Jump to content

elor99

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elor99

  1. לך לתחנת משטרה הקרובה לביתך ותפנה לאגף התנועה. שם אתה שואל היכן יש בוחן תנועה ופוגש בו, לאחר מכן אומר לו שיש לך עבודה קטנה בשבילו ופה נגמר הסיפור. הפתרון הכי טוב.
  2. אם אלה הבעיות שלך בחיים מה לעשות עם הרכב אני מוכן לקחת אותו ממך תמורת סכום סמלי בסך 500 ש"ח בלבד.
  3. מי אמר לגעת באצבעות ? אני מחזיק מהבסיס את המנורה ומקלף עם סכין יפני. אני לא מאמין שזה עד כדי כך יסנוור אם אני יקלף את זה, עדיין אני על אור דרך וזה לא איזה דמוי קסנון או משהו. ואם זה יגרום לתאורה יותר חזקה אז כמובן שאני מקלף את זה. עוד תגובות/דעות ??
  4. טוב אז יש משהו שקצת מסקרן אותי, במקרה היום החלפתי מנורה שנשרפה ושמתי לב לכך. החלק הצבוע במנורה שמסומן בעיגול אדום בתמונה למה הוא נועד בעצם ? זה מן חומר מחוספס שלדעתי חוסם טיפה חוזק של אור מהמנורה. זה נועד למנוע סנוור או מה ? ואם אני מקלף את זה אז כל המנורה תהיה שקופה, התאורה תהיה יותר חזקה או שמשהו ישתנה באפקט של האור ? מעניין...
  5. לא יודע אבל גם לא נראה לי.. כבר אבוד לך, לך לפחח תקן הכל מכיסך בלי תלונה ובלי כלום כי לא יצא לך מזה כלום. כתבתי לך מה היית צריך לעשות, אבל עכשיו זה כבר לא משנה. אבל לפחות תתנחם בזה שזה רכב ישן ולא רכב שהוצאת לפני שבוע מהחברה ושילמת עליו ממיטב כספך.
  6. עשית טעות מאוד מאוד גדולה וחמורה שהרסה את הכל! למה השארת לו פתק על הרכב ? עכשיו הוא עשה את מה שעשה ואין דרך חזרה ואתה עלול לצאת אשם (או אשתך/חברה) לאחר תלונה שלו במשטרה. מה שהיית צריך לעשות מלכתחילה לאחר אספת הראיות ולאחר מציאת הרכב החשוד זה: 1. ללכת להגיש תלונה במשטרה עם צילום הראיות וצרוף הצילומים אל תיק התלונה/חקירה 2. תביעה בבימ"ש נגד חברת בזק על היזק לרכוש ופגע וברח (הם כבר ימצאו בשבילך את הנהג לאחר עיון בכתב התביעה, תהיה בטוח) עכשיו לאחר שזה הגיש תלונה זה מילה שלך נגד מילה שלו, עכשיו לך תוכיח..
  7. הורד מפיאט פונטו לצורך הרכבת ג'אנטים מגנזיום. מצב חדש בלי מכות ובלי כלום. מחיר מצחיק! 052-4098468 אזור חולון, בת ים, ראשל"צ, אזור וכו'
  8. תמדוד צריכת דלק ואז תדע אם יש משהו חריג, ככה לא ניתן לדעת.
  9. elor99

    אופנוע/ קטנוע עם סירה

    פה זה פורום מכוניות. יש לך את פורום פול גז ששם יותר מתאים לפתוח את הנושא. בהצלחה!
  10. מתי זה ישודר היום ?
  11. אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה. אני רק יודע שאם הייתי במקום פותח השרשור לא הייתי מניע את הרכב ובטח ובטח לא לתת לגרר להניע, ואם לבסוף הניע כאשר הייתי במקום ויכולתי למנוע זאת לא היה לי למי לבוא בטענות אלא לעצמי בלבד. זהו עכשיו אפשר להתווכח על זה עד מחר אבל אני אמרתי את דעתי. בשביל זה נועד הפורום, לא כולם חייבים להסכים על דעה אחת, אתה חושב אחרת ואני חושב אחרת. בסופו של דבר פותח השרשור יפעל בדרך הנוחה לו לאחר שיקרא את כל התגובות בשרשור.
  12. טוב, אז עצם העובדה ששאלת אותו אם הוא מושך או מניע נתת לו את רשות ההחלטה והבחירה, נתחיל מזה. דבר שני, לאחר שאמר שלהניע יקל עליו ונכנס אל הרכב היית צריך לעצור בעדו וכן לא עשית זאת. אי לכך ובהתאם לזאת אין לך למי לבוא בטענות אלא לעצמך. האחריות במקרה זה הוא עליך בלבד מכיוון והיית נוכח במקום עם הגרר וראית כל מה שביצע ועשה. כמו כן, לא העלת בפניו טענות ומענות במקום על אופן טיפולו בגרירה כך שמה שעשה הייתה לשביעות רצונך.
  13. ברגע שמחליפים תרמוסטט צריך להחליף גם מים ירוקים אז זה לא רק התרמוסטט זה גם מים. תרמוסטט שקניתי בזמנו עלה לי 100 ש"ח אז אני מאמין עם עבודה של הריקון מים ומילוי וזה יקח לך בסביבות ה-250 ש"ח ככה (זה רק השערה שלי כן? בכל מקרה לפי ההגיון שלי זה אמור להיות בסביבות ה-300 ש"ח) הכי טוב קפוץ לת"א קנה תרמוסטט ב-100 ש"ח באופן פרטי, בנוסף קנה מים מסוג פארפלו איזה 3 פחיות ותן לו ואז יקח לך כסף רק על העבודה. ככה בשביל השקט הנפשי שלך שקנית את החומרים הכי דה בסט ותרמוסטט מקורי.
  14. ya_pl צודק, הייתי צריך לציין. אני מתכוון למנוע 1.4 ידני בנזין, אני רוצה לרכוש אך ורק ידני בשום אופן לא אוטומט. אני פשוט לא סובל אוטומט, כל המכוניות שהיו לי עד היום היו עם גיר ידני. במעמד הרכישה האם יש מחלות ידועות לרכב שכדאי לבדוק ? ותודה על התגובות.. בעצם, לא ציפיתי לקרוא דברים רעים אחרי הכל זה פולקסווגן.
  15. טוב אז ננעלתי על הרכב הנ"ל מכיוון שזה מתאים לי מבחינת הכל כמו מחיר, סמ"ק, כ"ס, צורה חיצונית וכו'.. האם הרכב אמין, יש מחלות ידועות ? מה עדיף מבחית אמינות הגיר האוטומט או הידני ? כל חוות דעת על הרכב לטוב או לרע יתקבל בברכה וכל מידע יעזור.
  16. כן, אבל מצד שני זה גם בלאי מאוד גדול. תחשוב שאתה נוסע עם רכב כל הזמן קר שהוא לא מגיע לטמפ' עבודה שהוא צריך להגיע אליה.
  17. הרכב שלי צורך 1/14.5-15.0 ולגבי המכונאי הוא פשוט לא מתמצא בדגם הספציפי הזה שכן אם היה מתמצא היה מיד אומר לך שזה לא תקין. לגבי המוסך לצערי לא אוכל לתת לך המלצה מכיוון ואני מהמרכז. לגבי מוסך מורשה, אתה תעשה את השיקולים שלך, אני אישית לא הייתי מתקרב גם אם יתנו לי את הטיפול בחינם וגם אם ישלמו לי עליו.
  18. אז זהו שזה לא תקין. המחוג לא אמור להיות על הרבע זה מראה כנראה או על טרמוסטט או על יוניט לא תקין, זה אמור להיות על החצי. הפונטו שהייתה לך הייתה גם כן לא תקינה. כמו כן, לפותח הדיון אם תבדוק צריכת דלק תגלה צריכה גבוהה מאוד מכיוון שהמנוע לא מתחמם ולא מגיע לטמפרטורת עבודה ואי לכך ובהתאם לזאת צריכת הדלק גבוהה מהרגיל. גילוי נאות: מדבר איתך אחד שיש ברשותו את הרכב המדובר. עכשיו לגבי התקלה אף אחד לא יוכל לדעת זאת על גבי הפורום, לך למוסך על מנת שיבצע בדיקה, תקן את הבעיה וחזור לדווח.
  19. הקופסה השחורה שאתה מדבר עליה זה המפוח של מזגן. ולגבי המים שנוזלים יכול להיות שהקצה של הצינור עודפים סתום ולכן המים נוזלים לך משם.
  20. אורי אבל מאיפה לך שהוא שילם בשחור ?
  21. אני לא מבין למה אתה לא מפרסם את שם המוסך. פרסם את שם המוסך כדי שנדע כולנו, יכול להיות שמישהו מפה היה שם כבר ויכול לתת חוות דעת על המוסך לטוב ולרע. יכול להיות שכל מה שאתה אומר באמת נכון ולכן הייתי רוצה שתכתוב את שם המוסך מתוך סקרנות.
  22. elor99

    מי משחק עם האגרה שלי?

    תגידו מי שומע רדיו בכלל ?! על מה ולמה לקחת כסף על רדיו לעזאזל ? אם הייתי משתמש ברדיו מילא אבל יש אנשים שבכלל אין להם ברכב רדיו דיסק דאמ!! מדינה קקי!
  23. למה שאני יתקע לפעמים ? אתה אומר יש לך רכב בן 14 שנה נו ומה אני יגיד? לי יש פיאט פונטו שנת 95 עם 204,000 ק"מ וכבר 17 וחצי שנה אז..?! אם האוטו מטופל היטב אתה לא צריך לקחת איתך נוזלים בתא מטען נקודה ונקודה.
  24. קרה לי פעם אחת עם מים ירוקים. מסקנה: לא שמים נוזלים בתא מטען נקודה.
  25. אם אתה רוצה לתקן את המזגן בשלב כלשהו אז כדאי לך מאוד לפנות לעו"ד שישלח מכתב אזהרה לחברה טרם תביעה בגין אי טיפול בתקלת המזגן. רק ככה זה עובד מה לעשות ?!
×
×
  • תוכן חדש...