Jump to content

elor99

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elor99

  1. אני לא יכול :roflmao:
  2. גם אני בתור מוסכניק הייתי מסכים במקומך הייתי מוכר את הרכב איך שהוא, כמה שיתנו יתנו. אבל.. אלה שיקולים שלך.
  3. לא יודע על מה אתה מדבר, אני לא עוזב גז כדי שההילוכים יעברו חלק אני נוסע בדיוק איך שהייתי נוסע ברכב אוטומט. כן, זה טיפה מוזר בהתחלה הגיר רק אחרי שמתרגלים אליו אז זה הופך להיות בקטנה ויכול להיות שאני אומר את זה בגלל שכבר התרגלתי. אני יגיד לך ת'אמת אני לא מת על הרובוטי, קניתי רכב עם גיר רובוטי נטו לחיסכון בדלק וגם בגלל ששמעתי עליו שהוא אמין ביותר בניגוד לגיר שנמצא בקורולה. לגבי גיר רציף גם עליו אני לא כל כך מתלהב, במקום שאני עובד יש כמה אקו מיקרה ואחד הספיק כבר להחליף גיר באזור ה-60K. בנוסף ראיתי לא פעם ולא פעמיים מודעות ביד2 מיקרות שעברו החלפת גיר בק"מ נמוך. לא יודע אם זה הכישלון עצמו של הגיר הרציף או שזה ספציפי למיקרה. שורה תחתונה, לפי דעתי הגיר שהכי אמין היום זה אוטומט רגיל. אבל לחלק מהאוכלוסייה נכנס גם שיקולים של חסכון בדלק וזה מביא אותנו לקנות רכבים עם גירים כאלה ואחרים.
  4. כדי שהרכב ייסע איך שאתה רוצה אתה צריך לדעת לתפעל אותו נכון, לא ? בעליות הרכב מדרדר אחורה? נו אז מה? אתה עוזב בדיוק לשנייה את הברקס ולפני שהוא מספיק להדרדר סנטימטר אתה כבר לוחץ על הגז.
  5. אני אף פעם לא נוסע על מצב ידני ורוב הנסיעות שלי הם עירוניות. לא חוויתי את מה שכתבת כאן, הכל אצלי הולך חלק, כנראה זה תלוי באופן הנסיעה והתרגלות לגיר. אם אתה יודע איך להתנהג עם הרכב הזה (ספציפי ביאריס, לא נהגתי על רובוטיים אחרים) אתה לא מרגיש אפילו שזה רובוטי ולא משנה עליה ירידה או באמפר.
  6. על הסיאט והפולו לא הייתי הולך מסיבות שאם אני אגיד אותן פה יקפצו עלי, אז.. על הפיאסטה שמעתי הרבה שיש בעיות עם הגיר , וחוץ מזה אני לא מת על רכבים אמריקאים. חשבת על היאריס ? יש לי כזאת, אם יש לך שאלות תשאל.
  7. אם זה כל כך מפריע לך ולא עוזר לדבר איתו תעשה אתה את מה שהצעת לו: " ביקשתי ממנו פעם ופעמיים שיחנה בחנייה ממול(במרחק של 3 מטר מהחנייה הפרטית שלו)" לפי מה שאני רואה אני יכול לפתור לך בעיה אחת וזה להיכנס לחנייה ברוורס. ככה שאתה יוצא מהחנייה כן יש לך שדה ראייה. ובלי קשר תתחיל להתרגל לחנות ברוורס זה הכי טוב והכי נוח, אצלי אין דבר כזה שאני לא חונה ברוורס.
  8. המסגרת של הלוחית רישוי שלי שבורה וזה מפריע לי בעין, גם יש עוד מעט טסט אז סיבה טובה להחליף. אני מחפש מסגרת שחורה רגילה סטנדרטית ללוחית רישוי בלי כתוביות פרסום למיניהם. בדקתי במוסך שבו אני מטפל ויש להם פרסום על המסגרת, במכון טסטים גם יש פרסום. אוטו-דיפו בדקתי גם בחולון וגם בראשל"צ יש רק ניקל. מישהו יודע מאיפה קונים באזור המרכז ראשל"צ, חולון, בת ים, ת"א ?
  9. טוב, בוא נחכה לתגובות כאן ממביני עניין, נשמע מה דעתם.
  10. לא שמעתי דבר כל כל הזוי כמו מה שכתבת כאן. להעביר לניוטרל כל עצירה ברמזור? נראה לי או שאתה לא הבנת אותם או שהם לא יודעים מה הם אומרים. בנינו, זה נשמע לך הגיוני כל רמזור להעביר לניוטרל ? קצת הגיון.. אני עם יאריס גם גיר רובוטי ואני אף פעם לא מעביר לניוטרל.
  11. אולי לא גרם נזק במקרה הספציפי הזה, אוקי בסדר. אבל המטרה של התלונה כדי שהעובד הזה לא ימשיך לעשות את זה כי פעם הבאה זה עלול להסתיים אחרת. קח דוגמה במספר הדקות שהאוטו היה ללא השגחה (גנבת הרכב?). בקיצור, התלונה כדי למנוע אסונות בעתיד, מקדימים תרופה למכה כדי שזה לא יחזור על עצמו.
  12. ראיתי את הסרטון. הוא לקח את הרכב שלך "כאילו" לנסיעת מבחן אבל בעצם נסע עם הרכב לעשות סידורים על הדרך. אני לא יודע מה המעמד שלו במוסך אבל כדאי שתעדכן את הממונה עליו. אני בטוח שאף אחד במוסך לא יודע שהוא הולך על הדרך לעשות סידורים עם רכבים של לקוחות, לא תקין בעליל. תתלונן ורצוי עוד היום, ואני במקומך לא הייתי מתקרב למוסך הזה. ומה השם של המוסך ? כדי שאחרים ידעו גם לא להתקרב.
  13. אין מגנט, אבל יש תא שהוא בדיוק במידה של האבזם וזה תפוס חזק אם מכניסים אותו בצורה הנכונה.
  14. תותח !! הלכתי לאוטו וחיפשתי מסביב לאבזם ראיתי מין כפתור קטן לבן כזה לחצתי עליו באמצעות המפתח וזה שחרר את הוו. אפילו במוסך מורשה "האחים קצב" לא ידעו איך לשחרר את זה ואמרו לי "ככה זה, אי אפשר לשחרר" ואמרתי שלא יכול להיות כי לא סתם עשו תא במיוחד לחגורה בגג.
  15. רגע, תן לי להבין זה לא אמור להשתחרר כמו כל חגורה רגילה ? אז למה יש את התא בגג שמיועד לשים שם את החגורה ? וראיתי רכבים ששם זה כן משוחרר, אז איך שיחררו את זה ? זה פשוט מציק לי בעין שזה תפוס.
  16. שלום לכולם, אני בטוח שכולם מכירים את החגורה במושב האחורי שיורדת מלמעלה, כלומר מהגג של האוטו כלפי מטה ונתפסת בתופסן החגורה. יש רכבים מסויימים שראיתי,כמו רנו קליאו B שזה כמו אצלי וכל הרכבים שראיתי שיש את זה ניתן לשחרר את החגורה. הבעיה שאצלי זה תפוס קבוע, לא מצאתי צריך ללחוץ שם על קליפס כלשהו כדי לשחרר אותה. ייתכן הדבר שזה אמור להיות קבוע ? לא נראה לי הגיוני, כל הרכבים שראיתי שאצלהם החגורה יורדת מלמעלה זה משוחרר ואפילו אצלי יש תא קטן שניתן להכניס את הקליפס של החגורה. צירפתי 2 תמונות, באחת ניתן לראות את החגורה יורדת מלמעלה ואפילו רואים את התא שמיועד להכניס שם את החגורה שהיא לא תפוסה. בתמונה השניה זה איפה שהוו של החגורה נתפס, אין לי שם שום קליפס כדי לשחרר אותה. מישהו יודע איך לעזאזל אמורים לשחרר שם את כל העסק ? תודה לעוזרים.
  17. לא הבנתי מה בדיוק מפריע ? זה שאתה מרגיש את העברה של ההילוכים? אז מה? טוב שיהיה.. אבל להגיד על הגיר שהוא כושל על פי מה אתה מבסס את זה ? אני יודע שבגיר של הקורולה הרובוטית היה קצת בעיות, אך שום דבר עם היאריס. לא להגיד סתם דברים.
  18. תוריד את הגבות ואת הצהוב שעל הוינקרים, זה סתם מצעצע את האוטו.
  19. לגבי היאריס, יש לי אחת כזאת. לפי מה קבעת שגיר רובוטי הוא כושל והנהיגה עליו היא בגדר סיוט ? כל ההבדל בינו לבין אוטומט שברובוטי אתה מרגיש את העברת ההילוכים בדיוק כמו בידני רק בלי קלאץ', זה הכל. אז לא הבנתי למה הנהיגה עליו היא בגדר סיוט? ולמה הוא כושל?
  20. יש מלא חברות שייצור הצמיגים מהדגמים הפשוטים שלהם מיוצרים בסין. לדוגמא היה לי באופנוע (מהבעלים הקודמים) צמיגים של מצלר, למי שלא מכיר חברת בת של פירלי שהיה כתוב עליהם made in china וזה מהדגמים הפשוטים של החברה, הדגמים הבאמת איכותיים שלהם מיוצרים ביפן. ככה שזה לא משנה מי החברה צמיג סיני זה סיני אין מה לעשות, מי שרוצה לחסוך 200 שקל שישים צמיגים סיניים, ברגע שיהיה קצת מים על הכביש והוא יהיה צריך מקסימום אחיזה נראה מה יהיה. יש לי על הרכב Michelin Alpin A4 ראה למעלה ^^
  21. מה שכן הצלחתי לראות שכתוב עליהם made in china תעיף את הקקי הזה מהר מהרכב.
  22. לא יודע.. לפי מה שאני יודע המדבקה מודבקת על הפסי חימום אני בספק אם הסרת המדבקה לא תפגע בפסי חימום.
  23. הבאים לכאן מחיפוש בגוגל: מרכז הציפויים אשדוד, מרכז הציפויים יבנה, מרכז הציפויים חוות דעת, מרכז הציפויים השחרת חלונות, מרכז הציפויים הכהייתת חלונות, חלונות שחורים לרכב באשדוד, חלונות שחורים לרכב ביבנה מקווה שיגיעו לנושא הזה ויראו מה כתבו עליהם. זה המעט שאני יכול לעשות.
×
×
  • תוכן חדש...