Jump to content

noatanoa

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של noatanoa

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הינכם מוזמנים למפגש החד-חודשי של סניף כרמיאל והגליל שיתקיים ב- 17/08/2012 והפעם, במקום מתחם "העירה", נפגש בבית הקפה 'רוקפור' במדרחוב כרמיאל - שד' קק"ל 99. נשמח שתשתתפו ותשתפו! אנריקה - ברל'ה - אסתי
  2. ברכות לנעימה ואהרון על הוולבו היפהפיה. מפגש מרשים, נהנו מאד. נשמח לארח אתכם אצלנו בכרמיאל ב-6.7.12, מודעה תתפרסם בקרוב.
  3. WOW מפגש מדהים ומהנה תודות לכל האספנים שהגיעו וכמובן לאורחים שבאו לצפות כולכם מחזקים את ידינו להצלחה. להתראות במפגש ה-3 ב- 02/09/2001 תודות רבות לכל הוגי הרעיון והתורמים בעזרה ובנחישות אמוץ, ברל'ה, אנריקה .... זכרו: כל שלב בחיים צופן בחובו הפתעות וקשיים לא נשכח :- מאחורי כל קושי מסתתר הישג
×
×
  • תוכן חדש...