שלום למשפחת R4 !!!
שמי שי ואני מכרמיאל. לאחרונה הגשמתי חלום ולאחר חיפושים רבים בכל רחבי הארץ מצאתי את "האחת" - רנו 4 שנת 1965. (או שהיא מצאה אותי)
כך לאחר כבוד היא הועלתה לגרר והגיעה לביתה החדש.
האמת, שמצב הבודי לא מזהיר , בלשון המעטה, וכן ברבות השנים נעשו הרבה קומבינות באוטו, אך כולי אושר.
עם הגעתה , ביצעתי טיפול ראשוני של החלפת שמן מנוע , מסנן שמן, פלגים, פלטינה, קבל, צינורית דלק והרכבת מצבר.
לאחר הסטרטר הראשון היא הניעה . (הפעם האחרונה שהניעו את הרכב היה לפני 13 שנה)
עכשיו אני בתחילתו של פירוק הרכב והכנתו לפחחות . אשמח לקבל המלצות לגבי פחח באיזור הצפון.
בהזדמנות זו, ברצוני להודות לנמרוד רחמימוב שבזכותו הכרתי את יועד , שחידש את "האחת" בפנס אחורי חדש ובמיני תופינים .