-
הודעות
244 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shaielad
-
רן, אל תפסיק לכתוב, פשוט עונג צרוף !
-
היי אבי ! קיים אצלי רק רגולטור אחד של הדינמו. קופסת ממסרים נוספת לצידה לא קיימת. אך מתחת לאיפה שהיה דשבורד מצאתי ממסר (נראה לי שהוא לאור גבוה). גם על קומבינה זו נתגבר.
-
קצת התקדמות - הרכבת משאבת דלק. עוד קומבינה, משאבת הדלק היתה מחוברת בצד אחד עם גוז'ון ובצד השני עם אילתור בורג ראש משושה M8 . מעט תמונות של לפני ואחרי.
-
אני מהמר על סיטרואן ויזה .
-
משום מה, בהרגשה שלי, אבל רק בהרגשה לפרופסור יש יד בדבר. האם אני טועה?
-
ביום ו' באיזה שעה, "הסקרנות הרגה את החתול".
-
אבי, בזכותך אני יודע עכשיו מה זו הקופסא המוזרה מתוצרת דוסלייר שנחים בה ריליים. שי
-
היי אבי תודה על ההסבר . כמו שרם שיער , מלכה עברה הסבה ל-12v מתישהו במהלך חייה. אך למרות זאת אני אשאר עם הדינמו ולא אחליף לאלטרנטור, (גם בשביל "הלוק"). אתמול קיבלתי את הסטרטר משיפוץ, בתחילה המשפץ הציע לי סטרטר חדש תחליפי מלוכסן עיניים,אך העדפתי לשפץ את המקורי. השיפוץ כלל: חריטת קולקטור,התאמת בוקסות ,פחמים ובבנדיקס סולונואיד ומזלג. עלות השיפוץ כפול מרכישת סטרטר חדש, אך אני שלם עם ההחלטה. עכשיו נותר קוסמטיקה ולהעלות תמונות. שי
-
שלום רן זה הכיוון להיצמד למקור עד כמה שאפשר, אך מהן היתרונות של אלטרנטור על פני דינמו? דרך אגב, רן, אמנם אני מהצפון הרחוק, אך אחד משאיפותיי הן טיול עם הרנו בשכונות ילדותי בירושלים, למרות שירושלים של תחילת שנות 70' כבר אינה קיימת, והעיר שינתה פניה. שי
-
רם, תודה רבה על הסימוכין. אתמול מסרתי את הדינמו והסטרטר לשיפוץ. הבחור שמשפץ אותם הוא חשמלאי רכב מתחילת שנות ה70', והוא הציע לי לשקול להחליף את הדינמו באלטרנטור. אמרתי לו שמשיקולי אוטנטיות אני מעדיף להשאר עם הדינמו. מה דעתכם? לחיוב ולשלילה. תודה שי
-
בני, תודה !!! אין לי שום כוונה להניע ללא טרמוסטט, אך הטרמוסטט שרכשתי מוטבע עליו 77c ואם אינני טועה במנוע 845 אמור להיות טרמוסטט שניפתח ב83 מעלות. האם זה קריטי? תודה שי
-
יש !!! שם יפה לאוטו עוד יותר יפה.
-
השם הראשון שעלה לי הוא תפוזית
-
הכתומה יפיפיה אמיתית. גרמה לי לפלשבק. סיפור קטן , כאשר הכרתי את אשתי (להלן "ההנהלה") היתה לה רנו 4 כתומה שנת 76' רכב בשימוש יומיומי שהגיע כל יום לאוניברסיטת חיפה. לאחר שהרנו סיימה את התואר מכרנו אותה עם טסט באלף שקל (כן,אמיתי). 17 שנה מאוחר יותר, צהריי יום שישי, אני מקבל טלפון מראמי שהרנו הכלאה שלו בדרך הביתה, אחרי פחחות וצבע ולאחר שעה קלה אני מתייצב אצלו ונתקף בפרץ נוסטלגיה . האמת שבתחילה חשבתי לצבוע את מלכה בכתום, אך מאחר ואני מעוניין להתקרב למקור החלטתי שמלכה תצבע בצבע שהיא נולדה. ולמה מלכה, זה כבר שייך לסיפור אחר. שי
-
אהלן עופר 4040 תגובות בשרשור, כבוד כבוד ! רק נתון אחד חשוב, יש שוני בין בין המנועים שלנו. כך שסביר שהגובה ראש לא זהה.
-
אבי, אני לא נכנס להיסטריה. כניראה שלא הובנתי, אין לי שום כוונה לפסול את הראש מנוע, פשוט רציתי לדעת אם למישהו יש סימוכין/או המלצת יצרן לגבי גובה ראש מינימלי. לפני שהתחלתי בפירוק הרכב הבאתי אותו למצב "נסיעה"שזה אומר: החלפת שמן מנוע. ניקוי פלגים וכיוון מרווח. ליטוש הפלטינה, כיוון מרווח והחלפת קבל. בדיקת מרווח שסתומים ב"קר". ניקוי קרבורטור ראשוני. שיחרור בלמים תפוסים. בנסיעת הבדיקה המנוע הגיב "בסדר" הצריך מעט איחור הצתה. לאחר מכן בדקתי קומפרסיה עם מד לחץ והיא היתה שווה ב-psi .לכן אני אופטימי לגבי הראש. אך בבדיקת לחץ הפוך (נפילת לחץ) היתה סטייה בין הצילי' של 3 באחוזים. השאלה מה זה אומר לגבי המנוע? רק לאחר כל האמור לעיל התחלתי בפירוק הרכב. ולכן אלו היו שיקוליי למה לא לפתוח מנוע בשלב זה. לעתיד כאשר המנוע יצריך שיפוץ אשאף שיבצע לי אותו "ד"ר רנו, חבר הפורום,שלא מחפף ולא יודע לקלל". שי
-
ראמי אחלה שיפוץ ברמה. אם לא ההייתי יודע שהשיפוץ מתרחש למרגלות התבור, אפשר היה בקלות לחשוב שהשיפוץ מתבצע בפרובנס,צרפת. תעלה תמונה של הבוקסות, או את קוטר הבוקסה. יתכן שיש לי,ואם לא אין בעיה להזמין.
-
אבי, תודה ! אין ספק שאיביי איטליה הוא עולם ולרגע לא נשכח שאנו שייכים לדור שצרך חלקי חלוף תחלפיים בעלי איכות מהתעשיה האיטלקית, הרבה לפני שהסינים נפתחו לעולם. אך לצערי אין לי ניסיון טוב עם איביי איטליה. במספר מקרים נתקלתי בדילרים שלא מוכנים לשלוח לישראל, או שמפציצים מחיר משלוח ללא פרופורציה לארץ הקודש. שי
-
היי אני לא יודע מה מידת גובה ראש מנוע האופטמלי במנוע 845cc . אך גובה הראש מנוע אצלי לאחר מדידה במיקרומטר היא 71.85 מ"מ. מה זה אומר ? ראש מנוע עם תא תקין ? או שהראש פסול מרוב השחזות ? תודה שי
-
יש !!! בצהרי היום, לאחר ישיבה מתישה בעבודה, החלטתי לקחת אויר ונחתתי בחנות ההפתעות של אמיר לוי (קאלוש) ולא תאמינו! עם הכנסי לחנות אמיר חייך כאומר "הפתעה" והניח על הדלפק צנצנת חמוצים חדשה באריזת רנו מקורית וטרמוסטט. איזה כיף שלא צריך לחפש כל דבר מעבר לים.
-
תודה, אני אחפש ברחבי האיביי. אשמח לקבל קישור אם מישהו מוצא. שי
-
היי רם, את הרדיאטור ליטשתי עם בד שמיר גס ולאחר מכן עם נייר זכוכית 240 וכשנגמרו האצבעות, פינשתי עם דרמל עם ראש לבד. העדפתי להשאיר אותו בנחושת, למרות שהוא לא מושלם, אבל רציתי שהוא יהיה אותנטי .
-
מטרת ההנעה הראשונה היתה, למעשה, לבדוק את מצב המערכות. מהר מאוד התגלה, שמערכת הקירור לא מתפקדת: רדיאטור סתום (אין סירקולציה של מים), משאבת מים מתפוררת ונוזלת ולהפתעתי נסעו ברכב ללא תרמוסטט. כמו כן, מיכל עיבוי מפלסטיק מפוצץ (של שנתונים מתקדמים) במקום צנצנת חמוצים. באחד מימי שישי, ביקרתי אצל אמיר מקלוש חלפים ויצאתי עם "שלל" בצורת משאבת מים חדשה. הרדיאטור עבר פתיחה וניקוי ולאחר מכן זכה לטיפול קוסמטי. מיכל עיבוי פלסטי נתרם באדיבות ראמי עד אשר אמצא צנצנת חמוצים (מחפש גם ב- ebay ולא מוצא). אני מחפש גם תרמוסטט. האם מישהו יודע היכן אפשר לרכוש?
-
שלום רועי המון הצלחה בשיפוץ. תגיע עם אביך למפגש החודשי. כרמיאל הופכת למעצמת אספנות. שי
