Jump to content

oren123456

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oren123456

  1. חומר לגנטים אפילו מאוטו דיפו החומר הירוק היה מוריד יותר טוב, חומרים נוספים שטובים זה גם סונקס iron X WHEEL BRIGHTER תלוי גם מה הדילול שלך היה ,להבא עם אתה רואה שזה לא יורד נסה דילול יותר גבוה. בהצלחה apc זה חומר שיכול לגרוע, ככה שמעתי מאנשים לא השתמשתי בו אבל חלק אוהבים וחלק לא. בהצלחה
  2. נסה לברר פה http://marpediat-tivon.zapages.co.il/ קבל הצעת מחיר
  3. לא קיים חיפשתי. אבל נשמח שתצלם לנו איך היא עובדת . תתחדש
  4. תראה גם אני שוטטתי ברחבי האינטרנט אחר חיפוש המכונה המתאימה, הלובר ניג'נה הוא דגם חדש . אתה אומר צינור 4 מטר סבבה , אני הבנתי מה מקבלים איתו :מרסס קצף ("זה לא ממש מרסס קצף סתם ,ראש סבוניה כזה הוא לא יתן לך some foam ). אז קצת סדר 1) צינור 4 מטר. 2) ראש סבוניה 3)דיזה טורבו שאולי לא בטוח שאפשר לסובב אותה והיא תיהיה בצורת מניפה שזה סבבה לאוטו אבל לא מה שממש חיפשתי 4) צירפתי לך סרטון הממחיש לך את המוצר ,רק בסרטון זה 5 מטר צינור אבל תוכל להתרשם ,מאופן הפעולה שלו בהצלחה עם אתה קונה תעדכן וכמובן תמונות
  5. תבדוק שמקבלים גם דיזה משתנה המכונה מניפה והכי חשוב איזה דגם זה וכמה בר כי גם אני מעוניין ברכישת מכשיר שטיפה וכמה אורך צינור מקבלים
  6. תקשר למפרסם המודעה בעיתון ברר איזה דגם זה ותעדכן אותנו
  7. אני מודה לך מאוד שלחתי גם הודעה ליצרן הוא צריך לשלוח לך תשובה
  8. ראיתי שלא כתוב zico , אבל חשבתי שאולי אחד מהחיבורים יתאים לי
  9. מקיטה היא חברה העוסקת בייצור ושיווק של כלי עבודה. החברה נוסדה לפני כמעט קרוב למאה שנה ביפן, וכיום היא אחת משלוש החברות המובילות בעולם. מקיטה החלה מייצור כלי עבודה פשוטים וידניים, ובמהלך השנים התפתחה והנהיגה קו מוצרים חשמלי חדשני ומעודכן. בשונה מחברות אחרות, מקיטה מתמקצעת בתחומים רבים, ומגוון מוצריה מגיע למאות ולאלפי דגמים. כלי העבודה מיוצרים במפעלים עיקריים בעולם: ארה"ב, ויפן דיוולט מיוצרת בארה"ב בוש הסדרה הירוקה בסין עם בקרת איכות גרמנית כי פשוט זול לייצר את החלקים בוש הסדרה הכחולה מיוצר בגרמניה ועוד כמה מדינות וגם היטאצ'י מיוצרת ביפן . כל כלי העבודה שאמרתי לך זה כלי העבודה הכי טובים ,עשרות עם לא מאות בעלי מקצוע בחרו בכלי העבודה האלה אנא מימך אל תשמיץ כלי עבודה שאתה לא מכיר זה פשוט מרתיח אותי אתה לא מבין בכלי עבודה עדיף שאל תדבר תודה.!!!!!!!:evil::evil:
  10. אני נוטה להסכים אם הדבר הנאמר ואף לציין ולהוסיף, כי אין דבר כזה זול וטוב, זול וטוב זה כבר אגדה. אתה כבר תבין זאת שחס וחלילה תתקע עם המכונה, באמצע פוליש ,ווקס,. ואף זה יכול לגרום לנזק לרכב כי הראש המסתובב לפעמים מתעקם ,לאו דווקא על ידי הפעלת כוח ,אלא סתם ככה ,איכות הרכבה, אפילו שאתה משתמש ביתי ,לא עובד בפחחות וצבע כול היום. בדבר כזה לא חוסכים. שיהיה בהצלחה אם המכונה החדשה .
  11. לעבוד בחום כזה ברכב מאיפה הוא יביא חשמל למזגן , גנרטור? רעש, מושתק,? כדי להביא טרנזיט למצב שיהיה אפשר לשבת צריך השקעה כספית לא קטנה בערך 60 אלף וזה משהו צנוע שיכלול מערכת סולארית קטנה כי אפשר בלי , ואי אפשר לעשות יותר מידי קומבינות
  12. ניתן להסיר בעזרת צמר גפן טבול בנפט או בנזין לבן שקונים בסופר פארם זה היה יורד כמו חמאה. תזכור לפעם הבאה. בהצלחה.
  13. אני כותב שוב את ההודעה כי היא לא כתובה עד הסוף, ניסיתי לערוך אבל מופיע הכול בקיצור משהו אל בסדר בפורום או שיש בעיה בפורום או שמישהו מוחק לי היי שלום לכולם. אז ככה , יש מכונת שטיפה בשם ZICO. הינה קישור http://www.polack.co.il/item-3453/מכונת-שטיפה-בלחץ-135-בר-מים-קרים רציתי לדעת בגדול עם שווה לקנות אותה כמובן שלא במחיר הזה , יש לי מחיר הנחה באיזה חנות במרכז במחיר אחר. השאלה היא אם ארכוש את המכונה הנ"ל, אוכל לקנות לה את המקציף הבא http://www.ebay.co.uk/itm/Heavy-Duty-Snow-Foam-Lance-with-Bottle-fits-Karcher-Nilfisk-Bosch-Lavorwash-/271249794980?pt=UK_Home_Garden_PowerTools_SM&var=&hash=item3f27bf67a4 הקישור באיביי זה סתם תמונה להמחשה כי לא יכולתי לעלות את התמונה האם המקציף הזה יכול להתאים למכונה? איזה חיבור יתאים לה ? בעיקרון המכונה הזאת לא תעבוד קשה פעם בשבועיים למכונית אחת בלבד !. תודה לעונים. נ.ב מקבלים עם המכונה מיכל הקצפה אבל הוא לא יהיה ברמת שלג. OREN123456
  14. היי שלום לכולם. אז ככה , יש מכונת שטיפה בשם ZICO. הינה קישור http://www.polack.co.il/item-3453/מכונת-שטיפה-בלחץ-135-בר-מים-קרים רציתי לדעת בגדול עם שווה לקנות אותה כמובן שלא במחיר הזה , יש לי מחיר הנחה באיזה חנות במרכז במחיר אחר. השאלה היא אם ארכוש את המכונה הנ"ל, אוכל לקנות לה את המקציף הבא http://www.ebay.co.uk/itm/Heavy-Duty-Snow-Foam-Lance-with-Bottle-fits-Karcher-Nilfisk-Bosch-Lavorwash-/271249794980?pt=UK_Home_Garden_PowerTools_SM&var=&hash=item3f27bf67a4 הקישור באיביי זה סתם תמונה להמחשה כי לא יכולתי לעלות את התמונה האם המקציף הזה יכול להתאים למכונה? איזה חיבור יתאים לה ? בעיקרון המכונה הזאת לא תעבוד קשה פעם בשבועיים למכונית אחת בלבד !. תודה לעונים. נ.ב מקבלים עם המכונה מיכל הקצפה אבל הוא לא יהיה ברמת שלג. OREN123456
  15. bombuy הוא דווקא ספונספר של הפורום ויש עליו חוות דעת יפות בטופ קאר אני קניתי ריפודים הבנאדם אמין מאוד עם כי לא שרותי כ"כ אבל אמין , קיים מה שהבטיח.
  16. תתחדש. שמח שקיבלת שירות מצויין. תהנה
  17. אני נותן מספר אפשריות. 1. כמובן לתבוע את הביטוח 2. ללכת לאיזה אינדיאני (ערבי) שיחסוך לו כסף אבל צורת העבודה תיהיה בהתאם ,כנ"ל לגבי השירות 3.ללכת לחפש בפחחיות ולעשות השוואת מחירים ,ולהתרשם מבעל המקצוע
  18. פלסטידיפ לא אמור להיות בעיה בישום שלו הוא גם מתקלף ,אפשר גם לחתוך אותו לצורות שונות אחרי הייבוש אבל אם אתה מתעקש הינה מקום שעושים את זה http://www.ottomatt.co.il/ אם בכול זאת עזרת אומץ ,הינה מדריך שיעזור לך בישום הפלסטידיפ. בהצלחה. oren123456
  19. עבודה יפה. נשמח לתמונה כולל של חומרי העבודה/הגלם. כל השאר כבר נאמר על ידי חברי הפורום. OREN123456
  20. אין מנוס , צריך לצבוע מחדש עם יש לך ביטוח מקיף נסה לעשות דרך חברת הביטוח בהצלחה OREN123456
  21. כן זה זה בקשר לרכב אני צחקתי איתך אני בטוח שזה לא אותו רכב שאני ראיתי
  22. לא מומלץ , דובר. כאן רבות על זה . בצע חיפוש
×
×
  • תוכן חדש...