-
הודעות
219 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי eviatar99
-
הנחה של 12 אלף שקל? ידידי, אף פעם לא נמכרה גרסת ה1400 ברמת גימור ספורט עד עתה ובטח שלא עלתה יותר ממאה אלף שקלים, גרסת הספורט החמושה במנוע הtsi הבכיר בעל מאה וחמישה הסוסים עולה 98 אלף ש"ח. כדאי לך לבדוק את הפרטים ולהיות מצויי בהם כדי שתעשה את העסקה הטובה ביותר בשבילך.
-
בנוסף, שים לב לעובדה שקיימים שני מנועי tsi, האחד בהספק של 85 כוחות סוס והשני בהספק של 105. ההבדל בין המחיר שהוצע לך למנוע הבכיר הוא לערך 9000 ש"ח, שניהם באותה רמת האבזור. אם אינך מוצא לנכון להשקיע את הסכום הנ"ל, אמליץ לך על מנוע הtsi החלש יותר, שכן הוא יהווה יתרון בעת המכירה, מנוע ה1400 סמ"ק האטמוספרי בדרכו החוצה משירות מכוניות הקונצרן, על-פי הבנתי.
-
גם אני כמו יתר מגיבי השרשור מחזיק בפאביה TSI ידנית ברמת גימור "ספורט", מבחינת המנוע, זהו עולם אחר לגמרי ההבדלים הם משמעותיים מאוד ושווים את התוספת היחסית גדולה, צריכת הדלק לדעתי תהיה לא שונה בהרבה בשל חולשתו של מנוע ה1.4 והצורך לאמץ אותו בכדי לי יצר קצב התקדמות סביר, אני מצליח להגיע בנסיעה משולבת לצריכה של 15.5-16.5 ואף טובה יותר בנסיעה בין עירונית במהירות קבועה, אני הייתי מתאמץ להוסיף את אותם 10,000 שקל ולו רק בשל העובדה שבעוד כמה שנים שתהיה מעוניין למכור את הרכב, פערי המחירים בין הדגמים יהיו קטנים יותר ולמנוע הTSI סביר שיהיה ביקוש גבוה יותר, מה גם הסיכוי יותר גדול שישמור על ערכו טוב יותר.
-
קופה ספורטיבית, ידנית, זולה לאחזקה עד 90K ש"ח [כ"ע]
eviatar99 פרסם הודעה בנושא של Dor Saadon בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ומה בדבר סיאט איביזה חדשה מהניילונים? גרסת שלוש הדלתות נמכרת כרגע במחיר מבצע באיזור התקציב שלך, מגיעה מאובזרת מאוד, תהיה די זולה לאחזקה כיוון שהיא חדשה ובאחריות ובנוסף מונעת בעזרת מנוע ה1.4 הוותיק, האמין והמוכח של הקונצרן הגרמני. זאת האפשרות הטובה ביותר מבחינתך לעניות דעתי, ממליץ לך לבדוק אותה. -
זאת הייתה דוגמא לשם ההשוואה ברור שזה אינו דבר מומלץ.
-
כשאתה נמצא בD המצב מרגיש לי לא טבעי משום שהרכב מנסה לנוע ואתה מונע ממנו את הפעולה, מרגיש לי כמו לנווט בחניה במכונית ידנית עם קלאץ' בנקודת חיכוך וברקס לחוצים בו זמנית.
-
מהרשמים שלי עד עתה ההגה אינו מפריע בצורה משמעותית ואינו פוגם ב"חווית הנהיגה", לדעתי האשמים הם הרמקולים הלא איכותיים בעליל וכך גם מיקומם ברכב, מאיך שהרדיו דיסק נראה הוא סטנדרטי ודומה לאלה המותקנים בכל קבוצת ינודאי-קיה ורק הפאנל הוא השונה לכן אולי יהיה ניתן להוציא ממנו משהו.
-
הטיטניום נקרא בהזמנה אפור עכבר? קיבלנו אותה לפני שבוע ואין לי שמץ של מושג איך הצבע מוגדר.
-
המצלמות התחילו לפעול או שהן רק בהרצה כרגע? אני הייתי עד לפלאש של המצלמה המוצבת בצומת אחיהוד.
-
למחברי "מבחן הדרך", אסקור ואחזור על מילות השבח שבהן השתמשתי בהודעותיי הקודמות: נחמד, קליל, הוקרה, כבוד, יוזמה מבורכת. אני באמת ובתמים מלא הערכה וסבור שמבחנים כאלה חשובים, משפרים את חווית הגלישה, מחזקים ומקדמים את הקהילה שאליה כולנו משתייכים, ומאידך באופן שאינו סותר, אני טוען שיש מקום רב לשיפור, לעניות דעתי אין אתם צריכים לשאוף לכתיבה בינונית באמתלתה של העובדה שאתם לא עיתונאים אלא חובבי רכב, אני מסכים עם כך שלסקירות אלה מתבקש שיהיה אופי קליל ונגיש יותר לקריאה, אך לדאבוני המבחן הנ"ל אינו יכול לשמש כאינדיקציה לרוכש הפוטנציאלי כדי שיגיע חכם יותר אל הסוכנות וידע מה הן הנקודות הרגישות שעליו לבחון כשמתלבט בשאלת התאמתו של הרכב אליו ואל צרכיו. סקירות ומבחני דרך ולו מן המגזינים המכובדים ביותר בעולם אינם צריכים להוות האישור והחותמת לכדאיות העסקה, אך יכולים וצריכים להיות לרוכש לעזר ולשמש כחוות דעת שנייה, על אחת כמה וכמה כשברור שאתם הכותבים אינכם מונעים מאינטרסים ויכולים לספק את חוות הדעת האובייקטיבית ביותר, בניגוד לסקירות במגזיני רכב מסחריים שיכולות להיות מושפעות מאין ספור מניעים שהקוראים לא מודעים להם.
-
חסרים נתונים טכניים חשובים, אין סיכום ושורה תחתונה, אין עיסוק מספק בתצרוכת הדלק בתנאים משתנים ובעיקר זוויות המבט השונות והמגוונות מותירות את הקורא מבולבל וחסר השגות אמתיות ובדוקות בשטח - הלא זאת המטרה של "מבחן הדרך"? העמדת הנתונים הכתובים אל מול ביצועם במציאות ובזמן אמת. אני מכבד, מוקיר וחושב שזאת יוזמה מבורכת, אך עם זאת טוען שזאת איננה כתיבה מקצועית וכיוצא בזאת אינה יכולה להיות בעלת ערך בשיקוליי הקנייה של אדם אשר עומד טרם רכישה.
-
מבחן קליל ונחמד אך בכלל לא ממצה ולא נותן מענה לקונה הפוטנציאלי המתלבט בקנייה של אחת ממכוניות הקבוצה.
-
לפי מה שהבנתי עדיין לא ידוע.
-
דבר אחד לא הזכירו והוא המחסור בספרי רכב, לפי מה שהבנתי לא מסופק עדיין ספר רכב למכונית.
-
ב1.4 המאובזרת ישנם פנסי ערפל? שכחתי לרגע מהגרסה הזאת בכלל, היא נראית מצוין ועושה רושם מצוין, לא להאמין שהיא עלתה כמו קיה פיקנטו אוטומטית.
-
בטוח ב100 אחוז, גם אני התפלאתי, היא הייתה בצבע שחור עם גג ומראות כסופות ידנית באבזור ספורט ומאחור היה הסימון 16V, היא הייתה לאחר מתיחת הפנים כמובן. בשונה משאר האנשים בעלי פאביות יודעים לזהות פאביות מתוחות פנים.
-
אני ראיתי פאביה 1.6 באבזור "ספורט" לפני כמה ימים למיטב ידיעתי הן כבר לא נמצאות במלאי מהקיץ אך לוחית הרישיוי שלה הסתיימה ב73.. איך זה קורה?
-
התמונה צורפה, התמונה לא כל כך איכותית, הצבע אפילו נראה יותר טוב במציאות, השילוב בין הידיות דמוי ניקל והגריל הקדמי ובין הצבע הכהה נראה מצוין.
-
לדעתי הטיטניום לא נקרא כסף אפרפר, אמי רכשה פיקנטו בצבע כסף אפרפר אותה קיבלנו לפני כמה ימים וצבעה אפור, לעומת זאת ראיתי בסוכנות פיקנטו בצבע "מוקה" והיא דווקא נראית בצבע טיטניום.
-
דווקא המשיכה בהילוך ראשון ושני היא זאת שקנתה אותי באוטו הזה, במצבים מסויימים אפשר לסחוט סחרור גלגלים קטן אפילו בהילוך שני.
-
בימים האחרונים כאשר האוטו לא בתנועה ונמצא בהילוך סרק ישנם רעשים מטרידים של רעידות מכיוון הפלסטיקה בצד הימני של הדשבורד, רעשים שאי אפשר לפספס. כמובן שהרכב יגיע למוסך אך מעניין אותי מה לדעתכם מקור הבעיה? בדקתי המצאותם של דיסקים או חפצים אחרים שיכולים לרעוד בתא הכפפות ולהרעיש ולא קיימים כאלה, המנוע עובד כרגיל ונשמע כרגיל. מה יכולה להיות הבעיה?
-
כזכור הוזמנה לאימי בשבוע שעברה קיה פיקנטו EX אוטומטית בצבע אפור, היום הגעתי לסוכנות ופגשתי בפיקנטו שרק ירדה מהמובילית בצבע האדום שאגב מאוד מחמיא לה. להנאתכם, תמונות מצורפות.
-
מעוניינת לרכוש רכב מחב' ליסינג - מתלבטת....
eviatar99 פרסם הודעה בנושא של Ilush בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בנוגע לדייהטסו סיריון כבעלים של כזאת בשלוש השנים האחרונות וכאחד שעושה את מרבית נסיעותיו בכבישים בין-עירוניים ובנסיעה רגועה אני יכול להעיד שהיא איננה חסכונית כלל אל מול נתוני היצרן. ובקשר לקניה מליסינג, זאת טעות ענקית! אסביר, את המכונית את רוכשת מהם בהנחה של אולי חמישה אחוזים מן המחירון ולכשתרצי למכור אותה ולהשתדרג? הם בעצמם יפחיתו ממחירון הרכב שלך עשרות אחוזים - על קילומטראז' גבוה שסביר להניח שיהיה לרכב יוצא ליסינג ובנוסף על כך שהרכב היה בבעלות חברה. רגע, אז מה קורה פה? למה כשתקני את הרכב מהם לא יופחתו האחוזים על בעלות חברה וכשתמכרי אותו כן יופחתו האחוזים? כיוון שכך עושים הם את הרווח. את תפסידי עשרות אחוזים ממחירון הרכב כאשר תמכרי אותו, לא הרבה אנשים פרטיים יקפצו על המציאה ותמצאי עצמך חוזרת שוב אל אותו המעגל. אלו דברים מנסיון כאוב לאחר בעלות של שלוש שנים על שתי מכוניות יוצאות ליסינג, הבנתי לאיזה בור נפלתי ומכרתי את מכוניותיי במחירי הפסד כדי לצאת מהמעגל הארור הזה. בנוסף המכוניות בחברות הליסינג מטופלות בצורה מחפירה ואף שערורייתית. שלוש האפשרויות אשר את מחזיקה בידיך, אקסנט, אוואו וה2, הן לא טובות, מכוניות מיושנות, לא חסכוניות ובגרסאות הליסינג גם לוקות בחסר בעניין הבטחות. אני ממליץ לך בחום לזנוח את הרעיון הזה ולשקול מכונית מיני חדשה באיזור שישים אלף השקלים או לחילופין לחפש מכונית סופר מיני יד-שנייה מאדם פרטי, באם את זקוקה למימון שמציעות חברות הליסינג, יש גם חברות שמחזיקות בנמצא מכוניות פרטיות, כגון "אוטו דיל". עומדות בפניך אפשרויות רבות, רק אל תעשי את הטעות הטיפשית שאני עשיתי פעמיים בעבר. -
רעידות בסיטרואן C5 חדשה 1600 טורבו (2011)
eviatar99 פרסם הודעה בנושא של amitbronstein בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האמת שאצלי בפאביה עם מנוע 1.2 ישנן רעידות מורגשות כשהאוטו קר ובסרק ואפילו שמתי לב שתדלוק בתחנת דלק לא מוכרת שאיני יודע מה טיב הדלק בה הורידה את הביצועים ואת הנסיעה החלקה של המכוניות.
