Jump to content

eviatar99

  • הודעות

    219
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי eviatar99

  1. ברשותי סקודה פאביה 1.2 TSI המגיעה עם הרדיו המובנה המוכר של הקונצרן מסוג RCD310 אם איני טועה, כרגע יש לה קומפוננט קדמי בלבד, איני מעוניין בהחלפת יחידת הראש, הייתי רוצה לקבל המלצות עבור סט קומפוננט אחורי שיתן צליל נקי ואיכותי במחיר הנע סביב 600-700 ש"ח אני מעוניין בסט קומפוננט בגלל שאני לא רוצה לעשות חורים במגש האחורי וההכנה לקומפוננט אחורי ברכב כבר קיימת, אני גם לא מעוניין בבידודים למיניהם שאני לא מפקפק לרגע ביעילותם אך זה צעד גדול מדי בשבילי כרגע, ישנן כמה שאלות מהותיות שלא הצלחתי למצוא עליהן תשובה, האם מגבר הוא הכרחי בכדי לקבל תוצאה טובה למשל בסט של מוראל מדגם דוטק אוביישן? והאם בכלל שווה להשאר עם הקומפוננט הקדמי שסביר להניח חלש משמעותית ופחות איכותי? אני לא אודיופיל איני מחפש סאונד חזק ומפוצץ, אני מחפש בעיקר צליל נקי ונעים לאוזן ושהאיכות לא תפגם גם בווליום בינוני - גבוה. אשמח לתשובות והכוונה בנושא.
  2. לפי דעתי אתה טועה בנוגע לאיבזור, אני מכיר מקרוב סקודה אוקטביה מודל 2009 ובדגם האלגנס והיא מגיעה עם כסאות עור משולבי בד עם אפשרות בחירה של צבע לבן או שחור. האבזור אכן קצת מאכזב ואפילו הייתי מגדיר כמעליב קצת אך קח בחשבון שדגם ה1.8 של האוקטביה עולה כמו גולף 1.4 שלא בהכרח מאובזרת יותר.
  3. אם אתה מדבר על הגירסה בעלת ה105 כ"ס אז אני יכול לדווח שאחרי 9000 קילומטר הצריכה הממוצעת לנסיעה משולבת עומדת בערך על 1 ל15, שמעתי על אנשים שמשיגים תוצאות הרבה יותר טובות ואפילו מגיעים בנסיעה בין עירונית לנתונים של 1 ל19.5-20, תלוי באופי הנהיגה.
  4. לפי מה שאני יודע וקראתי לפחות במנועי ה1.8 השוני הוא רק הכיתוב ואולי סדרת הייצור השונה אך מבחינה מכנית אין הבדל. אולי במנועי השני ליטר ישנו הבדל.
  5. היית מציע לך לחשוב אולי על צבע אחר, מנסיוני זה צבע שתופס אבק והלכלוך נראה בו בצורה בולטת וזה כל הזמן יעסיק אותך ויבאס אותך שהאוטו נראה מלוכלך. יש את התכלת המטאלי זהו לדעתי הצבע הכי יפה לפאביה.
  6. אם הוא זה למנוע TSI 2.0 אז הוא גם זהה למנוע TFSI 2.0 מכיוון שהם בדיוק אבל בדיוק אותם מנועים רק שהוצמד להם שם שונה מטעמי תמכור.
  7. מנסיון הפאביה שנתון ההאצה שלה מ0-100 עומד על 10 שניות נותנת בראש לכל משפחתיות ה1.6 האטמוספריות וגם למכוניות בשני סגמנטים למעלה כמו המאזדה 6 והמונדיאו, במהירויות גבוהות ישנו יתרון לנפח הגדול, אך בהאצה היא משאירה להן אבק.
  8. בן אדם כזה עדיף שיסיע מספר נוסעים מעל המותר, יקבל שלילה ויפטור אותנו מהיותו פצצה מתקתקת וסיכון לעוברי הדרך האחרים ולעצמו.
  9. מנסיון בפאביה TSI שלי (105 כ"ס) ידנית, אכן אפשר, המנוע גמיש כל כך כל סל"ד בכל הילוך ובכל מהירות כמעט שגם במהירות כזאת תוכל לנסוע בהילוך גבוה מבלי שהמנוע ירעיש או יקרקש אך ברור שפעולה זו לא טובה לא למנוע ולא לצריכת הדלק.
  10. מכר שהינו נהג חדש ומחזיק ברישיון כשנה וחצי עבר עבירה בה נסע כפול מהמהירות המותרת בכביש עירוני, רישיוני נשלל על ידי קצין תנועה לחודש ימים אוטומטית ונקבע לו משפט לחודש פברואר, כל הנסיונות לדחות את המשפט בכדי לא להשפט כנהג חדש לא צלחו, המשפט מתקיים השבוע והנשפט לא יוכל להגיע אליו, האם הפסיקה תהיה חמורה יותר בשל אי הגעתו? האם יש סיכוי כי השלילה תהיה ארוכה יותר משלושה חודשים ותצריך גם טסט מחדש? מודע לכך שאי אפשר לחזות את החלטת השופט ושהתנהלותו של המכר הייתה רשלנית וחסרת אחריות גם בעת ביצוע העבירה וגם לאחריה בהתנהלות מול שלטונות החוק אך אשמח לתשובות שישפכו קצת אור בנושא.
  11. הוזכר כאן באחד הדיונים כי סקודה אוקטביה בעלת מנועי ה1.2 וה1.4 נמכרת בישראל גם בתיבה ידנית, למיטב ידיעתי נכון לחודש נובמבר לא היה בהיצע גירסה ידנית, האם גירסה זו קיימת ובאמת נמכרת או שזו סתם טעות בקטלוג אוטו?
  12. גם אני הייתי שמח לקורס כזה, אך אני לא נלהב לנהוג ברכב הפרטי שלי למרות שאני מבין את היתרונות של להכיר את גבולותיו ויכולותיו, האם יש חברה שמציעה נהיגה במכונית שלהם ובמחיר שפוי?
  13. אני מקנא בך, לדוד של אבי היה מוסך רכב ובערך בשנת1999 הוא החליט לשפץ שתי אסקורטים שהיו בחניית המוסך, אחת אוטוטמטית! בצבע לבן ואחד ידניתב צבע צהוב ושתיהן משנת 76, הצהובה הייתה בבעלותינו שנה וחצי בערך עד שהחלה לעשות בעיות והוחזרה לדודו של אבי. היום אני אברר מה איתן אולי הן עדיין מסתובבות על כבישי ישראל.
  14. היא נמכרת בארץ?! ממתי?
  15. אז מה יהיו ההפתעות? תן הזדמנות להתבאס ואז להתלהם כמו הישראלי הממוצע על.. למה אני לא קיבלתי או למה אני שילמתי יותר
  16. בתור בעלים של סקודה פאביה TSI בת חודש וחצי אשמח אם תחשוף את ההפתעות החדשות.. אולי גרסת המונטה קרלו? או בכלל הVRS?
  17. אני מניח שזה הרכב, אותם הנתונים .. ואשמח לדעת מה מדהים כל כך ברכב, נתוני האצה מרשימים אך הם כמעט זהים לאלה של הפאסאט 1.8 TSI מהדגם החדש יותר. http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=8&CarID=529524
  18. טעות בידיך ידידי, לסיריון החל משנת הדגם 2010 יש ESP כסטנדרט כיוון שיבואני הרכב בארץ חויבו בזאת על יד חוק, הפסקת הייבוא של הסיריון נובעת מכך שהמנוע שלה אינו עומד בתקן יורו 5 שאסור לייבוא על ידי חוק בישראל החל מ2011.
  19. eviatar99

    פורד מונדאו החדשה

    אתם ממהרים להספיד את הפאסאט שגם עם נפח מנוע והספק נחות מציגה ביצועים כמעט דומים לשל חברותיה לסגמנט וסביר להניח שגם תציג קפיצת מדרגה מבחינת איכות חומרים ויוקרה, כך שסביר להניח שתשאר כאחת ממובילות הסגמנט ובצדק.
  20. eviatar99

    פורד מונדאו החדשה

    השאלה היא עם איזה הספק היא מגיעה? למישהו יש תשובה החלטית?
  21. eviatar99

    צביעת ג'אנטים

    קנית אוטו חדש? תהנה ממנו, די עם ההתעסקות הזאת, תאמין לי שהוא לא יסע יותר מהר עם ג'אנטים בצבע זהב ואם עכעשיו אתה לא משיג בנות גם ג'אנטים לא יעזרו לך.
  22. בשנת 2009 נמכרו האוקטביות במנועי ה1.8 TSI וגם אותן קשה מאוד למצוא בלוחות המכירה.
  23. זה דווקא מעניין, ברשותי סקודה פאביה 1.2 TSI, בנתנוני האצה מאפס למאה היא יותר מהירה מהרבה מכוניות בעלות מנוע 2.0 אטמוספרי. השאלה היא האם מכך ניתן להשליך על נתוני האצת הביניים? האם זה אומר שגם בהאצות אלה היא תהיה מהירה יותר?
  24. הייתי מציע לך את האוקטביה 1.8 שתיתן את התמורה הטובה ביותר למחיר אך לדעתי יהיה קשה מאוד למצוא אחת עד בלתי אפשרי. נסה את הפאסאט בעלת מנוע ה1.8TSI אך שים לב שבחלק מהדגמים היא מגיעה עם תיבה אוטומטית 6 הילוכים ולא DSG מה שפוגם באופן משמעותי בצריכת הדלק.
×
×
  • תוכן חדש...