
  4. שלום לכם ברשותי רכב מסוג מאזדה 3 אקטיב (אני מאזור המרכז ) עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי תשובה חד משמעית ועניינית [צרפתי סרטון להמחשה] http://www.youtube.com/watch?v=zN0nVbdjBVw דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. רציתי לשאול 1. זה בעייתי מי בחינת תקלות /מהווה סכנה ? של כיבוי הרכב בזמן נסיעה מישהו התקין כזה בארץ ויוכל לתת חוות דעת אשמח 2. איזה חברה לקנות את האעזקה במידה וזה בסדר ואין תקלות של התנעה וכל הבלגאן 3. עשיתי חיפוש בפורום לא לחפש ולהביא דברים מי שם כי זה ישן ולא ענה על אף תשובה למנהלים אם כתבתי לא נכון ולא באשכול הנכון אבקש להעביר זה לתת פורום הנכון ואם הכותרת לא תקינה אבקש לתקנה ולא למחוק לי דבר בברכה אורן 123456
  5. ממליץ לך על סובארו גאסטי שנת 94 הזרקה רכב אמין מאוד לא רואה מוסך אלא רק טיפולים ובלאי נכון המנוע יכול להזיע ולהיות נזילה קטנה של שמן אבל לא נורא למחיר הזה זה רכב ששווה ללכת לראות
  6. ברלינגו נכון שהוא דיזל ,ודיזל קצת חסכוני אבל.. הוא בקטגוריה של רכב מסחרי שזה אומר : ביטוח יקר יותר , טיפולים הרבה יותר יקרים מי בנזין ואתה לא הולך להעמיס את האוטו בציוד כל יום בגדול עם השאלה על האמינות כן. אבל זה תלוי מי נגע ברכב איזה מוסכניק חאפר מאפר והגרנדה פונטו לגיר הרובוטי יש מידי פעם בעיות אמינות, במיוחד בשנתונים הראשונים תקלות,שחלקן לא זול כלל לטיפול ופגזו 206 אני לא אוהב צרפתיות לפי דעתי האישית זה לא רכבים שמתאימים ביכלל לסטודנט
  7. קיבלתי פה עצות לטוב ולרעה אני מודה לכל מי שנתן פה תשובות ותגובות תודה רבה אפשר לנעול
  8. אני אוהב את הרכב פביה לא מצאתי משהו טוב
  9. אני מחפש רכב חזק שלא מתחיל נזילות של שמן או מים או בלאי גבוה בקיצור שלא יראה מוסך רק טיפולים שוטפים ובלאי נורמאלי לרכב הרכב יהיה רק לי אני יסע ביום 90ק"מ אני אהבתי את הצורה שלו שמעתי על סקודה שהם טובות מה הצריכת דלק של הרכב? ואני לא מחפש רכב מרוצים עברתי את הגיל (אני בן 23 שלא תחשוב שאני מבוגר)
  10. הקפצה.... הופלה
  11. אני ממליץ לך על יונדאי אקסנט 2003-2004 רכב זול להחזקה מודל גבוה ניתן למצוא אותו בקילומטר סבירים בהחלט ואפילו טובים רכב זול טיפולים זולים מתאים ומומלץ לסטודנטים אמין ככול הידוע לי חסכוני בדלק בהצלחה אני יודע אתה רוצה מיוחד אבל לא מצאתי תקנה יונדאי תחסוך כסף ואז תקנה רכב מיוחד אם מפרט איכותי יותר הרכבים שציינת יכולים להיות בעייתים מי בחינת אמינות
  12. השכן שלי מוכר סקודה אוקטוביה יד 1 אם 130.000 אלף ק"מ במחיר של 26.000 ש"ח שנת 2003 ואני חושב לרכוש את הרכב, אבל רציתי לדעת האם כדאי לרכוש במחיר הזה ? מה התקלות של הרכב הזה /מה הבעיות איתו צריכת דלק, בעיות מכנאיות ומה מצבה בשוק ? עשיתי חיפוש לא מצאתי מידע אם זה לא בפורום המתאים אבקש להעביר את זה לתת פורום המתאים תודה מראש נ.ב רכב אוטומטי
  13. נסה קולה לא תאמין מה נפלאות הקולה עושות אבל שיהיה קולה בקבוק חדש שיש הרבה גזים
  14. שלום ברצוני לרכוש קיט טיפול הכולל פילטר דלק פילטר שמן פילטר אוויר , במחיר שפוי באזור המרכז מקורי !!! פלאגים משתמשים בngk ראיתי במוסך סובארו אז אפשר להשיג בכול מקום הרכב שברשותי סובארו אימפרזה ניו אייג 2007 מנוע 2000 שמן אני שם של אקווה מולי או של AGIP עם יש מחיר טוב על AGIP אני שם אז אני עושה סדר בדברים 1.איפה קונים קיט טיפול 10,000 מקורי לרכב שלי וביכלל 2,איזה שמן חצי סינטטי הכי טוב 3,אני אוהב תאוטו שלי חחח אני גר באזור המרכז ואשמח לכתובות אבל שיהיה מחירים שפויים
  15. השריקה , תנסה להפעיל מזגן עם השריקה מתחזקת אז זה רצועת אלטרנטור צריך לחזק אותה או להחליפה במיקרה הצורך בהצלחה בהמשך
  16. שחכת את הפילטר דלק שהוא ניסתם ואחר כך המשאבת דלק מיתאמצת ואז יכול לעלות יותר אני עשיתי טיפול במוסך מרכזי של סובארו עד שראיתי בדיוק מה עושים ושחכת פילטר אויר אייל הטיפול שאתה ציינת יעלה לו 2000 שקל ועם הוא יעשה לא אצל מורשה יעלה לו גג450 יודע מה נילך על 500 שח יש הפרש של 1500 שח לא חראם למה איזה שמן סובארו שמים אין יותר טוב מי אקוה מולי וסובארו לא מתקרבים לאיכות הזו
  17. אתה צודק יש מצתים מיוחדים שמחליפים כל 100 אלף קמ אבל עדיף תרגילים להחליף כל 15/30 אלף קמ פשוט היה לי תאוטו ואמרתי לו תטיפול שאני עשיתי במוסך לא מורשה מוסך מורשה סתם יקר מאוד מאוד וביגלל שזה 165.000 המלצתי גם על הבדיקה הכללית של הרכב תוך כדי הטיפול 10.000 כי רכב זה נוטה להזיע תודה מראש ועדיף גם להחליף שמן גיר ופילטר גיר טיפול סטנדרטי כמו שציינתי 350-450 שכולל פלגים NGK ,פילטר דלק,פילטר שמן,פילטר אויר,שמן חצי סינטטי,בדיקת בלמים,בדיקת מים ברדיטאור ובדיקת מים במצבר ובדיקה ככלית ועץ ריח
  18. פילטר דלק,פילטר אויר,פילטר שמן,פילטר גיר,החלפת מצתים,החלפת שמן גיר,בדיקת שמן בקסצס,החלפת שמן מנוע חצי סינטטי בדיקת בלמים בדיקת רצעות תזמון גמיות ואטמים שאין הזעת יתר של המנוע עם כן החלפתם,מילוי מים ירוקים ברדיאטור בדיקת מים במצבר ומילוי הייתי ממליץ גם על מסנן מזגן 900-1200 שח כולל עבודה סה"כ טיפול הכולל פילטר דלק, פילטר אויר, פילטר שמן,+מצתים NGK +שמן חצי סינטטי ,בדיקת בלמים, כולל עבודה350-450
  19. זה הקבל קלץ שלך פשוט לא משנה מה תעשה הוא תמיד יחזור לאותו מצב של גובה האוטו ישן
  20. יש ביפו אחד בשם חמיס הוא הכי זול כל המוסכים ביפו מכירים אותו גרושים
  21. נסה סניף/סוכנות אחר של סיאט ואלי תיהיה מופתע לטובה אני רציתי למשל לקנות סוזוקי בסוכנות יפו לא הסתדרו איתי ובראשלצ קיבלתי הצעה באמת יפה ותנאים יפים שמתאימים ל
  22. אני אשמח עם תפרסם את מה שעברת שלמה סיקסט בקיר הפייסבוק שלהם http://www.facebook.com/pages/SHLOMO-SIXT-%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%AA-%D7%A9%D7%9C%D7%9E%D7%94/133498393336360?sk=wall שאנשים אחרים יראו ולא יפלו לקומבינה המסריחה הזאת שלהם ותודה רבה על השיתוף
  23. מה שאני מבין זה שלא תראה ממש שאתה מעוניין ברכב , תעשה נסיעת מבחן ותראה אי מענה,. תבקש מהנציג מכירות אביזרים או מה שתרצה או אפשריות אטרקטיביות של מימון . ותראה שאם הוא בא לקראתך, אתה כן רוצה תרכב אבל אם אתה משלם במזומן תוכל לבקש הנחה מי מחיר המחירון שלהם ,ו לקחת קודנית ועוד , מרים חלונות חשמליים אנו לא יכולים לעשות תמיקוח במקומך לכן מה שאני מציע!V לך לסוכנות אחרת ותראה לא כל כך התעניינות ואת כול השלבים שאמרתי ותראה מה יהיה רק שתדע סיאט אין לה שוק ממש חזק וביקוש למכניות של סיאט לא כזה חזק אז בסהכ" הוא ירצה שכן תיצא מרוצה ויעשה את כול המאמצים שכן תיקח תרכב נ.ב שאל אותם מה התנאים לגבי ימי המכירה של צמפיון מוטרוס . יכול להיות שיהיו תנאים הרבה יותר טובים, ויכול להיות שלא בהצלחה מקווה שעזרתי \ כל הנאמר פה, הוא בגדר המלצה ואין לעשות שימוש אחר בתוכן הכתיבה
×
×
  • תוכן חדש...