Jump to content

elor99

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elor99

  1. סטייה מנתיב ללא מתן אות נהגת ברכב הנ"ל ולא אותתת לפני שסטית מנתיב נסיעתך, בניגוד לתקנה 58(א)(2) לתקנות התעבורה. סמל סעיף: 5412 קנס: 100 ש"ח ניקוד: 0 איך בדיוק הגעת למסקנה כי אין בחוברת נוסחי האישום בה משתמש השוטר תקנה כזאת ?
  2. אז יפה בגלל זה כתבתי שלא רק שיש לי רשיון חמש שנים אלא אני נוהג חמש שנים ונהגתי הרבה. ונסעתי כבר בעבר בחורף ועם אותו רכב בדיוק וזה לא היה ככה זה מה שאני מנסה להסביר. ובדקתי את הצמיגים אין על הצמיג חץ או כיתוב Rotation איפה זה אמור להיות ?
  3. לא סתם ציינתי שיש לי רישיון נהיגה כחמש שנים ואני גם נוהג חמש שנים. נסעתי בכביש רטוב הרבה ויש לי המון ניסיון אני יודע מה זה משהו חריג ומה זה משהו לא חריג.
  4. מה חסר שלוליות מים בתוך העיר ? מים שמשפריצים מממטרות מביוב וכדו' ולגבי הקטע הרטוב בקיץ, אני יודע את זה אבל זה לא אמור להיות עד כדי כך, אני יודע להבדיל בין משהו טבעי לבין משהו חריג. אני כמעט בטוח, איך אני בודק את זה ? או שאני יכול לצלם את הצמיגים גם אפשרות
  5. טוב אז הרכבתי לפיאט פונטו שלי (דור ראשון) ג'אנטים יד 2. לציין כי הג'אנטים במצב טוב לא עקומים, מכות וכדו' בכביש רטוב האוטו פשוט מחליק וזה פשוט סכנת נפשות. הייתה לי שלולית מים בכמה וכמה פניות וכאשר הרכב עולה על המים הוא פשוט מחליק, כל הקדימה של הרכב זז מצד לצד כאילו מישהו תופס את האוטו מלמעלה עם חוט ומטלטל אותו מצד לצד. בכל פנייה הרכב כמעט מחליק לי לקיבינימט, אני איכשהו מנסה להשתלט ועושה את הפנייה ב-5 קמ"ש כדי לעבור בשלום. אני רוצה להבהיר כמה וכמה דברים לפני: 1. יש לי רשיון נהיגה כחמש שנים ואני נהג מנוסה 2. אני לא לוקח את הפניות בצורה מרושלת אלא כפי שצריך ועל פי תנאי הדרך 3. בעבר כשהיה מורכב הג'אנטים המקוריים דבר זה לא קרה כלל! 4. בעיית היציבות וההחלקה גם על כביש ישר ולא רק בפניות 5. מצב האספלט הינו טוב מאוד 6. הצמיגים חדשים תאריך ייצור פחות משנה 7. הצמיגים נשארו אותם צמיגים לאחר ההרכבה ולא הוחלפו בין האחוריים לקדמיים אלא אותו סדר, קוטר הג'אנט נשאר אותו דבר כמו המקורי ושום דבר לא שונה למעט החלפת הג'אנטים. 8. לחץ אוויר תקין ועפ"י הוראות יצרן 9. בוצע איזון גלגלים לפני הרכבתם על הרכב תמונות של הג'אנטים מצורפות אם זה עוזר במשהו. בבקשה עזרה לפני שיגיע החורף.
  6. תהיה בריא גבר, כבר פתחת נושא על זה אז עוד אחד? מה נסגר?
  7. לא הבנתי איך זה שאתה ממלא 5w40 במקום 10w40 בדיוק משפיע על זיהום האוויר וחיסכון בדלק ? זה חרטא עצבנית ביותר או שיש אמת בדבר (שאלה למומחים) ?
  8. אני זוכר שזה 20 שנה, לא ?! שינו את זה ל- 19 ?
  9. הוא מתכוון אם מישהו יכול להעביר לו את האוטו טסט בקומבינה. חביבי, הגעת למקום הלא נכון ואני ממליץ לך לערוך את ההודעה על מנת שלא תסתבך.
  10. אכן מדובר בקרב אבוד.. כמה שתנסה לשמור על האוטו יותר ככה כל פעם שתחזור לאוטו תמצא הפתעות חדשות. זה עצוב אבל אין מה לעשות
  11. עבודה יפה! תמשיכו ככה.. מחכה לעדכון הבא
  12. שוטר במשטרת ישראל צריך לשמש דוגמא לכלל הציבור. כדאי לצלם את הניידת ו/או את השוטר ולהגיש תלונה בנושא אל קצין תלונות ציבור, שם לאחר זמן מה השוטר יזומן לראיון ובאם יש סיבה מוצדקת לכך שביצע עבירה לא ייענש ובאם לא ייענש. בכל מקרה, כדאי לתעד את העבירה ולהעביר הלאה.
  13. ++1 ולא לשכוח אנשים! כל מפגש עם שוטר להוציא מכשיר סלולרי ולתעד הכל! יש שוטרים שלא יודעים להתנהג ומגיע להם לקבל את מלוא חומרת הדין על התנהגות שאינה הולמת שוטר.
  14. יפה, רק חיזקת את מה שאמרתי, חבל להטעות סתם. במקרה הנ"ל פונים לקת"צ בלבד, ולא למח"ש, בדיוק כמו שכתבתי.
  15. אני אומר שנראה לי שאתה יותר מדיי מפונק ומחפש על קטנות. קח מה שהחברה הציעה לך ותמשיך בחייך, בהצלחה תהיה חזק.
  16. למה לדבר סתם אבל ? לא יודעים, שותקים. "סייג לחוכמה שתיקה" מח"ש זה גוף אשר מטפל בעבירה פלילית בלבד שבוצעה ע"י שוטר.
  17. צריך לעשות חיפוש לפני.. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=285828 http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=135022
  18. אתה יום ראשון תראה קצין משטרה, שם תקבל שלילה. במידה ואתה נהג חדש - שלילה מעל 3 חודש טסט מחדש, שלילה בפחות מ-3 חודש יוחזר לך הרשיון. חכה שנה-שנה וחצי ותקבל כתב אישום בדואר ממדינת ישראל על נהיגה בחוסר זהירות/קלות ראש. צפה מבימ"ש לקנס+שלילה+על תנאי. זה פחות או יותר, רק שתדע מה מחכה לך ככה על קצה המזלג.. ותרגיש טוב!
  19. איך זה משקיט רעשים ? ואם אני אקנה טסה שמכסה את הגא'נט יותר, ככה זה ישקיט יותר רעש ?
  20. +1 "מי שלא נוכל, לא אוכל"
  21. טוב. בוא נתחיל מזה שמחובתך המלאה לפנות את רכבך מיד לאחר ת.ד. במיידי וללא דיחוי. לא באותה שניה וגם לא באותה דקה, זמן סביר של כעד שעתיים לערך עליך לדאוג לפנות את רכבך מהמקום, לא מעניין אף אחד שאין לך מוסך וכדומ' לגרור אליו מכיוון והוא סגור. גרור את הרכב אליך לבית וביום ראשון גרור אותו לאן שלבך חפץ. עכשיו עוד דבר, אתה מוזמן לנסות לבקש פיצוי אבל אין לך על מה או ממי. כי אני לא רואה פה סיבה כלשהי לקבלת פיצוי. משטרת ישראל הנחמדה עשתה לך טובה גררה את הרכב הפרטי שלך למגרש שעובד איתה ובנוסף לא גבו ממך ולו חצי אגורה על איחסון. לדעתי אתה צריך לזרוק להם כמה לירות על האיחסון.
  22. ורק בגלל שאני בא לקראתך אני מוכן לקחת ממך את הרכב תמורת 20K מצידך. ככה תוכל להיפטר ממנו ולטוס לארגנטינה כפי שאתה מאוד רוצה. כן, אני מוכן לבוא לקראתך ולעשות לך את הטובה הזאת. נכתב ברגע של הומור.
  23. מסכים! אין כמו לבן זה יפה לכל רכב. אם היה אפשר אצלי להחליף צבע תאורה הייתי מחליף.
  24. טוב אז אני אנסה לתאר את הבעיה. האור ברכב מהבהב הוא פשוט לא דולק בצורה הכי אחידה וקבועה, זאת אומרת נחלש ומתחזק בקטנה, אם מסתכלים טוב רואים בעצם שהתאורה מהבהבת. לדוגמה שהאור דולק מקדימה או בלוח שעונים או מאחור הכל עובד כמו שצריך, אך התאורה מהבהבת כל זמן שהיא דולקת. זה עדיין נשאר דולק וקבוע אך מהבהב, וגם שזה נחלש מתי שזה מהבהב זה עדיין דולק, אבל לא ברמה אחידה. את האמת שמתי לב לזה שקניתי את האוטו לפני כ-4 חודש אך לא ייחסתי לזה חשיבות כי זה לא מפריע או משהו אך יכול להיות בעיה. נכנסתי במקרה לחשמלאי רכב להחליף נורת חנייה והוא הפנה את תשומת לבי לכך, הוא בדק טעינה ואמר יכול להיות משהו באלטרנטור הוא אמר שהטעינה עוברת את ה-14 וזה לא תקין, ויכול להיות שיש טעינת יתר. למרות שראיתי במכשיר ועמדתי לידו וראיתי שהוא בכלל לא עבר את ה-14 במדידה. שוב, הוא אמר שהטעינה עוברת את ה-14 ואני ראיתי שלא. הוא מנסה לעשות סתם קופה או שיש משהו לא תקין ?
  25. אתה היית נהג חדש והיית בלחץ, השוטר דובב אותך וככל הנראה לפי דבריך וכן לפי הסעיפים שמאשימים אותך הסכמת עם כל המיוחס לך בלי לחשוב פעמיים (טעות). עשית טעות גדולה וחמורה שעכשיו תצטרך לתקן אותה במיטב כספך ובעו"ד מומחה בתחום. אל תחשוב ואפילו לא בצחוק ללכת לבי"ש ללא עו"ד. הייתי אומר לך שסביר להניח שתצא בזול מכל הסיפור אבל עם כמות הסעיפים שהדביקו לך עקב הודאה באשמה לא נותן לי לומר זאת.
×
×
  • תוכן חדש...