אלי_לוי
-
הודעות
906 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אלי_לוי
-
ווואלה שכחתי שקרבי זה חובה. אפשר תשובות לעניין בבקשה?
-
סקר - איזה רכב מודרני הייתם רוצים כאספנות?
אלי_לוי פרסם הודעה בנושא של petit nicolas בתוך רכבי אספנות
מאזדה 3, כי אני לא בטוח שאחרי שהמחיר שלה יוזל והיא תהיה נחלת הערסים הצעירים יישארו הרבה ממנה. -
תקשיב הבית כבר נרכש שהמצב היה טוב הרבה יותר, האב חווה פיטורים והועבר לעבודה בעלת שכר נמוך וללא עתיד, הבית כבר שייך וכל התשלומים עליו שולמו, למכור ולמצוא דירה במחיר זול יותר יהיה סיפור ארוך והוא ממש לא הפיתרון כרגע, גם ככה לא מדובר באיזה דירה מפוארת אלא דירה פשוטה ולא יוקרתית בשכונה שמוגדרת כשכונת מצוקה. חשוב לציין שגם הרבה כסף הולך לתרופות כל חודש, מאינסולין ועד לטיפולים שונים שדרושים באופן קבוע, ותתפלאו או או לא הטלויזיות משומשות שהועברו כמתנה הסבתא לאחר שכל הילדים עזבו את הבית שלה, אף אחת לא נקנתה. דרך אגב המצב בבית הוא כלל לא תירוץ, המצב משביז את הנער והוא שרוי בדיכאוו ובאסה כל הזמן, הוא היה נורא שמח לעזור בבית ולאמו החולה וזו המטרה, אין לו קושי מסוים את הטירונות הוא עבר כבר. הוא גם עובד בשבתות שהוא נמצא בבית ככה שלא תגיד שזה סתם תירוץ לצאת מקרבי.
-
האחות עובדת במשרה חלקית ומממנת פסיכומטרי ואת העתיד שלה כמובן, האחות הקטנה יכולה לעזור רק בבית ובכל זאת גיל ההתבגרות ובעיותו. ההתנהלות בבית לא משנה, אנחנו לא בתוכנית של אלון גל כרגע. מהו קל״ב, ומהו גחל״ת? בקיצור המטרה היא לא לפתור בדרך שונה את הבעיה אלא לפתור בדרך של יציאה מקרבי.
-
טבח בחטיבה שעושה שבוע שבוע זה גם אופציה טובה, למרות שאני בספק עם זה אפשרי. מה היא גחלת? ועריקות תגרור מאסר ארוך שלא משתלם, גם נפקדות קצרה לא תשתלם. מה הוא טופס 55? כרגע השאיפה היא באמת לטבח ביחידה, אך יהיה קשה להגיע לתפקיד הזה. במיוחד שכדעתם היא שהמצב הוא בסדר.
-
הבעיה הניצבת היא שמסתכלים רק על הברוטו שהוא כאמור עובר את המינימום, בפועל לאחר הוצאות הנטו כמעט וכלום ולהורים יש מינוס בבנק, שלא תבינו לא נכון יש מה לאכול בבית ויש 3 טלויזיות ובית שנראה טוב מסודר וכולה בן 12 שנה וזה בתכלס מה שהצבא מסתכל בביקור בית. יש לו אחות משוחררת ועוד אחות קטנה בחטיבת ביינים, כאמור לא בן יחיד, אך הממשיך של המשפחה, ההורים פוחדים לאבד אותו עוד חודשיים שלושה כשיעלה לעזה. עריקות תגרור כלא ודפוק וזה מצב לא רצוי. ראוי לציין שהאחות בזמנו ניסה לבקש עזרה כלכלית אך לא קיבלה כי מהביקור בית היא לא ראויב. המטרה שךו היא לצאת לעבוד ולעזור לפרנס את המשפחה, וגם אם יצליח לצאת מקרבי השיבוץ כנראה יהיה בחימוש כמתקן נגמשים או משהו כזה שעושה יומיות מאוחרות (יש לציין כי יש לו רישיון לנגמ״ש).
-
ערב טוב חברי הפורום, בן דודי היקר שמשרת ביחידה קרבית סיים טירונות ומוסמך 05 מעוניין לצאת מהיחידה עקב סיבות אישיות שעל פי הערכת המפקד האישי אינן עילה לעזיבת היחידה, הבעיות הם הורים חולים שמצבם הוחמר לאחרונה, בין היתר אב חולה סכרת קשה ואמא שכברה לאחרונה ניתוח ומרותקת למיטה וחוץ מהעניין שזה הוריד חלק מההכנסה בבית היא גם צריכה עזרה בתיחזוק הבית (ניקיונות פסח ואפילו פעיליות בסיסיות כמו כביסה וכו׳). כבר יש שיחת קב״ן בדרך ושיחת מ״פ שככל הנראה תוביל לשיחת מג״ד, אך כאמור הם לא חושבים שזו עילה לצאת מהיחידה, ואם כן אז זה רק לחימוש או משהו שאפילו גרוע יותר ממקומו הנוכחי. אנא עיזרו לי לעזור לו לעזור למשפחתו בעצות מועילות למעבר לתפקיד של ג׳ובניק.
-
אשמח לדעת איך מתקינים דבר כזה
-
יואו איך אני עושה את זה? הכוונה כמו של לימפ? (3gs 4.0.1 פרוץ)
-
עדיין הייתי מעדיף מישור החוף אבל תודה על ההצעה
-
הקפצה
-
אשמח אם תמליצו לי על צימר באיזור מישור החוף (חיפה נתניה והאיזור), תקציב עד 400 גג 450 ללילה (לא כולל ארוחות), צימר זוגי כמובן רומנטי ושקט, גקוזי חובה, עדיפות למקום עם נוחות של תח״צ, קירבה לים תהיה מעולה ואפילו בעדיפות גבוהה וכמובן אם יש אטרקציות בקירבת מקןם לזוג אז זה יהיה מצויין. תודה ושבת שלום אלי
-
אם אתה מדברים על גרנד דינק בצבע סגלגל מוזר שכזה מעוטר בלדים ומשמיע מוזיקה ערבית, אז אני רואה אותו בקביעות. ואני יודע מי התקין לו את המערכת אבל השם חסוי.
-
זה עובר את התקציב שיש לי, אין משהו קרוב יותר לתקציב?
-
רק חלק. ורצוי מאוד שלא תיחלש ברגע שמוציאים אותה מהתקע.
-
מחפש המלצה למכונת גילוח עד 250-300 גג, רצוי כמה שפחות, וגם חנות שאפשר לקנות בה בחיפה או מקום שאפשר להזמין ממנו. רצוי שתוכל להתפרק על מנת שאני יוכל לשטוף אותה, ושתהיה לה בטריה שמחזיקה הרבה זמן. מה הכי מומלץ? פיליפס עדיין טובים כמו פעם או שיש מתחרות ראויות? תודה מראש.
-
תודה על התשובה, הבן אדם אומר שהנוקיה הזו מיוצרת בהונגריה, ושיש סים פרי ללא פריצה, והמכשיר נקנה בחו"ל. זה אמור להבהיל אותי?
-
רק טיפ קטן, בקש היסטוריית טיפולים בכדי לאמת קילומטראז', ישנם רכבים כגון פיאסטה וסויפט ועוד כמה רכבים שמונה הקילומטראז' עומד על 5 ספרות.
-
אני מעוניין לקנות פלאפון פשוט וזול לאמא שלי, מכיוון שזה רשת פלאפון חייב שהמכשיר יהיה דור 3 ומעלה. כל המכשירים של פלאפון שאפשר להכניס להם סים של פלאפון הם כולם חדשים ויקרים והתקציב שלי הוא עד 300 מזומן למכשיר משומש. מצאתי מכשיר דור 3.5, נוקיה 6120c, המכשיר פרוץ לסים פרי, זה אומר שהוא יקבל סים של פלאפון או שסים פרי פורץ רק לאורנג' וסלקום?
-
קניתי ומכרתי עשרות ניידים, כולם משומשים. גם האייפון שהתייעצתי עליו פה בפורום נקנה מבחור ביד2, אין כלל בעיה במשומש, ובטח ובטח שהיא לא תקנה פלאפון חדש מהחברה במחיר הזה כי אפשר להשיג משומש טוב יותר, בוא נקשר את זה לפורום ואני יגיד שאני מעדיף גולף משומשת ולא אלטו מהניילון. דרך אגב גם במצלבמת פלאפון מרגישים הבדל בין 1 מגה ל3.2, ומכיוון שלמכשיר שהיא מחליפה יש 3.2 היא לארוצה לרדת פחות מזה, בכל זאת שידרוג. כנראה שהפוריפוול על המג׳יק טאץ שהצעתי בהודעה הראשונה, הסקירות משבחות.
-
ההצעה של המיילסטון מגוכחת, הוא ממש לא עונה לתואר ״קטן״, אין צורך בתכונותיו. צריך בנוסף מצלמהלא פחות מ3.2 ופלאש יהיה משהו רצוי. הנוקיה נבדקה והיא פשוט לא זה, אין שיק והוא נראה בלוק וגם התגובות מסך שלו לא משהו. מזכיר שמדובר בבחורה, צריך פלאפון שיידחס לגינס צמוד ויהיה שיקי.
-
הגיע הזמן להחליף את הw760 של החברה שלי, התקציב הוא עד 700 שקל והוא ייקנה מחנות פרטית. המועמד היחיד הוא 5603 מג'יק טאץ' של סמסונג. הדרישות הם למכשיר קטן קומפקטי, מסך מגע חובה, ולפחות 4 ג'יגה הרחבת זיכרון. תודה.
-
אחלה תמונות, יצא לי לראות אותך כמה פעמים בכבישי חיפה, הרכב שלך יפה הרבה יותר במציאות, והתמונות יצאו ממש יפות, איך הצלחת להיכנס למתחם של דגון הוא לא סגור בשער ומוצב שומר? דרך אגב תקן אותי במידה ואני טועה, אתה נוסע בלי אורות בתמונה הראשונה?
-
tmax זה בן זו**, דרך אגב גופה שלמה לא נכנסת מתחת לכיסא, אם זה בן אדם קטן אפשר לחתוך לחלקים אבל בחיים אל תשימו ארגז זה מוריד מהפוזה. איך מזהים ערסמוביל? דבר ראשון אתה שומע אותו מקילומטר, מוזיקה+אגזוז, ככל שהוא מתקרב אתה מסתנוור מהקסנון ומהחזר האור שמגיע מהניקלים, ושהוא עובר אתה רואה רק כובע מצחייה והשאר מוסתר עם חלונות שחורים.
-
the best idea i think. my english is not that good so im sorry, but dont buy this car. your dream is to expensive, i mean its ok if u got the money, but still, u cant get to this car limits in israel, sow u lose a lot of money for nothing. the trip idea is beterr, u can drive even betercars then the nissan.
