Jump to content

oren123456

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oren123456

  1. מסכים עם shayy בדבר אחד תתעד שאין לה טביעות נוספות כלפייך . אבל לגבי השקט הנפשי ,אל תתפתה לשלם 700 שקל, לך לכל מוסך שאמרתי לך יש לך תצלומים של הנזק שמור אותם אצלך וזה הכל. לכל מוסך שתיכנס לא יקחו מימך יותר מי 300 שקל.
  2. 700 מזומן, חחחחחח בדיחה טובה. אינדיאנים =ערבים. נסה לקחת הצעת מחיר גם אצל הכושי. 700 שקל חחחחח בדיחמין לשבת . עם "פומפה של פחחים מסדרים את זה גג 20 דק ואתה בחוץ
  3. יצא יפה , באיזה מקום עבדת לא ציינת
  4. לא רע, נרשמתי אליו למנוי תודה הייתי צריך כמה סרטונים משם.
  5. מצויין תודה על העדכון. יעזור להרבה משתמשים.
  6. ממליץ לבצע חיפושים בפורום בכל השאלות שיש לך , עם משהו לא ברור נשמח לענות לך על כל שאלה ,ולנסות לפתור לך כל בעיה ברוך הבא לעולם הדיטיילינג . וברוך הבא לפורום.
  7. יצא יפה מאוד . לגבי המנוע נקי מאוד. אבל זה מוריד את שכבת ההגנה שיש על הצינורות אבקה כזאת וחבל , אבל באמת עבודה יפה OREN123456
  8. נסה לראות מה הדרוג שלו באיביי.
  9. מסכים +1 יש פה מדריך מצויין ,חבל ללכת לבזבז כסף ,אני עשיתי דרך המדריך לשכן שלי "נהג מונית" לא היו יודעים עם יש פנס או משהו אחר יצא מעולה הוא רצה שאני יעשה לחברים שלו בתשלום, אבל לא היה לי זמן. אני עשיתי לעצמי אנשים השתגעו . זה ממש קלי קלות ומחזיק המון המון זמן זה המדריך http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=375998 בהצלחה
  10. מה שלשלת ציפורים יכולה לעשות לפח, חומצה פעילה . מדבר מניסון.
  11. הוא כנראה לא ידע שאמריקן איגל זה שמפו פשוט, זה מה שהמוכרים ממליצים בדר"כ אל תאשים סתם. אמריקן איגל זה לא זבל , כ-950 חנויות בארה"ב וקנדה, מכירה ברחבי הארץ, באמצעות הרשתות אוטו דיפו, אייס, הום סנטר ושופרסל, וכן במוסכים ותחנות דלק, בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים בשנה. היה לי את השמפו הזה הוא שמפו נהדר לריצוף הבית ולעוד שימושים אחרים. בתור התחלה אין צורך שיקנה את הטוב ביותר ,המלצתי לו על שמפואים , מעל לסבירים במחיר זהה למוצר שמפו איגל, בקשר לחיפוש אתה צודק ,אבל צא מנקודת הנחה שהוא רצה לשמוע אולי על חידושים בתחום לא צריך לתקוף ישר , צריך לקבל כל חבר פורום בסבר פנים יפות ,להסביר לו בצורה יפה ומנומסת ,ולא בצורה בוטה ,וזלזלנית אני לא מתכוון ספציפית אלייך אלה לכולם , כי ככה כולם מתחילים ואז גדלים בהצלחה לכולם שיהיה לך המשך יום מלבלב ד"א השמפו של אמריקן איגל מצויין לשלשת ציפורים
  12. אהבתי את התגובה . גדול. ועכשיו למכה קשה לדעת בדיוק רואים שזה מכה "טרייה" אני מאמין בגג בין 200-250 לא יותר הייתי אומר לך לנסות לקנות ערכה לתיקון עצמי ,אבל לא מכונית שלך . נסה לברר בפחחיות של "אינדיאנים" אני מאמין שב150 ₪ יתקנו לך . אני רק יכול להבטיח לך שאם תיתן לבנאדם ,שנתת לו את המכה כסף ,הוא לא יתקן את המכה בכלל ,כי איך שהאוטו שלו נירא , השם ישמור בהצלחה ותעדכן
  13. עבודה יפה , רואים שהשקעת אתה בדרך הנכונה. בהצלחה בהמשך
  14. תוכל לעיין באתר הזה http://www.autostore.co.il/ יש המון מוצרים נחמדים ועם תרצה יש לי גם אתרים של חו"ל אבל בתור התחלה תקנה לך מוצרים בסיסים, כי אין לזה סוף תעשה השוואות מחיר וזהו בגדול בהצלחה . OREN123456
  15. גם, קח לדוגמא ,את ישראל ,הוא קנה מכונה מדגם LAVOR NINJA קיבל:צינור 4 מטר , זרנוק טורבו, מיכל סבון חיצוני (מיכל הקצפה לא ברמת שלג) 120 באר, במחיר ריצפה 400ש"ח שזה סדרה החדשה של LAVOR אני לא בא לעשות פרסומת אבל שים לב, מכונה של Karcher הסדרה הכי נמוכה שלה. אורך צינור לחץ 4 מטר 100 בר אביזרים קנה אקדח התזה טורבו. קנה אקדח התזה קבועה (מניפה מתאים לשטיפת רכב ). 650 ויש גם ב500 אני לא מפרסם אתרים לא רוצה לעשות פרסומות, אני יכול להגיד לך שאתר של ה650 אחרי מיקוח אתה מוריד ל600 ואתה גם מקבל צינור ארוך יותר +דיזה משתנה+ סבון רכב להקצפה של ליטר או חצי ליטר לא זוכר, שזה השווי שלה. אבל ישראל קנה מכונה ב400 ₪ שהשווי שלה 620 ₪ וגם קיבל צינור ארוך יותר וגם לחץ גבוה יותר ואני אגדיל ראש ,ואגיד לך שהראש של המנוע עשוי נירוסטה. ולגבי מי שאמר שלפתוח את הברז עד הסוף , המים שנכנסים למכונת קאצ'ר , לא מקררים אותה ,זה בדגמים הקצת יותר גבוהים ,המכונה עובדת על פחמים. בקשר לדיזת מניפה, פנה לדן שלדן , כתבתי לך את האתר בתגובות הקודמות שלי, זה עולה 200 ש"ח בהצלחה.
  16. תראה יש לך כמה אפשרויות: 1. לקום ב5:00 בבוקר, קם שוטף פנים ידיים מצחצח שיניים,עושה צרכים ,עושה קפה/נס ,כבר 5:40 ב5:50 כבר יש אור מואר בהחלט ואתה כבר יכול לגשת לעבודה עד 8:15 תלוי איזה זווית אתה,אחרי 8:15 אתה כבר מזיע כמו לא יודע מה, ואתה לא יכול לחיות. 2. זה להתחיל לעבוד בשעה 18:40 מזג האוויר טוב , אפשר להתחיל לעבוד עד 20:00 בערב ,עם משכת יותר מי שמונה בערב תוכל להרכיב פרוז'קטור מסוג מטל הלייד ,זה תאורה לבנה וקרה לא מחממת כמו הפרוז'קטור הצהוב המוכר תוכל להמשיך לעבוד עד21:00 . יותר מי זה ,הלחות תפריע ,האוטו כל הזמן ירגיש רטוב ,וזה לא נוח ,כי אתה עובד במקום פתוח ,במקום סגור אין בעיה לעבוד 24/7 . בהצלחה.
  17. http://karcher-shelldan.co.il/דן%20שלדן%20שירות%20לקוחות/דן%20שלדן%20קרשר%20צור%20קשר כנס לכאן תתקשר, יגידו לך ,מי החנות הכי קרובה אלייך , או שישלחו לך , קוראים לזה ,דיזת התזה משתנה
  18. אני דיברתי מניסיון כי הוא צריך לקנות צינור מעריך, והוא צריך לקנות גם דיזת מניפה בחנות עולה אותה מכונה , עם האביזרים הנילווים כול צינור ארוך יותר, דיזת מניפה, דיזת טורבו בין 500-650. חוץ מי זה שהמכונה הזאת התחממה והיה בתיקון מספר פעמים, אתה יודע מה , אני מאמין במזל אבל למדתי לא לסמוך עליו שיהיה יום מלבלב.
  19. תתחדש , אבל זה טעות להשתמש בראש הזה אתה צריך ראש מניפה אני מבין , שהתלהבת ורכשת מי, אתר כלשהו , אני בכוונה לא מפרסם את שמו ב400₪. עכשיו תוסיף עלות של ראש מניפה עוד 200 ומשהו ש״ח תוסיף מקציף בעוד 160 ש״ח מארץ. ויצא לך מחיר של מכשיר כאילו רכשת דרך חנות רגילה , ולא קופון. המקציף שלהם לא ממש מקציף , אלא מוציא מי-סבון. אתה יכול להזמין מי חו״ל מקציף רציני אבל זה לא המכשיר המתאים מי כיוון שאני מניח שקיבלת איתו צינור3 מטר, וכול רגע להזיז את המכשיר , לסחוב אותו איתך , והוא מחובר לחשמל צד אחד וצד שני לצינור מים וצד שלישי אתה מוגבל באורך הצינור שמחובר לאקדח, אבל מי אני שאשפוט , תתחדש , שיהיה לך בהצלחה , תן למכשיר הפסקות ארוכות אחרת תמצא את עצמך בתיקונים.
  20. אני ממליץ לך להשים 5W30 של Liqui Moly או AgipAgip לא מייצרים כ"כ שמן 10W30 ככה לפחות היה באוטו של חבר.
  21. הוא מוריד את זה בלי הרבה בעיות , תוסיף לזה קצת עבודת יד , ואתה תראה חדש ,חבל שהוא יקר. היה אפשר גם לדלל סבון כלים ביחד עם הסונקס במידה ולא הוריד היית בכלל לא עובד קשה אבל השאלה פה עוד פעם , מה קורה בתהליך העבודה
×
×
  • תוכן חדש...