Jump to content

eviatar99

  • הודעות

    219
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי eviatar99

  1. שלילי. למישהו יש תשובה לשאלתי?
  2. האם במערכות של פיאט בהן קיימת מערכת b&m ניתן לבצע את אותו הדבר בעזרת הכבל? ובנוסף, מישהו מחברי הפורום הצליח להשתמש באופציית ה- Usb עם מכשיר סלולרי. בכלל, מפתיע שהמערכת לא תומכת בהתקן בלוטות' סטריאו המאפשר לשדר מוזיקה בבולטות', או שכן ולא מצאתי את האופציה?
  3. סליחה על ההקפצה, יש ברשותי פונטו איבו 2010 ברמת אבזור spirit המצוידת במערכת B&M, האם ניתן לבצע את האותה הפעולה גם בגרסה זאת?
  4. eviatar99

    daylights - פונטו איבו 2010

    אין את האופציה במחשב הדרך, כנראה שהרכב לא מצויד בכאלה
  5. שלום רב, רכשתי לאחרונה לאחר חיפושים רבים פונטו איבו שנתון 2010 עם חבילת אבזור Spirit, בנסיוני להפעיל את אורות היום שמתי לב שבשונה מהמכוניות האחרות אותן ראיתי בהגדרות מחשב הדרך ברכב הנ"ל הושמטה אופציית השליטה על הדלקת אורות היום. האם זה אומר כי אין אפשרות כזאת? האם נמכרו בכלל דגמי האיבו ללא אורות יום? אשמח לשמוע מנסיונכם חברי הפורום היקרים.
  6. כבעלים של סקודה פאביה 1.2TSI בת שנתיים, הרעש הזה מופיע גם אצלי בהנעות קרות בדרך כלל.
  7. אכן בשנתון 96 נמכרו הרנו מגאן והרנו 19 יחדיו.
  8. לרגע לא פיקפקתי ביכולותיו של הdsg.השאלה היא מה אתה מחפש במכונית שלך. שום תיבת הילוכים טובה ככל שתהיה לא תספק את אותה חווית נהיגה ותחושת שליטה וחיבור לכביש כמו תיבה ידנית, אני אישית מאבד את כל חדוות הנהיגה ומרגיש מסורס גם בתיבה פלנטרית וגם בdag. ונסיוני בתיבה הזאת רב, בשלל מנועים וגרסאות גם בdsg6 וגם ב7. זה בהכרח תחושה סובייקטיבית ואני מניח שהרבה חברי פורום יהיו איתי בתחושה זאת.
  9. bar72, כאדם שמתיימר להבין כמו שמשתמע מהודעותיך האחרונות, איך אתה מסביר את העובדה שאתה נוהג ברכב "ספורטיבי" בעל גיר רובוטי, הDSG טוב ככל שיהיה אותו אני מכיר טוב והתנסית בו במיטב ממכוניות הקונצרן פשוט לא עולה בקנה אחד עם שאיפות ספורטיביות ויסלחו לי חברי הפורום הנכבדים. זכות הדיבור וההתבטאות ניתנת לכולם אך איני יכול להתייחס לתגובתיך והערותייך ברצינות הראויה משום שמבחינתי אדם שנוהג ברכב כזה אינו יכול להעביר ביקורת, מה גם שהביקורת שלך מהולה בדיוק באותן תופעות הלוואי שהינך מייחס לפותח השרשור.
  10. תודה רבה על התשובה המפורטת, מקווה שהסיפור יסתיים לשביעות רצוני והטורבו יוחלף, אשוב ואעדכן בהתפתחויות.
  11. אתמול במהלך נסיעה רגוע באחד הכבישים המפותלים של הצפון נדלקה הנורית, הרכב בבת אחת נכנס ל"safe mode" לפי ספר הרכב, איבד מהירות בשנייה ולא סחב עד כדי מצב של כמעט עצירה בקטע הכי מסוכן של הכביש המחבר בין כרמיאל למועצה אזורית משגב למי שמכיר. כיביתי את הרכב והנעתי שוב והמנורה הפסיקה לדלוק. נסעתי עם הרכב עוד בערך מאה קילומטרים והתופעה לא חזרה על עצמה. היום הרכב נבדק במוסך מורשה סקודה ושם נאמר כי יוזמן חלק מסוים על מנת לבדוק את פעולתו של הטורבו במצב של עומס ואם יתברר שאכן הבעיה היא בטורבו כמו שהם חושדים הוא יוחלף בחדש במסגרת האחריות. יש לציין כי אבי נסע עם הרכב הביתה ובמוסך הסבירו שאין מניעה מלנהוג בו במצב הזה. סביר שהטורבו המותקן ברכבי הוא מסדרת הIHI המוקדמת יותר אם אינני טועה שהוחלפה לאחר מכן בסדרה אחרת מיצרנית שונה. מחיפוש בפורום תקלה נוספת קרתה לבעל פולו TSI ולבסוף הוחלף הטורבו ומשיטוט בפורומים מחו"ל אכן אם נדלקת המנורה במנועי TSI ישנן שתי סיבות נפוצות. האחת היא בעיה ביוניט של דוושת הברקס ואורות הברקס והשניה היא הטורבו. האם למישהו נסיון עם החלפת טורבו במנועי TSI, מהן ההשלכות, מה יכול להיות אותו החלק לבדיקת הטורבו בעומס והאם כדאי להתעקש על החלפתו של הטורבו משום שהדלקות נורית זו היא כנראה סימן מקדים וראשוני להתפגרותו ההולכת וקרבה של מגדש הטורבו. שכחתי לציין שהרכב עבר כ- 40,000 קילומטר בשנה. טופל בזמן במוסך המורשה והפגין אמינות מוחלטת עד עתה. אשמח לשמוע דעתכם בנושא. תודה רבה.
  12. את הSatin Grey metalli לפי דעתי יש לי, הסתכל בחתימה לדעתי הצבע מאוד הולם את הרכב ולא כל כך נפוץ.
  13. את האוטו שטפת במג'דל כרום שבצפון במקרה?
  14. אכן יכול להיות, אך לפי היכרותי את משטרת ישראל והנפשות הפועלות בה, סביר שלא.
  15. האם היא בצבע לבן והקילומטרז' שלה איך נגיד את זה, מצחיק?
  16. אני חוויתי את התיבות הרובוטיות המזעזעות האלה באוטובוסים של אגד תיור ונופש מסוג וולוו ודווקא בירושלים התלולה. הדרדרות אחורה בעת התחלת נסיעה עד מצב שהאוטובוס כמעט נכבה והחלפות הילוכים שמותירות אותך עם כאב גב שבועות אחר כך.
  17. מנסיון, הייתה ברשותינו פוקוס 2006 בעלת עבר של השכרה ו150,000 קילומטר. ההצעה שנתנה הייתה הוגנת ולאחר ההורדות המתבקשות של השכרה וקילומטרז' גבוה, ההורדה מהמחיר המשוקלל הייתה באחוזים בודדים אך כנראה אחרי שכנועים ולחצים מצד הסוכן על מחלקת הטרייד אין באוטו דיל וכנראה בגלל שהמחיר היה מספיק מעליב, לאוטו היו כמה ריג'קטים, חלקם משמעותיים במערכת ההגה כוח ועדיין שקל לא הורד לאחר הבדיקה שביצעו.
  18. eviatar99

    הדלקת אורות בחורף

    מצטרף לשאלה בתור בעלים של סקודה פאביה וקיה פיקנטו ובשתיהן ישנה מערכת DRL המדליקה את אורות היום אוטומטית כל עוד אורות המעבר/דרך כבויים.
  19. ענית לך לפי סדר השאלות, מקווה שהצלחתי לעזור במקצת. מנוע ה1600 האטמוספרי הוא המנוע הוותיק, האמין והמוכח של הקונצרן ששירת הרבה מכוניות בכל חטיבות הקונצרן במשך שנים ובאמינות, לעומת זאת מנוע ה1200 בטנכלוגיית הTSI הוא מנוע חדיש ומתוחכם בעל מגדש טורבו, חזק הרבה יותר ממנוע ה1600 למרות נתוני ההספק הדומים. הגיר בו מצויד המנוע הוותיק הוא גיר אוטוטמטי פלנטארי בעל שישה הילוכים, אמין לכל הדעות ומבצע את עבודתו נאמנה, לעומת הגיר הרובוטי כפול המצמדים המכונה "DSG" ומשודך למנועי הTSI של הקונצרן ומציע את הטוב משני העולמות, צריכת דלק וביצועים של גיר ידני אל מול הנוחות של תיבה אוטומטית. בשנת 2010 לאחר הFACE LIFT, קיבלו כל הדגמים בארץ מערכת סטריאו מובנת מסוג RCD310 ושונו קצר הצבעים בתא הנוסעים לקודרים יותר. מה יהיה זול יותר לתחזוקה מבחינת ביטוח, דלק וטיפולים? מבחינת ביטוח ההבדל לא אמור להיות משמעותי עם בכלל, דלק - מנוע הTSI אמור להיות חסכוני יותר בנהיגה מתונה ונבונה בכמעט 25 אחוזים אם לא יותר בשל השילוב המוצלח בין תיבת ההילוכים למנוע הנמרץ והחסכוני. מבחינת תחזוקה וטיפולים הפער לא אמור לעלות על 10% לרעת המנוע המוגדש.למנוע ה1.6 אמינות מוכחת לאורך שנים בהן שירת מיליוני מכוניות בכל העולם. מנוע הTSI הוא חדיש ועדיין לא ניתן לנבא האם ישנן תקלות או מחלות המאפיינות את המנוע, המכלולים מתקדמים הרבה יותר ובכך קיים הסיכוי ליותר תקלות אך המנועים בטכנולוגיה הנ"ל נמכרים כבר כמעט 6 שנים ברחבי העולם ומציגים אמינות מעל לציפיות לאחר חבלי הלידה והשיפורים והעדכונים שעברו במרוצת השנים. איני יודע מהו פער המחיר בין שתי הגירסאות, אני משער שהוא די גבוה אך לפי דעתי שווה את ההפרש, נסה לבצע נסיעת מבחן על מנוע הTSI באחת מהסוכניות זוהי הדרך הטובה ביותר להגיע להחלטה.
  20. גם לאמי יש פיקנטו אוטומטית שעברה 7000 קילומטר, מחסור בכוח לא יותר מדי מורגש ביחס לסיריון שאותה היא החליפה. הנוחות כמובן לא מזהירה ובשילוב הגה חסר כל דיוק המצריך מאמץ כדי לשמור את הרכב בנתיבו נסיעות ארוכות גורמות לעייפות רבה. עקב האכילס של הרכב היא צריכת הדלק, כמצופה ממנוע אטמוספרי חלש יחסית ובשילוב תיבת הילוכים מיושנת בעלת ארבעה יחסי העברה צריכת הדלק אינה מפתיעה כלל. בשביל לייצר קצב התקדמות סביר יש לנעוץ את דוושת הדלק ברצפה מרבית הזמן ולזה יש מחיר בצריכת הדלק הטובה יותר בכ-10-15 אחוז ממכוניות סופר מיני בעלות מנועים אטמוספריים חזקים הרבה יותר. זו לא הייתה הבחירה שלי לנסיעות ארוכות. בשביל לקבל צריכת דלק טובה ממנוע אטמוספרי צריך להתפשר על הנוחות שמגיעה בדמות הידית הזאת להעברת הילוכים והדוושה השלישית.
  21. לפי דעתי ומשום שמחשב הדרך מזכיר מאוד את זה מהקיה פיקנטו. בתמונה הראשונה זהו הטריפ, אפשרות למדוד כמה קילומטר נסעת ולאפס אותו מדי שתרצה. ובתמונה השנייה זוהי מדידה בזמן מהרגע שהנעת את הרכב.
  22. לפי מה שהבנתי מהנציגה במרכז המידע של בתי המשפט במקרים אחרים של בקשה לביטול גזר דין אכן יש להגיש תצהיר מסודר בו יש לשטוח בפני בית המשפט את הסיבות בגללן לא הופעת לדיון אך במקרה של אי קבלת הזמנה לדיון ישנו צורך רק במכתב. תודה על המענה המהיר האדיב והמקצועי, אעדכן באם יהיו התפתחויות.
  23. את המכתב שלחתי למדור תעבורה בבית משפט השלום בעכו בו מתנהל ההליך המשפטי. אין סיכוי שהדו"ח יבוטל כליל אלא רק שההליך המשפטי יחל מחדש והפעם גם אוזמן אליו. האם אני צודק?
  24. בחודש מרץ 2011 קיבלתי קנס על סך 500 ש"ח בעבור כניסה לרחוב בו אסורה הכניסה לאחר השעה 12 בלילה, החלטתי להגיש בקשה להשפט בשל חוסר השילוט במקום ובשל כך שהשוטר שנתן לי את הדו"ח לא יכל לצפות מהמקום בו עמד האם נכנסתי לרחוב לאחר השעה המותרת או שמא חניתי בו מבעוד מועד. מאז הגשת הבקשה לא קיבלתי שום מכתב או התראה מבית המשפט, היום הגיע אלי גזר הדין של משפט שנערך לי שלא בפני ובו סכום הקנס עומד על 600 ש"ח, הרמתי טלפון למרכז המידע של בתי המשפט ואכן הפקידה אישרה כי לא נשלח אלי שום מכתב או הזמנה לעמוד לדין לכן לא יכלתי לדעת מתי נערך המשפט. בשל כך שלחתי מכתב למדור תעבורה בבקשה לבטל את הקנס או לערוך דיון חוזר בענייני. ממקרים קודמים בהם נתקלתם, האם קיים תקדים לביטול גזיר הדין והקנס ומהו הסיכוי לכך, אותו דבר לגבי קיום דיון חוזר, האם ישנו סיכוי סביר כי בקשתי תתקבל?
  25. מנסיון בפאביה TSI ידנית היא אכן שימושית ומתחשבת בסל"ד ובמהירות וחוסכת בדלת אם נוהגים לפיה.
×
×
  • תוכן חדש...