שלום,אני נהג חדש בן 17 לפני שבוע נגמר לי המלווה...
רציתי לשאול מה העונש אם אני מסיעה יותר מ 2 נוסעים כשאני נהג חדש?
האם זה משנה אם אני מסיעה 3 אנשים או 4?
ועוד דבר שמעתי שאם תופסים אותך על זה מזמינים אותך למשפט...
זה משנה זה שאני קטין?אני ישפט בבית משפט לנוער?העונש יהיה יותר קל או יותר חמור בגלל זה?
תודה.