ברשותי סקודה פאביה 1.2 TSI המגיעה עם הרדיו המובנה המוכר של הקונצרן מסוג RCD310 אם איני טועה, כרגע יש לה קומפוננט קדמי בלבד, איני מעוניין בהחלפת יחידת הראש, הייתי רוצה לקבל המלצות עבור סט קומפוננט אחורי שיתן צליל נקי ואיכותי במחיר הנע סביב 600-700 ש"ח אני מעוניין בסט קומפוננט בגלל שאני לא רוצה לעשות חורים במגש האחורי וההכנה לקומפוננט אחורי ברכב כבר קיימת, אני גם לא מעוניין בבידודים למיניהם שאני לא מפקפק לרגע ביעילותם אך זה צעד גדול מדי בשבילי כרגע, ישנן כמה שאלות מהותיות שלא הצלחתי למצוא עליהן תשובה, האם מגבר הוא הכרחי בכדי לקבל תוצאה טובה למשל בסט של מוראל מדגם דוטק אוביישן? והאם בכלל שווה להשאר עם הקומפוננט הקדמי שסביר להניח חלש משמעותית ופחות איכותי? אני לא אודיופיל איני מחפש סאונד חזק ומפוצץ, אני מחפש בעיקר צליל נקי ונעים לאוזן ושהאיכות לא תפגם גם בווליום בינוני - גבוה.
אשמח לתשובות והכוונה בנושא.