Jump to content

eviatar99

  • הודעות

    219
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי eviatar99

  1. גיליתי כרגע שהחבר לקח את האוטו היום מאותו מגרש אך יש באפשרותו עדיין לבטל את העסקה. רצוי לציין כי קנה את הרכב במחיר זול משמעותית מהמחירון. שוב אני שואל האם זאת פגיעת שילדה (שאסי) והאם יש סיכון בטיחותי ממשי לסוע ברכב הזה?
  2. חבר טוב עומד לפני קניית מאזדה 3 שנת 2006. אלה הממצאים שהדאיכו אותי בבדיקה. שילדה ומרכב ליקויים בעלי משמעות גבוהה: החלפת כנף נחלפת עמוד מרכזי סף מדרה בצד שמאל תיקון משקוף ריתוכים לא מקוריים מעיכות בגג תיקון פגושים. ובליקויים בעלי משמעות נמוכה מוזכר החלפת דלתות בשני הצדדים ומכסה המנוע הקדמי. ברור שהרכב עבר תאונה לא קלה אך האם זה אומר משהו בנוגע לשאסי ולבטיחותו של הרכב? אשמח לתשובתכם. סליחה על החוסר בסימני פיסוק ההודה נכתבה דרך טלפון סללולרי
  3. יכול להיות שהגיר מוריד להילוך ראשון, ככה זה אצלי בפוקוס.
  4. eviatar99

    פונטו אבארת' בישראל

    כן בתגובתי הקודמת כנראה שחטאתי וסונוורתי קצת מקונצרן פולקסווגן שביליתי בסכונויותיו הרבה בשבועות האחרונים ורכשתי סקודה פביה חדשה. צודק בכל מילה
  5. eviatar99

    פונטו אבארת' בישראל

    רק להאיר את עיניכם, שימו לב שלכל המכוניות בקונצרן פולקסווגן עם מנוע ה1.8 TSI ביצועים הרבה יותר טובים בתיבות רובוטיות או ידניות ובמחירים הרבה יותר זולים, לדוגמא סקודה אוקטביה שברור שאין לה יומרות ספורטיביות אבל מחירה 138,000 שקלים והסיאט לאון 1.8 שעולה היום 120,000 ש"ח. ככה שבמחיר הזה אין למכונית הזאת זכות קיום לפי דעתי.
  6. תודה לשניכם על ההסבר המפורט, מה המלצתכם לגבי רמקולים אחוריים, במגש או בדלתות? קצת מרתיע לעשות חורים במגש, עשיתי כאלה בסיריון והרכבתי רמקולים של פיוניר סבירים ביותר עם רדיו דיסק של פיוניר והתוצאות של הסאונד מרשימות אך העבודה נעשה בצורה לא הכי טובה וגורמת לקרקושים מהמגש וכבלים שמתנתקים. אשמח להצעות לגבי שדרוג בעלות של עד 800 שקלים בערך. היו לאבי בעבר (תחילת שנות האלפיים) סט קומפוננט אחורי וקדמי של מגנה פלנר ורדיו דיסק של בלאונפונקט ומאוד נהניתי מהם. לא אודיופיל אבל בכל זאת אני מעוניין בצליל נקי וברור שלא יתחרבש בווליום גבוה. תודה מראש על העזרה.
  7. השבוע רכשתי סקודה פאביה חדשה 1.2 TSI SPORT ידני, הרכב יגיע בשבועיים הקרובים ושאלה שלא הצלחתי למצוא עליה תשובה היא מה בכלל שווה הרדיו המובנה בה? הוא מדגם SWING שנמכר עם מרבית רכבי קונצרן פולקסווגן ומחיפוש באינטרנט הוא מיוצר על ידי בלאופונקט (פעם היה לי רדיו דיסק של בתחילת שנות האלפיים לפני שהיא הפכה לחברה עלומה ולא מוכרת). האם למישהו יש מושג גם על איכותם של הרמקולים וכמה רמקולים מגיעים? כי לפי מה שהבנתי ישנם רק ארבעה מקדימה. אשמח לקצת פרטים ואולי להצעות שדרוג במחירים שפויים.
  8. לא יכלתי לנסח את זה יותר טוב ממך הוצאת לי את המילים מהפה.
  9. בהחלט יש הבדל בין מכוניות מהשכרה לליסינג אך במצב כיום השוק פשוט מוצף במכוניות כאלה ובהרבה פוקוסים שנמכרות בהנחות של כמעט 30 אחוז על ידי חברות הליסינג עצמן כך שמאוד קשה למכור באופן פרטי. היום רכשתי סקודה פביה ידנית בטרייד על הפוקוס, קיבלתי על הפוקוס את מחיר המחירון שלה אחרי כל ההורדות המתבקשות פחות 1000 שקל של שטויות שהתגלו בבדיקה אז יצאו איתי פיריים, הבעיה היא כשאתה קונה את הרכב אתה קונה אותו 5 אחוז פחות מהמחירון וכשאתה מוכר זה 20.
  10. רכבי ליסינג או השכרה באופן כללי, ברגע שקנית רכב מהשכרה או מליסינג כשתרצה למכור אותו המחיר יחתך בכמעט חצי במקרה של הפוקוס ולכן תצטרך לחזור שוב ולקנות רכב מהשכרה/ליסינג כי יהיה לך קושי גדול למכור אותו ותצטרך להוסיף הרבה כסף כדי להתקדם לרכב פרטי וחדש. כרגע אני מנסה לצאת ממעגל הליסינג הזה שנתקעתי אליו ובנסיון לעשות טרייד אין על הפוקוס שלי מורידים לי מהמחיר לפחות 40 אחוז. 23 מתוכם בגלל שהאוטו היה בהשכרה. אז קח את זה בחשבון לפני שאתה קונה אולי עדיף להשקיע עוד קצת או לרדת בשנה ולקנות רכב מבעלות פרטית שעברו ידוע לך.
  11. סליחה על ההקפצה, אך האם למישהו ידוע על כמות הרמקולים בסקודה פאביה ועל איכותו של הרדיו דיסק ביחס למובנים אחרים כמו בפוקוס למשל שהפתיע אותו באיכותו. מדובר בפאביה 1.2 TSI אבזור ספורט.
  12. רק תרשום את הצירוף AL4 בגוגל ותבין שאולי לך היה מזל. זה מתחיל ברנו 19 שנת 96 אחת הראשונות עם הגיר הזה בגירסה קצת מיושנת שהלכו לה שני גירים כאלה ולבסוף היא הוחלפה בפרויקט ענק מאוטומט לידני, לאחר מכן רנו מגאן 2003 שהלך לה גיר אחרי 100,000 קילומטר ולאחר מכן החדש שופץ, בקיצור חוויות לא טובות איתן, ודרך אגב גם בפוקוס שהייתה לי עד השבוע הלך גיר ב120,000 קילומטר אבל היא הייתה בהשכרה קודם לכן אז השיפוט צריך להיות שונה.
  13. זה תלוי על איזה גיר אתה נופל ומי נוהג באוטו, אני מכיר פיג'ו 207 וסיטרואן C3 שכמובן ננהגות ברוב הזמן על ידי בחורות שקצב נסיעתן רגוע וככה הגיר מתפקד, אתה מבטל את כל מה שכתבתי ככה? אין בעיה אני רק מנסה לעזור, ומנסיוני (אגב אני בטוח שהיו ברשותי הרבה יותר צרפתיות ממך) רכבים צרפתים זאת האהבה שלי אבל אני נכוויתי ואני רק רוצה שיקח בחשבון את הדברים זאת רק עצה. אני עד לסיטרואן C4 שנת 2007 שמרימי החלונות כולל הקופסה שלהם התנתקו כך גם מחזיקי הדלתות וזה אינו רכב שעבר התעללות. לי הלכו שלושה גירים AL4 תאמין לי שזה מניסיון ולא סתם רצון להוציא שם רע לאוטו הזה. שאם הייתי מקבל רכב בליסינג הייתי בוחר אותו בלי לחשוב פעמיים פשוט כבן אדם פרטי להחזיק אותו כזה זה סיכון.
  14. בעיות חשמל הן פחות משמעותיות בצרפתיות החדשות, הבעיה העיקרית של האוטו הזה הוא הגיר המיושן שלו AL4, זה גיר בעל 4 הילוכים שאמור "ללמוד" את אופי נסיעתך ובכך לשנות את התנהגותו אבל במציאות זה לא קורה וזה פשוט פוגע בכל חווית הנסיעה, בביצועים ובצריכת הדלק. אתן לך דוגמא, נסיעה בירידה במהירות חמישים קמ"ש תהיה בסל"ד 4000 בהילוך שני, הגיר פשוט שוכח להעלות הילוך וככה אתה שומע את המנוע צועק, מבזבז דלק וסובל וגם אלה גירים מאוד לא אמינים שבממוצע נגמרים ב120 אלף קילומטר, חוץ מזה ישנה בעיית איכות החומרים שבאמת ברמה מאוד נמוכה ולאחר תקופה מופיעים קרקושים והתפרקות של כל מיני חלקי פלסטיק. כל אלה הן בעיות קטנות ביחס לבעיית הסחירות ושמירת הערך, רכב כזה יורד בעשרות אחוזים כל שנה ובשביל למכור אותו תצטרך באמת להוריד את המחיר לרצפה.
  15. מנסיון לא הייתי ממליץ להתקרב לאוטו מליסינג או השכרה במיוחד לא פוקוס ולא במחיר הזה. יש ברשותי פוקוס 2006 שהייתה קודם לכן מהשכרה, קניתי אותה לפני שלוש שנים גם בפער כזה מהמחירון וחשבתי שעשיתי עסקה טובה, כרגע אני מנסה להפטר ממנה ואין סיכוי למכור אותה בשוק הפרטי כי השוק מוצף בפוקוסים ובהנחות ענקיות אצל חברות הליסינג, בכל סוכנות שרציתי לעשות בה טרייד אין חתכו לפחות 40 אחוז מהמחיר וזה במקרה הטוב ובלי להסתכל על האוטו בכלל,אין לך מושג מה עבר על האוטו, לי הלך גיר ב100,000 קילומטר, אלה מכוניות שטוחנים אותן ולמרות שמבחוץ הכל נראה טוב ויפה הכל עניין של מזל. אני נכוותי אל תעשה את הטעות הזאת אל תכנס למעגל הזה של הליסינג וההשכרה למרות שזה נראה מפתה. ואם כבר בחרת לקנות רכב מליסינג או מהשכרה עדיף שהוא יהיה שכיר ויחסית מבוקש, אולי I30 או מאזדה 3 שהשוק שלהן קצת יותר נורמלי. ולא התייחסתי בכלל למכונית, נהנתי מהפוקוס הזאת, חדוות נהיגה ונוחות שאין בשום מכונית אחרת בקטגוריה למרות המנוע החלש יחסית, באמת אוטו מעולה אבל לא באבזור המביש שהוא מגיע איתו בארץ ובמצב השוק שלו כיום.
  16. מה אתה חושב על פורד פוקוס סטיישן מנוע 2.0? היא עולה 125,000 שקל ונמכרת גם בליסינג, יש בה את כל הדברים הטובים שבאים עם הפוקוס, נוחות נסיעה, התנהגות ואפילו קצת הנאה מהנהיגה וכמובן עם מנוע ה2.0 שפותר את בעיית ה1.6 העצל. וגם בג'אז עצום, קח אותה כאופציה.
  17. הבעיה שאי אפשר להסתמך על המחירון כי מדובר בדגם הקודם של הפולו והפאביה לפני מתיחת הפנים ומנועי הTSI, היום ה1.4 של הפולו והפאביה 1.2 עולות אותו דבר, האם יהיה כך בעוד כמה שנים? ההתלבטות היא על אבזור ומנוע כנגד מותג ושמירת ערך בטוחה.
  18. השאלה היא עד כמה האם זה יהיה כל כך משמעותי ואני מעוניין בגיר ידני כך שזה לא כל כך רלוונטי, ובמחיר הזה כבר עדיף לקנות את הגולף 1.6 הידנית למרות המנוע החלש.
  19. אשמח לעוד תגובות, ושאלה נוספת לי אליך, האם הפאביה בגרסת ה1.2 TSI ידנית מגיעה עם חלון בגג?
  20. שלום, מצטער על ההקפצה. אני נמצא בימים אלו בקונפליקט רציני, אני מתלבט בין הפולו לפאביה, מחירן של שתיהן בגרסאות הידניות הוא זהה אבל הפאביה מגיעה עם מנוע ה1.2 TSI לעומת הפולו עם מנוע 1.4 האטמוספרי המיושן ועם אבזור חסר לעומת האבזור העשיר שמציעה הפאביה, ההתלבטות היא כמובן לגבי התמיד והאיכות אך בראש ובראשונה לגבי ירידת הערך. האם ההפרש יהיה משמעותי בעוד שנתיים - שלוש כשארצה להחליף את האוטו? בטוח שהפולו תשמור על ערכה יותר מהפאביה אך עד כמה, ומה דעתכם, מה עדיף? אשמח לשמוע
×
×
  • תוכן חדש...