Jump to content

shaielad

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaielad

  1. INFORMATION ------------------ Check front left !low beam
  2. שלום לכולם ברשותי פולקסוואגן פאסאט 2011, לאחרונה בעת התנעת הרכב נדלקת התראה LOW BEAM ומיד לאחר ההנעה התראה זו נעלמת. מה המשמעות ? תודה לעוזרים שי
  3. מכסה מילוי שמן ??
  4. פיאט 127 שנת 83' - 1300cc -75hp . מחפש באירופה, בינתיים אין מימצאים.
  5. שלום לא מומלץ להשתמש בסיליקון רגיל מפני שהוא מכיל כלוריד הגורם לחלודה. חומר מומלץ הוא "בוסטיק" של חברת וירט. שי
  6. shaielad

    אוטוסאן מי מכיר ?

    שלום האם אוטוסאן הרכיבו גם רנו 12 ? שי
  7. היי איתמר גם ב 205 שלי הרעש היה נעלם לתקופות והיה חוזר. כבר 6 שנים אני ללא ה 205 המיתולוגית שלי, אך תבדוק אם מוסך יסמין בהנהלת חאתם בכפר איבטין ליד רכסים עדיין פעיל. חאתם אלוף אמיתי בפיז'ו/סיטרואן, מאוד שירותי והכי חשוב בעיניי אמין. בהצלחה שי
  8. מגביהים את הרכב כאשר הסרן באוויר אוחזים את הגלגל ומנענעים אותו מעלה מטה. אם יש ליקוי תשמע את הרעשים שאתה שומע בתוך האוטו. אצלי בנוסף היה חופש צירי כאשר נענעתי את הגלגל קדימה ואחורה היה חופש. אני מדגיש החופש והרעשים היו במיסב בתוך הסרן ולא במיסב גלגל. היות וכבר בזמנו נואשתי ממוסכים שעובדים על סמך "ניסוי ותהייה" לרבות מוסכי מורשי יבואן העדפתי לטפל ב 205 שלי בעצמי . אני החלפתי את כל הסרן בשלמותו מפרוקים. עלה לי יותר זול וקל מאשר לשפץ את הקיים. מקווה שתמצא את התקלה במהרה שי
  9. איתמר, שלום הייתה ברשותי פיג'ו 205 שנת 89 - 1.4 GR במשך 12 שנים והייתה לה את אותה התופעה שאתה מתאר ורק לאחר 5 שנים מצאתי את הליקוי שהיה מיסב בסרן האחורי (לא מיסב גלגל). מיסב שמקשר בין הסרן לבין הזרוע אליה מחובר הגלגל. "מיטב" המוסכים המורשים במפרץ חיפה לא מצאו את הבעיה. החליפו ציריות מספר פעמים ומיסבי גלגל. בבדיקה לפני טסט התגלו הרעשים וכן חופש בציר שבתוך הסרן. תבדוק האם הבעיה אצלך היא אותה הבעיה (בדיקה פשוטה). שי
  10. שלילי, לשמחתי לא חוויתי את "ההפתעות" שאתה מתאר.
  11. ראשית, אני לא יודע מה הדין לגבי יבוא חלקים לרכבים חדישים (שאינם אספנות). שנית למה אנגליה? אני חושב שכדאי לך לחפש בגרמניה או ספרד (ארץ יצור האוטו). לדעתי תמיד יעלה לך יותר זול לשלם ביורו ולא בשטרלינג.
  12. שלום אני ייבאתי חלקי פח : כנפיים קדמיות ואחוריות, משולשים בין הכנפיים הקדמיות לדלתות מאיטליה וצרפת ולא היתה שום בעיה במכס/דואר. כמו כן, ייבאתי גשר קדמי המחובר לשאסי (אשייה) מצרפת כאשר הדילר לא הסכים לשלוח. DHL עשו לי את השרות D2D כאשר אספו את החלק מהסוחר בצרפת והביאו לי אותו עד הבית. נכון שעלות המשלוחים היתה יותר גבוהה מעלות חלקי הפח. שאלה לי אליך: לאיזה רכב אתה מעוניין בחלקי פח? שי
  13. כמה אופי ברכב מיוחד אחד. החל מהויזה קלאב עם 35 כ"ס וכלה בויזה אלף האגמים/מסלולים עם 140 כ"ס הנעה כפולה ו- 680 ק"ג.
  14. תתחדש, רכב גאוני בפשטותו. לגבי חלקים וספרות, תמצא הכל באיביי צרפת. ממליץ לפני הכל לבנות תוכנית שיפוץ. תהנה (ואל תתן לרכב ללמד אותך לקלל בצרפתית). בהצלחה שי
  15. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    ביום ו' הקרוב השקה של פולקסוואגן טרנספורטר T3 . ואכן אבי בר עשה דוקטורט מרשים על סוזאנה . שי
  16. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    ביג לייק :mm_yeah: . אהבתי. רעיון יצירתי . בהזדמנות, אשמח לראות מקרוב. יש מצב שתגיע להשקה הקרובה בנשר ? שי
  17. חבר המתגורר בהולנד רכש בצרפת סיטרואן דה שוו והעביר אותה להולנד. נראה לי אגדות כל סיפורי איסור יצוא רכבי אספנות. שי
  18. שלום לכולם מחפש מושבים קדמיים לפורד אסקורט MK1. תודה שי
  19. שלום לכולם מחפש ג'נטים "13 ברזל לפורד אסקורט MK 1. תודה שי
  20. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    דני, מאחל לך את כל הטוב שבעולם; בין אם זה בצפון שלנו או בצפון אמריקה. שתמצא עוד עליזות בכל מקום אליו תגיע. הרבה הצלחה שי
  21. shaielad

    שיפוץ ה403 שלי

    הי אסף, נראה כי, הפחח מקצוען ויודע את עבודתו. כל הכבוד לך, שלא התפשרת בנושא הפחחות. עם התחלה כזו, בטוח שהתוצאה הסופית תהיה לא פחות ממדהימה. בהצלחה בהמשך הדרך! שי
  22. shaielad

    שיפוץ ה403 שלי

    שלום אסף תבדוק אצל "יואב גוטפריד", בית מסחר למתכות שד' ההסתדרות 38 צ'ק פוסט חיפה טל:04-8413062 כאשר חיפשתי פח לרצפת הרנו שלי, הרבה בתי עסק לא הבינו מה זה פח רקוע. לכן הגדרתי "פח שחור הדומה לפח איסכורית בעוובי 1.0-1.2 מ"מ". בהצלחה שי
  23. שלום שי קצב ההתקדמות שלכם פשוט מדהים. נראה שאתם לא נחים לרגע. כל הכבוד! שאלה לי אלייך היכן אפשר לרכוש יריעות דיינאמט לבידוד רעשים? כמו כן איזה סוג של דיינמאט רצוי למטרה זו? תודה,שי
  24. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    פרוספר הוא ה-F6 הכי מיוחד במזה"ת! "פרוספר אלפין"
  25. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    אם תדבר עם הפרופסור, הוא יסדר אותך בבונבוניירה והכל ישאר במשפחה !
×
×
  • תוכן חדש...