Jump to content

shaielad

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaielad

  1. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    :mm_yeah: לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר!!! שי
  2. גם ממני... בהצלחה.
  3. שלום לחבר יש תקלה במזדה 6 שנת 2004 נפח 2300 סמ"ק. בזמן נסיעה ההגה כוח מפסיק לתפקד, ההגה נהיה קשה מאוד ולאחר כמה שניות ההגה חוזר לתפקד. מה יכולה להיות הבעיה ? (בכל מקרה האוטו יגיע על גרר למוסך). תודה מראש, שי
  4. היי בעבר היתה לי פיז'ו 205 , 1400 סמ"ק עם בעיה זהה, הפיתרון היה החלפת גשר דיודות באלטרנטור. שי
  5. shaielad

    מדור איתור "קרובות"

    פיאט 127 - 8249082 תודה מראש שי
  6. 240 ליטר בנזין - בליסינגומט, ממוצע. 210 ליטר בנזין - בפרטי.
  7. אסף אני נהניתי מאוד מגטס כשהייתי נוסע לבד או עם עוד נוסע, בנסיעות תכופות מצפון הארץ לי-ם. אך כאשר הייתי עמוס הוא היה מתנהג כמו שאתה מתאר. אבל בתוך העיר היו לו יתרונות של מימדים וזריזות יחסית. בסה"כ אוטו כיף שיש לי אליו הרבה סימפטיה. תהנה ממנו. שי
  8. היי אסף אני חושב שהגטס שלך תקינה. בעבר היתה לי גטס (אמנם מליסינג). בנסיעות בהן הייתי נוסע לבד או עם עוד נוסע היא היתה עולה לי-ם בצורה סבירה, אך כאשר הייתי נוסע עמוס (נהג+3)בעליות לירושלים היית עולה בהילוך שלישי כ-70 קמ"ש. לעניות דעתי אין לך בעיה עם הקלאטץ, כי אם כך היה הסל"ד היה עולה והמהירות לא. כניראה אלה ביצועי הרכב וצריך להכיר את מיגבלותיו. שי
  9. shaielad

    רנו 12 שנת 82'

    שלום חברים האם יש הבדלים בין רנו 12 , דלתה גאלידי, ואוטוסאן ? תודה, שי
  10. החלום שלי צנוע - פיאט 127 , 1300 סמ"ק , 75 כ"ס ב 5750 סל"ד.
  11. חן תודה על המידע. ועוד שאלה ברשותך, האם ההפנדה והמרבלה השתמשו באותם מכלולים ובאותו מנוע 903 סמ"ק של פיאט?
  12. בביקור בפורטוגל ראיתי מס' רכבים מסוג סיאט מרבלה. רכב זה הזכיר לי את הפיאט פנדה של תחילת שנות השמונים. האם רכב זה יובא לארץ?
  13. הזמנתי סמל לרנו 4 מספק בקפריסין. הספק שלח בדואר רגיל, עברו 5 חודשים ואין משלוח. לאור מקרים ששמעתי על דואר ישראל, עוד לא אבדה תקותנו.
  14. שלום היתה לי בעיה זהה. ברשותי פאסאט 2000 סמ"ק שנת 2003, ונמצא צינור דלק מיובש באיזור שמתחת למיכל דלק לכיוון הגלגל האחורי. סבירות גבוהה שזו גם הבעיה אצלך. שי
  15. חן תודה מכל מלמדי השכלתי. שי
  16. נראה כמו אופל קדט 1.2L שנת 70'.
  17. shaielad

    חגורות בטיחות

    שוטר תנועה אמר לי שעל כל רכב משנת 1969 חלה חובת חגירת חגורות מקדימה. הרכב שלי הוא שנת 65' ובמקור הוא הגיע ללא חגורות בטיחות במושבים הקדמיים.
  18. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    הי אורן פלטינה קבל ושאר "הקישקושים" תגיע לאמיר מקאלוש חלפים, לא תתאכזב. בערך שיפוץ של סטרטר: אם זה רק החלפת פחמים זה כ-250 ש"ח. אם זה פחמים+בוקסות זה כ-400 ש"ח אם העוגן(רוטור) הלך, הייתי שוקל החלפת סטארטר. בכל מקרה תבצע סקר שוק, אם אתה נמצא במפרץ אז מול חוצות המפרץ בצומת וולקן בסמוך לתח' דלק יש לך את "יהודה כרמלי" ובהמשך כביש השירות יש את "בני כרמלי". אני בטוח שאם תעשה סקר תמצא קשת מחירים. בהצלחה,שי
  19. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי אורן אתה לא יכול לדעת מה הקומפרסיה לפי ההרגשה. לגבי משאבת מים תבדוק אצל אמיר מ"קלוש חלפים" ברח' השיש במפרץ, אני רכשתי ממנו בעבר. לגבי סטארטר , תשפץ את שלך . אם כבר אתה נמצא במפרץ חיפה, אני ממליץ לך על "יהודה כרמלי" בשדרות ההסתדרות, משפץ סטארטרים, אלטרנטורים/דינאמו. בהצלחה. שי
  20. למנוע הזה יש 30 כ"ס עם הרבה נשמה. תגיד איזה חלקים אתה צריך? ונעזור לך.
  21. היי אורן אם המנוע היה ברנו 4 האדומה שפירקתה בעתלית, אז המנוע הוא 845 סמ"ק. שי
  22. שלום לכולם מה תפקידו של מצב "S"במוט הילוכים? מדובר ברכב פולקסוואגן פאסאט שנת 2008, 1.8T . תודה מראש שי
  23. בליל שישי האחרון בוצע ניסיון לגנוב את הרנו 4 שלי בכרמיאל. חתכו את כיסוי הרכב , שברו את חלון הנהג שברו את הדשבורד. הוציאו את הרכב מהחניה הפרטית ונטשו את הרכב במורד הרחוב. (המנוולים גילו שאין מנוע).
  24. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    רמי מברוק. הרבה מזל טוב להולדת הבת.
  25. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    ביום שישי האחרון ביקרתי את רמי והוא שיתף אותי בלבטים של הפרדת מרכב/שאסי. לי זה ניראה מורכב , אך אצל הפרופסור הדברים נראים פשוטים.
×
×
  • תוכן חדש...