WOW מפגש מדהים ומהנה
תודות לכל האספנים שהגיעו וכמובן לאורחים שבאו לצפות
כולכם מחזקים את ידינו להצלחה.
להתראות במפגש ה-3 ב- 02/09/2001
תודות רבות לכל הוגי הרעיון והתורמים בעזרה ובנחישות
אמוץ, ברל'ה, אנריקה ....
זכרו: כל שלב בחיים צופן בחובו הפתעות וקשיים
לא נשכח :- מאחורי כל קושי מסתתר הישג