Jump to content

oren123456

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oren123456

  1. הכל תלוי בסוג החומר. אני אוהב את החומר של קובי כבר חצי שנה בלי בועות בלי כלום דוחה שריטות
  2. בכימיקל גליס זה עולה יותר אין יותר מתקדם זה אותו דבר מי בחינת קצף זה לא אותו אחד מה שהבאתי לך ,באליבבה זה חיקוי ,אבל חיקוי מוצלח מאוד , אין צורך לשלם פי כמה , הפלסטיק אותו פלסטיק הבקבוק אותו חומר מימנו עשוי הבקבוק של כיימיקל הטכנולוגיה של ההקצפה אותה טכנולוגיה . אל תחשוב שזה כמו אייפון של אפל מקורי לאייפון סיני במקרה הזה הייתי אומר לך ללכת על אייפון אפל בלי צל של ספק , אבל באקדח הקצפה אליבבה אולי ואף יותר נותן קצף יום הצמאות קטלני, ובאקדח קצף של אליבבה יש אפשרות לעשות יותר קצף על ידי הוצאת הפילטר הפנימי , אבל אין צורך הקצף שהוא נותן די ויותר ,מבטיח לך לא תצטער אני יביא לך בפרטי עם תרצה מתכון לשמפו הקצפה לרכב אתה לא מבין כמה קצף יצא לך , כמובן זה יהיה שמפו יעודי לרכב . אבל את המתכון שמפו הזה אתה חייב את האקדח קצף מאליבבה או כל אתר אחר , אין צורך לשלם יותר
  3. עבודה יפה, לסיום הייתי ממליץ להחליף טאסות, תודה על השיתוף
  4. המוצר הזה ,(אקדח קצף) זה מתאים אך ורק למכונות שטיפה של קאצ'ר , יש כמה וכמה מוצרים שמתחברים לצינור הגינה , הם מוצאים קצף אבל הקצף לא נדבק לרכב הוא נופל, הינה הקישורים זה דורש קומפרסור. כדי ליצר snow foam צריך אויר במערכת , והאקדח קצף ה http://www.youtube.com/watch?v=BQvvyGoHDkc דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. בנוי בצורה כזו שעוברים דרכו המים בלחץ הוא מקציף כל שנייה עם המון אויר . מקווה שהבנת בהצלחה.
  5. הוא לא היה שבור המנגנון של הכיסא נידפק/נישבר מעוצמת הברקס, לא להרוג את החתולה + היסתתי את ההגה לכיוון לא לפגוע אבל החתולה ניצלה אבל הכיסא נישבר מסכים עם כול מילה שלך , כל אחד ואהבה שלו
  6. עכשיו הווידאו רואים את שני הסרטונים שנכנסים לאתר ניתן לבחור בצד שמאל ,סרטון אחד מראה את הקצף ,והסרטון השני את הזרנוק שטיפה עכשיו רואים את התמונות קישור של הסרטון השני http://vimeo.com/72599395
  7. כנ"ל התמונות לא עובדות נסה לעלות את התמונות דרך האתר הזה http://www.siz.co.il/ זה לא מפריע , תודה על הסרטון ישראל , זה מה שחיפשתי לראות. הזרנוק שקיבלת זה זרנוק מניפה הוא מצויין. התכוונת לאתר הזה ישראל? http://www.alibaba.com/
  8. תודה! אתה יודע , אוטו בסוף מוכרים 3-4 שנים נימאס מחליפים , לא מקבלים על ההשקעה. והמחיר לא זול למי שיתקין אצל טופ קאר , אצלי הכיסא כולו בציפוי לא בחצי , כמו שק יש גם יתרון בכיסוי עם נשבר הכיסא או משהו פשוט מוצאים ושמים על הכיסא מי פירוק , כמו שקרה לי שלחצתי ברקס לחתולה שקפצה לכביש, משום מה יש להם נטייה להתאבדות אז החלפתי כיסא מפירוק ופירקתי את הכיסוי והתקנתי על הכיסא החדש, יתרון נוסף זה לא דורש תחזוקה , כמו עור, וסה״כ יכולתי להוסיף עוד ממש קצת והיה לי ריפודי עור אבל לא רציתי. ד״א זה לא אומר שאני לא מתחזק את האוטו ושומר עליו , הוא מטופל ברמה מאוד גבוהה חלקים הכול מקורי rupni תודה!
  9. לא היה לי איך סבתא שלי מכרה את מכונת התפירה שלה , עם לא, אני הייתי תופר, אבל בסוף הוא הסתדר איתי לגבי התפירה , אני ביקשתי תפירה כפולה ובחוט תפירה בצבע אפור, והריקמה של המאזדה הלכתי לחנות תפירה , שתתפור לי את הריקמה של Mazda רציתי לעשות כיתוב שונה, אבל זה התחיל לעלות את המחיר. לקחתי מימנו גם כיסוי לדשבורד , אבל אחרי שבוע דהה, בשמש, עם היה לי את המכונת תפירה הייתי אני בוחר את הבד ותופר לבד.
  10. ככה זה ההתחלה , רוצים לראות איך הולך, תזמינו באיביי הסחורה תשאר , יתחיל להיות קצת הפסדים, המחירים יהפכו לנורמאלים, זה לא קשור לא לנפט ולא דלק, מה זה זהב? בהצלחה
  11. עם יש לך ריפודי בד ואין חורים או קרע, יש אפשריות חידוש על ידי תכשירים, התוצאה תצא יותר יפה מעור.
  12. ביום רגיל , כמו ימים , א, ב, ג, יש ממש מעט 1 עד 2 אנשים אני לא מדבר על פארק לאומי ששם עמוס24/7
  13. לסיום אחת השכנות יצא במקרה וכתבה לי על הרכב שלה , אני לא הבנתי מה הכוונה ,אבל שתקתי סוג האוכלוסיה במקום שאני גר , זה לא מקום החניה שלו אבל הוא כבר בילה כמה ימי מעצר החומרים ניקנו מי טופקאר,השרות לא משהו, טמאות לכסף ,ואני לא רוצה ללכלך יותר. לא היה לי כוח לנסוע ליפו ת"א מרכז הבדים בנחלת בנימין ולסחוב , העדפתי כבר מי שם.
  14. ברכב שלי יש דמוי עור ,שזה למעשה עור תעשייתי מעובד נושם אוורירי , תוצרת גרמניה עם תרצה אני אעלה את הפרויקט שעשיתי לרכב שלי. עם סבתא שלי לא הייתה מוכרת את מכונת תפירה שלה, הייתי גם תופר לבד.
  15. :mm_yeah::mm_yeah: הונדה אני חייב לציין עוד משהו, "זול וטוב אפשר למצוא רק באגדות "
  16. oren123456

    גלאי מהירות חדשים

    למה נשמע די מעניין , אשמח לשמוע עוד חוות דעת בנושא
  17. עשית בשכל, אין צורך להסתבך , תוכל לגשת לפחחים ולשאול עם אפשר לקבל משהו ,אפילו בתמורת סכום סימלי. או מגרשים , יש המון סתם שלא צריכים אפילו.
×
×
  • תוכן חדש...