Jump to content

אלי_לוי

  • הודעות

    906
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלי_לוי

  1. אני יבדוק בעצמי עם לי הוא נוח או לא, בינתיים לא שמעתי הרבה תלונות, וגם ניכר מסקירות רבות שקראתי שהוא דווקא כן נוח לשימוש כטלפון, ושופר בתחום זה מאז הדור הקודם שלו. איך לזהות אייפון 3gs? כי ראיתי שהרבה מוכרים רושמים 3g ולא 3gs.
  2. תודה תודה ושוב תודה! אבדוק את זה וכנראה שבזמן הקרוב התחדש לי באייפון תודות להמלצות שלך. דרך אגב הוא יכול לשמש בפועל כdvd עם חיבורי rca?
  3. בקיצור אני יילך על האייפון, אני יתחיל את החיפושים ברשת. תודה רבה. רק שאלה אחרונה, איך אפשר לזהות שהמכשיר הוא זיוף? מה הדרכים? למה לשים לב?
  4. תודה רבה אסף 1.במקרה שאני קונה מכשיר אייפון ובו 8g מובנה, האם יש לי אופציה להרחבת זיכרון באמצעות כרטיס? 2.פריצה? מי עושה? כמה עולה? מה הסיכון? ומה זה נותן? זה יאפשר להוריד כל אפליקציה שאני רוצה בחינם? 3.איך המכשיר מבחינת עמידות? נוטה להישבר מהר או שהוא חזק? למרות שיש אופציה למגן אותו, אבל אז זה נראה ממש לא נוח לשימוש. (או שאני טועה תקן אותי). 4.אני מתכוון להשתמש בו ברשת פלאפון, האם הוא קולט תדרים 2100 ו850 או שיש לו גם בעיות קליטה כמו בhtc? איך הוא בתור מכשיר סלולרי ולא גאדג'אט? הוא דור שלישי נכון? (חייב להיות כי זה חלק מהחבילה שלי ברשת) 5.הבנתי שיש כמה סוגים של אייפון, דור 1 עד דור רביעי, איזה דור הוא 3gs? כי הבנתי שיש גם 3g, בקיצור הסתבכתי. ניתן לעדכן גירסא לגירסא מתקדמת יותר או שזה לא אפשרי? 6. חודש הבא אני טס לגרמניה ופינדלנד, האם יש מקום זול לרכוש אותו ללא התחייבות? והאם תהיה בעיה להכניס לארץ? מה לגבי דיוטי? 7. הבנתי שניתן לרכוש כבל ייעודי לכניסת rca, האם זה אומר שאני יכול להשתמש במכשיר כdvd? והאם זה אומר שאני יכול להשתמש במסך הטלויזיה בשביל לגלוש\לשחק?
  5. 1.אני עדיין לא מבין מה כל הרעש סביב האייפון דור 3, מה מייחד אותו ממערכת ההפעלה המוצלחת והמשובחת של אנדרואיד? 2.כל המכשירים מגיעים בעברית מלאה? כלומר גם עם אני קונה ממישהו שקנה את המכשיר בחו"ל העברית מותקנת כבר על המכשיר או שמצריכה פריצות? 3.מה זה האפליקציות האלה? הם רושמים בסקירות שיש אפליקציה ליד2 ולאתר כזה וכזה, עכשיו היה לי 5800 של נוקיה, שרציתי להיכנס לדוגמה ליד2 הייתי מתחבר לwifi ובמועדפים יש לי את כל האתרים שהייתי זקוק להם, במה האפליקציות שונות מזה? 4. מה אין בלוטוס? 5.הבנתי שכל דבר שרוצים להעביר לאייפון נעשה דרך itunes, האם השימוש מסובך? איך זה נעשה? אם אין את התוכנה הזו אין מצב להעביר קבצים למחשב? 6.איך בכלל המכשיר הזה פועל? שאני רוצה להוריד לו משחק או תוכנה מסוימת אני צריך לסנכרן אותו עם המחשב או שאני מוריד ישר מהחנות של אפל במכשיר עצמו? 7.האם כל העברה של קובץ למכשיר מלבד מוזיקה מחייב שימוש בitunes או שרק בשביל מוזיקה צריך את התוכנה הזו? 8."כדאי לדעת שאפל מצהירה שהמכשיר לא מיועד לפעול בחום שמעל 35 מעלות", זה די שכיח בארץ, מה יקרה לו? בקיצור, האם לעומת כל המגרעות כמו חוסר בלוטוס, סוללה די חלשה, סירבול בסינכרון, מצלמה די גרועה הוא עדיין שווה קנייה?
  6. טוב אחרי קריאת סקירות מרובות על מכשירי וינדוס, כל המכשירים הנ"ל נפסלים. נשארתי ביד עם מכשירי סמסונג שמריצים אנדרואיד, אבל אף אחד מהם לא מושלם, אחד יש לו 3.2 מגה פיקסל, אחד בלי בלוטוס, בקיצור כל מכשיר מתאים למשהו אחר, מישהו מכיר אנדרואיד שמתאים לדרישות?
  7. מערכת ההפעלה של סוני אריקסון די פשוטה ומשעממת מהר מאוד, גם החיבור של המטען\אוזניות\usb מצריך לעשות שמיניות באויר כדי שיקלוט שחיברת כבל מסויים, וזה מעיק בשימוש יומיומי. מצאתי מכשירי אנדרואיד של סמסונג galxy gt-i7500 שעונה לדרישות, איך הוא? מה לגבי סמסונג אומניה? הבנתי שיש לו מערכת הפעלה של וינדוס מובייל, הוא יתאים לדרישות?
  8. הקדמה קצרה: אני ברשת פלאפון מכשירי htc לא באים בחשבון בגלל נושא הקליטה הלקויה ברשת פלאפון, נקודה. מכשירי נוקיה החדשים (סידרת n) פתחתי שירשור לגביהם, רק דברים שלילים נאמרו ולכן הם לא באים בחשבון. סידרה e זה בכלל לא מה שאני מחפש. התקציב שלי הוא עד 1500 ש"ח (רצוי פחות), יירכש כמשומש. *מצלמה 5mp לפחות, רצוי מאוד שיהיה פלאש. *אפשרות הרחבה ל8g מינ' *נגן מוזיקה ווידאו איכותים (שמע ומסך טוב) *ממשק משתמש נוח (אני רגיל לסימביאן אבל מוכן לשמוע על אנדרואידים שלא של htc) *משחק הרבה במשחקים אז רצוי שיהיה מסך באיכות טובה. *לא משנה לי מגע או לא, אבל שיהיה מסך גדול. הכי חשוב זה מכשיר עמיד! לא מכשיר עדין שמתפרק בנפילות קטנות או נשרט מציפורן, זה מכשיר משומש וללא אחריות ולכן זה מאוד חשוב. בעיקרון המכשיר ישמש כמכשיר מולטימדיה ברוב הזמן לשימושי wi-fi צילום צפייה בסרטים ושמיעת מוזיקה, אני לא עובר בדרך כלל את ה50 שקל שיחות בחודש.
  9. בקיצור htc הוא הטוב ביותר עד שמגיעים להשתמש בו כסלולארי, אחרי אלפי המלצות הצלחתי סוף סוף להינעל על מכשיר ופתאום הוא לא משמש כסלולרי אלה גאדג'ט. הייתי משתמש בו בסלקום אבל פשוט החבילות שלהם לא משתלמות לי, אבל זה מוזר כי הרי פלאפון עצמה משווקת מכשירי htc. יש איזה מכשיר מתחרה אחר שיכול להוות אופציה טובה ברשת פלאפון?
  10. על סמך מה אתה כזה בטוח שיקלוט פיקס? גיגול קצר מעלה עשרות תלונות על קליטה לקויה לבעלי htc למיניהם ברשת פלאפון, גם במכשירים שהחברה עצמה משווקת. מכשירי htc קולטים רק את תדר 2100 של פלאפון ולא את ה850, זה לא בעיה בסלקום או אורנג' עם htc כי להם יש רשת דור שני שאותה כן קולט הhtc ואין אותה לפלאפון. לא מצאתי מכשיר משומש והמחיר הרבה יותר ממה שאני רוצה להוציא, אך הביקורות טובות לגביהם. מישהו יודע איך אני בודק עם רשת 2100 זמינה באיזור שלי?
  11. הם לא שייכים לסלקום במקרה? המכשירים אצלהם משומשים או חדשים? שאלה כללית לגבי הhtc הנ"ל, אני מעוניין להשתמש בו ברשת פלאפון ונאמר לי כי בפלאפון יש שני תדרים: 2100 ו-850. HTC HERO תומך רק ב-2100, וזה אומר שיהיה לי קליטה חלקית, זה קריטי?
  12. ממה שהבנתי הhero כאשר נמצא בשימוש עם סים של חברת פלאפון לא קולט את רוב התדרים, זה נכון? זה קריטי? מה זה בכלל אומר?
  13. שאלה בכותרת, ניסיתי בכמה מקומות בימאים ובהדר, לאף אחד לא היה, מה גם שהם נראים מקומות קצת מפוקפקים אשמח למידע על מקום שמוכר את המכשיר.
  14. מה כל כך טוב במערכת ההפעלה הזו? במה היא יותר טובה מהגירסא האחרונה של הסימביאן סתם לדוגמא? (חוץ מזה שהיא מהירה יותר כמובן) מה מייחד אותה? וגוגל מה הקשר שלהם לעניין? האם המסכי מגע שלהם מגיבים מהר ובלחיצה הראשונה או שצריך כמה לחיצות בשביל שהמכשיר יגיב? תוכנת העברית הזאת, היא חינמית וניתנת להתקנה עצמית או תמורת תשלום בחנות?
  15. יש משהו שאני עוד לא מבין, אנדרואיד, זה דגם מכשיר או שזה מערכת הפעלה כמו סימביאן והיא נמצאת במגוון מכשירי htc? הבנתי שהמכשירים האלו בדרך כלל לא נמכרים ע"י המפעילות הסלולריות בארץ, אלה נקנים באופן פרטי בחו"ל ונפרצים לsim free ונצרבים לעברית, האם יש להם בעיה לתמוך בכל מיני תכונות של המפעילות הסלולריות? במידה ואני קונה מכשיר מחו"ל, כמה יעלה לי בארץ לצרוב עברית ולפתוח לsim free?
  16. אני לא יודע איזה מכשיר היה לך ששרד 6 שנים, אבל חביבי, היום מכשירי סלולר הם דברים די עדינים, במיוחד אלו שיש להם מסכי מגע, נפילה קטנה והלך המסך, ושזה מכשיר מחנות פרטית עדיף לרכוש פלאפון כמה שיותר "בלוק" אפילו אם זה אומר לוותר על תכונה מסוימת, כי שנהרס משהו ואין אחריות התיקון לא ממש זול. גם אני בהתלבטות כמו שלך, וכנראה שאני התפשר מעט על האיטיות של מכשירי נוקיה, בשביל לקבל מכשיר בעל שרידות גבוהה.
  17. אשמח לעזרה, בכלל המפעל מוכר במקום כמו "חנות מפעל" שכזו?
  18. אתה חושב שאני יפיל את המכשיר וירסק אותו ופשוט יילך לי לדרכי? אני מעדיף את האופציה של פינלנד, מה דעתכם עלייה?
  19. בקרוב אני מתכנן טיסה לאירופה, בין היתר אני ישהה כמה לילות בפינלנד, שממה שאני יודע המפעל שמייצר את הנוקיות נמצא שם, האם שווה לחכות ולרכוש את המכשיר שם? האם המכשיר יהיה זול יותר? תהיה בעיה להכניס לארץ? האם יהיה בעיה לעשות לו שפה עברית? כמה יעלה כולל מקשים בעברית והמכשיר עצמו בעברית? האם יהיה צורך לפרוץ לסים ישראלי?
  20. איך בידיוק מזמינים מהאינטרנט?
  21. יש מין שיטור קהילתי בחיפה, הם בדרך כלל מסתובבים בניידות מסוג פורד פוקוס ויש להם צ'קלקה בצבע כחול וכתום, ורשום מוקד 106, זה לא תפקידם לסייר בשכונות?
  22. מישהו יודע מה המחיר של הוצאת דרכון ראשון לבגיר כמובן? לא חידוש, לא אבד, ראשון. באתר רשום 250 אבל לא רשום לאיזה דרכון, חבר שלי אמר לי ש600 זה חדש, 250 חידוש, חלק אומרים ההפך, מה הנכון להיום?
  23. אייל, שאלתי על עמידות המכשיר מפני נפילות ושרידות, אני לא חושב שיתקבל בברכה בסניף אורנג'\סלקום שאני יפיל מכשיר הדגמה שלהם. לגבי מערכת ההפעלה והאיטיות אני יסתדר.
  24. מישהו יכול לעזור לי בסוגיית הn86?
  25. לא אהבתי את זה שאני לא קהל היעד של המכשיר, אני לא איש אנשים אלא איש פשוט שמחפש מכשיר מולטימדיה, וhtc לא מייצרים כאלו, או שכן, אבל מה שבטוח אלו שבתקציב שלי הם לא. אני באמת לא צריך מקלדת מלאה, ומסך מגע אף פעם לא אהבתי, לא במכשירי נוקיה ולא במכשירים אחרים, הבעיה בפשרה היא שאני מוכן להתפשר על איטיות המכשיר, על המשקל, אבל אני דואג לעמידות, המכשירים האלה איטיים ואני רגיל לכך מהn73, אבל אני מחפש מכשיר שיחזיק לאורך שנים, הn73 היה אצלי 3 שנים וספג כמה נפילות לא קלות ועדיין שרד. מסקירה של n86 בנענע ובעוד אתרים נראה כי המכשיר עמיד לאורך שנים, אם התקיעות והבאגים אני יסתדר כמו שהסתדרתי עד היום, אך האם המכשיר ישרוד טוב כמו שמצפים ממנו בנענע וכמו שאני מצפה ממנו בזכות המוצגים הבאים בסיקור? "אך ב-N86 הרגלית מוטבעת היטב בגוף המכשיר והיא לא משוחררת" "ונוקיה N86 כבד במיוחד ושמים לכך לב כבר בנגיעה הראשונה" "N86 יכול להיות חבר נאמן גם בעוד שנתיים ויותר, בזכות החומרים העמידים והאיכותיים." "איכות בנייה שתחזיק שנים" "נוקיה סיפקה כאן מנגנון סליידר מסיבי, כפתורים שאינם בולטים כמעט החוצה וכן מגן לעדשת המצלמה. המסך גם לזכה לציפוי מיוחד המסייע למניעת שריטות." האם הוא בא כזה "בלוק" כמו שהוא נשמע מפי הסוקרים? חוץ מזה הוא בעצם מתאים ותפור לי, זיכרון מספק של 8G מצלמה די והותר, n-gage סוללה חזקה, ועוד, עם הבאגים אני יסתדר.
×
×
  • תוכן חדש...