Jump to content

אלי_לוי

  • הודעות

    906
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלי_לוי

  1. הכתוביות הם אכן בפורמטים הנדרשים. אין לי צורב, ואני גם לא מעוניין לצרוב, קניתי מכשיר עם כניסת usb בשביל להשתמש בה בלי להסתרבל עם צריבות. התייאשתי כבר ניסיתי כל לחצן אפשרי בשלט, שום דבר לא עוזר.
  2. אחרי עצות שלכם בבחירת dvd, הגיע לי היום הpioneer dv2022 החדש שלי, יש לו חיבור usb והוא קורא divx. הכנסתי סרט לדיסק און קי והפעלתי אותו, אין כתוביות, ניסיתי כמו שמצאתי ב"גיגול" לשנות את שם הקובץ של הכתוביות לאותו שם של הסרט, אך גם זה לא עזר, חוץ זמה לא מצאתי שום טיפ, מישהו מבין או יודע?
  3. בעידכון לגירסא 5, האם כל מה שהורדתי מהאפל סטור נמחק? או שרק תוכנות פרוצות? יש איזה דרך לגבות את כל התוכנות והמשחקים הפרוצים?
  4. על סמך מה אתה אומר את זה? דיברתי עם נציגה של הוט בטלפון והיא אמרה לי 100 שקל על התקנה חד פעמי, ועוד 10 שקל כל חודש למשך 18 חודשים והמכשיר שלי. אני מדבר על העובדה שאני יקבל ממיר רגיל לא hd ולא מקליט, פשוט.
  5. אכן אני מחובר להוט בסלון, יש לי ממיר עם חבילת ערוצי מוזיקה בנוסף לחבילה הבסיסית. אז מה שאתה אומר זה שאני פשוט יכול לשלם עליו במכה אחת את כל הסכום שלו ולא לשמוע מהם יותר? לא הבנתי את עניין הפיקדון, תוכל להרחיב מעט?
  6. אני מעוניין בממיר של הוט, יש כבר שקע בחדר ובעבר הרחוק גם היה הוט, יש לי כבר ממיר שלהם בסלון. אני מעוניין בממיר של הוט בלי שום חבילה עם ערוצי הבסיס, אך ורק בגלל הנוחות של הממיר וערוצי הבסיס של הסרטים (12-13-14) האם אפשרי לרכוש מהם ממיר בלי להתחייב? רק את הממיר בx כסף ולא לשמוע מהם יותר?
  7. כמו בכותרת, מחפש מיקרופון קריוקי שיתחבר לdvd pioneer 2012, שיעלה עד 100 שקל, רצוי שיהיה מניסיון שלכם ולא מה שיש ברשת כי זה גם אני יכול למצוא לבד. הצעות מebay יתקבלו גם הם.
  8. טוב הפור נפל על ה2012 והוא הוזמן מהאינטרנט ע"י אתר שהוא מורשה מטעם פיוניר ישראל, הוזמן גם דיסק און קי על הדרך. אפשר לנעול.
  9. הקפצה
  10. אחרי קצת מחשבה ובירור, אין טעם אמיתי להזמין מחו"ל, גם בארץ יש לי שנה אחריות. אז לקחת ב208 ש"ח את הdv2012 או להוסיף עוד קצת ל300 שקל ולקנות את הdv220? (משתמש בטלויזית crt ישנה) מה ההבדלים? התפריטים דרך אגב, מגיעים גם בעברית? לא רשום שיש להם חיבור מיקרופון ואופציה לקריוקי, איך באמת פועל הקריוקי במכשיר dvd? מורידים פשוט קליפים עם lyrics לדיסק און קי ושמים פליי? ואם כבר קריוקי, האם החיבור מיקרופון הוא אוניברסלי? האם יש מפצל שמאפשר שתי מיקרופונים בו זמנית? ואיזה מיקרופון הייתם ממליצים לי עד איזור ה100 שקל? שיישמע סביר כמובן.
  11. לא מצאתי איפה רשום שיש לו חיבור למיקרופון, יש לו?
  12. אשמח גם להצעות של דגמים עד 300 שקלים בארץ.
  13. הdvd הישן שלי שבק חיים, היה לי אותו מ2006, וזה dvd סה"כ של 200 שקל שמילא את הצרכים שלי, על אף שהם טיפה השתנו. אני מחפש מכשיר שכמובן ינגן את הפורמטים ה"רגילים", mp3 mp4 avi, כמה שיותר אותיות יהיה יותר רצוי. דרישות חובה: קריוקי עם כניסה למיקרופון ואופציה להוספת lyrics, כניסת usb חובה! (רצוי מאוד שהכניסות האלה יהיו מקדימה). רצוי מאוד שיהיה מחברה מוכרת ולא חברות שקר כלשהו, עדיפות גבוהה לפיוניר, אבל גם סמסונג ופיליפס זה בסדר. התקציב: עד 50 דולר כולל משלוח, כמובן שההזמנה תתבצע מebay. בחלק של ה"מותרות", עם ייכנס בתקציב הייתי בכיף מקבל חיבור לעוד מיקרופון.
  14. כמעט שנה עם הקפסול, חבילה נאה ביותר, שני מגיני מסך ופקקים, הפקקים האלה הצילו לי את האייפון שהוא נפל לי מהכיס וטבע בחול ים, והמגן הזה גם הציל לי את האייפון בהרבה נפילות, אבל פעם אחת הוא נפל לי ב80 קמ"ש באמצע נסיעה על קטנוע, עשה כמה סלטות טובות באויר, חשבתי שהלך האייפון, חזרתי לחפש אותו והוא שלם מלבד שריטונת במגן שלא שמים אלייה לב. ממש מומלץ, הוא גם שרד טירונות קרבית בנוסף לכל בזמן שהוא אצלי. מה שכן הוא מכוער לדעתי, ואני שוקל להחליף אך לא מוצא יריב ראוי.
  15. אני מעוניין לצבוע חדר בבית, כולל לסתום קירות של תמונות ישנות ולעשות חורים חדשים במיקומים חדשים. אין לי מושג בצבע אבל יש לי טיפת ידע בצביעה (צבא,דירה קודמת וכו׳) עד היום פשוט היו נותנים לי צבע והייתי צובע, לא מסתכל על מה שנתנו לי, אז היום אני במצב של לעשות הכל בעצמי. הקירות שלי כרגע צבועים במין כתום מוזר שכזה,הייתי רוצה לצבוע הכל בלבן כשכבת בסיס ואז לצבוע בצבע צבעוני אחר שאותו אבחר מאוחר יותר, אז איזה צבע אני צריך? סיד/ אקרילי? משהו אחר? איזה מותג מומלץ? איך לא להיתקע עם צבע? אני לא רוצה לקנות מיכל 18 ליטר לחדר, אבל גם לא רוצה להיתקע בלי, איך לחשב כמה ליטר אצטרך? הכנת הצבע? עם מה מערבבים ומה היחס? טיפים להכנה וצביעה יתקבלו בחום, טיפים מיוחדים לצביעת תיקרה אולי? לגבי שפכטל, אשמח להמלצה לאחד שלא מתפורר במגע עם מים, כי עד היום זה מה שמצאתי רק, ואם כבר אז מדןבר בממ״ד, חוץ מלקדוח בקיר, יש אופציה אחרת לתלות תמונה? מסמר מיוחד אולי?
  16. עידכון: מחשב מיד שנייה, אופצייה טובה? אני רואה מחשבים די חזקים נמכרים במחירי מציאה ביד2.
  17. גם לי היה n73, ואת הגויסטיק עולה 100 שקל להחליף, אבל זה לא העניין, עשיתי מעבר מn73 ל5800, טאץ הכי מגעיל שקיים גרם לי לחשוב פעמיים עם טאץ מתאים לי. גם אני פתחתי פה שירשור של התלבטות על סידרת הn החדשה של נוקיה, ואחרי שהסבירו לי פה כמה הם גרועים והמליצו לי רק על אייפון הלכתי לנסות, היופי באייפון זה שיש מכשיר הדגמה בחנויות הidigital שאתה יכול לבדוק את כל הפונקציות של המכשיר, לעומת שלל מכשירים אחרים שאתה צריך שיהיה לך חבר עם מכשיר כזה, דבר ראשון לך תשחק קצת עם המכשיר שם עם אין לך אחד זמין. המעבר שלי מנוקיה לאייפון היה קלי קלות, ומעולם לא הייתי פריק טלפונים, הממשק נוח וקל לכל אחד, מתינוק ועד זקן, ואני לא הראשון שמעיד על כך, עד היום אני שואל את עצמי איך הסתדרתי בלי טאץ. לגבי זה שלא בא לך להיות נעול לאפל, אז אתה לא צריך, לא מבין אותך, היום אתה יכול לסנכרן את המכשיר למחשב בלי כבל אפילו ובלי האייטונס ה״מסובכת״ הזו, ממש כמו שהייתי עושה בנוקיה בלי הpc suite, הפריצה עורכת חמש דקות בערך וזהו, הכל קל להוריד אחרי זה, אני הודיתי לכל מי שאמר לי לקנות אייפון ועד היום אני רק רוצה להשתמש במכשיר אנדרואיד ואני מסתבך בפעולות פשוטות, תקנה אייפון, לא סתם הוא רב מכר בישראל.
  18. לגבי נוקיות, רד מהם, סימביאן הוא נחלת העבר וכבר מזמן לא מרגש או שימושי. לגבי האוטו בהחלט מומלץ לעבור למכשיר קבוע ברכב, אין תחליף ראוי. לגבי האייפון, למה אתה חושב שאתה תלוי באפל? מה אייטונס? יש תוכנות שעוקפות את זה, לשלם על אפליקציות? יש פריצה. אני עברתי לאייפון מנוקיה n73 אחרי שפחדתי ממסכי מגע (עדינים מידי תקלות וכו, לא נוחים), אחרי שניסיתי מספר מסכי מגע האייפון פשוט נותן תחושה טובה, נוחות שימוש וידידותי למשתמש (וזאת לעומת אנדרואיד שדורשים שמן הסתגלות גם לבחור שקצת מבין כמוני), רגישות במגע מעולה! אין מצב שצריך ללחוץ פעמיים כדי שיקרה פעולה, מעבד מעולה מכשיר בלי תקיעות ובאגים, היה לי גם 3gs ועכשיו 4, מעולם המכשיר לא נתקע או היה איטי ולא משנה כמה תוכנות ומשחקים רצו ברקע בו זמנית. היום אייפון זה הכל, יש לך מגוון רחב של אביזרים לאייפון, החל ממגינים עד לעמדות מולטימדיה וחיבורים לטלויזיה, אין כמעט משהו שהוא לא עושה שפלאפון אחר מסוגל לעשות ויותר, יש אפליקציות שיוצאות שפשוט גורמות לך להישאר בפה פעור (חפש מידע על igotya סתם לדוגמא, אפליקציה שזכתה לכתבה בידיעות), אני התלבטתי הרבה גם על דפי הפורום עד שנפל עליו הפור, ולא סתם רואים אותו בכל מקום, זה הרבה יותר ממותג. לגבי רגישות בנפילות, אני יכול להעיד שהמגן שלי (capsulereblay) ספג נפילה ב80 קמ״ש כשהוא עף לי מהכיס בנסיעה על הקטנוע, וחוץ משריטה על המגן האייפון נשאר שלם, ואני מדבר איתך על זה שהמכשיר עשה סלטות באויר על אספלט ועפר.
  19. יש לי נייק שוקס לבנות, אני חושב שהחומר הוא עור אבל לא יודע במ בידיוק משתמשים שם בנייק, בזמן האחרון העור הזה מתחיל להצהיב, מגבונים לא עוזרים, מה עושים? משחת נעליים מיוחדת?
  20. http://www.pcdeal.co.il/product/90/מחשב-נייח-לבית-אינטל-I5-2300 זה המחשב, כולל שלוש שנים אחריות. רק שהוספתי מהמפרט למטה כרטיס מסך הכי איכותי שיש להציע, וכרטיס רשת אלחוטי ב55 ש״ח סה״כ קצת פחות מ1900 ש״ח, לi5 עם נתונים טובים.
  21. מה דעתכם על המפרט הזה שכולל i5? https://www.pcdeal.co.il/cart.php
  22. עם אני יחסוך עוד טיפה ואשקיע 2500 ש״ח (כולל מסך), האם החבילה שאקבל תהיה מתיאמהיותר או שלדעתך החבילה של ה2200 שבנית לי באופיה השנייה תספק אותי?
  23. אין לי צורך ביציאת hdmi.
  24. רשמת שאני מוזמן להביא את הצורב שתרכיב לי מראש. ועם המחיר כולל הרכבה אז איך זה שהמחשב מגיע קומפלט ולא כחלקים? עדיין לא הבנתי מהי יציאת hdmi? עד כמה קטן ההפרש בין 19 ל20 ואנטנה אחת לשלוש? (במספרים בבקשה)? אפשר לדעת כמה עולה המחשב ללא המסך? (אולי אסתדר עם המסך הישן שלי עד שאחסוך למסך רציני יותר)
  25. איך הורדתי דרישות ואני משלם יותר? אני קולט מעולה עם האייפון בתוך הממ״ד ככה שאני חושב שלא חייב כרטיס רשת מיוחד ויקר. מהי יציאת hdmi? ולמה עדיין יש צורב? לא רוצה אותו. כמה שנים אחריות יש למסך? אתה מרכיב לי אותו? כי הבנתי שעם אני קונה מחשב קומפלט בלי הרכבה מיוחדת שה יוצא לי יותר זול (מצאתי בזאפ מחשבים i5 במחירים מפתיעים,וi3 במחירים ממש זולים)
×
×
  • תוכן חדש...