Jump to content

SlowRide

חברי המעגל הראשון
  • הודעות

    15,491
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    70

SlowRide שיחק אותה בתאריך יוני 17

התכנים של SlowRide היו האהובים ביותר!

3 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אצל ההורים
  • איזה רכב יש לך?
    אחלה רכב

צפיות אחרונות בפרופיל

12,267 צפו בפרופיל

הנקודות של SlowRide

מגובב מוביל

מגובב מוביל (13/14)

6.3 אלף

מוניטין

3

תכנים שנפתרו

  1. אתה מתכוון למפרדה הענקית באמצע הכביש עם הדשא והדקלים? באמת לא ברור מה עשו שם ולמה פשוט לא הגדילו את המדרכות הקיימות. למה שמישהו ילך שם, יש כמה דקלים מסכנים שבקושי עושים צל.
  2. כדי שאנשים ישתמשו בכלים האלה בבטחה צריך תשתית. תשתית = פחות חניות ברחוב. מניח שחולדאי ניסה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, לא רצה לעצבן את בעלי הרכבים ורצה לעודד רכיבה וזה מה שיצא. מכוניות על המדרכה זה מטרד, אבל רוכבים על המדרכה זה כבר סכנה.
  3. שמע המצב פה לא טוב לרוכבי הכלים האלה שרוצים להישאר בתחום החוקי, זאת עובדה. אולי רק מי שלא יוצא מת"א מסוגל לרכב על קורקינט כחוק בלי להידרס. בגלל זה מה שאמרו לך קודם, או שתתמודד עם הסיכונים ותישאר על הכביש כמו שהחוק אומר, או שתמצא פתרון אחר.
  4. יונדאי i10? נסיכת הנילוס אולי...
  5. סתם דוגמאות שעולות לראש, רישום זוגות חד מיניים ואימוץ. ביטול קווי אוטובוסים לחרדים בהפרדה. מה נהיה דתי יותר מאשר לפני עשור? לא נראה לי שהמציאו חוקי כפיה דתית חדשים מעבר למה שכבר יש. צריך להבדיל בין דיבורים מעצבנים של פוליטיקאים למעשים ועובדות בשטח. עובדתית, המדינה לא הופכת דתית יותר. המדינה זה לא ה64 אצבעות של ביבי אלא כל מי שחי בה. אם תשאל חילוני ממוצע הוא כנראה יגיד לך שהמדינה הופכת דתית יותר, ואם תשאל דתי ממוצע הוא כנראה יגיד לך שהמדינה הופכת לחילונית יותר.
  6. אכן נשמע שהמזגן לא תקין. כדאי ללכת לבדוק אותו. מזגן תקין גם בנסיעה קצרה של 10 דק' אמור להשפיע על הטמפרטורה ברכב.
  7. SlowRide

    שינוי שעות עבודה

    לא יודע חוקית מה המשמעות של דברים כאלה, אבל אם זה מצריך ממך מאמץ נוסף כדי לבצע את עבודתך וזה גם לא בחוזה שאתה חתום עליו לדעתי יש מקום לשקול לדבר עם ההנהלה, להסביר להם את המצב ולבקש חוזה חדש עם שעות העבודה הנכונות ושהמאמץ הנוסף מתבטא בתגמול נוסף.
  8. תחושות לכל אחד יש. השאלה אם יש לזה נתונים. כי ממה שאני מכיר, החילונים הם הרוב. המדינה בפועל הופכת להיות יותר חילונית (תראה את ההתקדמות בכל מה שקשור לחד מיניים למרות 15 שנה של ממשלות ליכוד וחרדים) כמו שיש אנשים שחוזרים בתשובה, ככה יש אנשים שעוברים להיות חילונים. אנשים מצביעים למפלגות קיצוניות כי רימו אותם, לא כי הם חזרו בתשובה. נכון @יובל .מ.?😉
  9. לפי מה אתה רואה שיש מגמת הדתה? לא חבל לאמריקאים על כל הדלק הזה של נושאות המטוסים? הרי גם ככה לא יעשו איתן כלום.
  10. אמרת שתל אביב יקרה כי הדתיים דחקו את כל בעלי הממון מהפריפריה, וזה פשוט לא נכון. תל אביב יקרה ומתייקרת כי יותר ויותר אנשים רוצים לגור בה או סביבה. אם כולם היו בורחים מהפריפריה לא היו בונים שם כל כך הרבה. אתה חושב שזה פיצ'ר? שהמטרה זה שהמיעוט יהיה לשון המאזניים עם השפעה גדולה ביחס לכמות?
  11. ואם לא היו מאכלסים את השכונות לפני שהקימו את כל בתי הכנסת, היו מתלוננים על העיכובים... אין מה לעשות ככה זה במדינה מתוקנת. זה יפתח בית כנסת איפה שבא לו וההוא יפתח מוסך בחניה שלו וההוא יקנה 2 דירות אחת מעל השניה ויעשה חור בתקרה עם מגלשה לאמבטיה וימכור כרטיסים לפארק מים. אבל זה לא נכון.... בפריפריה בונים המון, יש ביקוש למגורים בכל מקום. אתה חושב שזה רק לחרדים ודתיים? הציבור החילוני הוא רוב במדינה.
  12. אכן. על מה זה מצביע? שהיהודים נוהרים לישיבות ובתי הכנסת בהמוניהם? אין פה מגמה של הדתה כמו שמנסים להפחיד. אין לזה ביקוש, ובעוד 4 שנים לא יבנו כולל במקום תיאטרון הבימה. מה שמפחיד זה הכח הלא פרופורציונלי שיש להם ביחס לכמות, וזה באג של שיטת הבחירות פה.
  13. המשל הזה בכלל שייך לנושא אחר. איפה הכי יקר ומבוקש לגור בישראל, ומה האופי של המקום הזה?
  14. 1. מישהו אמר להפסיק להתנגד? רק צריך לשים לב למה מתנגדים, זה הכל. אם גרעין תורני ילך להתנדב בבתים של זקנים עריריים, גם לזה תתנגד? לא כל דבר שהם עושים זה רשע טהור. הבעיה איתם זה שהמדינה מתקצבת אותם וזה מלאכותי, זה לא תהליך טבעי שקורה בערים. 3. אם זה לא מפריע למה כל כך חשוב להתנגד לזה? רק כי זעירא ארגן? 4. במבחן בתוצאה אם מסתכלים אחורה רואים שעד עכשיו לא הצליח להם יותר מדי. כן, אני לא חושב שגם יצליח להם. יש הרבה יותר ביקוש לאורח חיים שלך ושלי מאשר לשלהם והוא רק גובר, וזה מתבטא בהרבה דברים. אם כבר, השכן המשוגע מצהיר שהוא מתכנן להשתלט בעתיד על הבניין אבל בינתיים הוא רק מבקש ממך שתתן לבן שלו שבא לבקר אותו בחג פעם בשנה לחנות בחניה הריקה שלך שלא בשימוש.
  15. אז מה? זה הופך את זה לאותו דבר? 1. הם אומרים מה הם רוצים, זה לא אומר שזה מה שקורה. מה זה תהליכי השתלטות של דתיים? קצב הגדילה של החרדים לעומת החילונים? גרעינים תורניים? זאת בעיה ברמת המדינה שמתקצבת את החרא הזה. צריך להבדיל בין זה לבין אנשים פרטיים שבסך הכל באו להשתתף בתפילה. 2. בוא נראה. המשטרה עדיין לא בשליטת המשיחיים. 3. אבל אתם אומרים שאתם נגד תפילה במקום ציבורי, וההתנגדות להפרדה היתה רק תירוץ. לא יודע אם הייתי קורא לזה אנטישמיות, לא יודע מה הקשר לצביעות, אבל אנטי יש פה. 4. המוסלמים עוצרים את האוטו באמצע הכביש כדי להתפלל, חוסמים שדרות ושוברים סמלים ופסלים של נצרות ואנשים לא מתערבים כי מפחדים להיות איסלמופובים. איך זה דומה ליהודים שרוצים להתפלל במקום ציבורי במדינת ישראל, אני באמת לא מבין. באותה מידה יכלו לקיים כנס של חקייני אלביס בכיכר. זה לא עובד ככה, בית כנסת אי אפשר לעשות בכל מקום שמתחשק. אם חסר בית כנסת, צריך להקים. אבל כדי להקים בית כנסת חייבים להודיע לציבור שכל מי שרוצה יוכל להתנגד בדיוק כמו בכל פרויקט אחר. אם היה שם גן כנראה היה לכם יותר מכוניות רעש ובלאגן.
×
×
  • תוכן חדש...