-
הודעות
293 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי oren123456
-
תיקון תקרה נתלשת בצפון
oren123456 פרסם הודעה בנושא של vadim2k בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
נסה לברר פה http://marpediat-tivon.zapages.co.il/ קבל הצעת מחיר -
תראה גם אני שוטטתי ברחבי האינטרנט אחר חיפוש המכונה המתאימה, הלובר ניג'נה הוא דגם חדש . אתה אומר צינור 4 מטר סבבה , אני הבנתי מה מקבלים איתו :מרסס קצף ("זה לא ממש מרסס קצף סתם ,ראש סבוניה כזה הוא לא יתן לך some foam ). אז קצת סדר 1) צינור 4 מטר. 2) ראש סבוניה 3)דיזה טורבו שאולי לא בטוח שאפשר לסובב אותה והיא תיהיה בצורת מניפה שזה סבבה לאוטו אבל לא מה שממש חיפשתי 4) צירפתי לך סרטון הממחיש לך את המוצר ,רק בסרטון זה 5 מטר צינור אבל תוכל להתרשם ,מאופן הפעולה שלו בהצלחה עם אתה קונה תעדכן וכמובן תמונות
-
פולישר לרכב עד 400 ש''ח
oren123456 פרסם הודעה בנושא של honda97 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מקיטה היא חברה העוסקת בייצור ושיווק של כלי עבודה. החברה נוסדה לפני כמעט קרוב למאה שנה ביפן, וכיום היא אחת משלוש החברות המובילות בעולם. מקיטה החלה מייצור כלי עבודה פשוטים וידניים, ובמהלך השנים התפתחה והנהיגה קו מוצרים חשמלי חדשני ומעודכן. בשונה מחברות אחרות, מקיטה מתמקצעת בתחומים רבים, ומגוון מוצריה מגיע למאות ולאלפי דגמים. כלי העבודה מיוצרים במפעלים עיקריים בעולם: ארה"ב, ויפן דיוולט מיוצרת בארה"ב בוש הסדרה הירוקה בסין עם בקרת איכות גרמנית כי פשוט זול לייצר את החלקים בוש הסדרה הכחולה מיוצר בגרמניה ועוד כמה מדינות וגם היטאצ'י מיוצרת ביפן . כל כלי העבודה שאמרתי לך זה כלי העבודה הכי טובים ,עשרות עם לא מאות בעלי מקצוע בחרו בכלי העבודה האלה אנא מימך אל תשמיץ כלי עבודה שאתה לא מכיר זה פשוט מרתיח אותי אתה לא מבין בכלי עבודה עדיף שאל תדבר תודה.!!!!!!!:evil::evil: -
פולישר לרכב עד 400 ש''ח
oren123456 פרסם הודעה בנושא של honda97 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני נוטה להסכים אם הדבר הנאמר ואף לציין ולהוסיף, כי אין דבר כזה זול וטוב, זול וטוב זה כבר אגדה. אתה כבר תבין זאת שחס וחלילה תתקע עם המכונה, באמצע פוליש ,ווקס,. ואף זה יכול לגרום לנזק לרכב כי הראש המסתובב לפעמים מתעקם ,לאו דווקא על ידי הפעלת כוח ,אלא סתם ככה ,איכות הרכבה, אפילו שאתה משתמש ביתי ,לא עובד בפחחות וצבע כול היום. בדבר כזה לא חוסכים. שיהיה בהצלחה אם המכונה החדשה . -
לעבוד בחום כזה ברכב מאיפה הוא יביא חשמל למזגן , גנרטור? רעש, מושתק,? כדי להביא טרנזיט למצב שיהיה אפשר לשבת צריך השקעה כספית לא קטנה בערך 60 אלף וזה משהו צנוע שיכלול מערכת סולארית קטנה כי אפשר בלי , ואי אפשר לעשות יותר מידי קומבינות
-
ניקוי מסטיק מהאוטו
oren123456 פרסם הודעה בנושא של shandor בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ניתן להסיר בעזרת צמר גפן טבול בנפט או בנזין לבן שקונים בסופר פארם זה היה יורד כמו חמאה. תזכור לפעם הבאה. בהצלחה. -
אני כותב שוב את ההודעה כי היא לא כתובה עד הסוף, ניסיתי לערוך אבל מופיע הכול בקיצור משהו אל בסדר בפורום או שיש בעיה בפורום או שמישהו מוחק לי היי שלום לכולם. אז ככה , יש מכונת שטיפה בשם ZICO. הינה קישור http://www.polack.co.il/item-3453/מכונת-שטיפה-בלחץ-135-בר-מים-קרים רציתי לדעת בגדול עם שווה לקנות אותה כמובן שלא במחיר הזה , יש לי מחיר הנחה באיזה חנות במרכז במחיר אחר. השאלה היא אם ארכוש את המכונה הנ"ל, אוכל לקנות לה את המקציף הבא http://www.ebay.co.uk/itm/Heavy-Duty-Snow-Foam-Lance-with-Bottle-fits-Karcher-Nilfisk-Bosch-Lavorwash-/271249794980?pt=UK_Home_Garden_PowerTools_SM&var=&hash=item3f27bf67a4 הקישור באיביי זה סתם תמונה להמחשה כי לא יכולתי לעלות את התמונה האם המקציף הזה יכול להתאים למכונה? איזה חיבור יתאים לה ? בעיקרון המכונה הזאת לא תעבוד קשה פעם בשבועיים למכונית אחת בלבד !. תודה לעונים. נ.ב מקבלים עם המכונה מיכל הקצפה אבל הוא לא יהיה ברמת שלג. OREN123456
-
היי שלום לכולם. אז ככה , יש מכונת שטיפה בשם ZICO. הינה קישור http://www.polack.co.il/item-3453/מכונת-שטיפה-בלחץ-135-בר-מים-קרים רציתי לדעת בגדול עם שווה לקנות אותה כמובן שלא במחיר הזה , יש לי מחיר הנחה באיזה חנות במרכז במחיר אחר. השאלה היא אם ארכוש את המכונה הנ"ל, אוכל לקנות לה את המקציף הבא http://www.ebay.co.uk/itm/Heavy-Duty-Snow-Foam-Lance-with-Bottle-fits-Karcher-Nilfisk-Bosch-Lavorwash-/271249794980?pt=UK_Home_Garden_PowerTools_SM&var=&hash=item3f27bf67a4 הקישור באיביי זה סתם תמונה להמחשה כי לא יכולתי לעלות את התמונה האם המקציף הזה יכול להתאים למכונה? איזה חיבור יתאים לה ? בעיקרון המכונה הזאת לא תעבוד קשה פעם בשבועיים למכונית אחת בלבד !. תודה לעונים. נ.ב מקבלים עם המכונה מיכל הקצפה אבל הוא לא יהיה ברמת שלג. OREN123456
-
הלנסר נועלת נעלים חדשות -
oren123456 פרסם הודעה בנושא של HEBO בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תתחדש. שמח שקיבלת שירות מצויין. תהנה -
המלצה על מקום לפלסטידיפ
oren123456 פרסם הודעה בנושא של 4Real בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
פלסטידיפ לא אמור להיות בעיה בישום שלו הוא גם מתקלף ,אפשר גם לחתוך אותו לצורות שונות אחרי הייבוש אבל אם אתה מתעקש הינה מקום שעושים את זה http://www.ottomatt.co.il/ אם בכול זאת עזרת אומץ ,הינה מדריך שיעזור לך בישום הפלסטידיפ. בהצלחה. oren123456 -
שטיפת רכב עם סבון כלים
oren123456 פרסם הודעה בנושא של XtremeIL בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא מומלץ , דובר. כאן רבות על זה . בצע חיפוש -
מבריק החישוקים האולטימטיבי
oren123456 פרסם הודעה בנושא של ceyal בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
שים לב לשעה שכתבתי את הפוסט.
