Jump to content

eviatar99

  • הודעות

    219
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי eviatar99

  1. אכן המחיר מאוד אטרקטיבי ולפי מה ששמעתי המנוע מפתיע לטובה הן בצריכת הדלק והן בביצועים. המחיר אטרקטיבי מאוד אך לא בטוח ששווה את התוספת מהגירסה הנחותה בגירסת הMPI ועם מנוע ה1.4 האטמוספרי, שים לב שהתוספת היא אך ורק עבור המנוע משום שרמת האבזור הינה זהה.
  2. eviatar99

    עיכוב בהגעת סקודה יטי

    על-פי הידוע לי, קיימת במלאי יטי 1.2 ידנית. ברר את העניין שכן גרסה זאת מוצעת בזמן אספקה קצר יותר ובנוסף תחסוך לך חמישה עשר אלף שקלים. בלי קשר לעניין זמן האספקה, אינני חושב שתמורתה של תיבת הdsg על פני התיבה הידנית מצדיקה תוספת כלכך גדולה במחיר, אם והיא בכלל עדיפה. ממליץ לך בחום לשקול זאת.
  3. גם אני חוויתי את הסופה באיזור הצפון ובמיוחד בכביש 85 הידוע לשמצה בכל הנוגע לאיכות סלילה וניקוז. ובפאביה TSI ידנית הגעתי למצב שאני מפרפר ללא הרף בכל יציאה מרמזור גם האיטית והמתונה ביותר ואפילו בהילוך שני ה-ESP עבד שעות נוספות, ראוי לציין שהצמיגים יחסית טריים בני 8 חודשים ו30,000 קילומטר. היו מצבים בהם היה קושי ניכר בלהאיץ מבלי להגיע למצב של סחרור גלגלים הגורר הפעלת ה-ESP, חוויה לא נעימה בכלל
  4. הסקודה אכן נמכרת ב70,000 אלף ש"ח ברמת הגימור הנמוכה ביותר הנקראת Ambiente ופותח השרשור התייחס לרמת הגימור הבכירה יותר אשר נקראת "ספורט" ואינה נמכרה ו/או נמכרת וסביר שגם לא תמכר במחיר כזה.
  5. אולי אתה מתבלבל, הפאביה 1.2 TSI באבזור ספורט עולה כ98,000 ש"ח. לעומת זאת הפאביה 1.4 אותה אתה מזכיר נמכרה במבצע לפני שבועות ספורים במחירם של 86,000 ש"ח אם איני טועה ולא נראה לי שהיא נמכרת עוד.
  6. ברור, טעות של חוסר תשומת לב. האחות לפלטפורמה שלהן היא הA1 כמובן.
  7. אותו דבר חל גם על הגרסה הפשוטה ביותר של הA4 שנמכרת במחיר שערורייתי של 230,000 ש"ח עם אבזור עלוב ומנוע 1.8 TSI מוחלש שמפיק רק 120 כ"ס מביכים.
  8. היא כבדה ב100 קילו מהאחיות שלה לקונצרן, הפולו, איביזה והפאביה ונתוני ההאצה שלה מ0-100 על פי היצרן עומדים על 10.5 שניות שזה בהחלט יכול לספק.
  9. בשל מספר הקילומטרים המועט שנסעת ברכב, כל תנודה קלה בצריכת הדלק (נסיעה עירונית תובענית למשל) תשפיע מאוד על התצרוכת הממוצעת ובהתאם לזה על הקילומטר שנשאר לך לתדלוק, ככל שתצברי יותר קילומטרים התצרוכת הממוצעת תתייצב וכך גם המד המורה על מספר הקילומטרים שנשארו עד לתדלוק.
  10. אני אכן משתמש בה, מורדת עד הסוף. לומדים לאט לאט להרים את ההנדברקס ולחגור את החגורה גם כשהמשענת למטה.
  11. גם לי אותה הבעיה בדיוק ולא מצאתי לה פתרון
  12. אם זכרוני איננו מעטה אותי זכורה לי תופעה של אגזוז לא מחוזק כראוי בסוזוקי אלטו, לא רוצה להתחייב לא בטוח שזאת הייתה האלטו אך אני חושב שכך היה.
  13. אכן לא מופרח בכלל. באיזו פאביה מדובר?
  14. אם יורשה לי לשאול, גם אם לא, אני אשאל: מה אתה כלכך חרד לגודלו של תא המטען? ולכך שהרכב ייראה כ"ג'יפ", אתה יודע מה אומרים על אנשים כאלה? שיש להם רכב גדול אבל לעומת זאת......
  15. אני רוצה לומר את דעתי!! אבל בעזרת שאלה. מהיכן לאדם כמותך אשר מתנסח בעילגות מעליבה יש את הכסף לקניית רכב במחיר כזה? אשמח שתתן לי שיעור. בנוסף אהיה חוצפן ולא מנומס ואפנה שאלה גם אל חברי הפורום היקרים והנכבדים, מדוע אתם עונים ברצינות לאדם שרוצה להזיק לעצמו ולקנות רכבים כבדים, עצלים, מזהמים, לא חסכוניים, לא תואמים את צרכיו ושנשקלים מכל הסיבות הלא נכונות? הוא לא השתכנע בפעם הראשונה שניתן לו הסבר מפורט ומספק? שמנהל הפורום יסגור את הדיון.
  16. תתנחם בזה שאת הפיקנטו שלי שהייתה בין הראשונות שנמסרו בארץ סקלו באבנים בעיטות ומקלות בכפר ערבי שבועיים אחרי שעלתה לכביש והנזק נאמד באלפי שקלים.
  17. זוהי כמובן הקורסה קומבו, מסתובבת כמה כאלה עם קבינה סגורה בארץ, בעיקר באיזור הצפון.
  18. מובן ביותר אך אחדד את השאלה, האם דו"ח בסך 500 ש"ח בעבור כניסה לרחוב בשעות האוסרות על כך (משמע נסיעה באין כניסה) תגרור עיכוב חידוש הרשיון?
  19. ישנן שמועות כי כל קבלה של דו"ח גם אם אינו דו"ח עם נקודות תגרור את אי חידושו של הרישיון לאחר פרק הזמן של השנתיים בו האדם מוגדר נהג חדש או תחייב ביצוע תאוריה מחדש. אני מדגיש כל דו"ח גם אם הוא אינו עם נקודות. האם קיים כזה דבר?
  20. להעלאת הסל"ד בהנעת בוקר שמתי לב, אך כאשר הרכב חוצה את קו ה2000 סל"ד נשמע רעש די חזק ומתכתי. גם פתאום אני מרגיש שמגדש הטורבו מפיק רעש שונה מבעבר והמנוע נשמע לי רועש אבל אולי זה פסיכולוגי.
  21. ברשותי סקודה פאביה TSI ידנית שגמעה כ-20,000 קילומטר. לאחרונה בעת הנעה קרה הסל"ד עולה, הרכב כאילו נותן בעצמו גז ונשמע רעש די חזק לכמה שניות. זה קורה רק לפעמים ולא באופן תדיר. מישהו שמע על בעיה כזאת? ומה פתרונה?
  22. גם אני בדקתי את עניין המשיכה והוא לא קיים. אך בסיבוב ההגה בעמידה במקום נשמעת מין שריקה חלשה מאוד.
  23. eviatar99

    מכירות 206+ החדשה

    אז כנראה שעוד לא שמעת את המערכת המובנת בקיה פיקנטו, בטרנזיסטור שומעים יותר טוב. המערכת של ה206 דווקא הפתיעה לטובה והיא די דומה לזאת של ה207 בעיצובה ותיכנונה ולא נופלת ממנה מבחינת האיכות בהרבה. אני דווקא שמתי לב לשני רמקולים אחוריים וקומפוננט מקדימה אך אולי אני טועה.
  24. מחזק את דבריך, לאמי הייתה סיריון והיא הוחלפה לפיקנטו לפני כמה שבועות, אין מה להשוות, למרות שהסיריון כבר מיושנת ולא עומדת בסנטדרטים של המכונית מקבוצתה ברוב הפרמטרים (בטיחות, ביצועים, צריכת דלק וכו'..) היא עולה עשרות מונים על מכוניות המיני הנמכרות בשוק, מתוכננת באופן חכם להפליא ומציעה מרווח מרשים גם מאחור. לסיכום, סיריון כיד שניה? קנייה מומלצת. כחדשה? ישנן אופציות הרבה יותר טובות ובמחירים דומים.
×
×
  • תוכן חדש...