-
הודעות
644 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי oranp83
-
זה בדיחה. אפשר לרכוש הוים אינפיניטי G37 עם מנוע 3.7 ליטר V6 ו328 כ"ס במחיר של 260 אלף שח. האאודי לא מתקרבת בכלל לרמה של האינפיניטי. גם במחיר ביניים וגם במחיר מלא.
-
מייל נחמד שקיבלתי. טיפים למילוי נכון של דלק. אני לא יודע מה אתם משלמים על דלק .... אבל כאן בקליפורניה אנחנו משלמים עד 4.10 $ ל 4.52 $ לגלון. קו העבודה שלי הוא בדלקים מזה כ-31 שנים, הנה מספר טריקים כדי לקבל יותר שווה ערך לכספך לכל ליטר: כאן בקינדר מורגן בתי הזיקוק שאני עובד בסן חוזה, קליפורניה. אנו מספקים כ- 4 מיליון גלונים ב- 24 שעות צינור .. יום אחד מספקים סולר למחרת דלק סילוני, דלק רגיל וסופר. יש לנו 34 מיכלי אחסון עם קיבולת כוללת של 16,800,000 ליטר. יש לקנות או למלא דלק במכונית או משאית אך ורק בשעות הבוקר המוקדמות כאשר טמפרטורת הקרקע עדיין קרה, בכל תחנות הדלק יש מיכלי אחסון הקבורים מתחת לאדמה. ככל שקר יותר בשטח הדלק צפוף יותר, ודלק כידוע מתרחב בחם, אם קונים אחר הצהריים או בערב .... הליטר אינו מדויק. בעסקי נפט, המשקל הסגולי וטמפרטורת הבנזין, של סולר ,דלק סילוני, אתנול ומוצרי נפט אחרים משחקים תפקיד חשוב. עלייה של מעלה אחת בטמפרטורה הוא עניין גדול עבור העסק הזה. לתחנות הדלק אין וסת השוואת טמפרטורה במשאבות. כאשר אתה ממלא אין לסחוט את הדק ידית המילוי למצב האחרון אם תסתכל תראה כי להדק שלושה שלבים: נמוך, אמצעי וגבוה. צריך לתדלק במצב שאיבה נמוך, ובכך לצמצם את האדים שנוצרים תוך כדי שאיבה. בכל צינורות המשאבה יש החזר אדים. בקצב השאיבה מהיר, חלק מהנוזל הופך במיכל לאדים. אדים אלו נשאבים חזרה מעלה אל מיכל האחסון התת קרקעי שבתחנה וכך אתה מקבל פחות דלק עבור הכסף שלך. אחת העצות החשובות ביותר היא למלא את מיכל הדלק שלך, כאשר הוא חצי מלא. הסיבה לכך היא שככל שיש לך יותר דלק במיכל פחות אוויר ממלא את החלל הריק של המיכל. דלק מתאדה מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין. במיכלי אחסון דלק יש גג צף פנימי. גג זה מווסת ומשווה טמפרטורות בין האדים שנוצרים והאוויר החיצון, ומצמצם התאיידות. דבר שאינו קיים בתחנות דלק. במקום שבו אני עובד, בכל משאית שאנחנו מעמיסים יש ווסת טמפרטורה כך שכל ליטר הוא למעשה מדויק. תזכורת נוספת, אם יש בתחנה מיכלית שפורקת דלקים למיכלי האחסון אל תמלא דלק. קרוב לוודאי שהדלק יוצר מערבולות, ואתה עלול לתדלק חלק מהלכלוך שעלה מקרקעית המיכל. כדי להשפיע, אנחנו צריכים להגיע למיליוני צרכנים. וזה פשוט. אני שולח מכתב זה לכ-30 אנשים. אם כל אחד מהם ישלח לפחות ל- 10 או יותר (30X 10 = 300) ... וכך הלאה נעביר את המסר ונעלה את המודעות.
-
לא יודע איפה אתה חי. העולם לא עובר משבר ופשיטת רגל. יש בעיות באירופה, וגם זה בכמה מדינות. האיחוד דינו להתפרק נקבע כבר לפני כמה שנים. על להקריב את יוון בשביל לסגור את הבור מדברים לא מאתמול.. ארהב דווקא מראה סימני צמיחה והתאוששות. להגיד שהמצב טוב? הוא לא.. אבל זאת כבר שיחה אחרת על המערכת המוניטרית הנהוגה בעולם. ולעניינו, אין קשר בין אבטלה ביוון, אבטלה ופשיטת רגל למחיר שאני צריך לשלם על הדלק, בטח ובטח לא מדובר בעוד 10 אג' ואם אתה חושב שזה העניין אתה אחד מהשניים - טיפש או עיוור. ביבי עובד בדיוק עליך. שב בבית ותמשיך לכתוב בפורומים. המחיר אמור להיות נמוך כיום ביחס למחיר הנפט ברנט ביותר משקל וחצי, אז אם כל מה שאתה רואה זה 10 אג, סחטיין על ביבי. בין המחיר הזה ליציבות כלכלית אין שום קשר. זה שהממשלה בוחרת בדרך הקלה תמיד ועל הדרך לגזור קופונים במקום באמת לעבוד זאת בדיוק הבעיה שלנו. כן כן, ש-ל-נ-ו. אז בזמן שאתה תשב בבית ותמשיך לומר נו שויין, רק עוד 10 אג, ובלי לשים לב הרף כבר יעבור את ה10 שח, אני מקווה שהרוב יפעל בדיוק ההיפך ממך. אתה מוזמן גם לקרוא את הדוח של בנק ישראל על הנזקים של הממשלה הנוכחית. מקווה שיום אחד תתעורר.
-
מעניין.. מעניין מתי יקרה פה משהו. וזה שהבחירות עוד שנה נראה לי רק מוסיף לאדישות של האדם הקטן פה במדינה. טיפשים היינו וטיפשים נשאר. ביוון כבר היו עושים מביבי קציצות.
-
צילום תיק תביעה - הנחיה הזויה
oranp83 פרסם הודעה בנושא של oranp83 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
יש הגיון ויש חוק. המשטרה שוב מנסה להקל על עצמה. -
אשמח לדעת גם מתי המפגש הקרוב?
-
צילום תיק תביעה - הנחיה הזויה
oranp83 פרסם הודעה בנושא של oranp83 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
בדיקה שניה שהתבצעה אתמול - נאמר לי במשטרה שהסיבה לכך שלא מתאפשר לצלם בטרם הקראה ראשונה זה רק בגלל שאין להם זמן פנוי לתת לצלם ואין ברירה אבל התור יהיה רק לאחר ההקראה הראשונה ולכן אם אני רוצה אני יכול לבחור לדחות את המשפט או לא. את התיק יהיה ניתן לצלם רק לאחר מכן. שלל תירוצים. -
כיוון boost control באיביזה קופרה 2007
oranp83 פרסם הודעה בנושא של davidsasoon בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תקפוץ לסדנא המתאימה לפי תוכנה ויעזרו לך -
המון תודה על התשובה!!
-
למה להיות פסימי. אפשר לארגן את כל מועדוני הרכב
-
רשמים לאחר כחודש על סטייג' 2apr ועוד קצת ...
oranp83 פרסם הודעה בנושא של leibraz בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בהחלפת צנרת לא נדרש עדכון תוכנה מברוק על הרכב -
צילום תיק תביעה - הנחיה הזויה
oranp83 פרסם הודעה בנושא של oranp83 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ישה תודה! -
עם מצב התחבורע הציבורית בארץ והרקבת... רכב זה ממש לא עניין של מותרות.
-
צילום תיק תביעה - הנחיה הזויה
oranp83 פרסם הודעה בנושא של oranp83 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כן, נבדק כבר עניין החוק. נשלחה תלונה וגם הופץ למיילים אדומים. זה חוצפה ממדרגה ראשונה. -
צילום תיק תביעה - הנחיה הזויה
oranp83 פרסם הודעה בנושא של oranp83 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אגב, מדובר במחוז תל אביב בלבד -
שלום, יש לי משפט על מהירות עוד חודש, התקשרתי היום למחלקת תביעות בתל אביב לצלם את התיק לפני המשפט וזה מה שנאמר לי: להקראה ראשונה לא נותנים לצלם את התיק, זה רק להגיע למשפט מול שופט ואז לבקש לצלם את התיק לאחר ההקראה. מדובר בהנחיה הזויה של איזה מפקד הזוי במחוז תל אביב שרצה כבר כמה חודשים בודדים, את התיק אפשר לצלם רק אחרי שהשופט שואל אותך אם אתה אשם או לא אשם. גם עצם היותי עורך דין לא עזרה והתשובה נשארה שלילית. מישהו נתקל בתופעה הזאת?
-
מאסר עולם וגזר דין מוות לא?
-
YULIANX אתה יודע את מי אתה מזכיר לי מר בחור? את זה שאומר ואללה אני תמיד מתדלק ב100 שח ודופק את המערכת, עליית המחירים לא משפיעה עלי. אם אתה חושב שאתה דופק את המערכת בגלל שאתה נוהג בפחית, אז תאמין לי שאלה שנוהגים בפחית נדפקים פעמיים גם נוהגים בפחית. גם משלמים אותו דבר על ליטר לדלק. מקווה שיפול לך האסימון ביום מן הימים...
-
לא יודע מה איתך, אבל מי שמתדלק 98 מתדלק כבר היום בכמעט 10 שח לליטר. אין מה לעשות ישראל נגועה באדישות רציונלית. כולם בוכים בפייסבוק ובאינטרנט כמה המדינה חרא והממשלה חרא אבל אף אחד לא נוקף אצבע. בקבוצה נגד מחירי הדלק בפייסבוק יש סהכ 16 אלף איש... וגם מתוכם 90 אחוז לא באמת עושים משהו. עד שאנשים לא יצאו מהבית נמשיך לאכול לקרדה. ובטח בבחירות האלה אנשים שוב יצביעו לביבי. עם ישראל פראיירים.
-
בטרור נלחמים בטרור?
-
רק מחאה אחת יכולה לשנות משהו במדינה הזאת. מחאה מחוץ לבית. אם כולם ימשיכו להתבכיין פה ובשאר האינטרנט כמה קשה להם וכמה הם מסכנים וכמה המדינה הזאת אוכלת יושביה, וכמה הממשלה הזאת רק השמידה את המדינה מ2008, הם ימשיכו לשבת במשרד שלהם, ימשיכו לנהוג על חשבונכם וכמובן יעלו לעצמם שוב את המשכורת.
-
לא מחלקים לתשתיות אז אתה מצפה שיחלקו לך? תגיד בכלל תודה אם זה ישאר בקופה הציבורית ולא ילך לחרדים או לשקר כלשהו אחר.. העיקר ביבי יבוא סוף חודש הבא ויוריד מהדלק עוד 6 אגורות בשביל שהמחיר יהיה 8.95. למי שלא מעודכן - הנפט התהפך וחוזר לעליות כרגע בדרך ל128 דולר על נפט ברנט. תמשיכו להשאר בבית ולהציע רעיונות....
-
זה כמעט נשמע כמו ניסיון (לא מוצלח) לזכות בקצת תהילה מהמותג היפני של ניסאן - SKYLINE
-
שלום, חיפשתי באינטרנט באתרים יעודיים של החברות ללא הצלחה. האפשרויות לAPR וGIAC ABSOLUTE זה רק לVAG. רציתי לברר מה יהיה שינוי ההספק באינפיניטי G37 אם בכלל קיימת תוכנה רלוונטית
-
תמיד כיף לקרוא את החומר שלך אחי. אני רואה שהיא מטפלת בך יפה
