Jump to content

elor99

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elor99

  1. אני כמעט בטוח שזה מכסה פנס איתות של פנס ראשי מקדימה צד שמאל. עכשיו רק נשאר לגלות מאיזה רכב זה הגיע. אני במקומך הולך לכל הרכבים לידך בצבע לבן ובודק אם יש להם את הפנס הנ"ל שבור.
  2. אני אנצל את השרשור הזה גם, ידוע לך אולי איפה זה נמצא בפיאט פונטו שנת 95 ? תודה רבה.
  3. מילאתי מים ירוקים ומילאתי יותר מדיי עכשיו זה מעל לקו המקסימום זה כל כך נורא ?
  4. הרעש הגיע מהמיסב התחתון עליו יושבת רצועת האלטרנטור. המיסב הוחלף לאחד חדש והבעיה נפתרה. חלק + עבודה - 220 ש"ח כולל מע"מ.
  5. איפה הפילטר שמן אמור להיות בערך ? אבל אני מאמין שאם זה היה זה כבר הייתי שם לב, אם הסימנים כמו שאתה אומר זה הזעה של שמן.
  6. יש ברשותי פונטו שנת 95 דור ראשון ידני, מנוע 1242. אתמול הנעתי את הרכב בערב, לאחר שנסעתי איתו בבוקר, כאשר התחלתי בנסיעה שמתי לב לסאונד מוזר מהמנוע, רעש כמו קומקום שמרתיחים אותו אז זה עושה מן שריקה כזאת? משהו כזה בערך +-. וזה בנסיעה ולא משנה על איזה מהירות, שהאוטו עומד בניוטרל פחות שומעים את זה, זאת אומרת עדיין יש רעש אבל יותר חלש. אני לא כזה מבין גדול ברכבים אבל שהרמתי את המכסה מנוע וניסיתי לשמוע מאיפה זה בדיוק מגיע, אז זה מגיע מהכיוון של איפה שנמצאת הרצועה, משהו מהאזור הזה. אין שום הבדל בנסיעה הכל כרגיל, לא מתחמם ולא כלום רק הרעש הזה קצת מפחיד אותי. מה זה יכול להיות ?
  7. בוא נבהיר משהו, אני מדבר על תאונות שקרה לי עם אופנוע/קטנוע בלבד והרישיון הוא מגיל 16. תן לי לתקן, הרבה ניסיון. על רכב לא היה לי תאונה אחת. ואיך קשורה התגובה שלך לתגובה שלי ? הגעת לנושא אחר לגמרי. זה לא משנה ממה התאונות נבעו בחור צעיר או לא, מעט ניסיון או לא. אני אמרתי את התהליכים של מה שהוא הולך לחוות והכנתי אותו מראש מה שנקרא.
  8. מה אתה מתפלא ? מה חשבת שתקבל כסף בגלל שפגעו בך? לא במדינת ישראל! וכמובן, לא בבית ספרנו. התהליך הוא כזה: אתה עושה תאונה, מדווח למשטרה, חברת ביטוח ובלה בלה, מתקן את הנזק מכיסך ולא רואה אגורה. חבל על הזמן שלך גם ללכת ולנסות בתביעות קטנות כי לא תראה שקל, הנהג יבוא יגיד שלקחת רוורס ואתה נכנסת בו ועוד יוציא כסף ממך בגלל זה אני אומר לך כבר עכשיו להיזהר ולוותר. מה שאתה כן יכול לעשות כדי לצאת קצת פחות מופסד מהעסק הזה זה להוציא כסף מהביטוח חובה שלך על נזקי גוף תקבל איזה 3-4 אלף ככה בקטנה. תבין, גם אם מישהו נכנס בך והוא אשם הוא לא יודה מכיוון ויש פחד משלילת רשיון, הביטוח הבא יעלה יותר כסף ועוד.. עצוב, אך זה המצב, מניסיון מר של לא מעט תאונות (5+).
  9. הרכב ברשותי ובבעלותי. מה זה פקק מיכל העודפים ? יש מיכל כזה לבן שזה אני יודע המיכל של המים, יש שם מים ירוקים בדקתי. נשמע לי מסובך להתעסק עם הפראפלו הזה אין משהו שבא מוכן וזהו בלי לערבב וכל זה רק לקנות ולמלא ?
  10. אוקיי לגבי השמן הבנתי אני אקח 10W40 כמו שאמרת. עכשיו לגבי המים אין לי מושג מה הבעלים הקודמים מילא, אבל אני יכול להתקשר ולשאול אם זה משנה. אם אני אקנה פראפלו וימלא על המים הישנים זה בסדר ? ומה אני פשוט קונה וזהו? כי עשיתי חיפוש קצר בגוגל והבנתי שצריך לערבב עם מים מזוקקים וחלק אומרים ככה וחלק אומרים לא ככה, ככה. סיבך לי את העיניים לגמריי. אני פשוט קונה בקבוק וזהו ממלא, זה הכל ?
  11. אם אני אקח נוזל קירור אחר זה לא טוב ? ויש מצב שיש את הפארפלו באוטו דיפו ? עכשיו לגבי השמן מנוע מה ההבדל אם אני אקח שמן סינטטי מלא ?
  12. יש ברשותי פיאט פונטו שנת 95, תיבה ידנית. אני רוצה ללכת לקנות מחר מים ירוקים ושמן מנוע. אני צריך המלצה לשמן מנוע ומים ירוקים הכי איכותיים שיש כיום בשוק, המחיר לא משחק תפקיד כאן. אני מבין באופנועים יותר, במכוניות אין לי מושג. צריך שמן סינטטי מלא או חצי סינטטי מה ? ואם אפשר אז סוגים של כמה חברות שונות, שאם לא יהיה חברה אחת אז אוכל לקחת של חברה אחרת. תודה רבה.
  13. טוב ככה עשיתי. לרוע מזלי נגמר לי האיזולירבנד שמתי לבינתיים את הסרט דבק החום הזה זה ששמים על הקרטונים שיהיה ככה עד שאני אקנה איזולירבנד. הדבקתי ועטפתי ובודדתי כל חוט טוב טוב בלי להתקמצן בכמה וכמה שכבות בדבק הזה והוא חזק זה לא כזה נורא נכון ? זה הדבק החום העבה הזה משתמשים בו לרוב לסגור קרטונים. זהו והסלקתי את החוטים בתא כפפות שלא יראו.
  14. הבנתי, לחתוך חוט ראשון לשים סרט בידוד, לאחר מכן לחתוך חוט שני לשים סרט בידוד. תודה רבה.
  15. אני מסכים איתך שעדיף לבצע ניתוק מלא. אבל מה שבעצם מפריע לי זה המכשיר עצמו, השאלה אם אין בעיה שאני אחתוך את הכבלים וישים סרט בידוד ? אם אין עם זה בעיה אני פשוט חותך ובעצם מחביא את הכבלים בתא כפפות ופה נפתרת הבעיה שלי.
  16. יש ברשותי פיאט פונטו שנת 95. קניתי את האוטו עם מטען של פלאפון, מטען כזה ששמים בו פלאפון וניתן לדבר בדיבורית (הבנתם למה אני מתכוון בטח..) לא יודע לאיזה פלאפון זה שייך ובכלל אין לי צורך בזה ואני רוצה להעיף את זה מהאוטו. הוא מחובר עם שני כבלים דקים אני יכול לחתוך אותם עם סכין יפני ופשוט לשים איזולירבנד בקצה וזהו ? זה לא אמור לעשות משהו נכון ? או שעדיף ללכת לחשמלאי רכב ולנתק את זה מסודר מהצמת חשמל וכל מה שצריך ? כי זה פשוט מציק לי בעין וצריך להעיף את זה לעזאזל! וזה ממש מיותר.
  17. הבנתי שזה מוריד צבע. ז"א אם אני אשתמש בזה יכול להיות שהמדבקה תרד אך יש סיכוי שזה יעשה נזק לצבע.
  18. טוב אין לי אפשרות עריכה משום מה. לקחתי סכין יפני וגירדתי את אמא של המדבקה, זהו אין זכר. איזה דבק שמו שם שחס וחלילה המדבקה לא תברח בטעות.
  19. כן, יש מזגן. ואפילו הוא השאיר לי מערכת של פיונר עם רמקולים והכל. כן אבל כבר יש לי שתי מדבקות של המחזיר אור למעלה והמדבקה הזאת מכערת את האוטו. מרוב שזה דהוי זה כבר נהיה בצבע לבן וזה מגעיל, אני חייב להוריד את זה איכשהו.
  20. טוב, רציתי להגיד תודה רבה לכל מי שענה ועזר כאן. בסוף קניתי פיאט פונטו שנת 95 ידני, מנוע 1300, עם 195,000 ק"מ ב-3,500 ש"ח יד 4, אצל הבנאדם 5 שנים משנת 2006, הביא לי קלסר מסודר עם טיפולים וכל מה שהחליף מאז שהאוטו אצלו. האוטו שמור בפנים, ובחוץ פשוט בובה. התחלנו ב-4,200 הצלחתי להוריד אותו עד המחיר הנ"ל, בנאדם אחלה בגלל שאני חייל בא לקראתי. יום שני בערב הגעתי אליו לראות סגרנו עסקה וכבר יום שלישי בבוקר עשינו העברת בעלות. צמיגים חדשים, טיפול הוא בדיוק עשה ככה שיש עד 205K לטיפול הבא. זהו.. טסט יש עד 23.05.12 ואני מרוצה! תודה רבה לכולם! נ.ב. יש לי משהו שמאוד מציק בעין. בטמבון מאחורה יש מדבקה של ה-"שמור מרחק" זה כבר דהוי משהו.. ניסיתי להוריד עם הציפורניים אין לא יוצא, איך אני מוציא את הדבר הזה לעזאזל ?! הצלחתי קצת להוריד חלק ממנה עם סמרטוט ומים חמים.
  21. זה לוקח זמן עד שזה מתעדכן ממשרד הרישוי למסוף המשטרתי. בכל מקרה, תדפיס את האישור תשלום ושזה יהיה איתך, סע לשלום.
  22. מצטער שאני שואל הרבה שאלות ולא סגור על עצמי אבל אני לא רוצה ליפול על חתול בשק. ראיתי פולקסווגן פולו שנת 96 ידני 1400 סמ"ק, 200,000 ק"מ יד 3, ככל הנראה מבחורה. יש טסט עד ה-01/12 רוצה 4,800 ש"ח איך האוטו בכללי ? והאם משתלם לבדוק את האופציה ? ראיתי עוד משהו: רנו קליאו 96 ידני 1400 סמ"ק, 180,000 ק"מ יד 2, ככל הנראה גם מבחורה. יש טסט עד ה-02/12 רוצה 5,000 ש"ח שווה לבדוק ? זהו כבר מאסתי בחיפושים אני אקח אחד משני אלה, אני רק צריך את העזרה שלכם על מה שווה יותר ללכת. תודה רבה רבה! מקווה בזמן הקרוב להגיד לכם שקניתי וכמובן להעלות תמונות.
  23. טסט אבל יש עוד שנה.. ומתי אני יכול לתת את הרכב לגריטה אחרי כמה שנים על הכביש ? אני אדבר עם הבנאדם מחר הוא פרסם את המודעה יום שני אני מקווה שזה עדיין רלוונטי.
  24. מצאתי דייהטסו שרייד שנת 93 יד 3 אוטו' אבל עם 200,000 ק"מ זה לא הרבה או שזה סביר ? זה הרכב עם הטסט הכי ארוך שמצאתי עד 09/12 הוא רוצה עליו 4,000 כדאי ?
  25. יונדאי אקסנט ראיתי אבל כולם עם ק"מ בשמיים. אז מה אתה בעצם אומר שלא כדאי לקנות במחיר כזה רכב ? כמה לחסוך מינימום 10K יספיק למשהו נורמלי ?
×
×
  • תוכן חדש...