Jump to content

eviatar99

  • הודעות

    219
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי eviatar99

  1. לאחר מתיחת הפנים ועם מנועי הTSI הסקודה רומסטר בהחלט יכולה להציע אלטרנטיבה ראויה לשמפחתומטיות הנפוצות כל כך, חיצונית היא עברה מקצה שיפורים, העיצוב הפנימי החכם והפרקטי עודכן ומציע איכות חומרים והרכבה טובים יותר, קח אותה לנסיעת מבחן לדעתי לא תתחרט.
  2. אם הרכב הפרטי תקין לכי עליו, רק השבוע התמודדתי עם מכירה של סיריון עם נתונים דומים והאמיני לי שאת אף אחד זה לא מעניין שהרכב היה בליסינג פרטי ולכן ישחטו אותך בעת המכירה בהתאם, עדיף להיות בראש שקט ולקנות רכב שאת סמוכה ובטוחה מי היו בעליו האמייתיים.
  3. ידידי, אתה משתמש במילים שרק על פני השטח נראה כי אומרת משהו חמור, אבל אינן כאלה. כמובן שאטיל דופי בדעתם של אלה המוכנים להלחם את מלחמתו של עסק פרטי בעיקשות כזאת, כשאין להם כל קשר אליו. אתה מטיח בי האשמות על כך שאני קובע עובדות שאין עליהן סימוכין, לקבוע שאני על-פי דבריך "או הוזה או משקר" זאת לא קביעה ללא סימוכין? אתה לוביסט ונלחם מלחמה לא שלך, חבריך חטאו באותו חטא וזה בדיוק מה שאתה עושה עכשיו, לכן בעייתי מצדך לכנותי משמיץ. מה היא מטרתך? אתה ואני יודעים שאין אני מחזיק במטרה, הרי אנו בפורום אינטרנטי, אילו אינטרסים סמויים יכולים להיות לי? על מה התעקשותך לתפוס אותי במערומי? אם לא תהיה לך תשובה, אספר לך אותה בהודעתי הבאה.
  4. במזיד? אתה טוען שאני עושה זאת בזדון? איזו כוונה יכולה להסתתר מאחורי התנהגות זו? "טעויות", למה יש צורך בגרשיים? אתה מבייש עצמך, אינך מבין את פירוש המילים שאתה משתמש בהן, עשה לעצמך טובה ואמץ את המשפט "סייג לחכמה שתיקה", אתה וחבריך הנכבדים היקרים החביבים והצודקים לוקים באותה תסמונת של בטחון עצמי מופרז ללא ביסוס. אין אני מתכוון להגיב יותר בדיון זה כיוון שהוא נגרר לפסים אישים שאין לי רצון בהם.
  5. ישנם מנועי קיטור הנקראים "טורבינת קיטור", מנועים אשר יכולים לסוע בעזרת דלק שמייצר את הלחץ הדרוש להפקת הקיטור. אין פיתוחים חדישים יותר למנוע הקיטור הישן?
  6. שקרן שיטתי? האם קבעתי עובדות בשטח? סברתי סברה, לא יותר מזה. אין לי מושג האם החברים היקרים אכן מטפלים במכוניותיהם במוסך זה או שמא אינם מכירים אותו אפילו, כך זה היה נדמה לי בעקבות הוויכוח העיקש שניהלו בנושא. איני לוקח בחזרה בשום אופן את דבריי, אתה והחבר בגירה מצטיירים בעייני כמזלזלים מדופלמים אשר בטוחים שהצדק העולמי מצוי בפיהם, אך זאת כבר גלישה לפסים אישיים. בקשר לסיפור המוסך, הוא נהג ברמאות לעניות דעתי, העובדה שזה הרע במיעוטו ביחס למוסכים אחרים אינה מנחמת. אני מסכים עם כך שפותחת הדיון נהגה בקטנוניות שיכולה להיות מקוממת. איני טענתי לרגע שהיא צודקת בכל האשמותיה, ברוב הודעתיי טענתי נגדכם ונגד ההתנצחויות הבלתי מובנות שלכם כלפי דעות שונות ואחרות. כיוון שאתה אלעד רואה בזה קרב, אז אני מודה, ניצחת, הכנעת אותי, אני שקרן, מניפולטר ובעיקר לא כמוך ולא מחזיק בלובי כאן בפורום, לכן אשמח אם לכותרת הדיון יצטרף המידע על ההפסד שהנחלת לי.
  7. מוסיף שאלה בנוגע למערכת הנע חלופית למנוע בערה פנימית, אינני מבין בנושא, אך אם זיכרוני אינו מטעה אותי בתחילת דרכן של המכוניות הן היו מונעות בעזרת קיטור, מה קרה לטכנולוגיה זאת והאם היא אינה יעילה במכוניות מודרניות?
  8. לשאלתך אלעד: "רק לידיעה כללית: הליך פלילי הוא משפט שבמסגרתו הצד התובע הוא מדינת ישראל. באיזה מן המעשים המתוארים לעיל מדינת ישראל יכולה להיות התובעת?" בכל ההודעות האחרונות התדיינו בנושא הנ"ל וכנראה שבגללי לא הגענו לרובד האישי ודילגנו על ההיכרות, אני מצר על כך ורוצה לדעת ולהבין מול מי אני עומד. מה הן החוויות שעברת בחייך שהפכו אותך לאדם מבוגר אשר בטוח תמיד כי הוא צודק, מבין ובקיא? זה ברור שאין לך מושג בדין פלילים, כיוון שזאת עבירה שיכולה להכנס תחת קטגוריות רבות ומגוונות. מה גורם לך לחשוב שהודעה מייגעת וארוכה היא שתעיד על חכמתך וצדקתך, חיברת הודעה שלא מחדשת דבר וחוזרת על ההודעות הקודמות כאן בדיון, ומה אתה וחבריך הנכבד והיקר בגירה מאושרים כלכך שהצלחתם להעביר את נקודתכם? אין בעיה בכל זאת ועוד, הבעיה היחידה היא שתגובותיכם אינן לגיטימיות כיוון שמבוססת על חוויות קודמות שלכם עם מוסך זה, אם אתם בחרתם לטפל במוסך המדובר ואכן מרוצים מהשירות, השהות והיחס, זה נפלא, אך יכול להיות שהיחס והשירות שהמוסך נותן למישהו אחר הם שונים? האם בחירותיכם הן תמיד נכונות? האם אתם לא לוקים בדיוק באותה תכונה שבה האשמתם את המבקרת? אתם לא קפצתם למסקנות על סמך לא הרבה ובעזרת מידע חסר מאוד? אז כשאתם משתמשים וותיקם ויש ביכולתכם לזלזל באחר ולשנות את הכותרת, זה נוח, נחמד, מחזק את הביטחון, אך לא בטוח שצודק.
  9. ומניין אתה כלכך בטוח בכך שתלונותיה של הכותבת הינן תלונות סרק או שקריות? למה אתה או בגירה מנכסים לעצמכם יכולות קביעה אבסולוטית של נכון או לא נכון? למה באם החיוב על התוספים נעשה בלי ידיעת הלקוחה אין בכך מן הפלילים? אתה יודע למה? אני יכול לשער למה, אולי אתה לקוח וותיק ומרוצה שמנסה להגן על החלטתו לטפל במוסך זה? אולי בכלל לא, אך אין נתונה בידיך הזכות לקבוע מי דובר אמת או שקר, אני מבקש מכם להפסיק עם הנחרצות הזאת אשר אינה מבוססת על דבר פרט לאמונתכם בצדקת דרככם ושלילת דרכו של האחר.
  10. אינני קורא הדוק בפורום ולכן יתכן מאוד שעשיתי טעות בתום לב וקישרתי בין שני מוסכים אשר אין בינם שום קשר, מודה בטעותי ומצטער. ובקשר אליך אלעד יקר, במקום לפאר עצמך ואת יכולת העברת הביקורת המפותחת שלך, לא נגעת בעניין המרכזי בהודעתי הראשונה. אני קורא לסובלנות ולמקום לכל אחד להביע את תחושותיו, בסופו של תהליך כולנו נרוויח מזה, הצרכנים, אולי נזכה לקבל יחס ושירות טוב יותר בעקבות הכוח הרב שצובר האינטרנט ככלל והפורום הזה בפרט אשר יעמוד לנגד עיניהם של נותני השירותים בזמן עבודתם. איני קבוע אם המבקרת צודקת או טועה, אף אחד מאיתנו לא יכול לקבוע, אך אני מבקש מכם חברי הפורום לנצל את הבמה הזאת כדי ליצור כוח בעל השפעה אך לעשות זאת בזהירות, גם מצד המבקרים וגם מצד המבוקרים.
  11. בגירה יקר, מי אתה? מי שמך? האם אתה מהאיגוד של בעלי המוסכים או שמא אתה בכלל מרוויח את לחמך ממוסך "הילוך שישי"? אתה קורא למוסך להרים את הכפפה ולפעול כנגד חברי הפורום? אינך מתבייש? זה ברור כשמש שמשהו אינו מתנהל כשורה במסוך זה, אם היה אחרת לא היה מתפרסם דיון בנושא בכל שבוע, עצם העובדה שרבים הלקוחות אשר יוצאים מן המוסך שבלבם התחושה כי רומו או שמכוניתם הייתה נתונה לעבודה לא מקצועית, נתן להסיק שיש למוסך זה כברת דרך ארוכה לעבור בכדי לשפר את רמת השרות ותודעת השירות של עובדיו. ________________________________________ הערת הנהלה: מאוחר יותר כתב המשתמש: _____________________________________________ בנוסף אני ועוד רבים וטובים נחשפנו בדיון אחר לדבריו של בעל המוסך אשר לא הותיר עלי רושם חיובי והצטייר בפניי כאויב של לקוחותיו וכמי שעושה סלקציה באיכות תיקון הרכב על-פי הכימיה שיוצר עם הלקוח. הדברים שאתה אומר הם חמורים! אינך מחזיק בזכות לדכא ביקורת בריאה, סוף כל סוף לנו הצרכנים יש את הכוח להשפיע ולשנות, לקבל את המגיע לנו, לעמוד על סוף דעתנו מול נותני השירות, לקבל יחס מכבד - כל זאת בזכות ביקורות מסוג אלה כאן על גלי האתר, באינטרנט הגלובלי. הנך יכול לבקר את הביקורת, לא להסכים אותה, להוכיח שאינה מוצדקת, אבל אינך יכול לבטל אותה בהינף אצבע על המקלדת, אינך יכול לקרוא למישהו לטפל בחבר פורום רק כיוון שהביע את תחושותיו, אתה יכול לשפוט האם הן מוצדקות או לא, אבל אף פעם אל תבטל דעה של אדם אחר.
  12. eviatar99

    קיה פיקנטו בישראל

    היום הוזמנה על ידנו קיה פיקנטו בצבע אפור לאימי כתחליף לדייהטסו סיריון, אוטומטית בגירסת הEX המאובזרת יותר, המחיר על הכביש 77,400. אמי נהגה על הI10 ואהבה אותה לכן הבחירה לא הייתה קשה,נסיעות מבחן יהיו זמינות כנראה רק בעוד כשבעויים, המכונית מאובזרת להפליא ומרגישה איכותית כמו מכוניות מפלח הסופרמיני ומאובזרת בהתאם.
  13. - כשאתה מכיר בעל פה נפחי מנועים והספקים של כמעט כל מכונית הנמכרת בישראל - כשאתה מרגיש צורך להציץ בכל חלון של מכונית בשביל לבדוק אם היא ידנית אפילו אם זאת מאזדה 3 רק ליתר ביטחון וכשאתה פוגש - במכונית שאתה מצפה שתהיה ידנית והיא אוטומטית אתה מתבאס כאילו עתיד התיבה הידנית מונח על כתפיך וברגע זה נסתם הגולל על המשך ייצורה. - כשאתה זוכר כל מספר של כל מכונית שהייתה לך וברגע שאתה רואה את אותו הסוג בכביש אתה משווה את המספרים, מדמיין שהן היו יחד בספינה או מתבאס על זה שלה יש מספר קליט. - צפייה בתוכנית "יום בחיי" בהוט בידור ישראלי ובתוכניות ראלטי אחרות רק בשביל הרגע שאולי תראה איזה רכב יש לסלב.
  14. בושה וחרפה! במקום לנסות ולתקן את השם הרע שהולך ומתהווה לך בדיון הזה, אתה מתנהג בגסות ובזילזול וחושף שהיחס לאותו הלקוח היה כזה רק כיוון שהלקוח בררן, קפדן, חרד למכוניתו ולכספו - כל אלה מתקבלים על הדעת ואפילו מתבקשים כשאדם מפקיד בידיך נכס רציני כמו מכונית ובייחוד כשהיא יקרה לליבו. מסתמן שהנך מנהל סלקציה במוסכך ומתנה את איכות הטיפול באינטרקציה האישית שלך עם הלקוח. בנוסף, פירסום שמו של הלקוח הנה עבירה על החוק. התעסק בענייניי המוסך וקח לעצמך איש יחסי-ציבור שידבר במקומך, כי לך אדוני מסתבר שאין מושג ביחסי אנוש. אני במוסך שלך בחיים לא אדרוך ואולי כמוני גם חברים אחרים שהתוודעו כאן על דפיו של הפורום עם מי יש להם עסק.
  15. מצלמות אלה הן וותיקות ומוכרות לכל בצפון אך לא הועלו בשרשור זה לכן אזכיר אותן. 1. כביש 85, צומת בר-לב לכיוון מערב (עכו) - מצלמה מיד לאחר הצומת המרומזר. 2. כביש 85, צומת בר-לב לכיוון מזרח (כרמיאל) - מצלמה מיד לאחר הצומת המרומזר. 3. כביש 85, צומת גילון לכיוון מזרח (כרמיאל) - מצלמה מיד לאחר הצומת המרומזר. מצלמות אלה פעילות, זהו כביש מואר שבשעות הלילה ריק ממכוניות ואיכותו די טובה בחלקים אלה כך שהפיתוי לנסוע מהר הוא גדול, היזהרו!
  16. לפי מיטב ידיעתי הלאון נמכרה במבצע ב119,500 בגירסה הפשוטה עד לא מזמן, בדוק אם זה המחיר שאתה מקבל.
  17. בצע נסיעת מבחן, האוקטביה תפתיע בביצועים ובצריכת הדלק אפילו ביחס לאורי 1.6 אך היא קשה מאוד ולא תהיה נוחה לכל אחד, ההספק של המנוע לא בא בקנה אחד עם שאר המכלולים של הרכב, האחיזה אינה גבוהה במיוחד ובמיוחד בשילוב גלגלי 15 אינצ' הקטנים, ההנאה שתקבל מנהיגה היא בעיקר בכביש ישר ובהאצות הביניים וזמינות הכוח בכל מהירות וסל"ד, מבחינת אבזור ואיכות חומרים זאת תהיה בדיחה להשוות את האוקטביה לאוריס, מהיכרות קרובה שלי באוקטביה 1.8 TSI שעברה 120 אלף קילומטר בשנתיים לא מתגלים שום סימני בלאי ושום קרקושים. נסיעת מבחן תפתור לך הרבה שאלות.
  18. למגיבים שמעלי ננסה לעשות קצת סדר בדברים, הגירסה החדשה של הפורד מונדיאו שצפויה להגיע היא גירסת האקו בוסט המוחלשת, בעלת מנוע 2.0 המפיק 203 כ"ס, את גירסה זו אנחנו מכירים מהוולוו S40 וS60, היא תגיע ברמת האבזור TREND בדיוק כמו הדגם הנוכחי .לפי מה שהבנתי המחיר לא אמור להשתנות והיא הולכת לתת פייט רציני מאוד לכל חברות הקבוצה, לדעתי היא תכבוש את השוק עם כאלה נתונים ובמחיר כזה אטרקטיבי, יש למה לחכות.
  19. תענוג לראות שישנם עדיין אנשים שלא מוכנים לוותר על הגיר הידני, מבחינתי לראות מכונית עם יומרות ספורטיביות כמו הGTI עם גיר DSG זה פשוט עצוב ויש יותר יותר כאלה. אני כמוך, לא אסכים לוותר על הגיר הידני וזה הדבר היחיד עליו אהיה מוכן להתפשר, מצדיע לך.
  20. בפרסום ראיתי כי המבצע בתוקף עד ה8/2/11 או עד גמר המלאי, מהו גמר המלאי במקרה הזה. האם המבצע עדיין רלוונטי?
  21. לא הצלחתי להגיע לתוצאה כזאת עדין האמת אבל אולי זאת צורת הנהיגה שלי. ואם בפאביה יחסי העברה ארוכים מה יגידו בעלי האלטו ה"מסכנים"
  22. בתור בעלים סקודה פאביה 1.2 TSI ידנית אני יכול להגיד לך שהחיסרון בהילוך שישי מורגש אך בשל הגמישות של המנוע והיכולת לטפס בסל"ד ולצבור מהירות כבר מסל"ד נמוך זה לא כל כך נורא, מבחינת חיסכון בדלק היא מאכזבת, בנסיעה של 80 אחוז בין עירוני ו20 אחוז עירוני הממוצע עומד על 1:14.5 - 1:15, אני מעריך שעם רגל קצת יותר רגועה על הגז אפשר לסחוט עוד קילומטר לפה או לשם אך רחוק מאוד מנתוני היצרן וזה לאחר 15,000 קילומטר ב4 וחצי חודשים. לכן, אם השיקול הוא חיסכון בדלק החישוב הוא פשוט, האם ההפרש במחיר הקנייה יחזיר את עצמו בהוצאות הדלק? אם כן לא הייתי חושב פעמיים ואם הייתי יכול לחזור לאחור הייתי בוחר בגירסת הדיזל.
  23. אם רמי זה אותו הבחור שעובד שם כבר שנים אז בכל פעם שנכנסתי אליו הרגשתי כאילו הוא עושה לי טובה שהוא קם מהכיסא שלו וזורק איזו מילה, לפני כמה חודשים שהייתי שם וביקשתי הצעת מחיר על טרייד אין הוא אפילו לא חזר אלי. כנראה שזה עניין סובייקטיבי מאוד, כל אחד מצפה ליחס אחר וזה באמת תלוי באיזה יום תפסת את הסוכן לכן אין להשליך או להסיק דבר על סוכנות מסויימת בשל מקרה חד פעמי.
  24. לדעתי ה307 שומרת על ערכה טיפ טיפה יותר טוב מהC4.. לא ערכתי בדיקה אבל כך נראה לי בדוק זאת.
  25. לדעתי ה307 שומרת על ערכה טיפ טיפה יותר טוב מהC4.. לא ערכתי בדיקה אבל כך נראה לי בדוק זאת.
×
×
  • תוכן חדש...