Jump to content

shaielad

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaielad

  1. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    זה היה דחוף ? ככה פרופסור מבצע ניתוח ולא מזמינים מתמחים?
  2. הגיעו לארץ 127 סטיישן בין השנים 84'-'87 , הן ניקראו 127 פנורמה. מנוע 1050 סמ"ק תוצרת ברזיל.
  3. מה זה רנו 1 ? האם היה רכב כזה? איך הוא ניראה?
  4. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי ראמי התורמת ניראת משנתון מתקדם. האם הג'אנטים של של הדגם הישן ?
  5. היי דני בכדי להגיע, אולי כדאי שתחזור לארץ הקודש. היה נחמד, כולל מפגש ספונטני של החברים R4-IL
  6. פורד אסקורט 1100 סמ"ק 4 דלתות תוצרת נצרת עלית נירכשה ביולי 1973 במחיר של 22000 לירות.
  7. אנריקה, למה להתעצבן ? על איזה רכב מדובר ? שבת שלום שי
  8. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    ועוד ...
  9. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אחלה מפגש. תודה לאבי על הארגון ההדרכה וההפקה. במפגש הבא (שיגיע במהרה) עם חבירה של יו"ר מועדון רנו 4 קנדה !
  10. מחפש פיאט 127 שנת 82/83 , 3 דלתות 903 סמ"ק.
  11. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    כרמיאל זה גם בצפון ? מחלף קסריה 8:30 מתאים. שי 050-4444919
  12. מאירמן ח"ח . רח' אורלוב 68 פ"ת 03-9306714 יש לו במלאי משאבת מים למנוע פורד 2800 סמ"ק V6 כמו כן יש באפשרותו לשפץ את המשאבה שלך.
  13. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי אבי אני מגיע לבד שי
  14. בהנחה שמדובר במנוע 2800 סמ"ק תמצא משאבה אצל מאירמן בפ"ת.
  15. עוד לא אספנות אבל... מחפש מחשב ניהול מנוע להונדה אקורד שנת 94'. מנוע 2000 סמ"ק (מיוצר בארה"ב). מק"ט 30820POL-G50 תודה, שי
  16. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    שלום חברים אשמח להגיע למפגש בכל עת, אך הכרכרה שלי מושבתת. אוכל להגיע עם הליסינגומט או לחבור למישהו בדרך. בברכת גמר חתימה טובה. שי
  17. אנריקה, BUENA SUERTE שי
  18. שלום מחפש לחבר, משאבת מים לפורד מוסטנג 2800 סמ"ק V6.
  19. כילד ירושלמי, הרכב האמפיבי בבנין האו"מ היה אטרקציה. זה היה מגרש המשחקים (האסור) שלנו. אם אני לא טועה, המפלצת האמפיבית נעלמה לאחר מלחמת יום הכיפורים. אכן רכב אמפיבי בירושלים של פעם.
  20. זהו ספידומטר של אופניים. בשנת 1984 רכשתי אופניים מסוג סאקסון וקיבלתי עם האופניים ספידומטר כזה .
  21. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    רם, כל הכבוד על הסבלנות והפרפקטציוניזם, התוצאה מדהימה !!! אני מסיר בפניך את הכובע על כך שהצלחת להדביק את דור ההמשך ב"שריטה" .
  22. shaielad

    התחדשתי ברנו 4 !!

    בכיף, אשמח לפנות צירי תנועה לכרמיאל לכל ה-Rים . טלפון קטן ואני ממתין על הגשר של כרמיאל מערב.
  23. shaielad

    התחדשתי ברנו 4 !!

    בשמחה, תגיד מתי ואני מפנה את הצירים ומעניק ליווי לך ולעליזה.
  24. shaielad

    התחדשתי ברנו 4 !!

    דני שלום, שלחתי אתמול את בקשת ההצטרפות שלי לרם דרך המייל שלי. כיצד אני מוודא שאכן הפרטים נקלטו אצלו?
  25. תתחדש על הרכישה, כלי מאוד מעניין . מי הביא אותו לארץ ?
×
×
  • תוכן חדש...