-
הודעות
293 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי oren123456
-
לא יודע מתי היית אבל אני הייתי ,ואף יצא להיות שם כמה וכמה פעמים והם מוצאים את המטאטא ישר יצאתי אליו הוא השתמש בגילדה. עכשיו העלו את המחירים ,אתה כניראה היית בחודש-חודשים הרצעה שלהם שהם נתנו, פלסטינה +פוליש+ווקס+שטיפה חיצונית פנימית ב250ש"ח. ולשאלתך אני לא שוטף את האוטו בשטיפות יותר , תוכל לעיין פה מדוע http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=491610 אני שוטף את האוטו בפארק תחת צל . יש כאלה יגידו שאני פסיכופט, אבל זה אני
-
מבריק החישוקים האולטימטיבי
oren123456 פרסם הודעה בנושא של ceyal בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
שלום לכולם וגם לך פותח השרשור ,ברוך הבא לפורום ,הבנתי שאתה חדש כאן אבל בוא אביא לך קצת הוכחות ,מה קורה שמשתמשים לעיתים קרובות/רחוקות במסיר שומנים שיש בו רמת מלח12% ,אף יותר ,כמו במכוני השטיפה ,מסיר שומנים האדום עם 25% מלח (מלח=חומצה פעילה ) כמו מה שיש בבקבוק הירוק 00 . אתה חסכת 12 ש"ח מה אתה אומר. כמו כן חברי הפורום השתמשו בנוזלים יעודים לשטיפה הג'אנטים שלכם אחרת ,התוצאה כבר ידועה הינה כמה תוצאות לפניכם רוצים לדעת מה דיטיילרים עושים , סליחה מה דיטיילינגר כמוני עושה: 1) לערבב ווקס עם מים, לשטוף את הג'נטים עם ספוג ,אפליקטור ,כשהמים יתייבשו ,לעבור עליהם עם מטלת יבשה ,כל מטלית לא משנה איזה , זה ירגיש כאילו קניתם אותם עכשיו (הווקס עזור להוריד לכלוכך קשה מהג'נט שזה בדר"כ מהבלמים "איפור", אך נותן לו ברק ושומר עליו ונידבק אליו פחות אבק, לכלוך, לא משנה מה.) בהצלחה OREN123456 -
הינה : http://topcar-ltd.com/hebrew-CatalogImagesList-showImage-site+images+catalog+-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D:::internet58.jpg-%D7%9B%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D_%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D.html http://www.bombuy.co.il/אביזרים-לרכב/ריפודים/מוצר-מספר-476?aff=Ret http://www.bombuy.co.il/אביזרים-לרכב/ריפודים/מוצר-מספר-474?aff=Ret http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=11285 אל תשכח לבדוק מלאי אני כמעט בטוח שהוא זמין ,כדאי לצלצל ולוודא,בכל זאת. אל תשתכנע להתקין במקום. תתקין לבד, הכי כיף,הכי טוב, יש המון מדריכים ביוטיוב , ובכול מקום יש בכול הצבעים. בהצלחה
-
מכיר זה היה פעם מחסן ברזל שם הם לא שוטפים טוב את הרכב וגם הוא שוטף עם מטאטא ולא ספוג! ומשפשף חזק פנימי לא משהו והם מתיזים חומר על הלוח שעונים שגורם לכתמים ולא שווה את הכסף 50 ש״ח לא כולל טיפ זה המון הניגוב מתבצע בעזרת מגב סיליקון ויש מקום שהוא בכלל לא עובר עם מטלית אל תלך לשם והייתי אצל כול הפועלים שם מקסימום אתה נותן לו טיפ הוא משפשף את האוטו כמו חמור וזה לא טוב הוא שרט לי את כול המגיני רוח
-
היי שלום לכולם, כפי שהינכם יודעים אני פתחתי פה שרשור איפה אפשר למצוא מכון שטיפה נורמאלי. ומכיוון שסרקתי והלכתי להרבה מכוני שטיפה וחיפוש נואש על מנת למצוא מכון שטיפה טוב בזבזתי כספים שטיפות ,טיפים שמנים ויפים , עדיין מכוני השטיפה , לא טובים , ואף מזיקים לרכב עכשיו אציין מה חוויתי מי רוב השטיפות שהייתי ברחבי הארץ: הנאה מובטחת. 1. היחס המזלזל וטמאות לכסף . 2. המטאטא האימתני . 3. Swirls 4. שריטות ללא רחמנות, נקיון באגרסיביות זה התוצאה . 5. עוצמת הגרייניק (מכשיר שטיפה בלחץ) מטורפת ,ברוב המקומות הסתכלתי זה הגיע ל180בר, וזאת התוצאה. 6. מעשנים כמו קיטור ,לא שזה מפריע אבל היי! לא בתוך האוטו , באמצע העבודה, יד אחת שואב יד שנייה סיגר. 7. שימוש בחומר הרסני ללוח שעונים "חומר יעודי ללוח שעונים " (מתכון ביתי יצא לך בומבה). 8. חומר לדשבורד ולפלסטיקה,(פועל הניקיון:"זה על בסיס חלב זה לא כל הקקאמיקה שמוכרים בחוץ) 9. סילקון לצמיגים.("זה יעריך לך את הצמיג יבריק לך אותו",זה חומר ארה"ב) כן בטח. 10. לסיום עד שתגיע לרכב הוא יחכה לך בפוזה הבאה. (לא מצאתי תמונה אמיתית,עשיתי הדמיה). 11. הטיפ שלא מגיע לו בכלל !. 12.לקינוח, הריח שהפועל ניקיון השאיר אחריו, שים מטאר אויר/עץ ריח ברכב. 13. רובם כאלה , ככה לפחות ראיתי/הרגשתי שנאה. 14. אין לך באמת למי להתלונן. את האמת כתבתי בהתחלה 10 סעיפים,אבל אתם רואים התווסף עוד כמה , גם לא חסר עוד , יכולתי להמשיך אבל אני חושב שזה מספיק. כמו כן לא תמיד יש אנשים שיכולים לשטוף את האוטו ליד הבית ,מסיבות שונות או משונות עדיין לא נמצאה מכון שטיפה טוב וכנראה גם לא יהיה, תם ולא נשלם שלכם OREN123456 מנהלים בבקשה מימכם ! עם כתבתי או ניסחתי , לא נכון או שזה תוכן פוגעני, אנא מימכם אל תיתנו לי נקודות או ההרחקה כבר למדתי את הלקח. פשוט תערכו לי תודה לכם עבדתי על הפוסט הזה הרבה זמן והפכתי לילד טוב.
-
שטיפה. נערך.
oren123456 פרסם הודעה בנושא של ToMeR30 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מסכים איתך בכל מילה בסלע כנ״ל -
שטיפה. נערך.
oren123456 פרסם הודעה בנושא של ToMeR30 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
היי ! היי ! למה אתם מעבירים ביקורת הבחור כבר ״אכל אותה״ , הוא למד כבר . תנסו לעזור , לא להעביר ביקורת , ״לזרוע מלח על הפצעים״ , זה כבר נעשה . אמרו לו כבר לא לשטוף במכוני שטיפה . תנו עצות לעזור ולא דברים שנאמרו כבר! איך אתם רוצים שהפורום יגדל , הבחור חדש כאן לא מבין את משמעות העיניין, במקום לחבק ולתת אוזן קשבת וכתף תומכת כל אחד כאן תוקף. -
שטיפה. נערך.
oren123456 פרסם הודעה בנושא של ToMeR30 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
היי נסה לשטוף עם מים חמימים (45) מעלות, אם ספוג/אפליקטור, עם זה לא יורד נסה להכניס, למים החמימים קצת סבון כלים ותערבב. ועם זה לא עוזר , לך להעריך את הנזק, גש למקום לקבל הפיצוי, ואם בעל המקום עושה ״פוזות״ ,תתבע אותו בתביעות קטנות בצירוף חשבוניות שתיקנת את הנזק. דיטיילר טוב יפתור את הבעיה, בקש חשבונית במידה והגעת לתביעה. זה כנראה מסיר שומנים שהוכנס למיכל ההקצפה . בהצלחה -
אני מצטער זה השעה אני יעשה סדר בדברים 1.מטלית טבולה במים וסבון ,בדרך כלל הלשלשת תרד בקלות לאחר ההרטבה, חייבים להספיג את הלשלשת במים בעזרת קומקום מים חמים אופן העבודה :פורסים את המטלית על לשלשת, משאירים דקה שתיים (אפילו שלוש), ואז הלשלשת יורדת בניגוב קליל . 2.פוליש עדין המותאם לסוג הצבע ,(מיטלי או רגיל). 3.לאחר מכן ,מומלץ למרוח ווקס להגנה טיפ :לא לשפשף הרבה מים וסבון ירידו הכל. חומרים: פוליש כזה לדוגמא Chemical Guys V38 Fianl Polish ,אפשר יותר זול כמו sonax . ווקס אפשר , Meguiar's Ultimate Liquid Wax ,או Cyclo Rally שמפו OPT NO-RINSE Shine המכונה ONR או סבון כל שהוא מגבת מיקרופייבר. ברור יותר עכשיו?
-
חשוב לתפוס את הכתם טרי, כל זמן שהוא לח הוא ירד את תמרח אותו עם מטלית טבולה במים וסבון כלים. אם הכתם יבש הרטב היטב את המקום ,בדרך כלל הכתם ירד בקלות לאחר ההרטבה. אל תגרד במכשיר, אם כבר רק עם ציפורן. במידה שנשארו סימנים על צבע הרכב מומלץ לעשות מה יותר מהר וקס בצורה עצמאית או במכון שטיפת רכב, מודגש שככל שתשהה את הטיפול כך היה קשה יותר להפטר מהכתמים. אני דרך אגב נמנע לחנות תחת כבלי מתח ותחת עצים.(עד כמה שזה אפשרי) קודם יש להוריד את לכלוך הצואה עם מטלית רטובה. אחר כך לוקחים מטלית מיקרופייבר טבולה עם ווקס של טרטלווקס ומשפשפים במהירות עם המטלית שטבולה בווקס בתנועות מהירות על הכתם. 3פעמים במשך 10 שניות זה אמור לרדת כתמי היונים אינם בעיה אך העטלפים הרבה יותר גרועים. אל תשפשף פשוט הרבה מים וסבון ירידו הכל. במידה ונשאר איזה שהוא כתם כדי לעשות פוליש ווקס. פוליש ווקס הוא חומר מצויין לכל פורסים את המטלית על הכתם, משאירים דקה שתיים (אפילו שלוש), ואז הכתם יורד בניגוב קליל . אסור באיסור חמור לנסות לנקות "על יבש" או בכוח, חייבים להספיג את כתם הלשלשת במים, כי ניסיון לגרד בכוח יעשה נזק ושריטות לצבע. לדעתי אין מנוס מלהוריד פוליש עדין המותאם לסוג הצבע ,(מיטלי או רגיל).רק אל תשכח בעזרת קומקום מים חמים(חמימים בערך 50-60 מעלות צלזיוס ) וסבון לאחר מכן ,מומלץ למרוח ווקס להגנה. תעדכן ובהצלחה
-
מחפש שטיפה מקצועית לרכב
oren123456 פרסם הודעה בנושא של oren123456 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
נירא לי שמיצינו לא כדאי כבר להפוך את הפוסט לספאם. תודה לכולם על התשובות . בקרוב אני אפתח חנייה פרטית , ואעלה פרויקטים . -
מחפש שטיפה מקצועית לרכב
oren123456 פרסם הודעה בנושא של oren123456 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אתה צריך להבין שעשיתי חיפוש, ולא מצאתי משהו שימושי ומועיל, אתה צודק שנפתחים הרבה פוסטים על הדבר הזה אבל אתה צריך גם להבין שאין כרגע אפשרות לנקות את המכונית ולא אני לא עצלן המכונית שלי ניראת פגז עד לעת אתה שהייתי שוטף אני לא אפרט למה אני לא שוטף את האוטו בעצמי. כי אני לא רוצה לחפור לך. לאחרים בפורום לכן כרגע , חשוב לי לשטוף במכון פחות או יותר טוב . אני אגיד לך שערתי לו שאוטו יש לו סימני מים וניגבתי את זה שם ובגומיות היה רטוב ויבשתי את זה שם בקיצור עשיתי חיפוש ולא מצאתי מקום שטיפה נורמלי , ראיתי שמשתמשים פותחים ושואלים ועונים להם קרוב למקום מגוריהם , ולא ראיתי מקום קרוב למגורי . הפורום נועד שנשאל שאלות כאלה ואחרות , ונוכל להתבטאות רק שתדע שאני דיטיילינגר וחולה על האוטו יש לי מחלה של שריטות והיה לי אפילו כמה לקוחות שהיו רוצים שאחדש להם את הרכב אבל כרגע הפסקתי מי סיבות כאלה ואחרות תודה לך על התשובה העברת לי נקודה חשובה -
מחפש שטיפה מקצועית לרכב
oren123456 פרסם הודעה בנושא של oren123456 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה ידידי -
שלום לכולם. אני מחפש מקום טוב לשטיפת הרכב , הייתי בהרבה שטיפות ונתתי טיפים די יפים כמו 15-20 ש"ח לפני העבודה ומה אני אגיד לכם ,הניקיון שלהם כמו הפרצוף שלהם! אין באפשרותי לשטוף את הרכב כרגע מי סיבות אישיות אני גר בבת ים . הייתי בשטיפת חמשת הכוכבים ביפו ולא היה טוב. הייתי בעוד שטיפה ,שטיפת השדרה ושם יותר גרוע, הוא הוציא מטאטא אימתני , ישר רצתי אליו שיעשה עם ספוג,או משהו אחר אני חייב לציין שאני שוטף את האוטו ויש לי שערות של כלב ברכב ,אני אם שואב אבק ביתי מוציא בקלות ועם יש שיער או שיערה אחת עקשנית יש לי את הגלגלת אז אני עובר וזהו בפעם האחרונה לימדתי את השוטף איך לשטוף מכונית והראתי לו איך מנקים, אני לא רק מדבר על שיערות של כלב גם על לכלוך כמו אבנים וכדומה חולות . מה אני מבקש שטיפה רגילה שאיבה פנימית ניקיון חיצוני ולנקות את החלקי פלסטיק ריפוד אין צורך כי עשיתי ריפודי עור זה הכל לסיכום רבותיי וגבירותיי אני מחפש מקום שטיפה טוב , חשוב שיהיה ידני ללא שריטות באזור : בת ים , חולון , יפו, מקום שמישהו היה ,ונהנה ,חזר לאוטו והכול היה פיקס כימעט. תודה מראש
-
מד סל"ד משתגע לפעמים, אטו נוסע רגיל, אלמרה 99
oren123456 פרסם הודעה בנושא של KoM בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה נשמע כמו מנוע צעדים או חיישן חמצן. יכול להיות גם אינג'קטורים מלוכלכים או לכלוך בסעפת נסה לפתוח יניקת האוויר למסנן מתי בוצע טיפול לאוטו כמה זה לא החלפת פלאגים? אורן123456 -
מתי זה קורה ישר אין לו סחיבה או אחרי שהוא מתחמם? מתי הוחלף פילטר דלק? בדוק חוטי הצתה שהם בסדר הנכון בדוק שהם לא בלואים או קרועים ,בדוק שהם נונים הצתה טובה בדוק את רעש המנוע הכוונה זה עם המנוע עובד תקין רעש תקין שאתה נותן גז הרעש תקין אולי השסתומים לא מכוונים גרמו לחיישן הנקישות לתת למנוע הוראה לאחר הצתה בכ- 10 מעלות(!) בפועל זה התבטא ב-"חוסר סחיבה" מתי עשית טיפול 10.000 לאוטו בדוק חיישן גל זיזים. בצע בנסיעת מבחן עם סקנר מחובר בדוק אינגקטורים אל תלך לחשמלאי לך למוסך שיש לו מחשב כדי לפתור לך את הבעיה אבל לפני הכל בדוק מה שאמרתי לך למעלה ולא יזיק שתפנק אותו גם בתוסף סובארו אוהב תוסף דלק
-
טיפול דייטלינג עצמאי לרכב
oren123456 פרסם הודעה בנושא של reefman בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
היי אני לא יודע איפה אתה גר אבל גם אצלי התאורת רחוב הייתה מקולקלת התקשרתי לעירייה ואמרתי שזה מקולקל באו וסדרו זה דבר אחד עם אין לך מספיק אור ואתה גר קומת קרקע יש פרוזק טור של מטאלייק זה נקרא וזה אור קר ולבן אתה כבר עם תתחיל ב17:45 אתה תסיים אפילו ב8:30 בערך יש לך 3 שעות אבל הבעיה זה אנשים עוברים מכוניות עוברות אנשים מסתכלים ילדים עוברים עם אופניים דורכים לך על השתחים שכנים זורקים הערות זה פח על 4 גלגלים מה אתה עושה או תעשה לי גם יכול להגיע למצב של ונדליזם אצלי זה הגיעה למצבים האלה למשל ילד רץ ובעט בשפריצר היקר והמיוחד שלי ושבר אותו ליד האבא בכוונה אבל אין לי מה לעשות אני לא שוטף את האוטו כ״כ לא מבריק אותו שטיפה רק עם מים שלא יבריק אני אוסף כסף אני בקרוב בונה חנייה פרטית כול דברי נאמרו מנסיון לכן עדיף לך ללכת לחבר או מישהו שיש לו חניה או איזה גן או פארק שם תענוג בהצלחה -
שני דברים יכול להיות שיש לך זליגת חשמל מאיפה שהוא שהוא מושך חשמל מאיפה שהוא ויכול להיות אלטרנטור שלך לא בסדר נסה להניע את הרכב עם כבלים לאחר מי כן תשאיר את הרכב דולק לחבר רב מודד ולראות טעינה ונסה גם למדוד טעינה שהמזגן פועל ולראות עם יש לך 12/13 תוכל לעשות זאת עם יש לך אחריות על המצבר תוכל לבדוק זאת בחברה בה קנית את המצבר בהצלחה ותעדכן
-
צינור גינה מקומה רביעית
oren123456 פרסם הודעה בנושא של sharki25 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני לא יודע איך הבניין שלך נראה אבל אתה יכול למשוך מהבית שלך מהחלון שהכי קרוב לחנייה שלך צינור ברזל/צינור פקס/צינור spחיצוני עד ליד החנייה שלך ושם לחבר לו ברז שאף אחד לא יוכל לפתוח רק אתה זה ברז שיש לו מפתח נשלף והינה יש לך נקודת מים עד לאוטו אבל אסור להשתמש בצינור מים ישיר ,הייתי ממליץ לך אחרי שעשית נקודת מים כמו שהסברתי לך לקנות גרייניק ואז לחבר לנקודת מים שעשית וזהו יש לך מכון שטיפה מי שלך על חשבונך ולא על חשבון דיירים אחרים ותוכל לעשות גם SNOW FOAM אני מצרף לך תמונה פחות או יותר הדמיה של איך זה אמור להראות
