Jump to content

אלי_לוי

  • הודעות

    906
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלי_לוי

  1. אלי_לוי

    זוכה יחיד בלוטו.

    קרוב משפחה שלי זכה פעם בהגרלה של הדאבל לוטו בכמה מיליונים טובים, מאז אני מאמין שזה לא פיקטיבי ומנסה את מזלי, מה שבטוח ללב אני לא לוקח.
  2. אלי_לוי

    זוכה יחיד בלוטו.

    omg:shock: זהלאאני!!!
  3. ממתי סויפט הגיעו 1200 מר "ציון אהרון בכבודו ובעצמו?" מגנזיום? חבל שלא העלתי גם את התמונות של הרכב שצילמת, זה לא מגנזיום זה אפילו לא טסות זה הגלגל המקורי, אני גם ממש בטוח שיש לך ריפודי עור. "מכירה עקב נסיעה לאומן וקיברות צדיקים מציאה שאין כמותה גמיש עד מאוד במחיר באימא שלך צלצל שים כסף וקח באחריות כי אני רציני ואין לי זמן ולא להיסטלבט בטלפון"
  4. כמה אמור לעלות הנורות פלוס התקנה פחות או יותר? וקראתי בפורום והתשובה הייתה חד משמעית שזה חוקי הן מבחינת הנורה עצמה והן מבחינת הצבע שאני רוצה (לבן). אני לא יודע עם מדובר בחוסר ידע של שוטר או טסטר, או אולי כיון לו נכון של הפנס אבל הבנתי שחד משמעית דיימונד ויז'ן חוקי. מה אומר h7? בידיוק?
  5. דייהטסו קורה לא הייתה גם 800 סמ"ק?
  6. הזמנתי את הערכה לתיקון עצמי של קארטרקט. היא אמורה להגיע בעוד 3-5 ימים. אפשר לקבל הסבר איך לעבוד עם החומר? הבנתי שצריך לנקות את הפנס עם נייר שיוף ומים עם סבון ואז לייבש ולהשים מהחומר על צמר גפן ולהעביר על הפנס. נכון? ומה לגבי הנורות? קראתי קצת בפורום והחכמתי ואני הולך לקנות פיליפס דיימונד ויז'ן בצבע לבן הבנתי שזה הנורה היחידה שחוקית ועוברת טסט, האם זה משפר את התאורה ומגדיל את טווח הראייה ומפזר את האור בצורה טובה או שזה סתם "פוזה"? זה עוזר במשהו באמת? כמה אמור לעלות זוג נורות, והאם זה כולל אורות מעבר ואור גבוה או שלא? וכמה התקנה בערך? מה אורך החיים שלהם לעומת הנורה האורגינלית?
  7. חוק זה חוק, מטומטם אבל חוק.
  8. מבחינת נוחות אין ספק שה306 ממש טובה, מבחינת אמינות ז סיפור אחר אבל אם תמצא אחת שמוטרה אז אין בעיה.
  9. סע ברכבת זה הלוך חזור 40 שקל עם אני לא טועה
  10. אם תמצא שמורה אז רק אוקטביה! שטח הטענה ענק, בין הגדולים בקטגורייה. גם לגבי הקורולה לונה הייתי ממליץ, קצת פחות שטח הטענה מהאוקטביה אבל המכלולים דומים לקורולה 4 דלתות, וזה אומר רכב זול ואמין לאחזקה. תקרא קצת פה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=280275&highlight=%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA+%D7%A1%D7%93%D7%90%D7%9F
  11. עזוב רוכב אופניים שמתקשה לעבור, במקרים מסויימים מדובר בנכים על כיסא גלגלים שכאשר הם נתקלים במכשול כזה עליהם להתחיל לחפש מקום שבו המדרכה מאפשרת להם לרדת לכביש, להסתכן בנסיעה לאורך הכביש עד מציאת מקום מתאים לעלות את המדרכה שוב. תשאל כל נכה והוא יגיד לך שזה בין הדברים הכי מעצבנים שקורים להם ומרתיחים אותם ביום יום. לדעתי בנאדם כזה שחוסם מדרכה לנכה צריך לקבל קנס גבוה מאוד רק ככה אנשים יבינו שגם הנכים קיימים.
  12. יש לך מרכז שירות של סלקום בתחנת דלק דור אלון בקניון חיפה, עשו עבודה מצויינת על הרכב הקודם שלי וזה עלה בסביבות ה129 שקל.
  13. פעם אכלתי שוקולד והייתה בפנים ביצה שלמה!!!! ועזבו היה ביצה שם, היה בתוכה צעצוע להרכבה! שקלתי לתבוע את היצרן אבל אז גיליתי שהוא מודע לקיום הביצה והצעצוע הרכבה ואפילו יש מדבקת אזהרה שזה אסור לילדים מתחת לגיל 3. פעם קניתי פיג'ו וקיבלתי ארגז כלים בבאגז' מתנה, אמרו לי שזה מתנה שימושית.
  14. לא היו לי ציפיות גבוהות.תביעה על מיליון שקל או לפחות לחם חינם לשנה.
  15. היא באמת הייתה שקית זבל, אבל התכולה לא הייתה זבל אלא דברי מאפה.
  16. אני חושב שלא שמת לב, המערכת המובנית לא תוחלף, רק הרמקולים. ויכול להיות שרמקול אחד קרוע או לא מחובר כראוי מה הסיכוי שכל ה6 באותו מצב? האיכות מעולה פשוט שמגביהים טיפה יותר מהנורמל הצליל צורם באוזן ולא שומעים באיכות. לגבי איכות הדיסקים והשירים בהם, בדרך כלל שומעים בדיסקים צרובים אבל גם ששמעתי בדיסקים מקוריים לא היה הבדל. מגבר יש, מגבר ממש ברמה שעלה 3000 שקל ומשמש כרגע בבית ומתכונן להעביר אותו לרכב. אז מה שאתה אומר בעצם זה, לקנות מנחת ולחבר את המגבר אליו ואז הכל יסתדר? (ולהשאיר את הרמקולים המקוריים?)
  17. מנהלים יקרים, לא הבטחתם לנו ששירשורי החופש הגדול ייגמרו ב1.9?
  18. שום תביעה ושום נעליים, בעבר הלא רחוק (חצי שנה בערך) היתה לי חתיכת זכוכית בלחם והשארתי את הלחם איך שהוא והתקשרתי למוקד שלהם בא נציג שלהם לבדוק עם יש אמת בדבריי ולקח את הלחם איתו, לאחר שבוע קיבלתי פיצוי של שקית זבל מלאה בלחמניות פיתות וכל מיני סוגי מאפה ומכתב התנצלות. וזהו.
  19. אז ככה הרכב הוא bmw 320 valvtronic 2003 דבר ראשון, הפנסים הקדמיים דהויים כאילו רק פנס ימני אבל עדיף לעשות את שניהם על כל מקרה, איפה יש מקום באיזור חיפה\טירת כרמל\קריות שמחדש אותם בזול? דבר שני, כרגע יש לרכב את המנורות האורגינליות של הרכב, עלה לרעיון להחליף לקסנון והבנתי שזה לא חוקי ויש כאלה שאומרים שזה bmw אז זה הכל חוקי, מה התשובה החד משמעית? ואם זה כן, אז צריך לקבל איזה אישור על זה או שפשוט להרכיב ולנסוע? ולגבי אור לבן רגיל, דיימונד וויז'ן קוראים לזה נכון? וזה חוקי בכל מקרה נכון? וגם יותר זול מקסנון נכון? בקיצור לגבי העניין של המנורות, איזה נורה לשים שתהיה חוקית וזולה, וכמובן המלצה למקום שעושה את זה באיזורים שציינת למעלה. לגבי הסאנרוף, אני בטוח שהמנוע שלו לא הלך אבל הוא נפל מהמסילה שלו ורק צריך להחזיר אותו, אני מפחד להתעסק והבנתי שזה גם מסובך מידי. כמה דבר כזה אמור לעלות? בינתיים המליצו לי ללכת למוסך שליד מסעדת מקסים שהוא מתקן דברים כאלה בזול וזה ייקח לו 3 שעות עבודה, אני קצת מפקפק במוסכים בתחנות דלק, יש מקום מומלץ וזול לעשות את הדבר הזה? באותם איזורים שציינתי כמובן.
  20. עידכון קצר: התקציב הוא 700-800 שקל ל6 רמקולים ללא התקנה, 2 אחורי 2 דלתות קידמי, ועוד 2 שהוא טוען שיש לו ולא ראיתי. המערכת נשארת מקורית. המטרה, האוסים ומזרחית בווליום גבוה ונקי. איזה רמקולים הכי מומלצים מבחינת הספק וואט וrms? האם ניתן לקבל סירטון לגבי פירוק והרכבה עצמיים של הרמקולים בסידרה 3? או הסבר פשוט? ובינתיים המגבר והסאב לא חוברו, אבל אני ישמח לקבל הסבר\סירטון איך להכין להם יציאה מהמערכת המובנית כי לפי מה שהבנתי זה לא אפשרי לארגן יציאה כזו במערכות מובנות. ואיפה מומלץ לרכוש אותם באיזור חיפה והקריות? דרך אגב natio2 הייתי שמח לדעת על ההבדל בין קומפוננט לבין 3way
  21. לגבי ההונדה, איזה דגם זה?
  22. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=478 אחרי שקראתי את השירשור הזה, ואף נהגתי בשני הרכבים (סויפט ושרייד) אוטומטיות הבנתי עד כמה הסויפט עדיפה, על אף הגיר הדומה.
  23. רק סויפט ג'סטי ושרייד, שמדובר בידני כן? שמדובר באוטומט לשמור מרחק מהשרייד ולבחור רק בסויפט.
×
×
  • תוכן חדש...