שלום
לחבר יש תקלה במזדה 6 שנת 2004 נפח 2300 סמ"ק.
בזמן נסיעה ההגה כוח מפסיק לתפקד, ההגה נהיה קשה מאוד
ולאחר כמה שניות ההגה חוזר לתפקד.
מה יכולה להיות הבעיה ?
(בכל מקרה האוטו יגיע על גרר למוסך).
תודה מראש,
שי
אסף
אני נהניתי מאוד מגטס כשהייתי נוסע לבד או עם עוד נוסע, בנסיעות תכופות מצפון הארץ לי-ם.
אך כאשר הייתי עמוס הוא היה מתנהג כמו שאתה מתאר.
אבל בתוך העיר היו לו יתרונות של מימדים וזריזות יחסית.
בסה"כ אוטו כיף שיש לי אליו הרבה סימפטיה. תהנה ממנו.
שי
היי אסף
אני חושב שהגטס שלך תקינה. בעבר היתה לי גטס (אמנם מליסינג).
בנסיעות בהן הייתי נוסע לבד או עם עוד נוסע היא היתה עולה לי-ם בצורה סבירה,
אך כאשר הייתי נוסע עמוס (נהג+3)בעליות לירושלים היית עולה בהילוך שלישי כ-70 קמ"ש.
לעניות דעתי אין לך בעיה עם הקלאטץ, כי אם כך היה הסל"ד היה עולה והמהירות לא.
כניראה אלה ביצועי הרכב וצריך להכיר את מיגבלותיו.
שי
שלום
היתה לי בעיה זהה. ברשותי פאסאט 2000 סמ"ק שנת 2003,
ונמצא צינור דלק מיובש באיזור שמתחת למיכל דלק לכיוון הגלגל האחורי.
סבירות גבוהה שזו גם הבעיה אצלך.
שי
הי אורן
פלטינה קבל ושאר "הקישקושים" תגיע לאמיר מקאלוש חלפים, לא תתאכזב.
בערך שיפוץ של סטרטר:
אם זה רק החלפת פחמים זה כ-250 ש"ח.
אם זה פחמים+בוקסות זה כ-400 ש"ח
אם העוגן(רוטור) הלך, הייתי שוקל החלפת סטארטר.
בכל מקרה תבצע סקר שוק, אם אתה נמצא במפרץ אז מול חוצות המפרץ בצומת וולקן
בסמוך לתח' דלק יש לך את "יהודה כרמלי" ובהמשך כביש השירות יש את "בני כרמלי".
אני בטוח שאם תעשה סקר תמצא קשת מחירים.
בהצלחה,שי
היי אורן
אתה לא יכול לדעת מה הקומפרסיה לפי ההרגשה.
לגבי משאבת מים תבדוק אצל אמיר מ"קלוש חלפים" ברח' השיש במפרץ,
אני רכשתי ממנו בעבר.
לגבי סטארטר , תשפץ את שלך . אם כבר אתה נמצא במפרץ חיפה, אני ממליץ לך על "יהודה כרמלי" בשדרות ההסתדרות,
משפץ סטארטרים, אלטרנטורים/דינאמו.
בהצלחה.
שי
בליל שישי האחרון בוצע ניסיון לגנוב את הרנו 4 שלי בכרמיאל.
חתכו את כיסוי הרכב , שברו את חלון הנהג שברו את הדשבורד.
הוציאו את הרכב מהחניה הפרטית ונטשו את הרכב במורד הרחוב.
(המנוולים גילו שאין מנוע).