-
הודעות
293 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי oren123456
-
תיקון מכה
oren123456 פרסם הודעה בנושא של איציק פוליקר בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מסכים עם shayy בדבר אחד תתעד שאין לה טביעות נוספות כלפייך . אבל לגבי השקט הנפשי ,אל תתפתה לשלם 700 שקל, לך לכל מוסך שאמרתי לך יש לך תצלומים של הנזק שמור אותם אצלך וזה הכל. לכל מוסך שתיכנס לא יקחו מימך יותר מי 300 שקל. -
תיקון מכה
oren123456 פרסם הודעה בנושא של איציק פוליקר בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
700 מזומן, חחחחחח בדיחה טובה. אינדיאנים =ערבים. נסה לקחת הצעת מחיר גם אצל הכושי. 700 שקל חחחחח בדיחמין לשבת . עם "פומפה של פחחים מסדרים את זה גג 20 דק ואתה בחוץ -
Mercedes CL500 AMG
oren123456 פרסם הודעה בנושא של zuza בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
יצא יפה , באיזה מקום עבדת לא ציינת -
autogeek
oren123456 פרסם הודעה בנושא של tgt בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
נסה לראות מה הדרוג שלו באיביי. -
מסכים +1 יש פה מדריך מצויין ,חבל ללכת לבזבז כסף ,אני עשיתי דרך המדריך לשכן שלי "נהג מונית" לא היו יודעים עם יש פנס או משהו אחר יצא מעולה הוא רצה שאני יעשה לחברים שלו בתשלום, אבל לא היה לי זמן. אני עשיתי לעצמי אנשים השתגעו . זה ממש קלי קלות ומחזיק המון המון זמן זה המדריך http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=375998 בהצלחה
-
תיקון מכה
oren123456 פרסם הודעה בנושא של איציק פוליקר בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
-
תיקון מכה
oren123456 פרסם הודעה בנושא של איציק פוליקר בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מה שלשלת ציפורים יכולה לעשות לפח, חומצה פעילה . מדבר מניסון. -
הוא כנראה לא ידע שאמריקן איגל זה שמפו פשוט, זה מה שהמוכרים ממליצים בדר"כ אל תאשים סתם. אמריקן איגל זה לא זבל , כ-950 חנויות בארה"ב וקנדה, מכירה ברחבי הארץ, באמצעות הרשתות אוטו דיפו, אייס, הום סנטר ושופרסל, וכן במוסכים ותחנות דלק, בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים בשנה. היה לי את השמפו הזה הוא שמפו נהדר לריצוף הבית ולעוד שימושים אחרים. בתור התחלה אין צורך שיקנה את הטוב ביותר ,המלצתי לו על שמפואים , מעל לסבירים במחיר זהה למוצר שמפו איגל, בקשר לחיפוש אתה צודק ,אבל צא מנקודת הנחה שהוא רצה לשמוע אולי על חידושים בתחום לא צריך לתקוף ישר , צריך לקבל כל חבר פורום בסבר פנים יפות ,להסביר לו בצורה יפה ומנומסת ,ולא בצורה בוטה ,וזלזלנית אני לא מתכוון ספציפית אלייך אלה לכולם , כי ככה כולם מתחילים ואז גדלים בהצלחה לכולם שיהיה לך המשך יום מלבלב ד"א השמפו של אמריקן איגל מצויין לשלשת ציפורים
-
תיקון מכה
oren123456 פרסם הודעה בנושא של איציק פוליקר בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אהבתי את התגובה . גדול. ועכשיו למכה קשה לדעת בדיוק רואים שזה מכה "טרייה" אני מאמין בגג בין 200-250 לא יותר הייתי אומר לך לנסות לקנות ערכה לתיקון עצמי ,אבל לא מכונית שלך . נסה לברר בפחחיות של "אינדיאנים" אני מאמין שב150 ₪ יתקנו לך . אני רק יכול להבטיח לך שאם תיתן לבנאדם ,שנתת לו את המכה כסף ,הוא לא יתקן את המכה בכלל ,כי איך שהאוטו שלו נירא , השם ישמור בהצלחה ותעדכן -
גם, קח לדוגמא ,את ישראל ,הוא קנה מכונה מדגם LAVOR NINJA קיבל:צינור 4 מטר , זרנוק טורבו, מיכל סבון חיצוני (מיכל הקצפה לא ברמת שלג) 120 באר, במחיר ריצפה 400ש"ח שזה סדרה החדשה של LAVOR אני לא בא לעשות פרסומת אבל שים לב, מכונה של Karcher הסדרה הכי נמוכה שלה. אורך צינור לחץ 4 מטר 100 בר אביזרים קנה אקדח התזה טורבו. קנה אקדח התזה קבועה (מניפה מתאים לשטיפת רכב ). 650 ויש גם ב500 אני לא מפרסם אתרים לא רוצה לעשות פרסומות, אני יכול להגיד לך שאתר של ה650 אחרי מיקוח אתה מוריד ל600 ואתה גם מקבל צינור ארוך יותר +דיזה משתנה+ סבון רכב להקצפה של ליטר או חצי ליטר לא זוכר, שזה השווי שלה. אבל ישראל קנה מכונה ב400 ₪ שהשווי שלה 620 ₪ וגם קיבל צינור ארוך יותר וגם לחץ גבוה יותר ואני אגדיל ראש ,ואגיד לך שהראש של המנוע עשוי נירוסטה. ולגבי מי שאמר שלפתוח את הברז עד הסוף , המים שנכנסים למכונת קאצ'ר , לא מקררים אותה ,זה בדגמים הקצת יותר גבוהים ,המכונה עובדת על פחמים. בקשר לדיזת מניפה, פנה לדן שלדן , כתבתי לך את האתר בתגובות הקודמות שלי, זה עולה 200 ש"ח בהצלחה.
-
עשיית פוליש בערב
oren123456 פרסם הודעה בנושא של rsm130d בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תראה יש לך כמה אפשרויות: 1. לקום ב5:00 בבוקר, קם שוטף פנים ידיים מצחצח שיניים,עושה צרכים ,עושה קפה/נס ,כבר 5:40 ב5:50 כבר יש אור מואר בהחלט ואתה כבר יכול לגשת לעבודה עד 8:15 תלוי איזה זווית אתה,אחרי 8:15 אתה כבר מזיע כמו לא יודע מה, ואתה לא יכול לחיות. 2. זה להתחיל לעבוד בשעה 18:40 מזג האוויר טוב , אפשר להתחיל לעבוד עד 20:00 בערב ,עם משכת יותר מי שמונה בערב תוכל להרכיב פרוז'קטור מסוג מטל הלייד ,זה תאורה לבנה וקרה לא מחממת כמו הפרוז'קטור הצהוב המוכר תוכל להמשיך לעבוד עד21:00 . יותר מי זה ,הלחות תפריע ,האוטו כל הזמן ירגיש רטוב ,וזה לא נוח ,כי אתה עובד במקום פתוח ,במקום סגור אין בעיה לעבוד 24/7 . בהצלחה. -
אני דיברתי מניסיון כי הוא צריך לקנות צינור מעריך, והוא צריך לקנות גם דיזת מניפה בחנות עולה אותה מכונה , עם האביזרים הנילווים כול צינור ארוך יותר, דיזת מניפה, דיזת טורבו בין 500-650. חוץ מי זה שהמכונה הזאת התחממה והיה בתיקון מספר פעמים, אתה יודע מה , אני מאמין במזל אבל למדתי לא לסמוך עליו שיהיה יום מלבלב.
-
תתחדש , אבל זה טעות להשתמש בראש הזה אתה צריך ראש מניפה אני מבין , שהתלהבת ורכשת מי, אתר כלשהו , אני בכוונה לא מפרסם את שמו ב400₪. עכשיו תוסיף עלות של ראש מניפה עוד 200 ומשהו ש״ח תוסיף מקציף בעוד 160 ש״ח מארץ. ויצא לך מחיר של מכשיר כאילו רכשת דרך חנות רגילה , ולא קופון. המקציף שלהם לא ממש מקציף , אלא מוציא מי-סבון. אתה יכול להזמין מי חו״ל מקציף רציני אבל זה לא המכשיר המתאים מי כיוון שאני מניח שקיבלת איתו צינור3 מטר, וכול רגע להזיז את המכשיר , לסחוב אותו איתך , והוא מחובר לחשמל צד אחד וצד שני לצינור מים וצד שלישי אתה מוגבל באורך הצינור שמחובר לאקדח, אבל מי אני שאשפוט , תתחדש , שיהיה לך בהצלחה , תן למכשיר הפסקות ארוכות אחרת תמצא את עצמך בתיקונים.
-
אחרי החלפת שמן מנוע, מנוע לא שקט, קורולה 07
oren123456 פרסם הודעה בנושא של forum770 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני ממליץ לך להשים 5W30 של Liqui Moly או AgipAgip לא מייצרים כ"כ שמן 10W30 ככה לפחות היה באוטו של חבר.
