Jump to content

shaielad

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shaielad

  1. shaielad

    התחדשתי ברנו 4 !!

    אמנם לא עליתי את התבור עדיין, אבל לפני שרכשתי את הכרכרה התחלתי לקרוא את השרשור מתחילתו בשעות הערב המוקדמות וסיימתי עם עלות השחר, האם זה מקנה ציון עובר?
  2. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    ערב טוב לכל משפחת R4 אמנם הכרכרה נטולת השם שלי מושבתת בשלבי פירוק מתקדמים. כשהמטרה להגיע מתי שהוא לשלב הפחחות. כאחד שמשפחתו המורחבת הם חברי קיבוץ בית אורן, אני חושב שרעיון מפגש באיזור הכרמל הוא מבורך; אך נצטרך להתאזר במעט סבלנות, מפני שרק זה עתה חוזרים החברים מי לביתו ומי לאין בית. ועוד נכונה להם עבודה רבה , לאחר אמדן הנזקים והשלמה עם המצב. באשר לנטיעות, בשלב כה מוקדם לא נוטעים כלום , מכיוון שנותנים לקרקע להתאושש ולהתחדש. רק לאחר פרק זמן , כאשר עקבות השרפה מתחילים להעלם , רק אז מבצעים נטיעות .(כדאי להתייעץ בנושא עם נציג רשות הגנים הלאומיים(המשרדים שלהם נמצאים סמוך לצומת דמון , מול חניון הרקפות)) שי טורג'מן
  3. shaielad

    התחדשתי ברנו 4 !!

    תתחדש ממש מציאה אמיתית.
  4. בשעה זו יש מס' חברי בית אורן שהצליחו להגיע לישוב והם מבצעים פטרול ושמירה בישוב כנגד ביזה. הישוב בשעה זו נטוש ואין כוחות כיבוי ושיטור בקיבוץ. מחר שבת ויש בקשה מהחברים שסקרנים ומי שאין לו מה לחפש בבית אורן נאלא להגיע לקיבוץ.
  5. כאחד שמשפחתו המורחבת מתגוררת בקיבוץ בית אורן, אני חושב שיש מחדל של המשטרה , שלא נותנים לתושבים לחזור לאמוד את הנזקים ולראות מה קרה לרכוש ולרכבים , כאשר בשעה זו אנו צופים בטלויזיה ורואים אנשים זרים מסתובבים בין הבתים והמכוניות השרופות.
  6. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    היי עופר המון תודות.
  7. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    חיובי ! 5500 ש"ח.
  8. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    R4 בנהריה שנת 79 נפח 1100 סמ"ק. R4 שנת 76 במעלה רחבעם (בין י-ם לגוש עציון). R4 שנת 82 ברשל"צ (יתכן שעדיין ביד 2 ).
  9. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    נכון שהרכב עבר המון שינויים אצל הבעלים הקודמים . היה ברשותו 22 שנה מתוכם 14 שנה לא זז וללא טסט בתוך המוסך הבייתי שלו. שאיפתי להחזירו למקוריות עד כמה שניתן. לאחר חיפושים רבים בכל רחבי הארץ , בהם ראיתי מספר R4 , שלדעתי ללא כדאיות שיפוץ ו/או לא ברות שיפוץ. חבר מהעבודה סיפר לי שראה אותה בכפר הסמוך לביתי , מג'דל כרום. הגעתי אל בעליה וידעתי שהיא תיהיה שלי . לאחר שיכנועים רבים , שנמשכו כחודשיים, ביצענו את העסקה , עשינו העברת בעלות במשרד הרישוי במפרץ חיפה , שהיה סיוט מתמשך של חצי יום. נכון, לכרכרה צריך שם , אך עדיין ישנן חילוקי דעות עם ההנהלה בנושא . מקווה שנגיע להחלטה סופית בעניין.
  10. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    תמונות ראשונות
  11. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    סיפור הצלחה זה בטוח . במשפחה כמו במשפחה רב הדומה על השונה. האם מתוכנן מפגש/מפגשון בקרוב?
  12. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    תודה על הברכות. דני אנו ממש שכנים . אני מצלם כל חלק ובורג בפירוק. לתת גז? אני מתפנה לעבוד על הכרכרה ממש מעט. יש אילוצי משפחה , אשה להלן "ההנהלה" ושלושה זעטוטים; כמו כן עבודה מאוד תובענית (מנהל אחזקה במפעל יצרני מאוד גדול) מתי ההשקה ? אני רק בתחילת הדרך. תמונות בהמשך.
  13. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    בני, תודה. הרכב עבר הסבה ל- 12 וולט , אך נשאר עם דינאמו.ואכן הגיר נראה "הפוך" : כאשר הרוורס נמצא במיקום של ההילוך הראשון כמו ברוב המכוניות. כמו כן, מכסה המנוע לא מקורי והמושב הקדמי הוא ספסל ולא שני מושבים.
  14. shaielad

    רנו 4 כדאי?

    שלום למשפחת R4 !!! שמי שי ואני מכרמיאל. לאחרונה הגשמתי חלום ולאחר חיפושים רבים בכל רחבי הארץ מצאתי את "האחת" - רנו 4 שנת 1965. (או שהיא מצאה אותי) כך לאחר כבוד היא הועלתה לגרר והגיעה לביתה החדש. האמת, שמצב הבודי לא מזהיר , בלשון המעטה, וכן ברבות השנים נעשו הרבה קומבינות באוטו, אך כולי אושר. עם הגעתה , ביצעתי טיפול ראשוני של החלפת שמן מנוע , מסנן שמן, פלגים, פלטינה, קבל, צינורית דלק והרכבת מצבר. לאחר הסטרטר הראשון היא הניעה . (הפעם האחרונה שהניעו את הרכב היה לפני 13 שנה) עכשיו אני בתחילתו של פירוק הרכב והכנתו לפחחות . אשמח לקבל המלצות לגבי פחח באיזור הצפון. בהזדמנות זו, ברצוני להודות לנמרוד רחמימוב שבזכותו הכרתי את יועד , שחידש את "האחת" בפנס אחורי חדש ובמיני תופינים .
  15. שלום, שמי שי, אני מכרמיאל ואני בתחילת שיפוץ של רנו 4 שנת 65.
×
×
  • תוכן חדש...