Jump to content

shaielad

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaielad

  1. רענן חג שמח לפחות תנדב מידע, האם זו צוחפתיה שאוהבת שמן הידרואלי ובעלת בומבות עם ירקת. שי
  2. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי אבי שוק עתיק ב 26/10/12
  3. יש אפשרות ל "תספורת" ?
  4. שלום היות וגם אני לא מצאתי את שרוולי הפלסטיק הנ"ל . יצרתי ארבע שרוולים אצל חרט מחומר שניקרא דלרין, (סוג של אוקולון). בעלות של 100 ש"ח לארבע יחידות. בדיוק כמו המקור (יצור לפי דוגמה).
  5. שלום מחפש פיאט 127 דור 3 שנת 82/83 נפח 903 סמ"ק. תודה מראש שי
  6. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    שנה הלכה, שנה באה ! שתהיה לכולם שנה טובה ומוצלחת, שנת בריאות ושמחה, שנת הגשמה עצמית ושכל רצונותינו ושאיפותינו יבואו לידי מימוש! שי טורג'מן
  7. shaielad

    BX16 GTI 1989

    היי אסף אין בעיה להשיג את הקונקטור הנ"ל. אם אתה מגיע למפרץ, אתה יכל לרכוש חדש "ברכב הצפון", בצמוד למוסך גזית, מורשה פיז'ו סיטרואן. כמו כן בפירוקיות במפרץ/צומת ק.אתא. הקונקטור הנ"ל קיים גם ברוב דגמי פיז'ו. שי
  8. shaielad

    BX16 GTI 1989

    שלום אסף ב-BX שהיתה לנו (אמנם TZS שנת 90'), היתה בעיה זהה למה שקורה אצלך. הבעיה נפתרה ע"י החלפת מודול הצתה אלקט'. היא מחוברת בסמוך לדיסטריביוטור, תבדוק שאכן אצלך המודול תקין. שי
  9. שלום ברשותי פאסאט 2003 מנוע 2L . היתה נידלקת לי נורת ESP והמנוע גימגם לעיתים עקב כך. במוסך מורשה צ'מפיון בקריות הוא שיער שהבעיה בכיוון פרונט. נסעתי לבצע כיוון פרונט בצ'ק פוסט במכון שנחשב, למרות שהייתי די סקפטי. לאחר הכיוון חזרתי למוסך למחוק תקלות ואכן הבעיה נפתרה !!! אני רוצה לציין שלא חוייבתי בתשלום, היות והאוטו מטופל שם. שי
  10. שלום היתה לי תקלה זהה בגטס 2008 , כאשר האוטו היה שנה על הכביש (ליסינג). במוסך החליפו חיישן חמצן והבעיה נפתרה.
  11. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אני מהמר שהתמונה צולמה בארגנטינה/צ'ילה
  12. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי ראמי התמונה של הרנו מהממת, אתה יודע אולי איפה היא צולמה? כמו כן אנו מחכים לתמונות בצבע Orange ומעדיפים כמו בחו"ל. שי
  13. תודה רבה !!!
  14. שלום לכולם ברשותי פולקסוואגן פאסאט שנת 2003 נפח 2L מנוע AZM. שאלתי היא איך מאפסים התראת Service ? ובבקשה אל תשלחו אותי למוסך מורשה. ידוע לי שקיימת דרך לאפס בעזרת השעון זמן, אך איני יודע את סדר הפעולות. תודה מראש שי
  15. shaielad

    צבע לאגזוזים

    בעבר צבעתי צינור אגזוז בתרסיס צבע של יעקובי, על התרסיס רשום עמידות 600c ,עבור תנורים וקמינים. לפני הצביעה ליטשתי את האגזוז וניקיתי אתו היטב עם מדלל. חבל על העבודה , הצבע נשר מהר מאוד. לבסוף יצרתי מנירוסטה.
  16. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    דני תודה! איזה כייף, באמצע היום, לעצור לרגע את המרתון ולהפגש, לדבר על השריטה המשותפת במקום פסטורלי למרגלות ראש הניקרה. איך אתה נוהג לומר "הכי צפוני שיש". תעדכן, סטאטוס של עליזה, ואם אתה צריך עזרה בלפנפן אותה רק תגיד ואני מגיע. שוב תודה שי
  17. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אני סומך עלייך, בממלכה הקטנה שלי, אומרים אם אתה זקוק לקומבינה, תחפש את אנשי הרכש והלוגיסטיקה.
  18. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אקפוץ בכייף, אדבר איתך מחר.
  19. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    הבעיה היא שבתקופה שהיא שם היא ללא כיסוי (עף ברוח) וכל הצבע נשרף , היא נראית זוועה ! פוליש, ווקס, מעט אהבה ועליזה חוזרת לחייך !
  20. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אל תשכח ש "בלי האמונה צסק"א לא היתה אוכלת אותה". יאללה, הטיעונים שלך תמד מציאותיים, אז איך אני לא אשתכנע?
  21. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי דני, בתקופת החופש הגדול, (או הסיוט הגדול), הייתי חוזר עם הילדים מחוף בצת בשעות הערב ותמיד פוזל ימינה לראות את עליזה אצל יונתן. מה היא עשתה שהעמדת בעונש?
  22. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אבי, בצעירותי (אני לא מאמין שאני מדבר כך!),שיפצתי אי אילו ראשי מנוע של פיאטים ומנועי בוקסר של אלפה סוד, כאשר את כל הפירוק ביצעתי במו ידי ומעביר את הראשים להשחזה אצל "האומן" במפרץ חיפה. את הלפינג שסתומים הייתי מבצע בעצמי עם משחת קרבורונדום. ואותו חיים הבעלים של האומן הכווין אותי ללימודי הנדסת מכונות. בבקשה אל תכנה את אמני העיבוד שבבי מסגרים! הסברה שלך לגבי הראש חדש/מחודש בהחלט ריאלית, למרות שהבחור שמכר לי את האוטו (שהוא מוסכניק בעצמו) מתעקש שהוא רכש את הראש חדש וללא שסתומים, משמע לא ראש שהכינו על המדף.
  23. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אבי, אתה נושא עימך אינציקלופדיה לרנו 4 ?! מתחת למניפולד קיימת החותמת 1/80. האם יתכן שראש מנוע 845cc יוצר בשנת 80'? עד מתי יוצר מנוע זה?
  24. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אבי, כל הכבוד על ההבחנה! לפי הבעלים הקודמים, בשנת 94', לאחר שראש המנוע מסר את נישמתו, הוא רכש ממוסכניק מרחובות ראש מנוע חדש, לא משופץ! וראש זה לדבריו לא הושחז מעולם. אני מקווה שאכן אמת הדבר, לכן מדדתי את גובה הראש וקיבלתי 71.85 מ"מ. שאלתי אלייך איך ידעת שאצלי הראש מנוע הוא משנתון מתקדם? מה ההבדלים בין הראשים? תודה,שי
×
×
  • תוכן חדש...