נכון, צודק. אף אחד לא חייב לאף אחד דין וחשבון.
אבל לבוא ולפתוח שרשור ולהגיד"
איך שראיתי אותה ,התאהבתי בה ! " "הרבה שנים חלמתי על אחת כזאת"
אתה אומר לעצמך וואלה הבנאדם באמת השקיע ואוהב את הרכב הזה מכל הלב.
ולבסוף אתה בא ורואה את הרכב למכירה, הייתי אומר שזה ממש אבל ממש מאכזב.
ולמה נכנסתי לראות אם זה למכירה?
פשוט לא האמנתי שבנאדם ישקיע כל כך הרבה בשביל פרוייקט שלו עצמו, פשוט כמעט ואין דברים כאלה היום.
ו.. אשכרה צדקתי נכנסתי ליד2 ובדקתי והנה הרכב למכירה.
בקיצור, סתם לא לעניין מה שהיה כאן.
יש אנשים שעושים את זה מהלב ו.. יש כאלה שעושים את זה למטרות אחרות, עם זה הכל בסדר ויפה, באמת.
אבל לבוא ולהציג כאילו זה מאהבה וזה לא, על זה אני מדבר כאן.