Jump to content

אלי_לוי

  • הודעות

    906
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלי_לוי

  1. אני מעוניין לשפץ את חדר הממ"ד אצלי בדירה ואני קצת לא מבין, הבעיה העיקרית שלי זה שאני מעוניין להחליף את כל השקעים בחדר והשאלה היא: כאשר אני מוריד את הפקק של החדר הספציפי, החדר פועל ב"מתכונת חירום" והחשמל נשאר מחובר, האם מדובר רק על המנורה או שגם כל השקעים עדיין פועלים? ואיך אפשר לנתק אותם לגמרי? עוד בעיה שנתקלתי בה והיא, הבית פלורסנט מכיל שני פלורסנטים שמופעלים על ידי מתג אחד, אני מעוניין לקנות מתג של שני מנורות ולחלק את הבית נורה שאני יוכל להפעיל כל פלורנסט במתג אחר (במטרה להחליף אחד מהם לאולטרה סגול ואת השני להשאיר לבן רגיל) אפשר לקבל הסבר או אפילו מדריך איך לעשות את זה? עוד בעיה קטנה, אני צריך המלצה לחומר שסוגר חורים בקיר (לכסות על חורים של תמונות שלא בשימוש), השתמשתי בכמה מוצרים בעיקר של טמבור שמגיעים בתור אבקה ומערבבים לפי ההוראות, עשיתי הכל "לפי הספר", הבעיה שגם שהחומר מתייבש במגע עם מים הוא מתפורר, הוא כמו חימר הוא קשה אבל שנוגע בו מים הוא חוזר לצורתה המקורית שלו. יש המלצה לחומר טוב שמחזיק מעמד וזול? בעיה נוספת, סימנים של חלודה על הקרמיקה כתוצאה מרגליים חלודות של מיטה,איך מורידים? והייתי שמח להמלצה על חנות זולה לקנות את כל החומרים האלה בזול בחיפה באיזור של הדר והעיר.
  2. אלי_לוי

    טרקטורוני כביש

    זה יכול להיות להיט ענק בקרב בני 16
  3. לחבר שלי יש bmw 320 valvetronic מודל 2003, ברכב יש מערכת מובנית עם שליטה מההגה עם זה חשוב. הבנתי שזה מסובך להחליף מובנית וזה כרוך בהרבה שעות עבודה קשות, הרבה כסף, והרבה בלאגן. דבר ראשון, אני והחבר לא מבינים ממש ברמקולים והספקים כרגע יש לו את המקוריים שכל פעם שהוא מגביה קצת יותר מידי שומעים "מגעיל" וזה צורם, בשביל לשמוע באיכות צריך לשמוע נמוך. אז ככה, המוזיקה המדוברת נעה על בסיס של שחורה האוסים ומזרחית, המטרה להחליף את כל הרמקולים ברכב שזה 2 בדלתות ו2 מאחורה ונראה לי זהו, מגבר יש בינתיים הוא סידר מגבר שהבנתי שהוא ברמה טובה, והוא רק צריך רמקולים ואולי סאב-וופר אבל הבעיה שהוא מחפש סאב-וופר שלא יתפוס הרבה מקום בבאגז' כי הוא משתמש בו לעבודה, המטרה היא לשמוע גבוה ונקי. בינתיים נתמקד ברמקולים ובלי סאב-וופר בתקציב של 1000 שקל גג ורצוי שיישאר עודף. הומלץ על פיוניר 1000 מחבר מה אתם אומרים? דרך אגב, החלפת המערכת המובנית נעשית רק במורשה או שאפשר "חאפרים"? האם זה באמת קשה כמו שמספרים וזה כרוך בעלות התקנה גבוהה? והאם זה מבטל את האופצייה של שליטה במערכת מההגה?
  4. הנוסעים עצמם הנוספים לא היו חגורים, אז לא משנה מה תקבל תתחיל מזה שאתה מקבל קנס על חגורת בטיחות ומכן תמשיך ולזה שבכלל לא היה להם מקום ברכב.
  5. הרבה מזל טוב
  6. תחפש בנושאים האחרונים באוף טופיק היה שירשור גדוש ביחס מעליב ומשפיל ואפילו קצת מתעלל של שוטרים לאנשים מהשורה. חבל לפתוח דיון נוסף.
  7. הפעילות של שוטרי יס"מ היא קצת מוגזמת אבל מונעת, הם אוהבים להרביץ לאנשים חפים מפשע מכות רצח ולצאת זכאים בטענה שהוא התכוון לזרוק רימון או מה שלא יהיה. אין לזה תרופה אני חושב. לגבי המקרה היה כבר דיון פה על משטרה בארץ ומשטרה בחו"ל אני חושב שזה יותר שייך לשם. מצבנו כל כך גרוע היום שכאשר הפורץ שובר לך את החלון ברכב על מנת לגנוב אותו הוא יכול לתבוע אותך שהוא נחתך מהזכוכית בעת הפריצה ולצאת זכאי עם פיצויים (היה מקרה דומה למי שזוכר עם הפורץ שהחליק במהלך פריצה לדירה ותבע את הבעלים)
  8. הצעה שלי הרץ את המילה "יוסי בובליל" בגוגל, תתפלא לדעת כמה משפטי חוכמה יש לו. ואחד מהם הוא והוא גם די נחמד ולא טיפשי: "חינם יש רק גבינה צהובה במלכודת של עכבר"
  9. על מה הדגש במשחק הזה? בדרך כלל זה דריפט (פרו סטריט) או להימלט ממשטרה (מוסט וונטד), מה פה?
  10. אשמח לדעת גם על הולנטיין ועל פעולתו עקב כך שהחיפוש לא פעיל, האם הוא רלוונטי לקטנועים גם? תמונות, איך פועל?, כמה עולה, חוקי להחזיק כזה דבר בזמן חיפוש ברכב?
  11. אין לי מושג אבל חבר שלי קיבל השבוע שלילה על 30 קמ"ש מעל המותר בתוך העיר.
  12. לזה התכוונתי, האם הנתונים האלו דומים גם ב1.3? או שהם ייחודים ל1.0? והאם זה דומה גם אחרי השינוי של 92'?
  13. buki גם בסויפט 1.3 הנתונים זהים למה שכתבת בשירשור הזה בקשר לגיר ולמנוע? אם לא אשמח לדעת על השוני.
  14. הגג זה מחלה של הרכב, שום דר שקצת צבע לא יכול לפתור ואתה אכן יכול לדרוש שיורידו במחיר בשביל זה.
  15. לא חמש דלתות ולא סדאן. האיביזה היא לא בהכרח רכב למי שמחפש רכב "עבודה" קל.
  16. האסטרה באמת רכב יקר לטיפול, מוסך מורשה umi ומזה אתה אמור להבין תיקונים ביוקר והיחס שלהם והשירות ברמה נורא נמוכה. חבר שלי נאלץ לחכות שבועיים לחלק שיגיע מארה"ב לקורסה שלו שבלעדיו הרכב לא זז, לגבי האמינות של האסטרה הדעות חלוקות אולי נפלת על אחת טובה. לדודה שלי שהיא אישה מבוגרת רכשה אסטרה חדשה מהחברה והיא סבלה מהרכב הזה הרבה והוא לא היה אמין בכלל. שתרצה למכור, עד שתמצא מישהו שרוצה בכלל לקנות אתה תצטרך למכור אותו בהרבה פחות מהמחירון אפילו עם הרכב יהיה שמור 0 תקלות. אני ממליץ שתמשיך לחפש אוקטביה שמורה ייקח לך זמן לחפש אבל זה יהיה שווה את זה. דרך אגב עדיין לא ציינת את סוג הגיר שאתה מעוניין בו, ואת המנוע האם דיזל בא בחשבון? והאם סטיישן זה אופצייה מבחינתך? עוד רכב מומלץ, קסארה דיזל היא נסחרת קצת פחות מהתקציב שציינת (בסביבות ה15-20K) למודל 03-04, מנוע דיזל 1.9 HDI, בגיר הידני ובמנוע הדיזל הרכב מפגין אמינות מעולה ואפילו יישאר לך הרבה עודף ליישור קו במידת הצורך, הרכב נוח ומרווח ולא חסר מקום, הוא גם מתנהג לא רע ומרגיש טוב על הכביש.
  17. אם זה המטרה של הרכב+לעשות את זה בחיסכון, אתה יכול לקחת שרייד או סיריון להתקדם קצת בשנתון ולנסוע בראש שקט.
  18. אז האוקטביה תתאים לך בול, רק קפל את המושבים וקבל שטח הטענה גדול. הרכב נוח ואף בגירסאות מסוימות מאובזר ומרגיש "יוקרתי", הרכב לא סתם משמש כמונית וכרכב של שירות לציבור, הרכב הזה שורד טוב התעללות וקילומטרז גבוה, בגדול רכב עבודה. נותן תמורה מעולה לשקל, וגם חסכוני מאוד בגירסאות הדיזל רק לך תמצא אחת פרטית שלא חצתה את קו ה200 אלף ק"מ (לא שהרכב לא יעמוד בזה הוא לא ממש מראה סימני עייפות גם ב200 אלף אבל בכל זאת)
  19. הכל יחסי אני מזכיר, הם לא גרועים ברמה של השרייד וגם לא מפנקים כמו של צרפתייה, אבל יש להם תמיכה צידית ולי הרגיש יחסית נוח לא היו תלונות. כמובן שהכל יחסי ובשביל מושב שניתן להחליף בכמה מאות שקלים לאחד נוח יותר לא שווה לוותר על אמינות וחיסכון.
  20. תתרחק כמו מאש במיוחד שמדובר באוטומט, נתחיל מזה שזה לא אוטומט זה "איזיטרוניק" שזה סוג של טיפטרוניק, עזוב את זה שבזינוק בעלייה הוא נוטה להדרדר ובעת העברת הילוך האוטו מקפץ לו, לחבר שלי היה אחת כזאת, הגיר הזה נוטה לשבוק חיים די מהר והתיקון שלו? 6000 שקל, לא כולל מע"מ ועבודה. ההגה החשמלי שלו הוא נוח מאוד בחניות ובתוך העיר, קצת (הרבה) חסר תחושה ואתה לא מרגיש את הכביש אבל שהוא מתקלקל זה הון. כל טיפול הכי קטן יעלה לך פי כמה וכמה יותר מהמתחרות שעליהם ויתרת, וחוץ מזה שיעלה יותר גם umi הנבלות נתנו לחבר שלי לחכות שבועיים לחלק שיגיע מארה"ב שהוא נורא חיוני ובלעדיו האוטו לא זז, השירות חרא המחיר גבוה. למכור אותו אחרי זה? סיפור אגדה, הרכב לא סחיר וגם שתמצא קונה אתה תאלץ למכור הרבה מתחת למחירון, לא שומר על הערך שלו בכלל. וזה הרע. ועכשיו הטוב, זריז וחסכוני בדלק. מכל אלה שהצעת סיריון היא העדיפה שנותנת תמורה מעולה לכסף, זריזה קטנה חסכונית ותעשה טוב את העבודה בעיר (מנוע 1.3) גם הטיפולים זולים והאמינות טובה.
  21. אין לי מה להגיד. לדעתי, שווה להוסיף 10k ולהתקדם בכמה שנתונים, שזה בדרך כלל פחות ידיים פחות קילומטרז' ופחות שנים על הכביש.
  22. קצת על כל רכב. קורסה לא בשבילה, זה לא גיר אוטומט זה איזיטרוניק (סוג של טיפטרוניק) שעלות התיקון במידה והוא מתקלקל (ויש לכך סבירות יחסית גבוהה) היא כ6 אלף שקל. כל טיפול ברכב הזה יקרע את הארנק. שרייד הוא רכב אמין מאוד, עלות הטיפולים לא תקרע את הכיס אבל המושבים יישברו את הגב (נהגתי באחת וממש לא היה לי נעים אחרי זה בגב) קליאוb ידנית מומלצת, שמדובר באוטומט רצוי להתרחק. 206? כנ"ל לקליאו. 306? כנ"ל וכנ"ל. הסטיגמה מצדיקה את עצמה מאוד כאשר מדובר באוטומט. באלנו? אם החיים שלה חשובים לה שתתרחק, הרכב לא בטיחותי בכלל. סויפט, במודל הזה מדובר על יורו-סויפט שזה רכב שתוכנן הרבה שנים לפני שיצא ולכן הוא נורא מיושן יחסית לאחרים, אבל נחשב לאמין. פולו, נוחה מאובזרת צעירה זריזה בחלק מהגירסאות יש 100 כ"ס ואיבזור כמו סאנרוף וכו', נחשב לרכב חסכוני ואמין אבל שיש בעיה המוסך המורשה צ'מפיון לא רחמן על הארנק שלה. קסארה וקורדובה, הדעות די חלוקות חלק יגידו שזה רכב מעולה אמין 0 תקלות וחלק יגידו שזה נבלה, תלוי באופן הטיפול של הידיים הקודמות, מה שאני יגיד מניסיון זה רכבים נוחים וזריזים, ודי מאובזרים, לגבי הקורדובה שוב צ'מפיון, לגבי הקסארה צרפתייה אוטומטית. האקסנט לא ממש התלהבתי מאיך שהיא שורדת את השנים, דברים מתפרקים בפנים הרכב לא שורד טוב את השמש ופלסטיקים מתקלפים ופיצוצים בדשבורד. פונטו ספייס, זריזה קטנה אמינה חסכונית מומלצת ופה גם מדובר בגיר טיפטרוניק שעלות התיקון גבוהה אבל לא שמעתי על בעיות כלשהם ברכב או בגיר הנ"ל, אחד הרכבים המומלצים ביותר בפורום. תמורה מעולה למחיר. הלאנטיס איכשהו מספקת את החבילה המושלמת, למושבים יש תמיכה והרגיש לי נוח, אמינות מעולה רכב מרווח, שורד מעולה את השנים הכל נשאר במקום, חסכוני בטיפולים ודלק.שמירה מעולה על הערך. אז זה או הלאנטיס או הפונטו, שתבחר אחת מבין השניים שמתאימה לה מבחינת עיצוב ומבחינת הגודל של הרכב והשימוש בו. בגלל שמדובר בנסיעות ארוכות שכוללות עליות הייתי ממליץ על הלאנטיס בשל נפח גדול יותר שפחות יתאמץ (פחות דלק) ממנוע קטן יותר. (כל הנאמר הוא בגדר של המלצה וניסיון על הרכבים מנהיגה עליהם, לגבי האחזקה הרכבים היו או ישנם בבעלות חברים ועל כן אני יכול לספר על פי החויות שלהם מאמינות הרכב, שום דבר לא נאמר בגדר "שמועה")
  23. הכי חשוב חיסכון, ואתה נוסע רק עם שני נוסעים. אני מאמין שכל סופר מיני 5 דל' ידנית תספיק לך, המומלצת ביותר בפאן של חיסכון בדלק וטיפולים, אמינות, זריזות, נוחות (יחסית) ותמורה טובה לכסף היא הפונטו ספייס. היא נמכרת בטווח מחירים של 20-35 אלף וזה תלוי בשנתון ובדגם, וזה כבר החלטה שלך. אתה יכול להתפשר על דגם בסיסי בלי איבזור "מיוחד" ומשנתון נמוך (יחסית כן, 2001-03 בתקציב של עד 25 ייכנסו יפה) או לקחת איבזור גבוה יחסית, ממודל גבוה (2005+) מהצורה החדשה ולשלם באיזור של ה30+ קח פונטו ספייס ידנית מתאימה בול לדרישות, רק תבחר איבזור ושנה ותתחיל לחפש. הבדלים? רכב ב20k יהיה ממודל נמוך יותר מרכב בתקציב גבוה יותר, יותר שנים על הכביש כנראה שיותר קילומטרז' יותר בלאי טבעי יותר בילוי במוסך. וזה הכל יחסי.
×
×
  • תוכן חדש...