Jump to content

shaielad

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaielad

  1. תתחדש ותהנה, רכב מיוחד ! האם יש שינויים טכניים בין הגרסה האמריקאית לאירופאית ?
  2. רן, טיול מרתק וכתיבתך יותר. תודה על השיתוף. שי
  3. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    גשר חדש נמצא בארץ המגף, אך היתה בעיתיות לשלח אותו לארץ. לבסוף הוא הגיע בדרך לא דרך (כמובן חוקית) יום שישי האחרון הורכב הגשר הקידמי. בכלל יום שישי זה היום שבו הפרוייקט מתקדם הכי הרבה, עד שמגיע הטלפון מהבית :"השבת בחלון עוד מעט".
  4. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    גשר קידמי, פגוש נסתר, כובע נפוליאון, כל כך הרבה תארים לחלק אחד. במלכה חלק זה היה חלוד, רקוב, שבור, ובעת פרוק הגיר מהתושבת הקידמית הוא פשוט התפורר.
  5. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    וואו! רם אתה אומן !!! פשוט מהמם! שי
  6. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי אבי אכן רעיון "בניית" השלדה נלקח מהאתר של קלמנטיין, אך הרבה ברירות לא היו לי. שיפוץ מלכה נכנס לקצב מהיר יותר, הרבה בזכותך, שחשפת אותי לאיביי איטליה, משם הגיעה רכבת אווירית של חלקי פח חדשים. תמונות בהמשך. שי
  7. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    על הדרך מלכה זכתה ברצפה חדשה.
  8. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    מכאן איך מתקדמים? בתחילה עלתה האפשרות לבצע טלאים על קורות האורך, אך ע"י ביצוע הטלאים השאסי נשאר חלוד בתוך הקורה - ובטיחות קודמת לכל! לכן החלטתי להחליף את קורות האורך בשלמותן. הוזמנו פרופילים חדשים. ברנו 4, אורך הפרופילים אינו שווה (מרחק סרנים שונה בין צד ימין לצד שמאל).
  9. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    מלכה ממשיכה להשתפץ. לאחר הפרדת בודי משאסי, התגלו רקבונות בחלק העליון של השאסי. ללא ההפרדה, רקבונות אלו לא היו נראים, היות שהגוף יושב על המסגרת.
  10. אם הרכב הספציפי הזה עושה לך את זה לך על זה. כל דבר הוא "בר שיפוץ", אך זה תלוי רק בך. אני משפץ רכב שכל מי שראה אותו טען "שאין כדאיות כלכלית". הכל נכון,עלות שפוץ של כמה עשרות אלפי שקלים לרכב שעלותו כמה אלפי שקלים בודדים! אך זו"השריטה" וזה התחביב. ההחלטה היא שלך ורק שלך. שי
  11. התופעה קיימת בכל מצב כיוון מחט האויר. (גם עם תערובת ענייה/עשירה) האוטו לא מצליח לעלות בסל"ד ונכבה.
  12. שלום חבר רכש אופל מנטה שנת 74' לפני שיפוץ. לאחר ניסיון הנעה, האוטו הניע ועובד בסרק, אך בכל לחיצה על דוושת הגז האוטו כבה. מה יכולה להיות הסיבה ? ביצענו ניקוי למיכל הדלק. (אין מים בדלק). מנוע 1.2L קרבורטור פירבורג. תודה שי
  13. שלום ברשותי פולקסוואגן פאסאט שנת 2003. הרכב לא הונע במשך כשבועיים ולאחר ההנעה,הדלתות לא נפתחות דרך השלט למעט דלת הנהג. (מתוך הרכב הלחצן בדופן דלת הנהג פותח וסוגר את הנעילה מרכזית בצורה תקינה). השלט נועל את כל הדלתות אך פותח רק את דלת הנהג, הבעיה קיימת גם עם השלט הרזרבי. מה יכולה להיות הבעיה ? תודה לעוזרים שי
  14. חג שמח, מניסיון רב שנים, אני יכול להמליץ על נוזל ניקוי יעודי, שנקרא BMF, של חברת ווירט (WURTH). משווק במיכלים של חמש ועשרים ליטר. זהו נוזל ירוק הנמהל במים, מאוד יעיל אינו פוגע בגומי ובצבע. והכי חשוב ידידותי לסביבה ואינו מזהם. שי
  15. פרסומת זולה ! "בית"ר מאז ולתמיד"
  16. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    פניתי היום למנהל סניף הדואר המרכזי בעיר וגם הוא טען שהחבילה לא אמורה היתה לחזור לשולח בגלל מיקוד מוטעה. לכן אזהר בדבריי יתכן ולכאורה גורם בסניף הדואר השכונתי, יש לו בעיה שאני מבקר תדיר בסניף. אם לא כך איני יודע את הסיבה להחזרת דבר דואר לשולח. שי
  17. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    לא יאומן כי יתואר . לאחרונה הזמנתי חלקי פח מאיטליה לרנו שלי. שתי חבילות מספקים שונים. החבילה הראשונה לא הגיע והשניה שנרכשה מאוחר יותר אכן הגיע. פניתי למוכר והוא הודיע לי שהחבילה חזרה אליו כי הכתובת לא מזוהה ! המוכר סרק לי לי את פרטי המשלוח וכל הפרטים שלי היו נכונים. פניתי לסניף הדואר ושם נאמר לי שהמיקוד לא מעודכן (יש מיקוד חדש !?) ויתכן שזאת הסיבה שהמשלוח הוחזר ! לא האמנתי , הייתי בטוח שזאת מתיחה במצלמה נסתרת, אך כשבסניף היו רציניים הייתי על סף אובדן עשתונות. לאחר שהסברתי למוכר את פרטי המקרה הוא שאל היכן אני גר ביחס לת"א, הסברתי לו שאני גר בעיירה פרובנציאלית המרוחקת ממדינת ת"א. למזלי הוא נאות לשלוח את החבילה בשנית. שי
  18. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אבי תודה, היום הזמנתי מאיביי איטליה כנפיים קדמיות חדשות. חלקי פח הן לא סיפור יקר אך המשלוחים יקרים מעלות החלקים. מצאתי באיביי איטליה גשר קידמי חדש, (מהוורסיה הראשונה עם קדח למנואלה במרכז) אך הדילר מסרב לשלוח לישראל בטענה שמכס ישראל מחזיר פריטים למוכר, משהו בנוסח הזה ?! שי
  19. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    מלכה לאחר ניקוי חול. ולאחר מכן צביעה ביסוד.
  20. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    מחפש גשר קידמי (כובע נפוליאון). אשמח לעזרה, במידה ומישהו יודע על פגר רנו 4 או מכירה של רכב לחלקים.
  21. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    החלק הקל, הפרדת הבודי מהשאסי.
  22. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    מעירים את מלכה משנת החורף. תחילת עבודת הפחחות. זהירות ! תמונות קשות לצפייה.
  23. רן, אל תפסיק להקליד. פשוט עונג צרוף. תודה שי
  24. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי אבי אצלנו בצפון נכנסנו לשנת חורף! וחוץ מזה למה לחפש מונה גייגר ? ביבי הבטיח שלאירנים לא תהיה פצצה.
×
×
  • תוכן חדש...