Jump to content

shaielad

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaielad

  1. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    שלום בני, ראשית, החלמה מהירה, רק בריאות ! תחזור להביע את דעתך בשפתך המיוחדת לך. שי
  2. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי הצבע שצבעתי את הבלוק עמיד בחום של 300c . כמו כן יש לו עמידות מסויימת לסולבנטים (ממיסים). הערב ביקרתי את הבחור שמכר לי את מלכה ובשיחה על כוס קפה הוא סיפר לי מס' עובדות: הטסט האחרון התבצע בשנת 97'. בשנים האחרונות שהאוטו נסע הוא טיפל בו בתחזוקת שבר. (בלשון עדינה האוטו לא טופל). הוא הסיר את הטרמוסטט היות והוא ניתפס! לגבי הסליקון, אני לא חסיד של סיליקון, במיוחד לא בכמויות שהשתמשו בו, כפתרון לכל נזילה גם במקום אטם. עדות לתחזוקה לקוייה. אבי, תסכים איתי שלפני ארבעים שנה לא היה סיליקון וידעו להסתדר טוב בלעדיו. האמת שאני משתמש במעט שרלק להדבקת אטמים. איך מלכה תתנהג בנסיעת מבחן? ימים יגידו.(עוד חזון למועד).
  3. לאחר שהראתי את התמונות לקולגות שלי, (כולם מהנדסי מכונות), ברוב מוחץ של שישה נגד אחד, העדפה לתמונה השמאלית, הגריל המפוצל . שי
  4. לפי תיזה זו, מפעיל אתר ההטמנה של אשפת המטה הארצי יכול להפיל ממשלות?!
  5. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    הסופיות של הפיאט או הסופיות של סופיה
  6. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי ראמי את הבלוק צבעתי בתרסיס צבע של חברת גלאזוריט. אני לא יודע אם החברה הזאת נמכרת בארץ, את הצבע קיבלתי מחבר שעובד בגרמניה והם צובעים עם צבע זה מכונות תעשייתיות. החיסרון שמצאתי בתרסיס, ראש ההתזה היה נסתם מהר והייתי צריך להחליף תרסיס למרות שהיה עוד צבע במיכל.
  7. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    ואלה הרכישות:
  8. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    זהו החלטתי. לא מספיק שרשום למלכה ברשיונות שנת יצור 1965, אני רוצה שהיא תיראה ככזאת ולא כמו שכבר נאמר לי ובצדק "היא ניראת כמו מסוף שנות ה-70'". לכן החלטתי ללכת קצת רחוק והמטרה "לבנות" מכסה מנוע התואם למודל, עם גריל ניפרד, פנסים נפרדים עם מסגרת טבעת כרום מקורית, נורות עם בלונים צהובים ופנסי איתות חזית עגולים כמו במקור. את מלכה קיבלתי עם מכסה מנוע לא מקורי "ולא בר שיפוץ", יותר שפכטל מפח ובמקומות מסויימים אין פח רק שפכטל. לעזרתי הגיע ראמי, שתרם מכסה מנוע שהיה באחת הכחולות של "איים אבודים". במכסה מנוע הנ"ל קיים פתח חזית מלבני שאותו צריך לקצר ולעצב לגריל הנפרד, כמו כן לרתך תלאים בחורים המלבניים של פנסי איתות החזית ולקדוח חורים לפנסים העגולים. המכסה מנוע הועבר לפחח ובמקביל יצאתי למסע ברחבי ה-ebay. - פנסים קעורים חדשים מפורטוגל. - מסגרות הפנסים מצרפת. - נורות ובלונים צהובים מגרמניה. - פנסי איתות חזית עגולים מקפריסין. -וגריל ניפרד נדיר מ"קאלוש חלפים"(אמיר שמר אותו לרכב המתאים). טוב, קשקשתי יותר מדי, ניתן לתמונות לדבר.
  9. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אבי תודה. הרבה יותר מפורט מהספר של היינס, רק חבל שזה בצפרדעית. בכל מקרה הקולגות שלי בעבודה (כתבים טכניים) ידאגו להוציא גירסה בשפת הקודש ואני אפיץ אותה. תודה שי
  10. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אני חוזר למלכה שלי. לוחית המתכת בצד הראש מנוע. למה מכונאים תוקעים סיליקון בכל אטם/סתם אפשרי? כל התבריגים בראש מנוע או בבלוק היו סתומים בסיליקון. מכסה שסתומים, משאבת מים, משאבת דלק, מכסה טיימינג, סתם אגן שמן, ים, מה זה ים! - אוקיאנוס של סיליקון. מסוגים שונים ולמטרות שונות. אני מתאר לעצמי, שכל מי שמכונאות מקצועו, יודע ומבין ששמן/דלק הם מינרל וסיליקון לא יוכל להם, אז למה? למה ?! דבר שהצריך ממני לעבור עם מברז על כל התבריגים בכדי לנקות אותם. כמובן רק לאחר שהייתי בטוח איזה תבריג ומה הפסיעה.
  11. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    ראמי תודה, בפעם האחרונה שראיתי את המנוע של תפוזית על שולחן הניתוחים התלהבתי מהתוצאה. האם המנוע מורכב כבר ברכב? תשתף אותנו בתמונות. כשחזרתי ממך חזרה לי חדוות השיפוץ!
  12. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    רן, כמה שאתה צודק. אין על סופיה לורן , למרות שהיא היתה מושא חלומותיהם של מבוגרים ממני. אכן, כשאני חושב על זה היום ממרומי גילי לסופי מתאים חיטובים עגלגלים שאין ל-BX. בשנת 85' ראיתי סרט איטלקי בכיכובה של סופיה לורן נוהגת בפיאט רגאטה וויקאנד, זו היתה הפעם הראשונה שראיתי פיאט רגאטה. האם אתה זוכר את שם הסרט?
  13. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי אסף במשפחתי המורחבת, הכינוי ל-BX של ההורים היה "המקדש", מפני שאף אחד לא הורשה לנהוג בה (חוץ ממני), ההורים זיהו את "החולשה"שהיתה לי לרכב מוזר זה. ובשיחות סלון סינגרתי עליו בכל הזדמנות. אני קראתי לה סופי על שם השחקנית הצרפתייה סופי מרסו. שי
  14. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    מזל טוב לקונה ולמוכר. אסף, עכשיו נשאר לך רק לשנות את התמונה.
  15. shaielad

    BX16 GTI 1989

    המע' ההידרואלית ממש לא "און דה פייס", פשוט אם טיפול תחזוקתי נכון היא מתפקדת היטב. הבעיה היתה בחיבורי הצנרת, (המכונאים בארץ כינו את המפצלים האלו תמנונים/עכבישים). להוריי היתה BX שנת 90' TZS, שהצנרת הוחלפה מפלסטיק לנירוסטה והייתה ללא נזילה אחת. לא לשכוח שזה רכב שהקדים את זמנו !
  16. shaielad

    חגורות בשנת 82'

    בשנת 86' לא היתה חובת חגורות במושב האחורי. היתה לי פורד פיאסטה שנת 86' שהגיע לארץ ללא חגורות מאחור.
  17. shaielad

    BX16 GTI 1989

    אסף, מה קרה ? מה הפך אותך לבורגני ? המעבר ל-BX או המעבר מנאות וורשה לסביוני קראקוב ?
  18. shaielad

    חגורות בשנת 82'

    היי אבי כל רכב משנת 1969 ואילך מחוייב בחגורות בטיחות במושבים הקדמיים, בשנתונים שקדמו ל-69', אם ברכב הותקנו חגורות מהיצרן מחוייבים לחגור. רכב שנת 82' בוודאות ניכנס לארץ עם חגורות בטיחות במושבים הקדמיים. באיזה רכב מדובר ? שי
  19. כל הכבוד רן, אתה מתחזק?! "במקום שבעלי תשובה עומדים, אין צדיקים גמורים יכולים לעמוד בו". שי
  20. shaielad

    BX16 GTI 1989

    אסף מזל טוב !!! הפתעת בענק, BX , לא הייתי בכלל בכיוון ! אין ספק שתהנה, רכב עם המון ייחוד. ככה בכזאת פשטות מחליפים סולקס/זניט ודוסלייר בבומבות, תמנונים ועכבישים? מעניין מה הדודה מנאות וורשה אומרת על זה? יש לי המון סנטימנטים ל-BX , כזוג צעיר ותפרן בזמנו, רכב החתונה שלי היה BX שנת 90 של ההורים. תהנה מכל רגע ובבקשה תעדכן. שי
  21. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    הסטרטר:
  22. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    הדינמו :
  23. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    יום שישי הוא היום שבו אני מתפנה לעסוק ב"שריטה" הכי הרבה, כך שאני מרוצה מההספק של היום: הרכבת הכוייל, הדינמו, משאבת הדלק, הסטרטר ולוחית המתכת בצד הראש מנוע לאטימת פתח המים. הכוייל והתושבת שלו, "לפני ואחרי", ואכן הוא 12v .
  24. בשריפה הגדולה בכרמל, לאחר שכוחות הכיבוי נטשו את בית אורן לטובת מוקדים בעלי ערך יח"צני רב יותר, מי שהציל את הקיבוץ זו כבאית מגירוס ישנה כזו שהיתה זנוחה בקיבוץ מס' שנים ותופעלה ע"י מס' חברים שסירבו להתפנות. בשלב מסויים בשעות הקטנות של הלילה הכבאית שבקה והשתמשו במשאבה שלה ככבאית סטטית . שי
  25. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי אבי את החלקים אני מבריש במברשת פלדה מסתובבת/דרמל,ניקוי במדלל MEK לאחר מכן צביעת יסוד בצבע אפוקסי עם דילול במדלל 21 וצבע גמר. אני לא משאיר מתכת חשופה בחלקים, למעט הרדיאטור שהעדפתי להשאיר את הנחושת גלויה, את נושא הרדיאטור אימצתי מרם בשיפוץ שילגית שלדעתי הוא מודל לחיקוי בכל מה שקשור לעבודה עצמית ורמת מושלמות .
×
×
  • תוכן חדש...