Jump to content

BlingBlong

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של BlingBlong

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. עריכת הנהלה: השרשור ננעל עקב רמת דיון והתבטאות נחותה של פותח השרשור, שגם מתקשה בכתיבה עם סימני פיסוק, וגם מתקשה בתרבות דיון.
  2. בכנס קטן כן... ומה אני יעשה נשמה אני לא עובר על חוקים,במקרה הזה נוצר מצב שאנחנו 7 חבר'ה על 2 מכוניות
  3. בשישי הזה נוצר מצב שאני צריך להסיע יותר מהמותר... אבל חשבתי שבמידה ותופסים אותך זה מקסימום איזה כנס של 250 ש"ח... בשלילה אני לא מוכן להסתכן...
  4. בממוצע לכמה זמן מקבלים שלילה?(עם ובלי עורך דין)?
  5. שלום,אני נהג חדש בן 17 לפני שבוע נגמר לי המלווה... רציתי לשאול מה העונש אם אני מסיעה יותר מ 2 נוסעים כשאני נהג חדש? האם זה משנה אם אני מסיעה 3 אנשים או 4? ועוד דבר שמעתי שאם תופסים אותך על זה מזמינים אותך למשפט... זה משנה זה שאני קטין?אני ישפט בבית משפט לנוער?העונש יהיה יותר קל או יותר חמור בגלל זה? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...