בתור אחד שיש לו את שתי המכוניות, הפאביה לאחר מתיחת הפנים ועם מנוע הTSI וסיריון משנת 2007. אין בכלל להשוות בין הרכבים, הפאביה עולה בכל פרטמר על הסיריון הן מבחינת ביצועים גם אם מדובר במנוע ה1.6 או ה1.4 במיוחד אם מדובר בגרסה הידנית והמאובזרת, תפעול ידית ההילוכים נעים ונוח ושילובה למנוע מצוין. מבחינת איכות חומרים, תא נוסעים, התנהגות הכביש וחווית הנהיגה, במחיר הזה לא הייתי חושב פעמיים והולך על הפאביה. הסיריון מיושנת, חלשה באופן משמעותי, פחות בטיחותית ונוטה לקרקש ולהתפרק לאחר כמה שנים. מבחינת צריכת דלק שתיהן יהיו בערך אותו הדבר.