Jump to content

elor99

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elor99

  1. לצערי גם אני חוויתי חוויה דומה, העובדים שם מפרקים את הדפנים של הדלתות בלי שום רגש ובצורה אלימה מאוד. ממש בברוטאליות ובצורה מזלזלת. לבסוף שמתי לב ששברו לי קליפס בדלת הנהג ואמרתי למנהל שם והוא הוריד לי 100 שקל מהחשבון שנוכל "להסתדר". אמרתי לו שאם זה היה מרצדס או במוו הוא לא היה יוצא כזה בזול. העבודה זבל! ממש פח אשפה! העובד שעבד לי על הרכב שם את המדבקה בשמשה האחורית הפוך ואז שהוא שם לב הוא עוד פעם הפך את המדבקה והיא התקלקלה לחלוטין. ונחשו מה? זה לא מנע ממנו להמשיך לשים אותה ולנסות "ליישר" אחרי שאמרתי למנהל המנהל בכבודו ובעצמו בא וראה והוריד לי את המדבקה ושם בעצמו חדשה. זה כמובן אחרי שהוא עשה לי נזק לפסי חימום (המנהל כן?) ותלש אותם לגמרי עם הסרת המדבקה. עבודה חרא! מי שלא רוצה נזקים ברכב שלא יתקרב לשם ואפילו בצחוק! לא רק זה אלא העבודה פשוט זוועה החיתוכים לא ישרים, בועות, לא מודבק טוב. כתבתי את זה למען יראו וידעו שאחרים לא יעברו את מה שאני עברתי כולל הנזקים ברכב.
  2. אני נוסע ביאריס רובוטית. שאני עוזב ברקס האוטו מתקדם בדיוק כמו באוטומט, לא יודע על מה אתה מדבר ומאיפה הבאת את זה.
  3. אני הייתי מחכה אפילו חודשיים. אחרי חודש הייתי מנקה אותו רק עם סמרטוט יבש מאבק ורק אחרי עוד חודש הייתי שוטף כמו שצריך. תחכה קצת..
  4. אוו הכי חשוב הסמיילי, בלעדיו הייתם חושבים באמת שזלזלתי.. ואנחנו לא רוצים את זה הבאתי את מה שאני עשיתי, הכל ברוח טובה חברים. סך הכל באתי להגיד שזה לא כזה מסובך. הגעתי לאותה תוצאה בלי כל הפרוייקט של השלבים זה הכל.
  5. איזה שיטות.. ממש פרויקט עשיתם מזה.. ביאריס שלי היה כתוב מתחת לכיתוב היראיס "100" וזה ממש לא בא לי טוב בעין לא יודע למה. פשוט לקחתי את יד שמאל ומשכתי לאט לאט מספר מספר עד שהוצאתי את כל ה-100. נשאר קצת דבק דו צדדי, גומי שחור. לקחתי מטלית לחה והתחלתי לשפשף, 5 דק' עבודה בסך הכל. איזה חוט דייג ואיזה אלכוהול..
  6. elor99

    מה רע בתיבת DSG 7 הילוכים?

    כדי להיות בטוח
  7. לא הבנתי, אם הלוחית רישוי לא תקינה מנהל המכון יכול לחתום שאני מתחייב להחליף תוך 48 שעות ? זה תקף גם למסגרת לוחית רישוי ?
  8. מה הבעיה להוריד כבל מאריך מהחלון ? זה מה שאני עושה.
  9. מפריע לו שלאח שלו יש רכב שהוא יותר "חדש" מבחינת הסמלים. טוב אם ככה אז אין מנוס מלעשות קופה יפה. 2700 שקל על כל הסמלים כולל התקנה ויהיה לך בדיוק כמו של אח שלך, עשינו עסק ?
  10. תגידו רק אני היחיד שמעדיף ריח טבעי של אוטו ולא כל מיני תוספים ? לא יודע מה הולך אצלכם, אבל אצלי באוטו לא נכנס שתיה, אוכל, לא מעשנים וכו' יש תמיד ריח נעים וטבעי לחלוטין.. תענוג!
  11. אפשר לשטוף כל שבוע ואפשר לשטוף כל חודש. ממ.. יש הבדל לא?
  12. אני מכיר, ואתה ?
  13. לא פעם ולא פעמיים קראתי ושמעתי על אנשים שהם בעצם חלאת המין האנושי שכואב להם לראות רכב (לא בהכרח חדש) שנראה טוב, נקי ומבריק. ופשוט כואב להם לראות את זה, לא יודע זה משהו בקנאה, זאת אומרת למה לו יש רכב שמור נקי ולי אין ? אז הם פשוט באים ועושים נזקים כגון: שריטות עם מפתח, יושבים על מכסה המנוע או סתם פשוט נזק. נכון, זה התרבות בארץ, אין מה לעשות, לבוא למישהו כזה ולאשפז אותו בבי"ח בעיקר יביא לעצמך צרות מיותרות. אז.. אני לפעמים חושב, למה לא להשאיר את הרכב טיפה מלוכלך וזהו ? לנקות פעם בחודש נניח וזה לא מושך עיניים, קנאה ולא תשומת לב מיותרת. לדעתי, ללא ספק בכלל משתלם להשאיר את הרכב מלוכלך. מה דעתכם ?
  14. איך הוא מאזן בדיוק את המשקל על הבולמים ? הדף לא שוקל כלום, אני בספק אם זה משפיע בכלל.
  15. התחדשתי אתמול בטויוטה יאריס בציר 2009 לאחר שחרשתי מידע על 90% מהרכבים שיש בשוק הישראלי. ללא ספק זה הבחירה הכי חכמה שעשיתי ואני בטוח שימים יגידו את שלהם (ורק לטובה). תשקול את האופציה הזאת ^^
  16. טוב אז ככה, אני בא מעולם האופנועים, מאז ומתמיד נסעתי רק על אופנועים חוץ מאיזה תקופה בצבא שהיה לי רכב כמה חודשים. אין לי שום שמץ של מושג בכל התחום הזה, אני ממש מבין באופנועים (גם מכני) אבל זה ממש לא עוזר לי כאן. ננעלתי על רכב, טויוטה יאריס, שמעתי עליו רק דברים טובים, קראתי המלצות גם לגבי הגיר הרובוטי וכו' ובסוף הוחלט ללכת עליו. מכרתי בשעה טובה את האופנוע היום ומחר אני הולך לראות את הרכב. עכשיו איך זה הולך ברכבים בודקים את הרכב במכון טסטים או במוסך ? ומה עדיף משניהם ? והכי חשוב, אם אפשר המלצה על מקום להכניס את הרכב לבדיקה באשקלון, ומקום טוב ולא חאפר. תודה רבה רבה!
  17. באיזה אופנוע מדובר ? אם זה יוסאנג אז אני מבין אותו.
  18. לא צריך משאבה ולא כלום. אתה מכניס צינור כמו של מזגן או כמו צינור של גינה של המים וחשוב שיהיה ארוך, אתה נותן שאיבה קטנה עם הפה והדלק אמור להיכנס לצינור ולהישאב. רק שיהיה דלי או משהו גדול נפח שיהיה לדלק לאן להישפך.
  19. תבדוק צריך להיות לך מדבקה בדלת הנהג או בדלת הנוסע
  20. בנאדם הרבצת פה נאום.. אבל אין לי כוח להתייחס לכל הכתוב כי זה ימשיך וימשיך ואתה גם תמשיך להתווכח. אף אחד לא ישנה את הדעה שלך ושלי ולהתווכח על זה ממש אין טעם. אני רק רוצה להביא ילד בן 5 שיתלוש לך את הסמלים מהאוטו כי הוא צריך אותם לאוסף היפה שלו ונראה איך תרגיש מותק. טוב נשמה? רק תן לי כתובת ואני ישלח אליך את הילד בן ה-5 שבסך הכל רוצה לאמץ את הסמל היפה שלך. אתה יכול אפילו לחסוך את הנזק והשריטות על האוטו מניסיון התלישה ולתלוש אותם בעצמך ללא שריטות, נראה לי ככה פחות תתבאס.
  21. אם אתה מפחד אז למה שמת דוד זרימה חופשית ?
  22. אבל לוקחים גם את זה! למה אתה תמים ? ושמתי לב שכולם פה אומרים ילדים ילדים.. מאיפה אתם יודעים שאלה היו ילדים בכלל ? ואם זה איזה ערס שיש לו הונדה סיוויק פשע ורוצחת עם אגזוז לחץ שהחליט לאמץ את זה לאוטו שלו ? אני לא חושב שאלה ילדים. אה.. ואני גר בבת ים
  23. אבל מה אנשים מסתכנים בגלל דבר כזה ? הם לא פוחדים שבעל הרכב יראה אותם ? ועוד האוטו חונה ברחוב שיש מלא בניינים, כאילו מה ?!? אני לא מקנא באותו אחד שעשה את זה אם הייתי רואה אותו באותו רגע!
  24. תגידו מה נהיה היום ? חניתי את הרכב ברחוב בו אני גר בשעה 12:00 לערך חזרתי בשעה 14:00 לאוטו ומה אני רואה? גנבו לי את הפקקים של הונטילים בצבע כסוף ניקל שקניתי עם הג'אנטים כאילו מה נסגר עם אנשים מה ?!?! גונבים פקקים של ונטילים ? ועוד תוך שעתיים ועוד בשעת צהריים שברחוב עוברים מלא אנשים! אם הייתי רואה מי זה באותו רגע אני לא יודע מה הייתי עושה והייתי גומר בתחנת משטרה קיביני** כולי עצבים, מה אני צריך לעמוד ליד האוטו 24 שעות ?!
×
×
  • תוכן חדש...