-
הודעות
244 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shaielad
-
אבי תודה על העידוד ! כיום אני בשלבי עבודה על המנוע והגיר. כך שגם בנושא המכני יש התקדמות תמידית אך איטית. אמנם, קשה לי להסביר את תחושות חווית השיפוץ, לעיתים קשה ולעיתים אני מבקש "שלא יגמר לעולם". הדרייב שמניע הוא תחושת הסיפוק מרמת ביצוע המשביעה את רצוני,במיוחד בשיפוץ חלקים ופריטים קטנים, שלהמסתכל מהצד נראים לא "חשובים".(או כמו שההנהלה אומרת: "אף אחד לא רואה את זה חוץ ממך"). תמונות יבואו.(בזכותו של רם מילון שנתן לי את "הפוש" להיות אקטיבי בפורום). שי
-
-
לאחר הוצאת מנוע, חיפוש אחר פחח, שיבצע את העבודה. הגיעו מספר פחחים לראות את הרכב. היו כאלה שביקשו מחיר אסטרונומי שלא היה מבייש שיחזור רכב שרירים אמריקאי. והיו גם שהודיעו, שבגלל כמות החלודה, הרכב לא בר שיפוץ. היה קשה להביא את בעלי המקצוע לרכב, כדי לקבל הצעות מחיר. לחלק מהפחחים הגעתי עם תמונות של הרכב. היו כאלה, שהציעו עבודה זולה ללא אחריות לתוצאה (ומראש הודיעו שבמקרים ספציפיים הם יעגלו פינות). לבסוף, הכרתי פחח במפגש הצפוני החודשי שלנו בכרמיאל. הבחור בעל רכב אספנות. כמו כן, ראיתי עבודות שהוא ביצע, רכבים שמגיעים למפגש. הבחור הגיע אלי לראות את הרכב; הוציא מחברת ועט והחל לרשום את הליקויים, מצב הפח, אופן התיקון, היכן יבוצעו טלאים, החלפת רצפת הרכב ובאילו אזורים יבוצע ניקוי חול. מסתבר, שהפח של הרנו מאוד דק וקיימים אזורים שלא מומלץ לבצע ניקוי חול, כדי למנוע עיוותים בפח. בנוסף לכך, הוא פירט את כל תהליך ההכנה לצבע: סוג צבע היסוד, יסוד דו רכיבי, פילר בהתזה, יסוד חד רכיבי, מספר שכבות הצבע, יצרן הצבע והתאמת הצבע למספר קטלוגי, מקטלוג מקורי של רנו משנת 65. החיסרון היחידי שאני רואה, זה זמן סיום העבודה. היות ויש לו שני רכבי אספנות לסיים לפני הרנו שלי. כמו כן, המוסך עובד בשוטף על רכבים בני ימינו ורכבי האספנות, כאילו עובדים עליהם בשעון זמן אחר, יותר "באיזי", מטלה אחר מטלה; לכן הבחור ביקש ממני לא לעמוד עם טיימר בספירה לאחור - "מתי הרכב יהיה מוכן?"
-
היי רמי, האמת שאין לי הרבה תמונות והשיפוץ לא בדיוק מתקדם בקצב שתכננתי. הדינמיקה של החיים מכתיבה לנו אירועים שונים בדרך. אני מצרף מספר תמונות של המנוע והגיר "לפני" . בהרגשה שלי, אני נמצא בנקודת זמן שאני לא עוסק בשיפוץ, אלא בניקיונות ועוד ניקיונות. קצת פיקששתי בתמונות ה"לפני" , אך תמונות ה"אחרי" מפצות על החסר.
-
היי אסף תאמץ אחת בשביל הבריאות והאושר. וערך מוסף אולי אח בוגר לבטי
-
שלום ערן המתאם שאתה מחפש נקרא בושינג, ותוכל למצוא אותו בחנויות להספקה טכנית שמוכרים אביזרי צנרת. לדעתי, התבריג במשאבת מים הוא הברגה עדינה ולא הברגה סטנדרטית. המלצתי אליך, תרכוש בושינג נחושת ולא מגולוון, מפני שהמשאבת מים מיציקת אלומיניום והאלומיניום לא "אוהב" את האבץ שבציפוי הגילוון. מקווה שעזרתי במשהו שי
-
שלום בעבר חבר הזדקק לאשור מוסך מורשה ליבוא חלקים לרכב מסוג קופלוואגן, שליין שהוא סוכנות משנה ניפק לו אישור זה לאחר שיחה עם צ'מפיון חיפה. בהצלחה במציאת המוסך המיוחל.
-
שלום בני תודה על הטיפ, בהחלט אבצע המלצה זו. אך ייקח עוד זמן עד שמלכה (זהו שמה של הרנו 4 שלי) תראה כביש. לעת עתה היא אצל הפחח, מופרדת בודי/ שאסי . תודה שי
-
אין ספק שלאיטלקיות באשר הן יש מסורת ונשמה . באחת הגיחות שלי לאנגליה דווקא רכב אקזוטי בריטי עשה לי את זה. אסטון מרטין זגאטו שנת 85/86' האם מישהו יכול למצוא תמונה של הרכב ? תודה שי
-
היי דני האם זכור לך אם בעליזה המקורית (הראשונה שלך) גם היה אותו מכסה?
-
שלום, בבלוק מנוע של הרנו שלי אין מכסה או הכנה למסנן שמן. לעומת זאת, ברנו הכתומה, שראמי משפץ (וואלה, אחלה שיפוץ) ראיתי הכנה למסנן שמן; ייחסתי את זה לכך, שהמנוע שלי "עתיק". מצ"ב תמונות של הבלוק מנוע. שי
-
מכל מלמדי השכלתי. אך האם יתכן מנוע 845 סמ"ק עם מסנן שמן ? ברנו שלי (שנת 65') אין מסנן. האם קיים מצב שבשנתונים מתקדמים היה מקום בבלוק לפילטר ? תודה שי
-
צור קשר עם אריק שליין, מוסך מורשה צ'מפיון וסוכנות משנה. נמצא באיזור תעשיה קרית ביאליק. טלפון - 04-8761438
-
אני הכרתי רק 1100 סמ"ק, כנראה ש- 845 היו כשהייתי בשא"ש.
-
שלגית מיוחדת, מצוחצחת, ומאובזרת מידי בכדי להיות צבאית ! בצבאית שהיתה לי לא היו טאסות, פסי ניקל, וקייל בגומיות החלונות. כמו כן בצבא היו 1100 סמ"ק.
-
באיזה שעה ? שי
-
בחיפה, בגראנד קניון, חנות בשם "פאזל לנד" דגמים בקנ"מ 1:18 של חברת Norev . גם אם אין דגם ספציפי, יזמינו לך. (בד"כ אני מעדיף להזמין באיביי). שי
-
היי דני עכשיו חזרתי מחוף בצת וראיתי בלימן אצל יונתן רנו 4, האם זו עליזה ? שי
-
יתכן שהרדיאטור סתום, ואין סירקולציה מספקת וכאשר המים מגיעים לרתיחה הלחץ עולה והם ממלאים את המיכל. זו רק השערה, בכל מקרה אם אין "טחינה " בשמן מנוע (אמולסיה), למה ללכת לכיוון של ראש מנוע. (בוא נמתין שהמומחים יגיבו). לפי מה שהבנתי אתה קרוב גאוגרפית לדוקטור בני לוי שהוא המאסטר ,האורים והתומים לרנו במזה"ת ! תפנה ליעוץ. שי
-
שלום ערן היוניט חום מנוע מתברג למשאבת מים. למה אתה חושב שהלך לך ראש מנוע ? איך ניראה המתאם שאתה מחפש, (תמונה תעזור). שי
-
אני רק מקווה שבצילומים הקרובים לא יתעללו ברכבים כמו "באיים אבודים", כמדומני ארבע רנו 4 הפכו לתורמות איברים לאחר שחבטו בהן וניפצו את השמשות במהלך הצילומים. (הרנו שלי משתפצת מתרומת רנו 4 "בוגרת" איים אבודים).
-
שלום ערן מאיפה אתה בארץ ? האם אתה משפץ רנו 4 ?
-
בניגוד אליך, ברוב המיקרים אני לא חושב שזה ריאלי לקבל את מחיר ההשקעה. אם רכשתי רכב לשיפוץ ב-5 אש"ח ועלות השיפוץ 25 אש"ח, אני לא מצפה לקבל את מחיר ההשקעה, כאשר מחיר השוק של הרכב הנ"ל משופץ נע בין 10-15 אש"ח. האם מישהו אמור לשלם לי על הנאת השיפוץ, העשיה וחדוות היצירה? שי
-
רם תתחדש, מה הסיפור מאחורי הרכב? עכשיו עליך לדאוג שלימונית ושלגית לא יפלטו את שמן הגיר מקנאה.
-
אבי כל הכבוד על ההמצאה, התושייה והביצוע ! האם כיסוי חלקי פח בבידוד טרמי יועיל בהורדת הטמפ' ? כמו כן קיימת מע' מיזוג דומה לשלך המיועדת ליאכטות קטנות, אך נאמר לי שצריכת הזרם שלהם גבוהה ולכן זה לא מתאים לרכב. שוב כל הכבוד. שי
