Jump to content

oren123456

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oren123456

  1. מה שאתה מספר זה בעיית טורים בדוק את המנוע סופר צעדים עם קיים אני לא זוכר אם לא זה משהו במחשב הרכב אבל חכה לעוד תגובות אני לא ממש מבין גדול ברגע שמופע הרעד נסה להדליק מזגן ולראות עם נפטרה הבעיה זמנית לפחות
  2. שמע שווה לנסות ולבדוק אין מה להפסיד אם המחירי דלק היום צריך לבדוק כול דבר
  3. מצטרף לבקשה:evil::lol:
  4. מה עם פילטר דלק
  5. לא אני עשיתי טיפול כול 8 אלף קמ כי אני כבר לפי ההרגשה של האוטו הרגשתי אבל מה זה כולל עדיין לא יודע איזה פילטר מה מו מי מה זה כולל הטיפול תגיד לי
  6. כול כמה ק"מ עושים טיפול לסובארו גאסטי 94 אני ב5 חודשים עשיתי 17 אלף קמ אבל כול כמה קמ עושים טיפול ומה כולל הטיפול
  7. אין בעיה בפירוק השאלה עם יש מנורות ביכלל וכמה מנורות אתה מבין???
  8. אני שיפצתי באוטו שלי וזה בן זונה דוד שלי עבד בחברת דיסקל ושאלתי אותו מה בדיוק מחליפים בצריה פשוט מאוד קודם כול גומייה אחר כך כול מיני מסאבים וגלגלים למינהם מחדשים אותו לגמריי וזה יחזיק לך שנה ++ תלוי אך תנהג עם תעשה דריפטים כמוני זה יחזיק חודש עם תלמד כמוני שמספיק לעשות דריפים בכביש ולהפסיק לדפוק קיקים אז זה יחזיק לך כמו שצריך וכמובן הכי חשוב שירכבו לך משולשים והכול כמו שצריך זה חשוב גם מי מרכיב לך את הציריות ובאותה הזדמנות תחליף תפוחים
  9. בבקשה מישהו רק תגידו עם יש תאורה
  10. אתה צריך לעשות שיפוץ לגיר או לקנות משופץ אותו דבר שמשפצים לך גיר מחליפים גלגלי שינים כמו חדש ממש חדש יעלה לך בסביבות 2000-2500 שח תהנה
  11. הגיע הזמן שתתחיל לנהוג כמו בנאדם ולא חיית פרא על הכביש כמוני כי אחרת לא יעזור לך שום צריה ואני גם שלחתי ציריות לשיפוץ וזה כמו חדש עדיף לשיפוץ זה כמו חדש תשלח אותם לדיסקל
  12. אשראי בין לאומי אין לי יש לי רגיל עוד תגובות בבקשה
  13. יש מתקין מאוד מוסמך ומקצועי עשה לי נעילה מרכזית ואזעקת ביפר באוטו לא אפשרי גש אליו תחפש בגוגל רדיו דיל תדבר עם תמיר תסביר את הבעיה יש לו מתקין אחד הפטישים תגידו אורן השמן שלח אותך
  14. באמת תודה רבה אבל איך אני קונה את זה ואיפה הטבעות מתחברות בפניסים של הגאסטי והמחיר הוא לזוג ימין או שמאל? ואיך אני מתקשר וקונה מה הטלפון שלהם לא מבין כ"כ אנגלית
  15. מה לכתוב בחיפוש לא כ"כ מבין באנגלית
  16. יש לי סובארו גאסטי שנת 94 ואני באמצע תהליך להפוך אותה לסופר מודל אני רציתי לדעת מאיפה אפשר להשיג פנסי חזית אנגל/ספורט/משהו מיוחד יפה/מסכות/גבות לסובארו גאסטי אני גם רציתי לדעת מאיפה אפשר להשיג פנסיים אחורים ספורט/בקליות שקופות /משהו מיוחד יפה/מסכות לסובארו גאסטי שנת 94 אפילו עם אתה מכירים אתרים בחול אשמח תודה רבה מראש:twisted::twisted::twisted::twisted:
  17. עזרה מימשהו הקפצה אני גר באזור מרכז בת-ים עם לימשהו גם יש סובארו גאסטי אשמח להיתעייץ איתו 214229300
  18. מצטרף לבקשה רק שלי שנת 94 ובידיוק אותו דבר
  19. צלחות ומסרק הגה פתרו לי את הבעיה תודה
  20. רציתי לדעת הלוח שעונים שלי התחיל להיות אור חלש מאוד אפשר להחליף את צבע המנורה לכחול למשל? או אדום? וגם רציתי לדעת עם אפשר להחליף את סגנון הלוח שעונים שלי למראה יותר יפה? או שאני יכול להשים פשוט מנורות חדשות הרכב שלי סובארו גאסטי שנת 94 ק"מ בערך לפי העין והרעש המכונאי אמר 70-80 תודה מראש לעוזרים
  21. יש פנסים לסובארו גאסטי שנת 94 או שאפשר לעשות בנייה של פנסים ומה עם קדמיים תודה
  22. מצטרף לבקשה יש לי בידיוק אותו דבר
  23. כמה ספרות היה הקוד שלך 4 או 5 לא משנה פשוט מאוד תכניס את המפתח תלחץ כוכבית ואז את הקוד ותוציא סיויץ ואז שהוצאת סוויץ תעשה שוב את הקוד שבחרת לעצמך דוגמא 1234 תכניס מפתח תעשה שוב את הקוד שבחרת לדוגמא שלנו זה היה 1234 אבל אל תשכח ללחוץ על כוכבית לפני הקוד שלך ואז תניע ושאטוט הניע תכבה מיד את האוטו תעשה שוב את הקוד כולל את הכובבית ואז תניע וסע לשלום תהנה
×
×
  • תוכן חדש...